Про внесення змін до розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської  ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради

22.07.2024 33

Про внесення змін до розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської  ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 05.06.2024р.  _315     

Про внесення змін до розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської  ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради

 

 

 

 

 

З метою забезпечення організації діяльності виконавчих органів міської ради, координації дій управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради, співпраці з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності та у зв’язку із кадровими змінами керівного складу виконавчих органів міської ради, керуючись ст.11, ст.17, ст.18, п.1,2,7 ч.4 ст.42, ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»», виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

 

  1. Внести зміни до розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради,першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів    міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради», та затвердити розподіл обов’язків в наступній редакції:

1.1. Міський голова – Москаленко Володимир Васильович                                                             

Організовує та очолює роботу міської ради, її виконавчого комітету по виконанню та дотриманню на території міста вимог Конституції України, законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної держадміністрації по забезпеченню захисту прав і законних інтересів громадян та держави, комплексного соціально-економічного розвитку територіальної громади.

Спрямовує діяльність секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради, керівників їх структурних підрозділів.

Спрямовує співпрацю з місцевими органами юстиції, державної казначейської служби, державної фіскальної служби, пенсійного фонду, державної служби з надзвичайних ситуацій, Коростенським районним  територіальним центром комплектування та соціальної підтримки Житомирської області, Коростенським районним управлінням поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області з питань здійснення делегованих повноважень державної виконавчої влади.

Взаємодіє із судовими органами та органами прокуратури.

Організовує та координує роботу із органами Служби безпеки України, підрозділами військового командування Збройними Силами України, Національної гвардії України на території Коростенської міської територіальної громади.

Здійснює загальне керівництво у проведенні заходів, пов’язаних з оборонною роботою, мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом, підготовкою та виконанням завдань територіальної оборони на території Коростенської міської територіальної громади.

Координує дії по боротьбі з корупцією, організованою та іншою злочинністю і правопорушеннями, спрямовує проведення інформаційної політики виконавчих органів міської ради.

Є головним розпорядником коштів міської ради, її виконавчого комітету.

Приймає та звільняє з роботи посадових осіб виконавчих органів міської ради, працівників апарату управління виконавчих органів міської ради.

Укладає договори від імені міської ради з підприємствами, установами, організаціями, громадськими об’єднаннями, міжнародними та іноземними представництвами.

Сприяє формуванню відповідно до законодавства, цільових і валютних фондів та звітує про використання коштів цих фондів перед міською радою.

Очолює комісії виконавчого комітету з найважливіших питань життєдіяльності територіальної громади:

-комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;

-комісію з питань захисту прав дитини;

– комісію по нагородженню званням «Почесний громадянин міста

Коростеня»;

– комісію по прийому на службу в органи місцевого самоврядування.

Укладає контракти з керівниками підприємств, установ, організацій комунальної власності, засновником яких є міська рада.

Погоджує контракти керівників державних установ, підприємств державної та обласної комунальної власності відповідно законодавства.

 

1.2. Секретар міської ради Олексійчук Олександр Степанович

Виконує всі обов’язки міського голови з питань організації діяльності міської ради, роботи постійних депутатських комісій.

Забезпечує організацію роботи ради, координує діяльність її постійних комісій, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

Забезпечує співпрацю з Житомирською обласною радою, іншими органами місцевого самоврядування.

Здійснює в установленому законом порядку організаційне та матеріально-технічне забезпечення виборів і референдумів, забезпечує організацію і проведення громадських слухань з найбільш важливих питань життєдіяльності територіальної громади.

Забезпечує співпрацю з правлінням та регіональним відділенням Асоціації міст України.

Контролює та спрямовує діяльність відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради.

Забезпечує реалізацію державної політики в сферах оборони, дотримання законності та охорони правопорядку, сприяє роботі правоохоронних органів та служб, координує та контролює діяльність комунальної установи «Служба охорони громадського порядку міста Коростеня «Яструб».

Забезпечує організацію співпраці із Коростенським районним управлінням поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області, органами прокуратури, СБУ, органами виконавчої служби, організацію та реалізацію шефських зв’язків із військовими частинами Збройних сил України та Національної гвардії України.

Забезпечує виконання міської комплексної Програми профілактики злочинності на 2021 – 2024 рр., Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил України, Коростенського добровольчого формування територіальної громади, Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024-2028 роки. Забезпечує співпрацю з органами самоорганізації населення на території громади, координує діяльність Спілки голів окружних будинкових комітетів, організовує створення та сприяє діяльності органів самоорганізації населення на території населених пунктів (сіл, селищ), що увійшли до Коростенської територіальної громади.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, заохочення депутатів

міської ради, керівників та працівників підприємств, установ, організацій територіальної громади.

  • Очолює адміністративну комісію при виконавчому комітеті міської ради;
  • комісію з питань поновлення прав реабілітованих громадян в Коростенській міській територіальній громаді;
  • комісії по нагородженню «Відзнакою Коростенської міської територіальної громади «За МУЖНІСТЬ та ВІДВАГУ»

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші дорадчі та допоміжні органи при виконавчому комітеті міської ради.

 

 

 

 

1.3. Перший заступник міського голови Вигівський Володимир Васильович:

Виконує всі обов’язки міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради у разі його відсутності або неможливості виконання своїх обов’язків з інших причин.

Відає питаннями державного, господарського, кооперативного, індивідуального, промислового, шляхового та цивільного будівництва.
Координує будівельні та ремонтно-будівельні роботи на території громади.

Організовує співпрацю з підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють на території громади будівництво, капітальний ремонт будівель та споруд, шляхове будівництво та ремонт шляхів.

Координує роботу житлово-комунального господарства, залучаючи до участі у його розвитку на договірних засадах підприємства, установи, організації, приватних підприємців. Контролює та спрямовує роботу управління житлово-комунального господарства. Координує діяльність комунальних підприємств житлово – комунального господарства, погоджує їх штатні розписи.

Відповідає за хід приватизації житла, реалізацію житлової політики в місті, контролює та спрямовує діяльність юридичного відділу в частині ведення обліку та розподілу житла.

Забезпечує та координує процес створення та діяльності ОСББ.

Організовує та координує співпрацю з іншими підприємствами, які здійснюють на території громади надання послуг водопостачання та водовідведення, теплопостачання, послуги по обслуговуванню об’єктів житлового фонду незалежно від їх підпорядкованості та форми власності.

Забезпечує співпрацю з Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» Коростенське УЕГГ.

Контролює та спрямовує діяльність відділу з питань цивільного захисту.

Координує діяльність та відповідає за співпрацю із Коростенським районним управлінням ДСНС України в Житомирській області.

Координує організацію заходів щодо забезпечення стану навколишнього природнього середовища в належному стані на території громади. Організовує роботу щодо формування та здійснення екологічної політики, забезпечує співпрацю з представництвом державного управління охорони навколишнього природного середовища.

Сприяє роботі та організовує допомогу міській метеорологічній станції.

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівниками підприємств житлово-комунального господарства, комунальної установи «Коростенська міська комунальна рятувальна служба на воді», підготовку внесення до них змін та доповнень.

Організовує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств, надання щомісячно інформації по фінансових показниках їх діяльності до управління житлово-комунального господарства.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності.

Очолює:

-координаційну раду з реалізації стратегічного плану розвитку міста;

-спотережну раду фонду енергозбереження комунальних підприємств, бюджетних установ, організацій.

Очолює комісії при виконавчому комітеті міської ради:

-комісію з питань проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир) інвалідів війни, осіб які мають особливі заслуги перед батьківщиною, членів сімей загиблих військовослужбовців та прирівняних до них осіб;

-громадську комісію  з житлових питань;

-комісію по визначення вартості майна громадян, які бажають стати на соціальний квартирний облік перебувають на такому обліку та коритсуються соціальним житлом;

-комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення (теплопостачання);

-комісію з безпеки дорожнього руху;

-комісію з питань подальшого використання захисних споруд цивільного захисту;

– комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України;

– комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України.

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконкомі міської ради.

 

1.4. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у сфері у сфері збалансованого економічного і соціального розвитку, містобудування, архітектури земельних відносин територіальної громади Корнійчук Володимир Олександрович:

Спільно з державними структурами, секретарем міської ради, іншими заступниками міського голови  координує вирішення на території населених пунктів (сіл, селищ), що увійшли до Коростенської територіальної громади питань збалансованого економічного і соціального розвитку.

Координує, скеровує та контролює роботу старост і діловодів виконавчого комітету міської ради.

Координує та скеровує діяльність управління земельних відносин та комунальної власності з питань земельних відносин, відділу розвитку територій управління економіки, відділу архітектури та містобудування.

З метою забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку населених пунктів (сіл, селищ), що увійшли до Коростенської територіальної громади, на цій території:

– сприяє розвитку підприємництва, організовує співпрацю виконавчих органів влади з підприємствами (окремими підприємцями) у сферах промисловості, сільськогосподарського виробництва, громадського харчування та побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування;

– організовує співпрацю з відділом №3 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, з державною службою статистики, Коростенською філією Житомирського обласного центру зайнятості;

– співпрацює з громадськими організаціями «Агенція регіонального розвитку», «Асоціація «Рада керівників» підприємств та організацій міста Коростеня Житомирської області», іншими громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців.

Готує пропозиції та контролює цільове використання коштів бюджету територіальної громади та залучених коштів, спрямованих на реалізацію економічного і соціального розвитку населених пунктів (сіл, селищ), що увійшли до Коростенської територіальної громади.

Забезпечує проведення аналізу діяльності старост і діловодів,  підприємств, щомісячне надання інформацій по показниках їх діяльності, забезпечує систематичний аналіз і надання інформації щодо соціально-економічного розвитку населених пунктів (сіл, селищ), що увійшли до Коростенської територіальної громади до управління економіки.

Координує роботу міського комунального підприємства «КоростеньАрхбюро».

Координує та контролює роботу містобудівної ради (яку очолює головний архітектор міста).

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівником комунального підприємства «КоростеньАрхбюро».

Надає пропозиції щодо преміювання та інших форм заохочення підпорядкованих працівників.

Очолює:

– комісію по вирішенню земельних спорів з приводу суміжного землекористування;

– громадську комісію з питань постановки на облік громадян для безкоштовного отримання вільних земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво;

– комісію по визначенню та відшкодуванню Коростенській міській раді збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства про оплату за землю;

– постійну конкурсну комісію по проведенню конкурсів по відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки землі, що належить Коростенській територіальній громаді;

– робочу групу для проведення інвентаризації об’єктів підприємницької діяльності, по яких не врегульовані питання землекористування та розміщення реклами.

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради.

 

1.5. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради по реалізації державної політики у галузях освіти, соціального захисту, молодіжної політики, фізичної культури і спорту, Синицький Олександр Петрович:

Забезпечує реалізацію державної політики в галузях освіти, соціального захисту, фізичної культури і спорту, молодіжної політики.

Організовує контроль за харчуванням дітей та підлітків у освітніх та дошкільних закладах громади.

Відповідає за роботу:

управління праці та соціального захисту населення;

відділу освіти;

відділу у справах молоді та спорту;

служби у справах дітей;

міського Центру соціальних служб.

Координує співпрацю з обласною комунальною установою «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці, роботу комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

Контролює і координує діяльність комунальної установи «Коростенський міський центр соціальної підтримки дітей і сімей «Віри, Надії, Любові», комунальної установи «Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Джерело надії». Забезпечує контроль і координацію діяльності на території громади спортивних, підліткових та дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання.

Забезпечує співпрацю з «Центром соціально-психологічної реабілітації постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та його інформування», співпрацю з Коростенським районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки Житомирської області.

Забезпечує і координує організацію заходів з оборонної роботи та територіальної оборони у відповідності із законодавством України, координує організацію і реалізацію шефських зв’язків із військовими частинами Збройних Сил України, Національної гвардії України.

Забезпечує виконання міських комплексних соціальних, освітніх, програм,  а також Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил України, Коростенського об’єднаного міського територіального центру підтримки комплектування та соціальної підтримки Житомирської області.

Координує та спрямовує діяльність бюджетної установи стадіон «Спартак», комунальної організації «Коростенський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», комунальної установи «Коростенський інклюзивно-ресурсний центр» Коростенської міської ради Житомирської області, Комунальної установи «Коростенський центр професійного розвитку педагогічних працівників Коростенської міської ради».

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівниками підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, закладів освіти, фізичної культури і спорту, підготовку внесення змін та доповнень до них.

Забезпечує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, закладів освіти, надання щомісячно інформації по фінансових показниках їх діяльності до управління економіки.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності.

Відповідає за здійснення заходів по мобілізації, є представником виконавчого комітету при Коростенському об’єднаному міському територіальному центрі підтримки комплектування та соціальної підтримки Житомирської області.

Очолює:

– наглядову раду у сфері розподілу соціального житла;

-опікунську раду;

-координаційну раду у справах дітей;

– координаційну раду з питань молодіжної політики, фізичної культури

та спорту.

Очолює комісії при виконачому комітеті міської ради:

– спостережну комісію;

– комісію по наданню матеріальної допомоги мало захищеним верствам територіальної громади;

– комісію з визначення стоматологічної установи або лікувально-профілактичного закладу, який буде забезпечувати послугами зубопротезування постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– комісію з визначення аптечного закладу, який буде забезпечувати ліками постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

– призовні комісії;

– комісію по присудженню премій та стипендій міського голови;

-комісію для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла ти приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;

– конкурсну комісію з розгляду конкурсних пропозицій, розроблених міськими громадськими організаціями соціальної спрямованості;

– комісію по присудженню премії ім. Алли Зарицької.

Очолює:

– оргкомітет по присудженню премії ім. С.І.Іванова,

– комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури територіальної громади;

– мультидисциплінарну команду протидії насильству в сім’ї.

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради.

 

1.6. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради по реалізації державної політики у галузях розбудови громадянського суспільства, інформаційної діяльності, діджиталізації та культури Чижевська Наталія Миколаївна:

Забезпечує всебічні зв’язки з громадськістю, організацію системної комунікації міського голови, виконавчих органів міської ради з міською територіальною громадою.

Організовує та координує проведення інформаційної політики виконавчих органів міської ради, забезпечує співпрацю із засобами масової інформації.

Організовує висвітлення у засобах масової інформації різних рівнів та форм власності діяльності міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

Координує та спрямовує роботу по здійсненню державної політики в галузі охорони здоров’я на території громади, в т.ч. лікарень, поліклінік, міжрайонного відділу лабораторних досліджень, інших медичних закладів, установ та закладів ветеринарної медицини.

Організовує контроль за епідеміологічним станом, дотриманням правил санітарної охорони на території територіальної громади, наданням медичної допомоги населенню та його оздоровленням.

Координує комунікації та співпрацю з осередками та представництвами політичних партій, які здійснюють діяльність у міській територіальній громаді.

Забезпечує співпрацю з молодіжними, дитячими, благодійними, національно – патріотичними об’єднаннями та  іншими громадськими організаціями на території міської громади та за її межами.

Сприяє діяльності творчих спілок і колективів, молодіжних, дитячих та інших громадських організацій.

Забезпечує у межах повноважень виконавчих органів міської ради виконання законодавства щодо національних меншин, про свободу совісті та релігійні організації, щодо всебічного розвитку та функціонування української мови, як державної.

Координує співпрацю з обласним та міським краєзнавчими музеями, іншими національними та міжнародними музейними установами, з культурно-просвітницькими, історико-дослідницькими установами та організаціями, в т.ч. товариствами з охорони пам’ятників історії і культури.

Координує співпрацю з Коростенською міською організацією Товариства Червоного Хреста України.

Організовує співпрацю із місцевими, регіональними, загально-українськими та іноземними релігійними об’єднаннями громадян в межах повноважень виконавчих органів міської ради, визначених законодавством.

Організовує та координує впровадження інформаційних технологій та цифровізації в діяльність виконавчих органів міської ради.

Забезпечує координацію здійснення системної комп’ютеризації підприємств, установ організацій, засновником яких є міська рада.

Координує співпрацю з питань діджиталізації виконавчих органів міської ради з органами державної виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, громадськими організаціями та об’єднаннями.

Відповідає за роботу, спрямувує і контролює діяльність :

– відділу культури і туризму;

– відділу інформаційно-консультаційного забезпечення;

– відділу охорони здоров’я;

– відділу цифрових технологій.

Забезпечує виконання міських комплексних медичних, культурних та інформаційних програм, в т. ч. Програми розвитку автоматизованої інформаційної системи Коростенської міської територіальної громади.

Забезпечує співпрацю з комунальним некомерційним підприємством «Творче об’єднання «КоростеньМедіа» Коростенської міської ради;

Координує та спрямовує діяльність комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради», комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради, комунальної установи «Міський туристично-інформаційний центр», комунальної установи «Центр дитячої та юнацької творчості» Коростенської міської ради.

Забезпечує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств, установ, закладів, організацій комунальної форми власності, надання щомісячно інформації по фінансових показниках їх діяльності до управління економіки, підготовки до укладення, внесення змін та доповнень до контрактів з їх керівниками, підготовки внесення змін та доповнень до них.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ, закладів, організацій комунальної форми власності.

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівниками підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, закладів культури, підготовку внесення до них змін та доповнень.

Забезпечує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, закладів культури, надання щомісячно інформації по фінансових показниках їх діяльності до управління економіки.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності.

Очолює:

-координаційну раду протидії туберкульозу та ВІЛ/СНІДу;

-координаційну раду по боротьбі з наркоманією;

-надзвичайну протиепідемічну комісію;

-надзвичайну протиепізоотичну комісію;

-комісію по роботі служби медицини катастроф.

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради.

 

1.7. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у сферах збалансованого економічного і соціального розвитку територіальної громади, реалізації державної бюджетної політики, комунальної власності на території громади Ясинецький Олександр Анатолійович:

Відає питаннями управління майном, яке перебуває у комунальній власності громади, організовує розробку програм його приватизації та контролює їх виконання.

За участю заступників міського голови спільно з державними структурами координує вирішення на території громади питань збалансованого економічного і соціального розвитку

Координує діяльність управління економіки з питань місцевого економічного розвитку, торгівлі та побутового обслуговування, діяльність фінансового управління, відділу комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності, відділу державної реєстрації, контролює роботу відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету.

Забезпечує та контролює своєчасну і належну підготовку, прийняття та відстеження результативності регуляторних актів щодо встановлення місцевих податків і зборів.

Організовує співпрацю з КП «Коростенське міжміське бюро технічної інвентаризації», з місцевими та регіональними представництвами Антимонопольного комітету та Фонду державного майна.

Відповідає за розвиток підприємництва, забезпечує активну співпрацю виконавчих органів влади з підприємницькими структурами.

Організовує співпрацю з державною службою статистики, міським центром зайнятості населення.

Організовує співпрацю з громадськими організаціями «Агенція регіонального розвитку», «Асоціація «Рада керівників» підприємств та організацій міста Коростеня Житомирської області», іншими громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців, що діють на території громади.

Координує співпрацю із підприємствами промисловості і транспорту, підприємствами малого та середнього бізнесу, зв’язку, торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування, міських ринків та торгівельних майданчиків.

Організовує співпрацю з місцевим та регіональним представництвам відділу обслуговування громадян №8 (сервісний центр) Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, Управління Держпраці у Житомирській області. 

Координує діяльність відділу з питань праці Управління праці та соціального захисту населення.

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівниками комунальних підприємств «Коростеньхарч», «Аптека №1». Контролює внесення змін та доповнень до контрактів, забезпечує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих комунальних підприємств, щомісячне надання інформацій по фінансових показниках їх діяльності до управління економіки.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ та організацій комунальної форми власності.

Очолює:

-територіальну раду соціального партнерства;

-координаційну раду з питань розвитку підприємництва;

-раду з питань охорони праці та безпечної життєдіяльності населення територіальної громади;

-координаційну раду з питань захисту прав споживачів;

-робочу групу з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення;

– робочу групу з питань реалізації регуляторної політики та з питань прискореного перегляду регуляторних актів;

– організаційний комітет з проведення конкурсу на звання «Кращий підприємець року»;

– робочу групу з розробки програми комплексного відновлення території Коростенської міської територіальної громади.

Очолює комісії при виконавчому комітеті міської ради:

– комісію по проведенню конкурсів по відбору суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів господарювання для здійснення оцінки комунального майна, що належить Коростенській територіальній громаді;

-комісію по перевірці виконання умов договорів купівлі-продажу комунального майна;

– комісію по передачі майна в оренду;

-комісію по перевірці знань з питань охорони праці керівників підприємств, які не мають вищестоящої організації;

-комісію з питань реалізації державної цінової політики у житлово-комунальному господарстві, на міському транспорті;

-комісію з питань евакуації.

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради.

 

 

1.8. Керуючий справами виконкому Рижова Олена Олександрівна:

Організовує роботу апарату виконавчого комітету, здійснює правове, організаційне, матеріально-технічне забезпечення його діяльності. Здійснює у встановленому порядку заходи по організації та матеріально-технічному забезпеченню проведення виборів і референдумів.

Відповідає за своєчасне проходження та доведення до виконавців документів вищестоящих законодавчих і виконавчих органів міської ради, її виконавчого комітету, відповідає за стан діловодства, організовує контроль за виконанням рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

Організовує та контролює забезпечення своєчасного розгляду заяв і звернень підприємств, установ, організацій та громадян у виконавчому комітеті міської ради, організовує контроль за розглядом у виконавчих органах міської ради, структурних підрозділах виконавчого комітету, на підприємствах, в установах та організаціях територіальної громади.  .

