Про створення комісії з обстеження харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти Коростенської міської територіальної громади

24.04.2023 105

Про створення комісії з обстеження харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти  Коростенської міської територіальної громади

 

КОРОСТЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

   МІСЬКОГО  ГОЛОВИ

 

Від        20.03.2023р.   № _93

Про створення комісії з обстеження харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти  Коростенської міської територіальної громади

 

 

 

На виконання  розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 03.11.2019 року №448 “Про затвердження Регіонального Плану заходів щодо створення в закладах освіти області належних умов для безпечного та якісного харчування дітей на 2020-2025 роки”, рішення Коростенської районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 13.12.2022 року №12, листа Коростенської районної державної військової адміністрації Житомирської області від 16.02.2023 року №02-11/96, з метою  запобігання харчовим отруєнням та гострим кишковим інфекціям серед дітей,  створення безпечних умов перебування в закладах освіти дітей, керуючись пп. 19, 20 ч.4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1.Створити та затвердити склад комісії з обстеження харчоблоків закладів дошкільної та  загальної середньої  освіти Коростенської міської територіальної громади у складі:

Голова комісії:

– Синицький Олександр Петрович, заступник міського голови;

Члени комісії:

– Краснокутська Алла Володимирівна, начальник відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради;

– Васьківська Наталія Андріївна, начальник Коростенського  районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (за згодою);

–  Зубрицька Оксана Олександрівна, головний спеціаліст відділу освіти;

–  Пайцун Тетяна Василівна, головний спеціаліст відділу освіти;

– Мішура Ірина Федотівна, заступник директора КГХ Коростенської райспоживспілки;

– Лінькова Людмила Володимирівна, директор ПП “Продцентр-плюс”.

  1. Комісії протягом березня – квітня 2023 року провести обстеження харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти та надати пропозиції з усунення виявлених комісією недоліків.

 

3.Голові комісії (Синицький О.) до 05.05.2023 року узагальнити висновки про результати обстеження.

 

4.Відділу освіти (Краснокутська А.) :

  • до 25.05.2023 року обговорити результати обстеження харчоблоків на нараді керівників закладів освіти при міському голові;
  • до 01.09.2023 року вжити заходів щодо усунення виявлених

комісією недоліків.

 

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Синицького О.П.

 

 

                                                                                       Володимир  МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Олександр СИНИЦЬКИЙ

Начальник відділу освіти

Алла КРАСНОКУТСЬКА

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2047 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія