Про затвердження Стратегічного плану розвитку Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №1 на 2023-2025 роки

21.09.2023 178

Про затвердження Стратегічного плану  розвитку Комунального виробничого  житлового ремонтно-експлуатаційного  підприємства №1 на 2023-2025 роки

 

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від     17.08.2022 р. №_308

Про затвердження Стратегічного плану

розвитку Комунального виробничого

житлового ремонтно-експлуатаційного

підприємства №1 на 2023-2025 роки

 

 

Відповідно до статей 24, 78 Господарського кодексу України, керуючись підпунктом 4 пункту «а» ст. 27, підпунктом 2 пункту 2 ст. 52, пунктом 6 ст. 59  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

 

  1. Затвердити Стратегічний план розвитку Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №1 на 2023-2025 роки (додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Вигівського В.В.

 

 

 

Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО

 

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

Начальник управління ЖКГ

Валерій МАРТИНЮК

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

Додаток до

рішення виконавчого комітету

Коростенської міської ради

від 17.08.2022р. № 308

 

Стратегічний план розвитку Комунального виробничого житлового ремонтно – експлуатаційного підприємства №1

на 2023-2025 роки

1.Вступ

КВЖРЕП №1 комунальне підприємство, створене з метою здійснення господарської діяльності в галузі житлово – комунального господарства. Організаційно – правова форма підприємства – комунальне підприємство.                                                                                                                         Власність підприємства є спільною комунальною власністю територіальної громади міста Коростень в особі Коростенської міської ради.  Засновник  Підприємства – Коростенська міська рада:   11500,   Житомирська обл.,                      м.  Коростень,  вул. Грушевського, 22,  код ЄДРПОУ 13576977.

Підприємство  є юридичною особою,  має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, кутовий та інші штампи, бланки, інші реквізити.                                                   Підприємство має майнові та немайнові права і обов’язки , від свого імені виступає позивачем і відповідачем в судових органах.                                Підприємство в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної ради України, Указами  і Розпорядженнями Президента України, Постановами та Декретами Кабінету Міністрів України,  рішеннями Житомирської обласної ради, облдержадміністрації, Коростенської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови облдержадміністрації та міського голови з питань  житлової політики.

Розділ  2.Загальна інформація про КВЖРЕП №1.

Назва підприємства: Комунальне виробниче житлово ремонтно-експлуатаційне підприємство №1
Скорочене найменування КВЖРЕП №1
Адреса: м. Коростень  вул. Кооперативна,3-А
Ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) 03343580
Начальник: Городничий Петро Олегович
Головний інженер: Галецький Іван Іванович
Головний бухгалтер: Василюк Наталія Володимирівна
Заступник начальника Волківський Сергій Васильович
Начальник  юридичного відділу Самарська Ольга Анатоліївна
Основна діяльність:  Надання житлової  послуги
Форма власності Комунальна
Організаційно –  правова форма: Комунальне підприємство
Середньооблікова чисельність  працівників за              2021р  97 осіб
Середньомісячні витрати на оплату праці по підприємству: за 2021р. 927,2тис.грн.
Середня заробітна плата  на підприємстві за 2021р. 9558,0грн.
Фінансовий результат за 2021р. +329,5тис.грн.
 

Надається житлова послуга :

Послуга з управління багатоквартирним будинком:

Забезпечення утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема

–         Прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території

–         Виконання санітарнотехнічних робіт;

–         Обслуговування внутрішньобудинкових систем;

–         Утримання ліфтів тощо;

Купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;

Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;

Інші додаткові послуги, які можуть бути замовлені співвласниками багатоквартирного будинку.

 

Крім того підприємство  відповідно  до статуту може надавати наступні послуги:

  • Транспортні послуги;
  • Здійснює обслуговування житлового фонду належного установам, організаціям та підприємствам на договірних умовах;
  • Надає інші платні послуги юридичним та фізичним особам;
  • Виконання робіт по дрібному та великому ремонту печей, кухонних вогнищ з перемуруванням димових труб, додаванням матеріалів, заміною приладів, перевірці і прочищенню димових та вентиляційних каналів з видачею актів на їх придатність;
  • Монтажні, ремонтні, будівельні роботи на об’єктах нерухомості, благоустрою, капітального та поточного ремонту житлового фонду, роботи по ремонту та заміні сантехобладнання;
  • Придбання та реалізація санітарного, технічного, будівельного обладнання та матеріалів;
  • Ремонт та технічне обслуговування автомобілів, механізмів, та інших самохідних машин та торгівля запасними частинами до них;
  • Оптова та роздрібна лоткова торгівля;
  • Виробництво, закупівля, переробка, розфасовка та реалізація товарів народного споживання продовольчих та непродовольчих груп;
  • Виробництво, вирощування, заготівля, переробка та реалізація сільськогосподарської продукції та рослинного походження;
  • Переробка деревини та відходів з деревини, виробництво та реалізація виробів з дерева, в тому числі будівельних матеріалів, столярних виробів, різних типів меблів та комплектів;
  • Розвиток підсобних промислів та виготовлення товарів народного споживання;
  • Дизайнерські та реставраційні художньо-оздоблювальні роботи;
  • Надання посередницьких послуг в купівлі, продажу, оренді (наймі) квартир, будинків, нежитлових приміщень, споруд інших об’єктів нерухомості;
  • Надання матеріально-технічних, агросервісних, посередницьких послуг юридичним та фізичним особам;
  • Здійснення збору, транспортування, утилізації побутових та виробничих відходів (сміття);
  • Утримання тепличного господарства, вирощування розсади, квітів, іншої продукції рослинного походження;
  • Утримання підсобних господарств, вирощування і реалізація продукції тваринного та рослинного походження в тому числі молодняку, сільськогосподарських тварин та птиці.

 

Види діяльності, які потребують спеціальних дозволів (ліцензування), проводяться  підприємством лише  тільки після одержання таких дозволів (ліцензій).

На початок  2022 року підприємство обслуговує 224 багатоквартирних  житлових будинків  загальною площею 380,9 тис.м2   в тому числі

  Кількість поверхів Кількість будинків Площа, тис.м2
1. 9-ти поверхові 4 16,1
2. 5-ти поверхові 81 252,0
3. 4-х поверхові 11 17,8
4. 3-х поверхові 40 43,8
5. 2-х  поверхові 88 51,2
  Всього 224 380,9

 

На даний час  КВЖРЕП №1  є  єдиним комунальним підприємством, що надає житлові послуги  в м. Коростені  і обслуговує орієнтовно 46%  житлового фонду міста. Рівень якості та надійність  наданих послуг підприємством забезпечують необхідні умови для функціонування стабільного розвитку міста.

Підприємство на підставі повного госпрозрахунку забезпечує самоокупність фінансових затрат по удосконаленню виробництва, соціального розвитку і оплаті праці, відповідає за результати своєї господарської діяльності, виконання обов’язків перед постачальником, споживачами, бюджетом і банком.

 

Розділ 3. Аналіз підприємства

 

3.1.АНАЛІЗ ВНУТРІШНІХ ЧИННИКІВ: СИЛЬНІ ТА СЛАБКІ СТОРОНИ

 

Сильні сторони

  • Багаторічний досвід роботи та високий рівень спеціалістів;
  • Стабільна та якісна система надання послуг;
  • Готовність міської влади вирішувати проблеми у сфері розвитку комунальної інфраструктури;
  • Наявність міських програм (дольова участь співвласників у фінансуванні робіт з реконструкції, капітального ремонту будинку – внесення співвласниками будинку визначеної суми коштів на співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту , що проводиться у багатоквартирному житловому будинку).
  • Високий рівень охопленості мешканців послугами ЖКГ;
  • Потужна матеріально – технічна база;
  • Стабільна сплата податків та інших обов’язкових платежів згідно із законодавством України до державного бюджету та бюджету міста Коростеня;
  • Довіра громади до підприємства;
  • Наявність робочої сили .

 

Слабкі сторони

  • Високий рівень зносу основних фондів;
  • Недостатня кількість спецтехніки для надання послуг у зв’язку з розширенням зони обслуговування;
  • Неналежний стан існуючого покриття дворових проїздів, тротуарів і пішохідних доріжок;
  • Низький рівень сплати за надані житлові послуги ( 1 півріччя 2022р. 85%);
  • Низький рівень проінформованості населення про проблеми у ЖКГ;
  • Ментальність громадян, які не дбають про власність громади, а особливо у сфері поводження з каналізацією;
  • Недостатність фінансових ресурсів;
  • Відсутність пільгових кредитів банків для комунальних підприємств;
  • Відсутність цільового державного фінансування розвитку комунальних підприємств;
  • Низький рівень впровадження сучасних енергозберігаючих заходів;

3.2 АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ: СПРИЯТЛИВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ЗАГРОЗИ

 

Сприятливі можливості

  • участь комунальних підприємств міста у загальноміських та загальнодержавних програмах;
  • прийняття на обслуговування будинків ;
  • позитивні зміни у законодавстві;
  • створення конкуренції на ринку житлових  послуг, обслуговування та ремонту житла;
  • отримання зовнішніх фінансових ресурсів на впровадження європейських екологічних проектів та модернізацію комунальної сфери.

Загрози

  • низький рівень оплати за послуги у комунальній сфері ( введення військового стану з 24.02.2022р.);
  • складні механізми іпотечного кредитування;
  • нестабільність законодавства;
  • інфляція та подорожчання енергоносіїв та ПММ, високі податки.

                                      3.3.ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ

3.3.1. Зношення  внутрішньобудинкових мереж  централізованого водопостачання, водовідведення та теплопостачання.

3.3.2. Неправомірне встановлення індивідуального опалення, що призводить до розбалансування системи централізованого опалення в житлових будинках.

3.3.3. Фізична зношеність покрівель будинків та конструктивних елементів житлових будинків.

3.3.4. Зношеність  та пошкодженість  асфальтного покриття прибудинкової території  житлових будинків.

3.3.5. Низький рівень оплати за надані житлові послуги.

Основні показники економічного потенціалу, тис.грн.

Показники 2019р. 2020р 2021р 2022р (план)
Дохід від реалізації 14 843 19 385 21 835 22 680
Чистий дохід 12 369 15 468 17 410 18 900
Інші операційні доходи 1 065 80 86 96
Інші доходи 599 606 840 1 100
Собівартість послуг 9 128 9 972 12 271  12 860
Адміністративні витрати 2 438 2 929 3 058 4 268
Інші операційні витрати 811 1 261 1 097 1 420
Фінансовий результат 147 508 329 100
Податок на прибуток від звичайної діяльності 26 91 59 24
Чистий прибуток 121 417 270 76

 

 

Елементи операційних витрат по підприємству за 2019-2021роки,тис.грн.

Показники 2019р 2020р. 2021р. 2022р. (план)
Матеріальні витрати 1 807 2 161 1 840 2 512
Витрати на оплату праці 7 615 8 906 11 126 12 308
Відрахування на соціальні заходи 1 686 1 828 2 321 2 704
Амортизація 3  6 41 12
Інші операційні витрати 1 154 1 261 1 097 680
Всього: 12 265 14 162 16 425 18 216

 

Розділ 4. Мета та основні напрямки діяльності

 

4.1. Основною метою стратегічного плану розвитку підприємства є управління багатоквартирними будинками, що відповідають нормативам якості,  та забезпечують  попередження виникнення аварійних ситуацій.

Напрямки діяльності підприємства:

4.1.1. Розширення обслуговуючої території будинків, та надання більш якісних послуг з управління будинками ;                                                                                   4.1.2. Залучення мешканців до дольової участі у фінансуванні робіт з реконструкції, капітального ремонту будинку – внесення співвласниками будинку  визначеної суми коштів співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту, що проводиться у багатоквартирному житловому будинку

4.1.3. Управління житлом, будинками, спорудами та іншим нерухомим майном.           4.1.4. Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

4.1.5. Ремонт приміщень, будинків, споруд.

4.1.6. Забезпечення належного утримання і збереження житлового фонду, який знаходиться у його віданні, в належному технічному стані.

4.1.7. Забезпечення безперебійної роботи обладнання житлових будинків,  санітарної очистки прибудинкових територій та контроль за дотриманням громадянами правил користування житловими приміщеннями.

4.1.8. Поліпшення умов проживання мешканців.

4.1.9. Попередження виникнення аварійних ситуацій, забезпечення надійності функціонування внутрішньобудинкових тепло-, водо-, та каналізаційних мереж.

4.1.10. Заміна внутрішньобудинкових мереж централізованого водопостачання, водовідведення та теплопостачання з використанням сучасних матеріалів.

4.1.11. Придбання сучасної спеціалізованої техніки для покращення обслуговування житлових будинків.

4.1.12. Впровадження  енергозберігаючих  технологій  та  зменшення споживання  енергоресурсів.

4.1.13. Поточний  ремонт житлових будинків.

 

4.2. Утримання нежитлового фонду м. Коростеня що знаходиться на балансі підприємства.

4.2.1.Підриємством проводиться робота щодо оренди та утримання майна комунальної власності міста  Коростеня: готуються документи необхідні для укладання договорів оренди приміщень комунальної власності;

Проводиться збір орендної плати та її перерозподіл, а також проводиться контроль експлуатації нежилих будинків (приміщень) комунальної власності та виконання умов договорів оренди, вживаються заходи по зменшенню дебіторської  заборгованості відповідно до чинного законодавства, виконуються рішення та накази Господарського суду про примусове виселення боржників та стягнення заборгованості.

 

Розділ 5.  Стратегічні задачі

Пріоритет Стратегічна ціль Заходи Орієнтовні терміни виконання
1  

 

 

 

 

«Покращення якості надання послуг на рівні  європейських стандартів»

 

Підвищення рівня кваліфікації персоналу

Відвідування семінарів тренінгів 2023р.-2025р.
Заключення угод про співпрацю з вищими навчальними закладами 2023р.- 2025р.
 

Оновлення матеріально – технічної бази

Залучення інвестицій на придбання сучасної техніки та обладнання для вчасного та якісного обслуговування будинків споруд та прибудинкових територій 2023р. – 2025р.

 

 

 

Покращення умов проживання

Проведення поточного ремонту будинків,            42 будинків 2023р.-2025р.
Капітальний  ремонт покрівлі на умовах дольової участі     (будинки, 5142.0 м.кв.) 2023р.-2025р.
Асфальтування прибудинкової території житлових будинків 2023р- 2025р.
2.  

 

 

 

«Енергоефективність та захист навколишнього середовища»

 

 

 

 

Зменшення споживання  енергії

Реконструкція систем опалення з використанням  сучасних та  менш енергозатратних   матеріалів  

2023р- 2025р.

Заміна вікон в під’їздах на енергоефективні, 2023р.-

2025р.

Заміна електроламп на енергозберігаючі. 2023р.- 2025р.
Встановлення лічильників в будинках,  в яких нарахування проводиться згідно потужності, 24шт. 2023р.-

2025р.

 Утеплення  та ізоляція трубопроводів,  утеплення труб розподілу тепла, відгалужень  до стояків, повітрозбірників, відкритих ділянок труб опалення, горищ підвалів, допоміжних приміщень.  

2023р.- 2025р.

Розділ 6. Фінансування та термін виконання

6.1. Кошти міського бюджету;

6.2. Власні кошти підприємства;

6.3. Дольова  участь мешканців у проведенні капітального ремонту житлового фонду та утеплення будинків;

6.4. Корегування цін  на послуги з управління багатоквартирними будинками у разі зміни вартості складових договірної ціни за згодою сторін;

Виконання стратегічного плану здійснюватиметься по мірі фінансового забезпечення  в  2023- 2025рр.;

Розділ 7. Основні результати оцінки.

У цьому розділі узагальнено основні результати оцінки технічної, фінансової та організаційно – управлінської діяльності  КВЖРЕП №1.

7.1. Оцінка технічного стану підприємства:

7.1.1.Технічний стан значної кількості будинків (2-х, 3-х поверхові) морально зношений.

7.1.2.Технічний стан значної частини існуючих основних засобів морально зношений,  та не придатний  для подальшого використання.

 

7.2. Оцінка фінансового стану підприємства:

7.2.1. За 1квартал 2022 року підприємство  отримало  прибутки – 855,0тис.грн.                                                                                                                                                       7.2.3. Рівень оплати за житлові послуги   85%.

7.2.4. Заборгованість по заробітній платі  та податковим зобов’язанням у підприємства відсутня.

Доходи

Основним джерелом доходів підприємства є:

обслуговування житлового фонду, утримання будинків та прибудинкової території, які знаходяться на обслуговуванні в КВЖРЕП №1 м. Коростеня.

Дохід від здачі в оренду нежитлових приміщень 50%.

