Про проведення перевірок збірних та приймальних пунктів евакуації Коростенської міської територіальної громади

01.10.2025 9

Про проведення перевірок збірних та приймальних пунктів евакуації Коростенської міської територіальної громади

 

КОРОСТЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

 

 

Від     12.09.2024р. № 415_

Про проведення перевірок збірних та приймальних пунктів евакуації Коростенської міської територіальної громади

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідно до вимог статті 33 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від ЗО жовтня 2013 року № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій» (із змінами), наказу МВС України від 10.07.2017 № 579 «Про затвердження Методики планування заходів з евакуації», та з метою здійснення контролю за організацією вивезення (виведення) населення із зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій і розміщення його поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров’ю населення, керуючись п.1, п.2, п.7, п.19, п.20 ч.4, ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.В період з 01 жовтня 2024 року по 15 жовтня 2024 року провести перевірку збірних пунктів евакуації (далі ЗПЕ) та приймальних пунктів евакуації (далі ППЕ) , які розгорнуті на базі підприємств, установ та організацій Коростенської міської територіальної громади.

2.Затвердити склад робочої групи по проведенню перевірки ЗПЕ та ППЕ Коростенської міської територіальної громади (додаток 1).

3.Затвердити графік перевірок ЗПЕ та ППЕ Коростенської міської територіальної громади (додаток 2).

4.Робочій групі в своїй роботі керуватись постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій» (із змінами), «Положенням про збірний пункт евакуації» та «Положенням про приймальний пункт евакуації», затверджених розпорядженням міського голови від 20.01.2023р. №21.

5.Акт про підсумки перевірки подати на затвердження до 21 жовтня 2024 року.

 

6.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови, голову місцевої комісії з питань евакуації Олександра Ясинецького.

 

 

Володимир МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Володимир КОРНІЙЧУК

Начальник відділу з питань

цивільного захисту

Олег БОШАКОВ

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження міського голови

від 12.09.2024 р. № 415

 

СКЛАД

робочої групи по проведенню перевірок

збірних пунктів евакуації та приймальних пунктів евакуації

Коростенської міської територіальної громади

БОШАКОВ

Олег Георгійович

голова робочої групи, начальник відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради
СТУЖУК

Віктор Михайлович

заступник голови робочої групи, начальник відділу цивільного захисту Коростенського районного управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області (за згодою)
СВИНАРЧУК

Ірина Миколаївна

секретар робочої групи, головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради
Члени робочої групи:
ГОМОНОВ

Володимир Павлович

начальник  відділу  розвитку  територій  управління економіки виконавчого комітету міської ради
ФІЛОНЕНКО

Марія Вадимівна

головний  спеціаліст  відділу  з  питань  цивільного захисту виконавчого комітету міської ради
УЩАПІВСЬКИЙ Сергій Вікторович головний фахівець відділу цивільного захисту Коростенського районного управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області (за згодою)

 

 

Керуючий справами                                                      Олена РИЖОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження міського голови

від 12.09.2024р. № 415

 

ГРАФІК

перевірок збірних та приймальних пунктів евакуації Коростенської міської територіальної громади

 

№ п/п ЗПЕ, ППЕ Назва підприємства, установи, організації, старостату Адреса Дата перевірки
1 2 3 4 5
1 ЗПЕ, ЗПЕ ППЕ Коростенський міський ліцей №2 імені Володимира Сингаївського м. Коростень, вул. 1 Травня, 2 01.10.2024
2 ЗПЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №3 м. Коростень, вул. Древлянська, 20 01.10.2024
3 ЗПЕ, ППЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №4 м. Коростень, вул. Грушевського, 21-Б 01.10.2024
4 ЗПЕ КП «Водоканал» (персонал підприємства) м. Коростень, вул. Грушевського, 67 01.10.2024
5 ЗПЕ КВЖРЕП №1 м. Коростень, вул. Кооперативна, 3-А 01.10.2024
6 ЗПЕ, ЗПЕ ППЕ Коростенський міський ліцей №10 м. Коростень, вул. А. Мельника, 9 01.10.2024
7 ЗПЕ, ЗПЕ Коростенський міський ліцей №11 м. Коростень, вул. Грушевського, 66 01.10.2024
8 ЗПЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №1 м. Коростень, вул. Г. Сковороди, 24-А 03.10.2024
9 ЗПЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №9 м. Коростень, вул. Шевченка, 62 03.10.2024
10 ЗПЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №7

 

 

 

м. Коростень, вул. Музейна, 1 03.10.2024
1 2 3 4 5
11 ЗПЕ, ЗПЕ ППЕ Коростенський міський ліцей №5 м. Коростень, вул. Пашинська, 2 03.10.2024
12 ППЕ Центр розвитку дитини №18 м. Коростень, вул. Данила Галицького, 1 03.10.2024
13 ЗПЕ Коростенський міський ліцей №8 м. Коростень, вул. Залізнична, 21 03.10.2024
14 ЗПЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №6 м. Коростень, вул. С. Крушельницької, 12 03.10.2024
15 ЗПЕ Офіс старости с. Каленське, вул. Потапова, 60 08.10.2024
16 ЗПЕ Будинок культури с. Мала Зубівщина, вул. Центральна, 13 08.10.2024
17 ЗПЕ Офіс старости с. Стремигород, вул. Центральна, 25 08.10.2024
18 ЗПЕ Офіс старости с. Ходаки, вул. Центральна, ЗО А 08.10.2024
19 ЗПЕ Офіс старости с. Хотинівка, вул. Центральна, 1 08.10.2024
20 ЗПЕ, ППЕ Коростенський міський ліцей №12 м. Коростень, вул. Київська, 4 11.10.2024
21 ППЕ Центр розвитку дитини №17 м. Коростень, вул. Київська, 25 11.10.2024
22 ЗПЕ Офіс старости с. Бехи, вул. Козаренка Романа, 22-Е 11.10.2024
23 ЗПЕ Будинок культури с. Васьковичі, вул. Першотравнева, 36 11.10.2024
24 ЗПЕ Офіс старости с. Грозине, вул. Центральна, 3 11.10.2024

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 44 Усі
Чат-бот Гаряча лінія