Посадова інструкція головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради

06.10.2023 515

Посадова інструкція головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради

  ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський голова

______________ Володимир МОСКАЛЕНКО

 «___» ___________ 2023 р.

 

Згідно норм  ISO 9001:2000

 

Шифр

21.2.2

 

Виконавчий комітет Коростенської міської ради

 

 

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради 

 

  1. Загальна інформація
Категорія посади в органах місцевого самоврядування  

Шоста категорія

Посада Головний спеціаліст
Найменування структурного підрозділу Відділ доходів фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
Посада безпосереднього керівника Начальник відділу
Посада керівника структурного підрозділу Начальник управління
Керівник виконавчого органу Міський голова
Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Заступник міського голови

 

  1. Мета посади
Виконання завдань та функцій пов’язаних із забезпеченням, в межах своїх повноважень, реалізації бюджетної політики на території міської територіальної  громади.

 

  1. Основні посадові обов’язки
1 Проведення щоденного аналізу щодо надходжень доходів у розрізі податків, зборів та платежів до бюджету Коростенської міської територіальної громади, обробка та контроль відповідної інформації в ІПК «Місцевий бюджет».
2 Здійснення аналізу стану оплати орендної плати та перерахування її частини до бюджету Коростенської міської територіальної громади комунальними підприємствами-балансоутримувачами комунального майна.
3 Надання пропозицій до прогнозу та проєкту бюджету Коростенської міської територіальної громади.
4 В межах компетенції здійснення аналізу виконання дохідної частини бюджету громади, підготовка відповідних аналітичних записок та надання пропозицій щодо додаткових джерел надходжень до бюджету Коростенської міської територіальної громади.
5 Підготовка та подання до департаменту фінансів Житомирської ОДА: звіту про виконання бюджету громади, інформацій згідно з планом роботи. Підготовка пояснювальних записок до бюджету громади та звіту про його виконання.
6 Здійснення моніторингу надходжень електронних висновків та повідомлень територіального органу Державної податкової служби України до ІТС «Електронний кабінет» та надання їх начальнику фінансового управління на погодження.
7 Перевірка подання на повернення (перерахування) помилково або надміру зарахованих до бюджету Коростенської міської територіальної громади зборів, платежів та інших доходів бюджету, а також платежів, що підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, та подання їх начальнику фінансового управління на погодження.
8 Виконання завдань керівництва, рішень міської ради та виконавчого комітету, організація підготовки проєктів розпоряджень, наказів та рішень з питань компетенції відділу.
9 Надання інформацій згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації», Законом України «Про звернення громадян» на запити громадян, організацій, підприємств, установ. Підготовка запитів та звернень в межах компетенції відділу.
10 Підготовка та розміщення інформації про надходження та виконання доходів бюджету Коростенської міської територіальної громади на офіційній Інтернет-сторінці громади.
11 На час відсутності начальника відділу доходів виконання його посадових обов’язків.

 

  1. Права
1. Одержувати в установленому законодавством порядку від органів виконавчої влади, виконавчих органів міської ради, територіальних органів Державної казначейської служби України, підприємств, установ та організацій, інших фінансових установ усіх форм власності пояснень, матеріалів та інформації з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджету Коростенської міської територіальної громади та звітування про його виконання.

2. Вносити в установленому порядку пропозицій щодо вдосконалення роботи відділу доходів з питань складання та виконання бюджету.

3. Брати участь у нарадах, семінарах та інших заходах з питань, що належать до компетенції відділу.

4. За дорученням керівництва представляти інтереси відділу та/або управління в інших органах виконавчої влади, установах, організаціях та підприємствах з питань, що належать до його компетенції.

5. Відмовлятись від виконання завдань, що суперечать чинному законодавству України.

6. Отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених обов’язків та завдань.

7. На оплату праці залежно від посади, яку він займає, рангу, який йому присвоюється, стажу служби в органах місцевого самоврядування, досвіду роботи, якості виконання посадових обов’язків. На просування по службі з урахуванням кваліфікації та здібностей, сумлінного виконання своїх службових обов‘язків, участь у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці. На соціальний і правовий захист, відповідно до його статусу. На повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян.

8. На підвищення професійного рівня згідно з чинним законодавством.

 

  1. Зовнішня службова комунікація
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, апарати та секретаріати інших органів державної влади, обласні та районні державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради, районні та обласні ради, управління і відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації, фізичні особи-підприємці, фізичні особи, громадські організації, міжнародні проєкти та програми, які працюють в Україні.

 

  1. Умови служби
1.    Вища освіта економічного спрямування (не нижче ступеня бакалавра), вільне володіння державною мовою, навики роботи з персональною комп’ютерною технікою та необхідним програмним забезпеченням.

2.    Дотримання законодавства України, вимог Положень про фінансове управління та відділу доходів, посадової інструкції, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил ділового етикету, Регламенту роботи виконавчого комітету Коростенської міської ради, Кодексу етики посадових осіб, службовців органів місцевого самоврядування та нормативно-правових актів з охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.

3.    Виконання інших завдань та функцій в межах компетенції відділу, доручень начальників відділу та управління, керівництва виконавчого комітету міської ради.

 

Погоджено      
Начальник управління ________

(підпис)

 

Людмила БАРДОВСЬКА _______________

(дата)

 

Заступник міського голови ________

(підпис)

Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ _______________

(дата)

Керуючий справами виконкому  

________

(підпис)

 

Андрій ОХРІМЧУК

 

_______________

(дата)

Начальник  режимно-секретної та кадрової

служби

 

 

_______

(підпис)

 

 

Раїса

ІВАНОВА

 

_______________

(дата)

 

Начальник  юридичного  відділу _________

(підпис)

 

Тетяна КАМІНСЬКА ______________

(дата)

 

Голова  профспілки _________

(підпис)

Світлана ПОЛОСЕНКО _______________

(дата)

 

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (-а):

«     »                    2023 р.                ____________________                 Ганна БАБСЬКА

(підпис)

 

Посадову інструкцію отримав (-ла):

«     » _________ 2023 р.                ____________________                 Ганна БАБСЬКА

(підпис)

 

 

Оригінал: Режимно-секретна та кадрова служба  
Копії:
Начальник відділу  
Головний спеціаліст  

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія