Від 18.01.2023р. № 4
|
Відповідно до статей 24, 78 Господарського кодексу України, керуючись підпунктом 4 пункту «а» ст.27, підпунктом 2 пункту 2 ст.52, пунктом 6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростеиської міської ради
РІШАЄ:
1.Затвердити Стратегічний план комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Коростеиської міської ради на 2023-2025 роки (додається).
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Чижевську Н.М..
Заступник міського голови
Наталія ЧИЖЕВСЬКА
Начальник відділу охорони здоровʼя
Микола ЗАЄЦЬ
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 18.01.2023 року № 4
СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН РОЗВИТКУ
Комунального некомерційного підприємства
«Центр первинної медико – санітарної допомоги» Коростенської міської ради на 2023 – 2025 роки
Коростень 2023 р.
Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території м. Коростень і Коростенської територіальної громади та уклало декларації з лікарями КНП «ЦПМСД» КМР, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
Стратегічні цілі:
– Зміцнення та поліпшення здоров’я населення шляхом забезпечення потреб населення у первинній медичній допомозі.
Завдання:
– Забезпечення надання населенню первинної медичної допомоги за місцем проживання (перебування);
– Попередження захворювань шляхом проведення вакцинації;
– Виявлення онкологічних захворювань та туберкульозу на початкових стадіях.
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради (надалі – Підприємство) є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає первинну медичну допомогу в порядку та на умовах, встановлених законодавством України і власним Статутом, та здійснює управління медичним обслуговуванням населення міста Коростеня та Коростенської територіальної громади, вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Підприємство почало свою діяльність 02.01.2018 року. Рішенням сесії Коростенської міської ради від 22.02.2018 р. № 977 двадцятої сесії VII скликання відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» підприємство було перетворене з комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Коростенської міської ради» в комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради.
Підприємство є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Коростенської міської ради».
Засновником та власником Підприємства є територіальна громада міста Коростеня, від імені якої виступає Коростенська міська рада, ідентифікаційний код юридичної особи (13576977), 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 22. Майно підприємства є власністю територіальної громади м. Коростень в особі Коростенської міської ради Житомирської області .
Перелік медичних послуг з надання первинної медичної допомоги:
SWOT-аналіз
Сильні сторони підприємства | Слабкі сторони підприємства |
– Впровадження МІС, мережу Інтернет;
– Компактна і ефективна структура мережі ПМСД; – Наявна ФБ сторінка; – Достатня кількість сімейних лікарів та середнього медичного персоналу; – Наявність автотранспорту. |
– наявність приміщень, що потребують здійснення поточного ремонту;
– збільшення сфери обслуговування після створення Коростенської територіальної громади, при відносно невеликій густині населення.
|
Зовнішні можливості | Зовнішні загрози |
– Підтримка місцевої влади;
– Підтримка НСЗУ; – Позитивне ставлення більшості населення до сімейних лікарів. |
– Конкурентний ПМСД району, який функціонує більше 3 років. |
На цьому етапі аналізу можна відзначити, що КНП «ЦПМСД» КМР має значну кількість сильних сторін, що дозволяють досягти основної цілі: зміцнення та поліпшення здоров’я населення шляхом забезпечення потреб населення у первинній медичній допомозі.
Місія: Збереження здоров’я населення міста через попередження хвороб та просування здорового способу життя на основі партнерства, поваги та довіри між медичною спільнотою та населенням, професіоналізму наших працівників.
Традиційно в Україні галузь охорони здоров’я орієнтується на лікування захворювань, а не на їх попередження. Більшість ресурсів спрямовані на лікування хвороби, і лише невелика їх частина передбачає збереження здоров’я.
Одним з основних завдань підприємства є переорієнтація від політики лікування до політики зміцнення та збереження здоров’я і попередження захворювань.
Українці можуть вільно обирати сімейного лікаря і педіатра для своїх дітей та підписувати з ним прямі угоди з чітко прописаним обсягом послуг, гарантованих і оплачених державою. У випадку, якщо пацієнта не задовольняє сімейний лікар, він може його поміняти. Сімейні лікарі видають довідки в дитячий садок, школу. Прив’язка до місця проживання скасована.
Наша мета — лікар кожній родині. Сімейний лікар повинен стати агентом сім’ї в системі охорони здоров’я, направляти, слідкувати за здоров’ям та забезпечувати всю первинну діагностику.
Головним завданням надавача ПМД є забезпечення населення комплексними та інтегрованими послугами зі всебічної, безперервної і орієнтованої на пацієнта ПМД, спрямованої на задоволення потреб населення у відновленні та збереженні здоров’я, попередження розвитку захворювань, зменшення потреби у госпіталізації та покращення якості життя.
Підприємство та надання послуг з ПМД ґрунтується на принципах:
– доступності, що передбачає мінімальну втрату часу для її отримання;
– безпечності, що полягає у наданні послуг з ПМД у спосіб, що мінімізує ризики завдання шкоди пацієнтові, у тому числі тієї, якій можна запобігти, а також зменшує можливість медичних помилок;
– результативності, що проявляється у досягненні найкращих результатів через надання послуг з ПМД на основі наукових знань та принципів доказової медицини;
– своєчасності;
– економічної ефективності, що досягається шляхом надання послуг з ПМД таким чином, щоб максимізувати використання ресурсів та уникнути неефективних витрат;
– недискримінації, що полягає у наданні послуг з ПМД, якість якої не відрізняється залежно від статі, сексуальної орієнтації, раси, кольору шкіри, національності, місця проживання, майнового стану, соціального статусу, стану здоров’я, політичних, релігійних чи інших переконань, за мовними або іншими ознаками;
– орієнтованості на людину, що передбачає надання послуг з ПМД у спосіб, що враховує індивідуальні потреби осіб, яким ці послуги надаються, в тому числі з урахуванням права пацієнта на вільний вибір лікаря.
Цілі підприємства:
– Зміцнення та поліпшення здоров’я населення шляхом забезпечення потреб населення у первинній медичній допомозі;
– Заключити якомога більше декларацій з пацієнтами.
Оціночні індикатори:
– Кількість прикріпленого населення;
– Кількість пролікованих хворих на COVID – 19;
– Кількість лікарських відвідувань;
– Забезпечення повноти охоплення профілактичними щепленнями;
– Кількість укладених декларацій.
– Забезпечення надання населенню первинної медичної допомоги за місцем проживання (перебування);
– Забезпечити зростання кількості заключених декларацій.
Достатня кількість кадрових ресурсів необхідних для реалізації стратегічних цілей та задач (лікарів, фахівців з базовою та неповною вищою медичною освітою, молодших медичних сестер, іншого персоналу).
Достатня кількість населення міста (72 582 осіб).
У зв’язку з агресією російської федерації та введенням воєнного стану в Україні є ризик переміщення закріпленого населення у Західні області країни та за кордон.
Принципи управління ризиками:
– активна та вмотивована робота команди медзакладу.
Прогноз фінансових показників
Показники | Код рядка | Плановий 2023 рік | Плановий 2024 рік | Плановий 2025 рік | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
І. Фінансові результати | 010 | ||||
Дохід від реалізації продукції(товарів, робіт, послуг) | 020 | 45447,7 | 48129,1 | 49380,5 | |
Інші операційні доходи | 030 | 14520,9 | 15377,6 | 15777,5 | |
в т.ч. | |||||
дохід від операційної оренди активів | 031 | 38,0 | 40,2 | 41,3 | |
інші доходи від операційної діяльності (цільове фінансування з бюджету) | 032 | 14482,9 | 15337,4 | 15736,2 | |
Інші доходи | 040 | 1010,0 | 1069,6 | 1097,4 | |
в т.ч. | |||||
дохід від безоплатно одержаних активів | 041 | 1010,0 | 1069,6 | 1097,4 | |
Разом доходи | 050 | 60978,6 | 64576,4 | 66255,3 | |
Матеріальні затрати | 060 | 8713,4 | 9227,5 | 9467,4 | |
Витрати на оплату праці | 070 | 33649,4 | 35634,7 | 36561,2 | |
Відрахування на соціальні заходи | 080 | 7390,6 | 7826,6 | 8030,1 | |
Амортизація | 090 | 1050,0 | 1112,0 | 1140,9 | |
Інші операційні витрати | 100 | 10175,2 | 10775,6 | 11055,7 | |
Разом витрати за економічними елементами | 110 | 60978,6 | 64576,4 | 66255,3 | |
II. Капітальні інвестиції | 120 | 1752,2 | 1855,6 | 1903,8 | |
Капітальний ремонт інших об`єктів (цільове фінансування з бюджету) | 130 | ||||
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів | 140 | 1752,2 | 1855,6 | 1903,8 | |
в т.ч. | 141 | ||||
Придбання ( виготовлення ) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів (цільове фінансування з бюджету) | 142 | 712,4 | 754,4 | 774,0 | |
Фінансові результати діяльності до оподаткування : | 150 | ||||
прибуток | 151 | ||||
збиток | 152 | ||||
III.Додаткова інформація | 160 | ||||
Чисельність працівників | 170 | 161,0 | 161,0 | 161,0 | |
Первісна вартість основних засобів | 180 | 11810,2 | 12507,0 | 12832,2 |
дотримання принципів
Підприємство буде відстежувати та оцінювати виконання стратегії за допомогою звіту про виконання фінансового плану.
Керуючий справами виконкому Андрій ОХРІМЧУК