Відповідає за підготовку та виконання регламенту роботи виконавчого комітету, дотримання режиму роботи виконавчих органів міської ради, забезпечення трудової та виконавської дисципліни. Організовує планування роботи виконавчого комітету, здійснює контроль за виконанням планів, контролює виконання делегованих повноважень виконавчими органами міської ради.

Організовує впровадження та здійснення електронного обігу документів у виконавчих органах міської ради.

Відає питаннями організації роботи кадрової служби.

Подає пропозиції щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради, чисельності працівників у виконавчих органах, пропозиції щодо фонду оплати працівників і витрат на утримання виконавчих органів міської ради.

Забезпечує посвідчення довідкових документів виконавчого комітету міської ради.

Забезпечує роботу диспетчерської служби при виконавчому комітеті, контролює виконання заяв і звернень громадян до диспетчерської служби.

Відповідає за роботу:

  • відділу організації надання адміністративних послуг;
  • загального відділу;
  • юридичного відділу;
  • відділу внутрішньої політики, оргроботи та контролю;
  • відділу ведення Державного реєстру виборців;
  • архівного відділу;
  • служби персоналу;
  • відділу бухгалтерського обліку виконкому;
  • відділу реєстрації місця проживання;
  • господарського сектору.

Координує співпрацю з Коростенським районним сектором управління державної міграційної служби України в Житомирській області, місцевими органами та установами міністерства юстиції України.

Очолює:

– міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення;

– експертну комісію архівного відділу;

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради.

 

  1. Встановити, що на період тривалої відсутності (відпустки, відрядження, хвороби, тощо) обов’язки виконують:

2.1. Міського голови Москаленка В.В.

2.1.1. З питань організації діяльності міської ради  ̶  Олексійчук О.С., секретар міської ради;

2.1.2. З питань діяльності виконавчих органів міської ради –  перший заступник міського голови Вигівський В.В.

2.2. Секретаря міської ради Олексійчука О.С.

2.2.1. З питань організації діяльності міської ради, роботи депутатських комісій – один з голів постійних депутатських комісій за розпорядженням міського голови;

2.2.2. З питань діяльності виконавчих органів ради – заступник міського голови Ясинецький О.А.

2.3. Першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Вигівського В.В. – заступник міського голови Ясинецький О.А.

2.4. Заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ясинецького О.А. – заступник міського голови Корнійчук В.О.

2.5. Заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Корнійчука В.О. – заступник міського голови Ясинецький О.А.

2.6. Заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Синицького О.П. – заступник міського голови Чижевська Н. М.

2.7. Заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Чижевської Н. М. – заступник міського голови Синицький О.П.

2.8. Керуючого справами виконавчого комітету Рижову О.О. – заступник міського голови Синицький О.П.

2.9. У випадку тривалої відсутності одночасно заступників міського голови Корнійчука В.О., Ясинецького О.А. – перший заступник міського голови  Вигівський В.В.

2.10. У випадках організаційно-кадрового унеможливлення виконання обов’язків, визначених п.п. 2.3.- 2.9. питання взаємозаміни обов’язків на період тривалої відсутності заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету визначаються окремим розпорядженням міського голови.

 

  1. Начальнику служби персоналу довести це рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради до відома та керівництва в діяльності причетних посадових осіб.

 

  1. Відділу внутрішньої політики, організаційної роботи та контролю забезпечити внесення змін до складу допоміжних та дорадчих органів при виконавчому комітеті міської ради

 

  1. Рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 19.01.2022р. № 1 «Про внесення змін до розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради» вважати таким, що втратило чинність.

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Рижову О.О.

 

Міський голова                                                        Володимир МОСКАЛЕНКО

 

 

 

Секретар міської ради                                                                Перший заступник міського голови

Олександр  ОЛЕКСІЙЧУК                                                                       Володимир ВИГІВСЬКИЙ

Заступник міського голови                                                                      Заступник міського голови

Володимир КОРНІЙЧУК                                                                           Олександр СИНИЦЬКИЙ

Заступник міського голови                                                                      Заступник міського голови

Наталія ЧИЖЕВСЬКА                                                                            Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ

Керуючий справами виконавчого комітету                                    Начальник юридичного відділу

Олена РИЖОВА                                                                                                  Тетяна КАМІНСЬКА

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія