Посадова інструкція головного спеціаліста відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради

24.07.2023 320

Посадова інструкція головного спеціаліста відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради

ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський голова

_________Володимир МОСКАЛЕНКО

 «____»____________ _____ р.

Посадова інструкція

головного спеціаліста відділу призначення державних соціальних допомог

управління праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Коростенської міської ради

 

  1. Загальна інформація

 

Категорія посади в органах місцевого самоврядування Шоста категорія
Посада Головний спеціаліст
Найменування структурного підрозділу Відділ призначення державних соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради
Посада безпосереднього керівника Начальник відділу
Посада керівника структурного підрозділу Начальник управління
Керівник виконавчого органу Міський голова
Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Заступник міського голови

 

  1. Мета посади

 

Забезпечує впровадження покладених на управління завдань по соціальному захисту населення шляхом опрацювання заяв та документів на призначення державних соціальних допомог.

 

  1. Основні посадові обов’язки

 

1. Опрацьовує заяви та документи для призначення державних соціальних допомог. Веде облік заяв на призначення всіх видів державних соціальних допомог поданих на опрацювання, а також облік повернених особових справ.
2. Розраховує розмір та термін надання допомоги на підставі поданих документів. Здійснює призначення всіх видів державних соціальних допомог. Формує бази даних в електронному вигляді.
3. Здійснює перевірку розрахунків, розмірів та термінів призначення всіх видів соціальної допомоги, візує рішення про призначення (відмову в призначенні) допомоги, реєструє їх у відповідному журналі.
4. Готує проекти рішень (протоколів) призначення, утримань надміру нарахованих сум, повідомлень про призначення  (або відмову) в призначенні.
5. Забезпечує супровід  програмних комплексів, опрацьовує доробки до програмного забезпечення відділу, здійснює обмін інформацією через Крипто сервер, ІОЦ.
6. Перевіряє списки померлих громадян та припиняє (переоформлює) нарахування у зв’язку зі смертю. Працює в архіві.
7. Веде журнал реєстрації прийнятих рішень, обробки заяв (особових справ), журнал видачі повідомлень.
8. Готує на висилку особові справи та інші документи до Виплатного центру та по запитах інших управлінь. Готує довідки.
9. Згідно розподілу обов’язків, забезпечує підготовку і подання звітів, реєстрів, списків до різних структур державної влади та житлово-комунальних організацій.
10. Проводить роз’яснювальну роботу серед населення міста та представників підприємств, організацій, установ з питань, що стосуються роботи відділу.
11. Один раз в рік проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків одержувачів всіх видів державних соціальних допомог.
12. Виконує окремі доручення та завдання, які не визначені посадовою інструкцією, при умові якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов’язків та не протирічать чинному законодавству.

 

  1. Права

 

1. Має право здійснювати контроль правильності видачі довідок підприємствами, установами, організаціями.

2. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.

3. У встановленому порядку готувати запити на отримання від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об′єднань даних, що стосуються діяльності відділу.

4. Відмовлятись від виконання дій, що порушують його конституційні права, права посадової особи місцевого самоврядування або протирічать чинному законодавству.

 

  1. Зовнішня службова комунікація

 

Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, апарати та секретаріати інших органів державної влади, обласні та районні державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради, районні та обласні ради, управління і відділи виконкому Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації.

 

  1. Умови служби
1.    Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою; досвід роботи на посадах в органах місцевого самоврядування або державної служби, або на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності; вміння працювати з комп’ютерною технікою та користуватись програмними засобами; знати чинне законодавство з питань діяльності органів самоврядування та органів виконавчої влади, трудове законодавство, інструкцію з діловодства, правила охорони праці та протипожежної безпеки.

2.    Дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, виконавської дисципліни виконавчого комітету Коростенської міської ради.

 

Погоджено      
Начальник управління __________________

(підпис)

 

Ігор ЄСІН _______________

(дата)

 

Керуючий справами виконкому ____________________

(підпис)

 

Андрій ОХРІМЧУК

 

_________________

(дата)

Начальник  режимно-секретної

та кадрової служби

 

 

___________________

(підпис)

 

 

 

Раїса ІВАНОВА

 

___________________

(дата)

 

Начальник  юридичного  відділу ____________________

(підпис)

 

Наталія КУТИШЕНКО ___________________

(дата)

 

Голова  профспілки ____________________

(підпис)

Наталія ТРОФИМЧУК ___________________

(дата)

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (-а):

«_____» __________ ____ р.         ____________________                 _________________

(підпис)

 

Посадову інструкцію отримав (-ла):

«_____» __________ ____ р.         ____________________                 _________________

(підпис)

 

 

 

Оригінал: Режимно-секретна та кадрова служба

 
 

Копії:

Головний спеціаліст  

 

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2048 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія