Посадова інструкція головного спеціаліста відділу комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності
18.11.2021 565
ЗАТВЕРДЖЕНО
Міський голова
_________В.В.Москаленко
«____»____________ _____ р.
Посадова інструкція
головного спеціаліста відділу комунальної власності
управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради
- Загальні положення
- Головний спеціаліст відділу комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради є посадовою особою органів місцевого самоврядування. Призначається та звільняється з посади розпорядженням міського голови в порядку, визначеним чинним законодавством.
- Безпосередньо підпорядковується начальнику відділу комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Управління) та виконує доручення начальника Управління, міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків, який відповідає за роботу Управління, керуючого справами виконкому.
- В роботі керується Конституцію України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України «Про приватизацію державного і комунального майна» , «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», регламентом роботи виконавчого комітету Коростенської міської ради, іншими нормативно-правовими актами.
- На посаду призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра чи спеціаліста, досвід роботи не менше 3 років, вільно володіє державною мовою, навиками роботи з персональною комп’ютерною технікою та необхідним програмним забезпеченням.
- Завдання та обов’язки
- Головний спеціаліст відділу комунальної власності забезпечує ефективне виконання покладених на відділ завдань щодо оперативного управління майном, що є комунальною власністю Коростенської міської територіальної громади, в порядку і в межах визначених чинним законодавством, за рішенням Коростенської міської ради та її виконавчого комітету в частині приватизації, прийняття в комунальну власність та передачі з комунальної власності в державну та приватну власність.
- Проводить оформлення відповідної документації щодо приватизації майна, яке перебуває у комунальній власності Коростенської міської територіальної громади.
- Забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямі діяльності.
- Готує для подання на затвердження Коростенською міською радою перелік об’єктів малої приватизації, що перебувають у комунальній власності Коростенської міської територіальної громади.
- Проводить підготовчу роботу для проведення аукціонів по приватизації нерухомого майна.
- Відповідно до даних, що надаються спеціалістами фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради, відслідковує надходження коштів від покупців приватизованих об’єктів та забезпечує ведення обліку стану оплати вартості об’єктів приватизації.
- Спільно з комісією по перевірці виконання умов договорів купівлі–продажу комунального майна здійснює контроль за їх виконанням.
- Проводить підготовку текстів договорів купівлі-продажу комунального майна та підготовку рішень з питань приватизації комунального майна.
- Проводить процедуру прийняття-передачі об’єктів нерухомості всіх форм власності.
- Бере участь у підготовці поточних та перспективних планів відділу, надає необхідну методичну допомогу у виконанні завдань, доручень.
- Узагальнює у межах наданої компетенції практику застосування законодавства в сфері приватизації комунального майна та хід реалізації місцевої політики в цій сфері.
- Приймає участь у розробці пропозицій, комплексів заходів, які стосуються приватизації комунального майна.
- За дорученням керівництва бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань приватизації комунального майна.
- Бере участь у розробленні нормативних та організаційно-методичних документів.
- Проводить консультаційну роботу з питань приватизації та передачі у власність майна.
- Готує відповіді на звернення, скарги та заяви, що надійшли на розгляд.
- Готує відповіді на запити центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу.
- Виконує інші доручення керівництва виконкому, якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов’язків та не суперечать чинному законодавству.
- Відповідно до покладених завдань забезпечує висвітлення інформації в офіційних засобах масової інформації, на офіційному сайті міста, порталі відкритих даних тощо.
- Права
- Головний спеціаліст відділу комунальної власності має право:
- в установленому порядку отримувати від керівників підприємств, установ та організацій міста інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на нього обов’язків та завдань;
- брати участь в нарадах та інших заходах з питань, що належать до компетенції відділу, брати участь у розгляді питань і приймати в межах своїх повноважень рішення;
- вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо поліпшення роботи відділу;
- на оплату праці залежно від посади, яку він займає, рангу, який йому присвоюється, досвіду роботи, якості виконання посадових обов’язків, стажу служби в органах місцевого самоврядування;
- на підвищення професійного рівня згідно з чинним законодавством.
- Відповідальність
4.1. Головний спеціаліст відділу комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції» несе відповідальність за порушення трудової дисципліни, невиконання або неналежне виконання (несвоєчасне, неякісне тощо) посадових обов’язків і завдань, бездіяльність або недобросовісне використання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки службовця органу місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу та її проходженням.
- Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
5.1. Відповідно до вказаних термінів на документі повинен готувати відповіді та вимагати інформацію необхідну для їх підготовки.
5.2. Проекти документів, відповідей та розпоряджень повинен погоджувати з начальником відділу комунальної власності, начальником Управління та заступником міського голови згідно з розподілом обов’язків, який відповідає за роботу Управління.
Розробник |
Начальник управління
|
|
С.М.Любочко |
Узгоджено |
Заступник міського голови |
|
О.А.Ясинецький |
|
Керуючий справами виконкому |
|
А.В.Охрімчук |
|
Начальник режимно-секретної
та кадрової служби |
|
Р.А. Іванова |
|
Начальник юридичного відділу |
|
Т.А.Камінська |
|
Голова профспілки |
|
В.П.Безпалько |
З інструкцією ознайомлений (-а):
«_____» __________ ____ р. Л.М.Дурницька
Інструкцію отримав (-ла):
«_____» __________ ____ р. Л.М.Дурницька
Оригінал: Режимно-секретна та кадрова служба |
|
Копії: |
Начальник відділу |
|
Головний спеціаліст |
|