Крім  того підприємство має інші доходи:  це   видача актів пічника, розміщення телекомунікаційного обладнання ПАТ «Київстар»,       ПАТ «Датагруп», ТОВ «ОРІОН – ТЕЛЕКОМ», ТРК Екран,  ПП «Онлайн»,  транспортні послуги,  та інші.

 

7.3. Оцінка організаційно – управлінської  діяльності підприємства.

7.3.1. Чинна організаційна структура і розподіл функціональних обов’язків відповідають цілям та характеру поточної роботи підприємства.

7.3.2. Чисельність персоналу є оптимальною з огляду на умови надання послуг.                                                                                                                   7.3.4. Штатний розклад є відповідним  посадовим обов’язкам.

7.3.5. Через відносно низький рівень заробітної плати, підприємству важко залучити  й утримувати кваліфікованих спеціалістів,  інженерно  – технічних та інших працівників.

Розділ 8. Загрози та перешкоди.

Складна економічна ситуація в державі в зв’язку із введенням воєнного стану                                                        Фінансові проблеми держави та органів місцевого самоврядування. Несприятлива позиція частини громадськості, щодо вищої якості послуг за умови підняття цін на послуги.

  1. Очікувані результати.

 

Напрямок діяльності Показники Роки
2023р. 2024р. 2025р.
1. Фінансова діяльність , тис.грн. 1.1.Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 19120,0 21032,0 22714,0
1.2.Фінансовий результат від операційної діяльності 416,0 320,0 320,0
1.3.Чистий фінансовий результат: прибуток збиток 79,0 50,0 50,0
2. Виробнича діяльність,

тис.грн.

Собівартість реалізованої продукції ( робіт, послуг) 12956,0 14250,0 15240,0
3. Інвестиційна та інноваційна діяльність, тис.грн. 3.1.Капітальні інвестиції, усього, у тому числі за джерелами фінсування 1558,0 1405 494,0
3.1.1.Кошти місцевого бюджету 1390,0 1225,0 314,0
3.1.2.Власні кошти 168,0 180,0 180,0
4. Розвиток трудового колективу, осіб, грн. 4.1.Середньооблікова чисель-            ність штатних працівників 112 112 112
4.2.Середньмісячна заробітна плата працівників 11000,0 12500,0 13500,0
5. Стан та використання активів, тис.грн. 5.1.Вартість активів, усього 37000,0 37000, 37000,0
5.2.Оборотні активи 7517,0 7517,0 7517,0
5.3.Основні засоби (первісна вартість) 62573,0 62573,0 62573,0

 

10.1. Поліпшення технічного стану житлового фонду та прибудинкових територій;

10.2. Зменшення скарг населення;

10.3. Зменшення витрат на обслуговування житлового фонду та прибудинкової території;

10.4. Поліпшення  благоустрою прибудинкової території  житлових будинків;

10.5. Розвиток конкуренції на ринку житлово-комунальних послуг;

10.6. Поліпшення  умов проживання мешканців житлових будинків.

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                      Андрій ОХРІМЧУК

 

 

 

 

Додаток  до стратегічного плану

 розвитку КВЖРЕП №1 на 2023-2025 рр.

 

 Аналіз фінансово – господарської діяльності КВЖРЕП №1

Основні показники  за 2020р. – 2021р.

тис.грн

  Показники 2020р. 2021р.
1. Доходи (без ПДВ) 16154 18336
  Чистий дохід від реалізації продукції 15468 17410
  Інші операційні доходи 80 86
  Інші доходи 606 840
2. Витрати  (без ПДВ) 15646 18007
  Собівартість  реалізації продукції 9972 12271
               Адміністративні витрати 2929 3058
  Інші операційні витрати 1261 1097
  Інші витрати 1484 1581
3. Фінансовий результат  до оподаткування 508 329
4. Податок на прибуток 91 59
5. Чистий прибуток (збиток) 417 270
6. Середньооблікова  чисельність , осіб 97 97
7. Середньомісячна заробітна плата, грн. 7651 9558
8. Дебіторська  заборгованість станом на кінець звітного періоду, в тому числі 4266 4905
Населення, тис.грн. 3931 4687
9. Кредиторська заборгованість станом на кінець звітного періоду, тис.грн. 2030 2320
10. Площа обслуговування 372,1 374,6

Керуючий справами виконкому                                      Андрій ОХРІМЧУК

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2047 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія