Про затвердження  звіту про виконанняфінансового плану Коростенського комунального підприємства«Водоканал» за 2023 рік

09.04.2024 16

Про затвердження  звіту про виконанняфінансового плану Коростенського комунального підприємства«Водоканал» за 2023 рік

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від 20.03.2024р.  №  151

Про затвердження  звіту про виконання

фінансового плану Коростенського

комунального підприємства

«Водоканал» за 2023 рік

 

 

 

Відповідно до статей 24, 78 Господарського кодексу України, керуючись ст. 27, 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

 

 

РІШАЄ:

 

 

Затвердити звіт про виконання фінансового плану Коростенського комунального підприємства «Водоканал» за 2023 рік (додається).

 

 

 

 

Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО

 

 

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

В.о. начальника управління ЖКГ

Сергій СТУЖУК

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

Додаток                                                                                                        до рішення виконавчого комітету                                                                 Коростенської міської ради                                                                                                від 20.03.2024р. №151

коди
Рік 2023
Підприємство Коростенське комунальне підприємство “Водоканал” за ЄДРПОУ 03343947
Орган управління за СПОДУ  
Галузь за ЗКГНГ  
Вид економічної діяльності за КВЕД 36.00
Місцезнаходження  м. Коростень, вул. Грушевського, 67    
Телефон (04142) 5-05-22  
Прізвище та ініціали керівника   Онищук А.М.  
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
за  2023 рік
(квартал, рік)
                                                          Основні фінансові показники
Одиниці виміру: тис. гривень
Показники Код рядка Факт наростаючим підсумком з початку року Звітний період (рік)
минулий рік поточний рік План Факт Відхилення (+,-) Виконання  (+,-)
1 2 3 4 5 6 7 8
                                                        І. Формування прибутку підприємства
Доходи
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 10 69393,6 77896,8 72163,0 77896,8 5733,8 107,9
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 11 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Податок на додану вартість 20 11565,6 12982,8 12028,0 12982,8 954,8 107,9
Інші вирахування з доходу 30 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)  40 57828,0 64914,0 60135,0 64914,0 4779,0 107,9
Інші операційні доходи, 50 7728,0 16081,0 15581,0 16081,0 500,0 103,2
у тому числі:
дохід від операційної оренди активів 51 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
одержані гранти та субсидії 52 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу 53 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Дохід від участі в капіталі 60 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші фінансові доходи 70 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші доходи 80 1038,0 2465,0 832,0 2465,0 1633,0 296,3
у тому числі:
дохід від реалізації фінансових інвестицій 81 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
дохід від безоплатно одержаних активів 82 1038,0 2465,0 832,0 2465,0 1633,0 296,3
Усього доходів 90 66594,0 83460,0 76548,0 83460,0 6912,0 109,0
Витрати
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт і послуг) 100 60398,0 69008,0 58288,0 69008,0 10720,0 118,4
Адміністративні витрати 110 4219,0 4666,0 4424,0 4666,0 242,0 105,5
Витрати на збут 120 3641,0 5242,0 3828,0 5242,0 1414,0 136,9
Інші операційні витрати 130 933,0 1857,0 240,0 1857,0 1617,0 773,8
Фінансові витрати 140 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Витрати від участі в капіталі 150 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші витрати 160 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Усього витрати 170 69191,0 80773,0 66780,0 80773,0 13993,0 121,0
Фінансові результати діяльності:
Валовий прибуток (збиток): 180 -2570,0 -4094,0 1847,0 -4094,0 -5941,0 -221,7
прибуток 181 -2570,0 -4094,0 1847,0 -4094,0 -5941,0 -221,7
збиток 182
Фінансові результати від операційної діяльності 190 -3635,0 222,0 8936,0 222,0 -8714,0 2,5
прибуток 191 -3635,0 222,0 8936,0 222,0 -8714,0 2,5
збиток 192
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: 200 -2597,0 2687,0 9768,0 2687,0 -7081,0 27,5
прибуток 201 -2597,0 2687,0 9768,0 2687,0 -7081,0 0,0
збиток 202
Податок на прибуток від звичайної діяльності 210 0,0 1150,0 0,0 1150,0 0,0 0,0
Чистий прибуток (збиток), у тому числі: 220 -2597,0 1537,0 9768,0 1537,0 -8231,0 15,7
прибуток 221 1537,0 9768,0 1537,0 -8231,0 15,7
збиток 222 -2597,0 0,0 0,0
Відрахування частини прибутку до бюджету 230 384,3 2442,0 384,3 -2057,7 15,7
II. Елементи операційних витрат (разом)
Матеріальні затрати 240 23431,0 28594,0 22353,0 28594,0 6241,0 127,9
Витрати на оплату праці 250 33431,0 35522,0 33719,0 35522,0 1803,0 105,3
Відрахування на соціальні заходи 260 6958,0 7206,0 7416,0 7206,0 -210,0 97,2
Амортизація 270 3381,0 5943,0 3052,0 5943,0 2891,0 194,7
Інші операційні витрати 280 1990,0 3508,0 240,0 3508,0 3268,0 1461,7
Разом (сума рядків з 240 по 280)  290 69191,0 80773,0 66780,0 80773,0 13993,0 121,0
ІІІ. Обов’язкові платежі підприємства до бюджету та державних цільових фондів
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до державного бюджету, у т. ч.: 300 13792,9 13356,0 15456,0 13356,0 -2100,0 86,4
податок на прибуток 301 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету за підсумками звітного періоду 302 6876,9 5927,0 8884,0 5927,0 -2957,0 66,7
ПДВ, що підлягає відшкодуванню з бюджету за підсумками звітного періоду 303 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші податки, у тому числі 304 6916,0 7429,0 6572,0 7429,0 857,0 113,0
відрахування частини чистого прибутку комунальними підприємствами 304/1 0,0 384,3 2442,0 384,3 -2057,7 15,7
інші 304/2 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Погашення податкової заборгованості, у тому числі: 310 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті у поточному році до бюджету 311 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
до державних цільових фондів 312 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
неустойки (штрафи, пені) 313 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Внески до державних цільових фондів, у тому числі: 320 6958,0 7206,0 7416,0 7206,0 -210,0 97,2
внески до фондів соціального страхування – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 321 6958,0 7206,0 7416,0 7206,0 -210,0 97,2
інші 322 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші обов’язкові платежі, у тому числі: 330 1342,7 1651,0 2308,0 1651,0 -657,0 71,5
місцеві податки та збори 331 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
інші платежі (розшифрувати) 332 1342,7 1651,0 2308,0 1651,0 -657,0 71,5
IV. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво 340 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 341 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, 350 3 767,4 9 282,8 12 120,0 9 282,8 -2837,2 76,6
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 351 2 512,6 9 282,8 12 120,0 9 282,8 -2837,2 76,6
Придбання (створення) нематеріальних активів, 360 0,0 829,5 854,0 829,5 -24,5 0,0
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 361 0,0 829,5 854,0 829,5 -24,5 0,0
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик, 370 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 371 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів, 380 864,5 6 464,9 3 886,0 6 464,9 2578,9 166,4
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 381 0,0 5 300,9 3 886,0 5 300,9 1414,9 136,4
Разом (сума рядків з 340, 350, 360, 370, 380)  390 4 631,9 16 577,2 16 860,0 16 577,2 -282,8 98,3
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів (сума рядків 341, 351, 361, 371, 381)  391 2 512,6 15 413,2 16 860,0 15 413,2 -1446,8 91,4
V. Додаткова інформація
Чисельність працівників 400 250 237 267 237 -30 88,8
Первісна вартість основних засобів 410 57994,0 74017,0 55000,0 74017,0 19017,0 134,6
Податкова заборгованість 420 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Заборгованість перед працівниками із виплати заробітної плати 430 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Керівник Онищук А.М.
 (посада)  (підпис) (ініціали, прізвище)

Заступник міського голови                                                      Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 41 Усі
Чат-бот Гаряча лінія