У К Р А Ї Н А
Коростенська міська рада Житомирської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 15.12.2021р. № .
Про погодження проєкту Програми економічного і соціального розвитку
Коростенської міської територіальної
громади на 2022 рік
На виконання розпорядження міського голови №409 від 25.08.2021 року «Про розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2022 рік», рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради №543 від 16.11.2016 року «Про запровадження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу міських цільових програм», розглянувши проєкт Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2022 рік, керуючись пп. 1 п. а ст. 27, пп. 1 п. а ст. 28, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Коростенської міської ради
РІШАЄ:
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Заступник міського голови
Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ
Керуючий справами виконкому
Андрій ОХРІМЧУК
Заступник начальника управління економіки
Ірина КАМЕНЧУК
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 15.12.2021 р. № _____
Програма економічного і соціального розвитку
Коростенської міської територіальної громади на 2022 рік
2….. Енергетичні ресурси, енергоефективність та енергоменеджмент 4
3….. Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій 8
4….. Будівельний комплекс, архітектура та містобудування. 10
5….. Транспортний комплекс та зв’язок. 11
6….. Фінансово-бюджетна політика. 14
7….. Управління об’єктами комунальної власності 15
8….. Інвестиційна політика. 18
9….. Розвиток підприємництва. 19
10.. Торгівля, громадське харчування та побутові послуги. 20
11.. Демографічна ситуація. 21
12.. Грошові доходи та заробітна плата. 22
13.. Зайнятість населення та ринок праці 23
14.. Соціальний захист населення. 25
15.. Охорона здоров’я населення. 29
17.. Культура, туризм, екскурсійна діяльність. 32
18.. Соціальна робота із сім’ями, дітьми та молоддю.. 34
19.. Фізична культура і спорт. 36
20.. Інформаційний простір. 38
21.. Житлово-комунальне господарство. 39
22.. Навколишнє природне середовище. 40
23.. Природна та техногенна безпека. 42
24.. Охорона праці на виробництві 42
25.. Зміцнення законності і правопорядку. 43
26.. Цифровий розвиток та інформатизація громади. 45
27.. Розвиток старостинських округів. 46
Загальна характеристика Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2022 рік
Ініціатор розроблення Програми | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
Дата, номер і назва розпорядчого документу | Розпорядження міського голови №409 від 25.08.2021 року «Про розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2022 рік» |
Розробник Програми | Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Співрозробники Програми | Структурні підрозділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації міста, старостинські округи Коростенської МТГ |
Відповідальний виконавець Програми | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
Учасники Програми | Структурні підрозділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації міста, старостинські округи Коростенської МТГ |
Термін реалізації Програми | 2022 рік |
Джерела фінансування Програми | Державний та обласний бюджети, бюджет громади, кошти підприємств, установ, організацій міста |
Програма економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2022 рік (далі Програма) розроблена відповідно до Законів України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» від 23.03.2000 р. №1602-III, «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 586 від 31.05.2021 р. «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки», проекту Стратегічного плану розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року (далі Стратегія 2030).
В проєкті Стратегічного плану розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 визначено основні стратегічні цілі розвитку:
По кожній стратегічній цілі сформовані операційні цілі із завданнями, по яким визначені відповідальні виконавці, джерела фінансування, терміни та критерії виконання.
Структура Програми відображає всі сфери життя міста та сіл, які увійшли до Коростенської міської територіальної громади. Кожна галузь має короткий опис її стану на момент складання Програми, визначені проблеми розвитку, основні напрями діяльності, інструменти виконання та очікувані результати.
Реалізація завдань проєкту Стратегії 2030, термін яких визначений на 2022 рік, відображені у відповідних розділах Програми.
Посилення державного регулювання (введення карантинних обмежень, запровадження санітарно-епідеміологічних норм, обмеження пересування громадян тощо), зниження ділової активності та, як наслідок, сукупного попиту – це виклики спричинені пандемією COVID-19, що призвели до уповільнення економічного розвитку всієї країни.
У період карантинних обмежень, адаптуючись до вимог та впроваджуючи протиепідемічні заходи, промислові підприємства громади не припиняли свою виробничу діяльність протягом 2021 року. Промисловими підприємствами в поточному році очікувані обсяги виробництва складають 4379,6 млн. грн, що на 2,6% нижче показника минулого року. До галузей, що стрімко нарощують обсяги виробництва відноситься виготовлення машин та устаткування +45,1% (ПАТ «Хіммаш», ДП «Підприємство ДКВС України №71», ТОВ «Агрі-комм», МПП «Шляхмашінструмент») та деревообробна промисловість +39,0% (ПрАТ «Коростенський завод МДФ»).
В промисловості зайнято більше 3 тис.осіб, що на 4,3% нижче минулорічного показника. Рівень середньої заробітної плати складає 10,5 тис. грн, що на 7,3% більше відповідного періоду 2020 року.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Показники | 2020 р.
звіт |
2021 р.
очік. вик. |
2022 р. прогн. | 2022 р. у % до
2021 р. |
Обсяг виробництва продукції промисловості у діючих цінах, млн.грн. | 4494,4 | 4379,6 | 4880,6 | 111,4 |
у % до попереднього року по галузях: | ||||
Добувна промисловість, % | 201,6 | 67,9 | 100,0 | х |
Виробництво харчових продуктів, % | 85,9 | 131,6 | 100,0 | х |
Виробництво хімічних речовин та хімічної продукції, % | 80,7 | 72,9 | 110,0 | х |
Виробництво машин та устаткування, % | 79,8 | 145,1 | 100,0 | х |
Металургійне виробництво, % | 16,5 | 58,1 | 100,0 | х |
Виробництво одягу, % | 112,6 | 106,9 | 101,7 | х |
Виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції, % | 82,8 | 70,1 | 188,7 | х |
Деревообробна промисловість, % | 117,2 | 139,0 | 112,5 | х |
Виробництво електричного устаткування, % | 60,2 | 57,5 | 124,5 | х |
Виробництво готових металевих виробів, крім машин і устаткування, % | 306,7 | 43,5 | 100,0 | х |
З початку 2021 року видатки з бюджету громади на енергетичні ресурси склали 27,4 млн. грн., що вдвічі більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Підвищення тарифів на всі види ресурсів, відсутність суворих карантинних обмежень (порівняно з 2020 роком) та збільшення кількості закладів бюджетної сфери, після утворення Коростенської міської територіальної громади, вплинули на зростання споживання та збільшення видатків на їх оплату.
В місті Коростень продовжує функціонувати система енергетичного менеджменту та енергомоніторингу.
З метою вдосконалення впровадженої системи енергетичного менеджменту Коростенська громада стала партнером проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні» та підписала Меморандум про співпрацю з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ).
В лютому 2021 року Коростенська громада доєдналась до європейської ініціативи «Угода мерів по клімату та енергії» і в рамках виконання зобов’язань розпочато розробку Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату до 2030 року.
У поточному році на об’єктах закладів освіти продовжилась реалізація проєкту ПРООН «Усунення бар’єрів для сприяння інвестиціям в енергоефективність громадських будівель в малих та середніх містах України шляхом застосування механізму ЕСКО».
Забезпечення безперебійного газопостачання, теплопостачання, електропостачання та водопостачання є основним пріоритетом енергетичного комплексу Коростенської міської територіальної громади.
Теплопостачання (КП «ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ») | |||||
Реалізовано теплової енергії всього
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
Тис.Гкал | 95,46
78,01 4,75 12,70 |
109,93
89,24 5,24 15,45 |
98,79
80,53 4,82 13,44 |
89,9
90,2 92,0 87 |
Діючі тарифи за опалення з ПДВ
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
Грн./Гкал |
1434,71 1454,23 1438,76 |
1675,93 3500 3400 |
1675,93 3500 3400 |
100 100 100 |
Заборгованість за теплову енергію по споживачам
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
Тис.грн. |
65648 62589,5 73,4 2985,1 |
59200 55600 2300 1300 |
55100 52000 2000 1100 |
93,1 93,5 87,0 84,6 |
Рівень оплати за спожиті послуги | % | 90,9 | 100 | 100 | 100 |
Водопостачання (ККП «ВОДОКАНАЛ») | |||||
Відпущено води, всього
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
тис. куб.м | 1761,88
1355,68 82,71 323,49 |
1781,51
1376,02 83,67 321,82 |
1802,81
1396,36 84,63 321,82 |
101,2
101,5 101,1 100 |
Прийнято стоків, всього
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
тис. куб.м | 1731,68
1274,64 113,14 343,90 |
1760,78
1287,58 115,04 358,16 |
1789,87
1300,51 116,94 372,42 |
101,7
101,0 101,7 104,0 |
Тариф на стоки
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
грн./м. куб. |
13,85 13,85 13,85 |
20,80 20,80 20,80 |
24,18 24,18 24,18 |
116,3 116,3 116,3 |
Рівень оплати за спожиті послуги для
Населення Підприємства |
% | 96,4
96,3 96,4 |
96,4
96,4 96,4 |
96,4
96,3 96,4 |
100
99,9 100 |
Водопостачання (КП «Грозинське» КМР) | |||||
Відпущено води, всього
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
тис. куб.м |
17,6 15,9 1,7 |
23,9 21,4 2,5 |
37,9 32,3 5,6 |
158,6 150,9 224 |
Прийнято стоків, всього
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
тис. куб.м |
17,6 15,9 1,7 |
22,8 20,3 2,5 |
31,2 25,6 5,6 |
136,8 126,1 224 |
Тариф на воду
– для населення – для бюджетних установ для підприємств |
грн./м. куб. |
12,71 12,71 |
12,71 12,71 |
15,24 15,24 |
119,9 119,9 |
Тариф на стоки
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
грн./м. куб. |
15,63 15,63 |
15,63 15,63 |
19,18 19,18 |
122,7 122,7 |
Рівень оплати за спожиті послуги для
Населення Підприємства |
% |
88 100 |
88 100 |
88 100 |
100 100 |
Газоспоживання АТ «Житомиргаз» ТОВ «Житомиргаз збут» | |||||
Інформація про обсяги споживання природнього газу промисловими та побутовими споживачами, вартість споживання природного газу та очікування не була надана, обґрунтовуючись тим, що ця інформація є конфіденційною. |
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма енергоефективності Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки.
Очікувані результати:
Земельний фонд Коростенської міської територіальної громади налічує 80,732 тис. гектарів землі.
У 2021 році продано у власність 4 земельні ділянки (0,4153 га) несільськогосподарського призначення на суму 1,7 млн. грн., через аукціон продано право оренди земель сільськогосподарського призначення на 3,1 млн. грн (61 ділянка, площею 898,5277 га).
В оренді перебуває 388 сформованих земельних ділянок комунальної власності площею 1658,16 га. та діючих більше 3 тис. договорів із суб’єктами господарювання на земельні ділянки сільськогосподарського призначення. Укладено нових договорів на 197 земельних ділянок загальною площею 775,9 га.
Надходження від оренди земельних ділянок до міського бюджету в 2021 році очікуються 21,2 млн. грн.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрямки діяльності:
Інструмент виконання: Програма розвитку земельних відносин на території Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Очікувані результати:
Показники | Одиниця виміру | 2020 р. звіт | 2021 р. очік. | 2022 р. прогноз | 2022 р.
у % до 2021 р. |
Продано у власність земельних ділянок несільськогосподарського призначення | од. | 6 | 3 | 8 | 2,6 |
га | 2,8067 | 0,3975 | 3,200 | 8 | |
Надходження до бюджету громади від продажу земель несільськогосподарського призначення | млн. грн. | 5,2 | 5,0 | 5,0 | 100 |
Земельні ділянки, що перебувають в оренді для здійснення підприємницької діяльності | од. | 40 | 197 | 236 | 119,79 |
га | 18,5 | 775,9 | 892,3 | 115,0 | |
Надходження коштів до бюджету громади зі сплати податку за землю (орендної плати), в тому числі:
– надходження коштів до бюджету громади від оренди земельних ділянок |
млн. грн. | 54,6 | 77,87 | 73,68 | 97,62 |
10,3 | 18,73 | 19,56 | 104,43 | ||
Надходження коштів до бюджету громади від сервітутного землекористування | тис. грн. | 118,9 | 126,0 | 132,0 | 104,77 |
Надходження коштів до бюджету громади по відшкодуванню збитків | тис. грн. | 20,3 | 25,0 | 38,0 | 152 |
За 11 місяців 2021 року підготовлено та надано 19 містобудівних умов та обмежень забудов земельних ділянок, підготовлено 22 будівельних паспортів забудов земельних ділянок.
В новоствореній територіальній громаді здійснюють свою діяльність майже 20 будівельних організацій та фізичних осіб-підприємців.
У 2021 році в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» у співфінансуванні з бюджетом громади, було завершено реконструкцію КНП «Коростенська ЦМР КМР» з будівництвом хірургічного корпусу (1 пусковий комплекс-приймальне відділення екстреної медичної допомоги). Загальна вартість проєкту 17092,294 тис.грн.
Продовжується розбудова промислових об’єктів на території індустріального парку «Коростень». Планується реконструкція транзитного складу (виробнича споруда) меблевих підприємств під розміщення меблевого виробництва та будівництво фабрики з виробництва дверних полотен.
З 2019 року ТОВ «БФ ПРОЕКТ» проводить будівництво багатофункціонального комплексу по вулиці С.Кемського, 11-М на земельній ділянці площею 6,0601 га. Багатофункціональний комплекс буде призначатися для надання фізкультурно-оздоровчих послуг населенню та матиме басейн довжиною майже 25 м. Планується розміщення двох апартамент-готелів та дитячого дошкільного закладу.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма із створення, розроблення містобудівної та проєктної документації території Коростенської міської територіальної громади на 2020-2022 роки.
Очікувані результати:
Автомобільний транспорт
Різке зниження пасажиропотоку в наслідок пандемії коронавірусу призвело до скорочення кількості обслуговуючого транспорту (з 36 до 29 автобусів) та відповідно до скорочення кількості рейсів на деяких маршрутах.
У зв’язку із зростанням складових тарифу, з 01.07.2021 року вартість проїзду в міському транспорті зросла до 7,0 грн.
На часткову компенсацію пільгового проїзду з бюджету міської територіальної громади виділено 4,7 млн. грн., що задовольняє прогнозовану потребу лише на 95,3%.
Не зважаючи на тяжке економічне становище протягом 2020-2021 рр., автоперевізники, які обслуговують міські автобусні маршрути, оновили 36% транспорту на загальну суму 16,6 млн. грн.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Показники | 2020р. факт | 2021 р. очік. | 2022 р. прогноз. | 2022р. у % до 2021 р. |
Кількість маршрутів, що обслуговується: | ||||
– міських | 13 | 13 | 13 | 100,0 |
– приміських | 10 | 10 | 10 | 100,0 |
Сума компенсації за пільговий проїзд в громадському транспорті, млн. грн. | 2,96 | 4,93 | 6,47 | 131,2 |
Залізничний транспорт
Згідно інформації Дирекції залізничних перевезень в 2021 році очікується збільшення кількості відправлених пасажирів та вантажів на 5,7% та 11,7% відповідно в порівнянні з минулорічним показником.
На забезпечення компенсації втрат за перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом в 2021 році з бюджету територіальної громади виділено 2,4 млн. грн., що покриває лише 83,3% потреби.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Показники | 2020 р.
звіт |
2021 р. очік. | 2022 р.
прогноз |
2021 р. у % до 2020 р. |
Кількість відправлених вантажів, млн.т | 15,4 | 17,2 | 18,0 | 104,6 |
Кількість відправлених пасажирів, млн. осіб | 0,35 | 0,37 | 0,4 | 108,0 |
Компенсація за пільгове перевезення пасажирів залізничним транспортом за рахунок міського бюджету, млн.грн. | 2,2 | 3,0 | 3,6 | 120,0 |
Зв’язок та інформаційні технології
Не перший рік спостерігається позитивна динаміка розвитку ПАТ «УкрПошта», яке не зважаючи на карантинні заходи нарощує обсяги та продовжує реалізовувати інвестиційні проекти.
Під час карантинних обмежень ПАТ «УкрПошта» зроблено максимальний акцент на соціально важливих послугах: доставці пенсій, ліків, товарів, прийманні платежів, що вплинуло на зріст обсягів надання послуг Центром поштового зв’язку №2 на 4,6%.
На території міста Коростень активно працюють наступні служби кур’єрської доставки: Нова Пошта, АвтоЛюкс, ІнТайм, Делівері, Нічний Експрес, Поштомати ПриватБанку, Meest та інші.
В 2021 році з бюджету міської територіальної громади на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг з оплати послуг зв’язку, виділено 800,0 тис.грн.
Проблемні питання розвитку:
ПАТ «Укрпошта»:
ПАТ «Укртелеком»:
Основні напрями діяльності:
ПАТ «Укрпошта»:
ПАТ «Укртелеком»:
Очікувані результати:
Показники розвитку
«Центру поштового зв’язку №2» |
2020 р.
звіт |
2021 р.
очікуваний |
2022 р. прогноз | 2022 р. у % до 2021 р. |
Обсяги надання універсальних послуг поштового зв’язку, тис. грн. | 3804,0 | 3982,0 | 4580,0 | 115,0 |
в т.ч. письмова кореспонденція, тис. грн. | 2453,0 | 2557,0 | 2941,0 | 114,9 |
в т.ч. посилки, тис. грн. | 1166,0 | 1331,0 | 1531,0 | 115,0 |
в т.ч. надання послуги з передплати періодичних видань, тис. грн. | 185,0 | 94,0 | 108,0 | 114,9 |
Всього послуг на одного жителя міста, грн. | 38,4 | 41,1 | 47,2 | 114,8 |
Очікуваний у 2021 році розмір надходжень до бюджету громади (без трансфертів із держбюджету) становить 462,6 млн. грн., що на 23,5% більше показника 2020 року. Питома вага бюджету розвитку становить 0,9% проти 1,4% в минулому році.
Очікується, що за підсумками 2021 року видатки бюджету громади становитимуть 685,2 млн. грн. Найбільша частка видатків припадає на освіту – 57,3%, державне управління – 10,5%, охорону здоров’я – 3,6%, соціальний захист та соціальне забезпечення – 5,4%, інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю – 6,2%. З них, в період з січня по червень 2021 року видатки на села становили 20,3 млн.грн.
Проблемні питання розвитку:
Очікувані результати:
Показники |
2020 р. факт | 2021 р. очік. | 2022 р. план | 2022 р. у % до 2021 р. |
Бюджет громади | ||||
Доходи бюджету громади, всього млн. грн., в тому числі: | 519,7 | 659,0 | 664,8 | 100,9 |
Доходи бюджету громади (без трансфертів з держбюджету), млн. грн. | 374,3 | 462,6 | 473,2 | 102,0 |
Обсяг бюджету розвитку, млн. грн.
Питома вага бюджету розвитку у загальному обсязі бюджету громади, % |
7,1
1,4 |
6,0
0,9 |
6,0
0,9 |
100,0
Х |
Офіційні трансферти, млн. грн. | 145,3 | 196,4 | 191,6 | 97,6 |
ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ | ||||
Видатки бюджету громади, млн. грн., всього | 517,0 | 685,2 | 664,8 | 97,0 |
Державне управління, млн. грн. | 52,6 | 72,3 | 70,8 | 97,9 |
Правоохоронна діяльність та забезпечення безпеки держави, млн. грн. | 5,4 | 4,9 | 5,1 | 104,1 |
Освіта, млн. грн. | 260,2 | 393,3 | 428,5 | 108,9 |
Охорона здоров’я, млн. грн. | 56,4 | 24,8 | 21,7 | 87,5 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення, млн. грн. | 33,0 | 36,8 | 37,9 | 103,0 |
Житлово-комунальне господарство, млн. грн. | 22,0 | 25,8 | 23,9 | 92,6 |
Культура і мистецтво, млн. грн. | 14,9 | 23,0 | 26,2 | 113,9 |
Засоби масової інформації, млн. грн. | 3,5 | 3,9 | 3,9 | 100,0 |
Фізична культура і спорт, млн. грн. | 12,0 | 15,0 | 14,8 | 98,7 |
Будівництво, млн. грн. | 17,7 | 18,3 | 3,5 | 19,1 |
Транспорт, дорожнє господарство, зв’язок, телекомунікації та інформатика, млн. грн. | 22,4 | 24,7 | 19,8 | 80,2 |
Інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю, млн. грн. | 16,9 | 42,4 | 8,7 | 20,5 |
В результаті адміністративно-територіальної реформи кількість об’єктів нерухомого майна комунальної власності Коростенської міської територіальної громади збільшилась майже вдвічі та складає за попередніми розрахунками 678 об’єктів, з них 240 об’єктів (35%) розташовані в приєднаних селах. В 2021 році значна увага була приділена інвентаризації майна, що розташоване на приєднаних територіях.
Із загальної кількості об’єктів комунальної власності Коростенської міської територіальної громади – технічні паспорти мають 83% об’єкти, право власності оформлено у 49% об’єктів.
В 2021 році всі орендні відносини перенесено в площину електронної торгової системи «Прозорро.Продажі». Протягом 11 місяців 2021 року через систему проведено 48 аукціонів на укладення та продовження договорів оренди.
Очікується, що в 2021 році від продажу об’єктів комунальної власності до бюджету громади надійде понад 1,0 млн. грн., що в 1,8 рази менше, ніж в 2020 році, та 2,5 млн. грн. від оренди майна (понад 608,0 тис.грн. надійде до бюджету громади та майже 2,0 млн. грн. залишиться у розпорядженні комунальних підприємств та бюджетних установ).
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма управління комунальним майном Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Очікувані результати:
Основні показники розвитку | Одиниця
виміру |
2020 р. звіт | 2021р.
очік. |
2022 р.
прогноз |
2022 р. у % до 2021 р. |
Кількість приватизованих та відчужених об’єктів комунальної власності | од. | 10 | 9 | 5 | 55,5 |
Надходження до міського бюджету від приватизації об’єктів | тис. грн. | 1835,7 | 1000,0 | 1000,0 | 100,0 |
Кількість об’єктів переданих в оренду | од. | 181 | 170 | 180 | 105,6 |
Загальною площею | тис.
кв. м. |
27,5 | 29,3 | 30,0 | 102,4 |
Надходження від оренди комунального майна, з них | тис. грн. | 2,2 | 2,5 | 2,6 | 104,0 |
до бюджету громади (в тому числі реєстраційний внесок) | тис. грн. | 935,7 | 628,0 | 630,0 | 100,3 |
Основними напрямами діяльності є покращення іміджу громади, залучення інвестицій для створення нових робочих місць та розбудови підприємств, які можуть займатися експортом продукції.
У 2021 році були продовжені роботи по будівництву запланованих та облаштуванню вже діючих виробництв на території індустріального парку «Коростень». Було придбано необхідне обладнання для функціонування будівель. Здійснювалися заходи по забезпеченню благоустрою прилеглої території. До складу учасників індустріального парку було залучено ТОВ «БФ Інжинірінг» та ТОВ «Українська холдингова лісопильна компанія».
Представники міської ради приймають участь у міжнародних проектах та програмах спрямованих на підвищення кваліфікації (тренінги, навчання, стажування).
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструменти виконання:
Програми по залученню інвестицій та поліпшенню інвестиційного клімату Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки;
Очікувані результати:
На території Коростенської міської територіальної громади налічується 1761 суб’єктів господарювання, з них підприємців І групи налічується 410 осіб, ІІ групи – 750 осіб, ІІІ групи – 601 особа.
Надходження до бюджету громади від сплати єдиного податку підприємствами сільського господарства, І-ІІІ групи суб’єктів підприємницької діяльності становить 41,5 млн. грн., що на 70,6 % більше показника 2020 року.
Продовжує здійснювати свою діяльність Центр підтримки підприємництва, яким надано 136 консультації підприємцям початківцям. Розпочатий курс «Школа підприємництва» для учнів 9-11 класів.
В населених пунктах Коростенської міської територіальної громади підприємництво переважно представлене малим бізнесом в сфері торгівлі та наданні послуг громадського харчування. Фермерське та сільське господарство розвивається у с. Мединівка (ФГ «Кучер і Мед»), с. Стремигород (ТОВ «Зоря-Стремигород»), с. Хотинівка (ФГ «Земля батьків»), с. Бехи (ТОВ «Перемога», ФГ «Коростень молоко»), с. Клочеве (ФГ «Юран М»).
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма підтримки малого та середнього підприємництва на території Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки.
Очікувані результати:
На території Коростенської міської територіальної громади налічується 470 стаціонарних закладів торгівлі, з них продовольчих – 225, непродовольчих – 245. З 43 сіл та селищ Коростенської міської територіальної громади 18 сіл не мають магазинів, діє виїзна торгівля.
За розрахунковими даними, обсяг роздрібного товарообороту підприємств у 2021 році складе 2,4 млрд.грн., що на 9,6% більше минулорічного показника. У структурі роздрібного товарообігу підприємств частка продажу непродовольчих товарів становитиме 57% (54,5% у 2020р.), продовольчих – 43% (45,5% у 2020р.). До кінця 2021 року прогнозується зростання продажу непродовольчих товарів до 25%, а продовольчих до 6%.
На території Коростенської громади, зокрема у м. Коростень, за 2021р. розширили свою діяльність вітчизняні торгівельні мережі, такі як «Фоззі-Фуд», «Спорт-Сіті», «Твій Хліб». Мережа закладів ресторанного господарства збільшилась на 3 об’єкти: «Велика Сова», піцерія «Sergio. Family» та комплекс відпочинку «Здоровенькі були». Створено 48 нових робочих місць.
Від впровадження сезонної виносної торгівлі прогнозується надходження до бюджету громади у сумі 50,0 тис.грн.
За захистом своїх прав до управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради звернулось 250 осіб, що на 4,6% більше минулорічного показника.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Чисельність постійного населення на території Коростенської міської територіальної громади становить 73,4 тис. осіб. Кількість живонароджених сягає 462 особи (на 79 осіб більше, ніж у 2020 році), померлих – 1220 (на 217 більше, ніж у 2020 році).
Найбільшими за чисельністю серед сільського населення є Сингаївський (2120 жителів), Хотинівський (1571 житель), Михайлівський (936 жителів) старостати. Найменшими за чисельністю населення є Дідковицький (398 жителів), Кожухівський (435 жителів), Сарновицький (456 жителів) старостати.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Чисельність населення в громаді, як і у всій країні загалом, буде скорочуватись і надалі, тому очікуються впровадження державних та місцевих програм підтримки народжуваності, а також прийняття Національної стратегії подолання демографічної кризи.
Основну роль у сукупному доході сім’ї відіграють грошові доходи, які складаються із заробітної плати, пенсії, соціальної допомоги, стипендії та інших соціальних виплат, грошових надходжень від продажу продуктів сільського господарства тощо.
В ІІ кварталі 2021 року середньомісячна заробітна плата на території Коростенської міської територіальної громади (згідно даних Коростенського ГУ ДПС у Житомирській області) становить 9682,13 грн. Згідно соціологічного дослідження, яке проводилося для розробки Стратегічного плану Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, середньомісячний дохід жителів приєднаних сіл становить 6200 грн. За попередніми розрахунками середньорічний дохід на 1 жителя в 2021 році складе 73,7 тис. грн.
Згідно ст.8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» з 01 грудня 2021 року мінімальна заробітна плата підвищиться на 500 грн. і становитиме 6500,00 грн.
Зауважимо, що середній розмір заробітної плати станом на липень 2021р. в Україні становила 14345,0 грн. (454€ за курсом у липні). У Європі найнижча заробітна плата за 2021р. спостерігається в Албанії (422€ на місяць), найбільші середні зарплати в Люксембурзі (5462€), Данії (6068€), Норвегії (7094€) та Швейцарії (8148€).
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Згідно з проєктом державного бюджету України на 2022 рік розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2022 року становитиме 6500,0 грн., прожитковий мінімум для працездатних осіб з 01.01.2022 року – 2393,0 грн. Прогнозується збільшення середньої заробітної плати по громаді до 10458,3 грн.
Відсутність заборгованості по виплаті заробітної плати, збільшення кількості офіційного працевлаштування та зменшення виплат заробітної плати «в конвертах».
Показники | 2020 р.
звіт |
2021 р. оч. | 2022 р. прогноз | 2022 р.
у % до 2021 р. |
Річний дохід в розрахунку на одного жителя, тис. грн. | 48,5 | 73,7 | 78,0 | 108,3 |
Середній розмір заробітної плати по громаді, грн. | 9476,0 | 9682,13 | 10458,3 | 108,0 |
Розмір мінімальної заробітної плати до 01 грудня, грн. | 4723,0 | 6000,0 | 6500,0 | 108,3 |
Розмір мінімальної заробітної плати з 01 грудня, грн | 5000,0 | 6500,0 | 6700,0 | 103,0 |
З початку 2021 року послугами Коростенського міського центру зайнятості скористалися 2164 незайнятих громадян, в т.ч 1911 безробітних осіб, що на 15% менше, ніж у відповідному періоді 2020 року. За сприянням центру зайнятості працевлаштовано 852 незайнятих громадян в т.ч. 599 безробітних, що на 12% менше, ніж у 2020 році. Рівень працевлаштування 39%.
У громадських та інших роботах тимчасового характеру брали участь 116 безробітних, яким виплачено 441,0 тис. грн. заробітної плати, в т.ч. 220,5 тис. грн. кошти бюджету громади.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма зайнятості населення Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
Очікувані результати:
Протягом 2022 року очікується, що послугами служби зайнятості скористається 3250 незайнятих громадян, в тому числі 2232 безробітних. Прогнозується працевлаштування 1105 громадян, з них 590 безробітних. Навчання пройдуть 150 безробітних, до участі у громадських роботах буде залучено 110 безробітних.
Основні показники розвитку | 2020 р. звіт | 2021 р. очік. | 2022 р. прогноз | 2022р.
у % до 2021 р. |
|
Вивільнення працівників, осіб | 27 | 72 | 50 | 69,0 | |
Пропозиція робочої сили, осіб | 730 | 705 | 900 | 128,0 | |
Попит робочої сили, осіб | 412 | 563 | 506 | 90,0 | |
Навантаженість на одне робоче місце | 5 | 4 | 4 | 100,0, | |
Одноразову допомогу для започаткування власної справи отримали, осіб | 0 | 1 | 2 | 200,0 | |
Виплачено одноразової допомоги для започаткування власної справи, тис. грн. | 0 | 59,4 | 93,6 | 158,0 | |
Виплачено з фонду соціального страхування застрахованим особам коштів, тис. грн. | 33256,4 | 47886,2 | 52674,8 | 110,0, | |
Середній розмір виплати по безробіттю, грн. | 3620,0 | 3547,0 | 3901,7 | 110,0 | |
Чисельність громадян, які скористалися послугами служби зайнятості:
– протягом періоду |
3461 | 3500 | 3250 | 93,0 | |
700 | 900 | 800 | 88,0 | ||
Чисельність безробітних громадян, які перебували на обліку в державній службі зайнятості:
– протягом періоду – станом на 01.01.20 (01.01.21, 01.01.22) |
2213 | 2805 | 2232 | 80,0 | |
655 | 725 | 725 | 100,0 | ||
Працевлаштовано за сприянням ЦЗ незайнятих громадян:
– безробітних, у т.ч. – молодь – тимчасово переміщених – учасники АТО |
1248 | 1073 | 1102 | 103,0 | |
677
258 3 14 |
582
221 2 7 |
590
260 2 14 |
101,0
118,0 100,0 200,0 |
||
Центром зайнятості надано
– профорієнтаційних послуг, особам |
4198 | 3500 | 3200 | 91,0 | |
Усього проходило профпідготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації за направленням центру зайнятості | 117 | 220 | 150 | 68,0 | |
Залучено до участі в оплачуваних громадських роботах, осіб
(додатково вказати що це за роботи) |
109 | 130 | 110 | 84,6 | |
Фінансування громадських робіт, усього тис. грн.Вт.ч. з міського бюджету |
647,0 | 700,0 | 850,0 | 121,0 | |
343,5 | 350,0 | 425,0 | 121,0 | ||
Протягом звітного періоду всі види державних соціальних допомог, субсидії та пільги призначались та виплачувались вчасно, заборгованість по їх виплаті відсутня. Кількість отримувачів субсидії на території Коростенської міської територіальної громади становить 5262 осіб, пільг 5262 осіб (16,4% від чисельності населення міста Коростень), субсидію в приєднаних селах отримують 1028 осіб, пільги – 525 осіб (15,5% від чисельності сільської місцевості). Сума виплат субсидій та пільг станом на 01.11.2021 року складає 84,2 млн.грн.
З метою підтримки незахищених верств населення надавалась гуманітарна допомога малозабезпеченим громадянам громади, інвалідам, ветеранам війни, а також особам, які є переселенцями зі східних регіонів України продуктами харчування, одягом та засобами реабілітації.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: комплексна програма «Турбота» Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Очікувані результати:
Основні показники розвитку | 2020 р.
звіт |
2021 р.
очік. |
2022 р.
прогноз |
2022 р. у % до 2021р. |
Кількість одержувачів допомоги на дітей згідно з Законом України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, осіб | 1944 | 2069 | 2100 | 101,0 |
Кількість одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, осіб | 225 | 350 | 360 | 102,0 |
Кількість одержувачів тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, осіб | 17 | 25 | 25 | 100,0 |
Кількість одержувачів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, осіб | 1007 | 1000 | 980 | 98,0 |
Кількість одержувачів житлових субсидій , осіб | 7657 | 7968 | 8000 | 100,0 |
Середній розмір субсидій, грн. | 711,8 | 1100 | 1500 | 136,0 |
Кількість пільгової категорії громадян, інформація про яких внесена до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (ветерани війни, праці, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та інші пільговики) , осіб | 33678 | 42100 | 42000 | 99,7 |
Кількість одержувачів компенсаційних виплат – фізичних осіб, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку , осіб | 213 | 80 | 75 | 93,7 |
Видатки бюджету на надання допомоги сім’ям з дітьми, млн. грн. | 34,3 | 59,5 | 64,1 | 107,8 |
Видатки бюджету на надання пільг ветеранам війни, праці, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та іншим пільговим категоріям, млн. грн. | 18,1 | 25,6 | 27,6 | 107,8 |
Видатки бюджету на надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, млн. грн. | 7,4 | 7,0 | 7,5 | 107,2 |
Видатки бюджету на надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, млн. грн. | 0,2 | 0,3 | 0,3 | 100,0 |
Видатки бюджету на надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, млн. грн. | 25,8 | 28,0 | 30,2 | 107,8 |
Видатки місцевого бюджету на надання компенсаційних виплат – фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку, млн. грн. | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 100,0 |
Пенсійне забезпечення
Протягом року заборгованість із виплати пенсій відсутня. Кількість одержувачів пенсій складає 28,1 тис. осіб. Середній розмір пенсії – 3603,34 грн. загальна сума виплачених пенсій складає 72 млн. грн., що на 6,6 млн. грн. більше, ніж в 2020 році.
Заборгованість платників податків громади перед Пенсійним фондом складає 7516,4 тис. грн.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Основні показники розвитку | 2020 факт. | 2021 р.
очікув. |
2022 р.
прогноз. |
2022р. у % до 2021 р. |
Середньорічна кількість одержувачів пенсій, тис. осіб | 22,8 | 28,1 | 28 | 99,6 |
Середньомісячний розмір пенсій в громаді, грн. | 2721,6 | 3603,34 | 4060,96 | 112.7 |
Діяльність соціальних закладів
Для підтримки, життєдіяльності та соціальної активності осіб з обмеженими фізичними можливостями, ветеранів війни та праці, інших соціально-незахищених верств населення в громаді активно діють та співпрацюють такі соціальні заклади:
Проблемні питання розвитку:
Недостатність персоналу та фінансової допомоги в наданні медичних послуг та соціально-побутової допомоги.
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
В 2022 році будинком сестринського типу планується поліпшити умови перебування людей з хронічними захворюваннями, після тяжких травм та з наслідками перенесених серцево-судинних захворювань, учасникам АТО після поранень та контузій.
Територіальним центром соціального обслуговування планується розширити співпрацю з громадськими, благодійними та релігійними організаціями для підвищення якості надання існуючих соціальних послуг та запровадження інноваційних.
Первинна медична допомога на території Коростенської міської територіальної громади надається в повному обсязі. На кінець року підписано 53 тис.декларацій з пацієнтами, що на 9% більше, ніж у минулому році.
В 2021 році для реагування на гостру респіраторну хворобу Covid-19 створена мобільна бригада, яка за 11 місяців здійснила 7063 заборів ПЛР-тест та провели 8752 швидких тестів. Здійснено вакцинацію майже 35,0 тис населення від Covid-19.
Надходження до КНП «КЦМЛ» КМР протягом 2021 року становить 99,7 млн. грн.
Структура медичного персоналу центральної міської лікарні наступна: 22,8 % лікарів, 43,2 % середнього медичного персоналу, 20,4% молодшого медичного персоналу, 4,5% спеціалістів не медиків, 9% іншого персоналу.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: міська програма розвитку та підтримки галузі охорони здоров’я на 2020-2022 роки.
Очікувані результати:
Основні показники розвитку | Од. виміру | 2020 р. факт | 2021 р. очік. | 2022 р. прогноз | 2022 р.у % 2021 р. |
Забезпеченість лікарями загальної практики сімейної медицини | осіб | 41 | 41,5 | 41,5 | 100,0 |
Частка населення, що отримує медичну допомогу у сімейних лікарів | % | 80 | 74 | 83 | 112,0 |
Кількість лікарських відвідувань | тис. | 185,2 | 210,4 | 210,8 | 100,0 |
Кількість хворих з уперше в житті встановленим діагнозом активного туберкульозу | осіб | 19 | 16 | 15 | 94,0 |
Кількість хворих з уперше в житті виявленим діагнозом злоякісного новоутворення | 174 | 198 | 188 | 95,0 | |
Забезпечення повноти охоплення профілактичними щепленнями | % | 75 | 84 | 86 | 102,4 |
Кількість прикріпленого населення на 1 штатну посаду лікаря, який надає первинну медичну допомогу | розрахунок | – | 1373 | 1518 | 110,5 |
На території Коростенської міської територіальної громади діє 56 закладів освіти: 31 заклад дошкільної освіти (2360 дитина), 23 закладів загальної середньої освіти (8680 учні) та 2 заклади позашкільної освіти.
Дошкільна освіта
З початку 2021 року різними формами дошкільної освіти охоплено 2526 дітей, з них 2300 проживають у міській місцевості, 226 – у сільській.
Значна увага приділяється створенню інклюзивного освітнього середовища для виховання, навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. У 20 закладах дошкільної освіти функціонує 36 інклюзивних груп (48 дітей). У 6 закладах дошкільної освіти діють групи компенсуючого типу, 155 дошкільників отримують корекційні та оздоровчі послуги.
У закладах дошкільної освіти на території Коростенської громади працює 373 педагоги, функціонує 137 гуртків (охоплено 1494 дитини).
Загальна середня освіта
У 2021 році відбулись зміни в мережі закладів освіти територіальної громади, а саме: ліквідація Коростенської вечірньої школи, Каленського НВК, Іскоростенської початкової школи, реорганізація Новаківського НВК, Стремигородського НВК, Ходаківської середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.
Мережа закладів загальної середньої освіти у 2021 році нараховує 22 заклади, 2 філії з денним навчанням, 1 заклад зі змішаною формою навчання, у яких навчається 8680 учнів (на 44 дитини менше, ніж на кінець 2020р.).
У звітному році базову загальну середню освіту здобули 799 учнів (з них 59 учнів одержали свідоцтво з відзнакою), середню освіту – 504 учні. Нагороджені золотою медаллю 42 учні; срібною – 9 учнів. 10 осіб здобули освіту за екстернатною денною формою навчання.
Для 97 учнів у 2020-2021 н.р. організовано інклюзивне навчання в 77 класах. Кількість класів з інклюзивним навчанням збільшилася на 40%, порівняно з минулим роком.
В закладах загальної середньої освіти громади проводились акції, тематичні виставки, заняття з елементами тренінгу щодо запобігання насильства над дітьми та толерантного ставлення до однолітків, тижні правових знань, що сприяють формуванню в учнів стійкої громадянської позиції, почуття власної значимості.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма розвитку освіти Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
Очікувані результати:
Показники | 2020 р.
факт |
2021 р. очік. |
2022 р. прогноз | 2022 р. у % до 2021 р. |
Кількість закладів загальної середньої освіти громади,
в них учнів вчителів |
13
7483 681 |
23
8680 702 |
23
8680 710 |
100
100 101 |
Кількість закладів дошкільної освіти,
в них дітей |
22
2237 |
31
2526 |
31
2530 |
100
100,2 |
Кількість випускників 9 класу,
з них з відзнакою |
636
42 |
799
59 |
791
65 |
98,9
110 |
Кількість випускників 11 класу.
З них нагороджено: Золотою медаллю Срібноюмедаллю |
424
30 10 |
504
42 9 |
595
43 10 |
118
102 111 |
Видатки бюджету громади на утримання дошкільних закладів освіти, млн. грн. | 88,3 | 117,3 | 132,5 | 113 |
Видатки бюджету громади на утримання закладів загальної середньої освіти:
– у т.ч. місцевий бюджет -у т.ч. освітня субвенція (млн.грн) |
139,7
35,6 104,1 |
231,6
61,9 169,7 |
253,9
68,7 185,2 |
109,6
111,0 109,1 |
В Коростенській громаді за 11 місяців 2021 року проведено 41 культурно-масових заходів, з них проведено 5 фестивалів та ярмарків, 17 відзначень державних свят, 9 мітингів, 11 загальногромадських заходів та 4 концерти, присвячених професійним святам.
На території громади функціонує 68 художніх колективів та аматорських об’єднань, що на 48 більше, ніж минулого року.
В школі мистецтв ім.. А. Білошицького налічується 660 учнів, з них 24 учні взяли участь та перемогли у міжнародних конкурсах (17 учнів – у всеукраїнських конкурсах та 7 учнів в обласних конкурсах).
Бібліотечна мережа складається з 21 бібліотеки з бібліотечним фондом майже 443 тис. примірників, кількість читачів нараховується 14,2 тис. осіб.
За 11 місяців поточного року проведено 126 оглядових екскурсій та зареєстровано 3687 відвідувачів та гостей м. Коростень.
В межах громади функціонує 5 музеїв та 242 пам’ятки, з них 184 пам’ятки історії, 15 – монументального мистецтва, 9 – архітектури, 31 – археології та 3 – природи
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Комплексна програма розвитку культури і туризму на території Коростенської міської територіальної програми на 2022-2026 роки.
Очікувані результати:
Основні показники розвитку
|
2020р.
факт. |
2021р.
очік. |
2022р.
прогноз
|
2022р.
% до 2021р. |
Видатки на культуру і мистецтво, всього, тис.грн. | 26507,4 | 52593,4 | 49109,8 | 93,4 |
Видатки на культуру і мистецтво з бюджету громади, тис.грн. | 25923,2 | 37915,4 | 48893,3 | 128,9 |
Видатки на загальногромадські заходи, тис.грн. | 284,5 | 500,0 | 500,0 | 100,0 |
Фінансування на поточний, капітальний ремонт та реконструкцію приміщень, тис.грн. | 467,0 | 454,9 | 310,0 | 68,2 |
Видатки на туризм, тис.грн. | 50,0 | 20,0 | 20,0 | 100,0 |
Кількість клубних закладів*
Палац культури та 19 філій КМТГ |
9 | 1* | 1* | – |
Проведено культурно-масових заходів, всього
у тому числі : |
35 | 51 | 51 | 100 |
– фестивалів, ярмарок | 1 | 5 | 5 | 100 |
– відзначення державних свят | 15 | 16 | 16 | 100 |
– мітингів | 8 | 10 | 10 | 100 |
– загальноміських заходів | 9 | 15 | 15 | 100 |
– концертів до професійних свят | 2 | 5 | 5 | 100 |
Художніх колективів, аматорських об’єднань, од. | 20 | 68 | 68 | 100 |
Кількість шкіл естетичного виховання | 1 | 1* (та 1 філія) | 1 * (та 1 філія) | 100 |
Контингент учнів школи мистецтв ім. А.Білошицького | 640 | 660 | 660 | 100 |
Взяли участь та перемогли в:
-Міжнародних конкурсах -обласних конкурсах – Всеукраїнських конкурсах |
8 2 7 |
24 7 17 |
25 7 20 |
100 100 117,6 |
Кількість бібліотек*
1 публічна бібліотека, як включає 18 філій |
15 | 1* | 1 | – |
Кількість читачів, осіб | 19200 | 14177 | 14100 | 99,5 |
Проведення оглядових туристичних екскурсій, од. | 84 | 111 | 110 | 99,1 |
Зареєстровано відвідувачів та гостей міста, осіб | 1036 | 3559 | 3500 | 98,3 |
Участь у конкурсах в галузі туризму | 5 | 2 | 2 | 100 |
Кількість музеїв по місту, од. | 5 | 5 | 5 | 100 |
Кількість пам’ятників, од. | 132 | 242 | 242 | 100 |
*- вказана кількість установ культури, які є юридичними особами. Всі установи мають відокремлені структурні підрозділи (філії) без права юридичних осіб.
На території Коростенської міської територіальної громади зареєстровано 529 багатодітних родин, у яких виховуються 1862 дітей. Діє 10 дитячих будинків сімейного типу та 4 прийомні сім’ї, у яких виховується 86 дітей.
На обліку перебуває 85 сімей (174 дітей), які опинились у складних життєвих обставинах, проживаючих на території Коростенської міської територіальної громади.
На території Коростенської міської територіальної громади проживає 195 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Із загальної кількості дітей, які перебувають на первинному обліку, на праві приватної власності має житло 26 дітей, на праві користування – 151 дитина, не мають житла – 18 дітей. Протягом 2021 року 3 особи з числа дітей-сиріт за рахунок субвенції державного бюджету разом з місцевим бюджетом отримали соціальне житло (однокімнатні квартири).
В звітному 2021 році на обліку перебуває 12 сімей, де зафіксоване насилля над дітьми, з яких 7 сімей вже знято з обліку протягом 2021 року.
Протягом звітного року проводиться робота щодо реінтеграції в біологічні сім’ї дітей, які знаходяться в Коростенському центрі соціальної підтримки дітей та сімей «Віри, Надії, Любові» (охоплено понад 30 дітей). Сім’ї опікунів/піклувальників, в яких виховуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування постійно відвідуються та складається акт оцінки потреб сім’ї (71 сім’я).
У центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Джерело надії» послуги реабілітації отримали 76 дітей з тяжкою патологією. Протягом року реабілітаційні кабінети оснащені обладнанням для ефективної фізичної реабілітації, особливо для навчання координації рухів та ходьби. Складені індивідуальні плани реабілітації на кожну дитину, графіки періодичності та тривалості надання послуг реабілітації, які щомісячно корегуються в залежності від ефективності та результативності застосованих методик.
Гострою залишається проблема виховання та розвиток неповнолітніх дітей у сільській місцевості, у зв’язку з низькою заробітною платнею, високим рівнем безробіття, безконтрольним вживанням алкоголю та високою кількістю одиноких матерів (199 осіб).
На обліку Коростенського міського центру соціальних служб перебуває 157 сімей (342 дитини), які опинились в складних життєвих обставинах, з них 48 сімей (126 дітей) охоплені послугою соціального супроводу. Охоплено 7 сімей, які проживають на території приєднаних сіл (Бехи, Діброва, Мала Зубівщина, Холосне, Сингаї).
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання:
Очікувані результати:
Протягом 2022 року очікується підвищення ролі сім’ї в суспільстві, попередження насильства в сім’ях та реалізація достатнього рівня проінформованості щодо методів боротьби з насильством над дітьми, своєчасне виявлення дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах та надання потрібної допомоги для їх подальшої соціальної та психологічної реабілітації.
В наступному році планується придбати 2 квартири для дітей-сиріт та залучити 2 прийомні сім’ї для виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Збільшення кількості влаштованих дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ї громадян за існуючими в Україні пріоритетами: повернення в біологічну сім’ю, національне усиновлення, опіка/піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу.
На території Коростенської громади функціонує 2 стадіони, фізкультурно-оздоровчий комплекс, 20 спортзалів, 67 спортивних майданчиків (13 зі штучним покриттям), дитячо-юнацька спортивна школа, 8 спортивних клубів Коростенського міського ЦФЗН «Спорт для всіх» та понад 20 спортивних секцій, працює 4 фітнес-клуби та 1 спорткомплекс.
Загальна кількість вихованців ДЮСШ у 2020-2021 навчальному році склала 665 осіб.
У 2021 році функціонують 35 спортивних клубів-громадських організацій, з них 2 ГО відкрито у поточному році.
З початку 2021 року проведено 178 спортивних заходів, у тому числі організовано та проведено 19 міських змагань з різних видів спорту, забезпечено участь спортсменів міста у 53 обласних, 79 всеукраїнських та міжнародних змаганнях та у 7 турнірах різних рівнів. Проведено 20 навчально-тренувальних зборів.
Присвоєно стипендії міського голови 12 спортсменам громади, з них 9 спортсменів з олімпійських видів спорту і 3 з не олімпійських видів спорту.
В селах Коростенської міської територіальної громади найпоширенішими видами спорту є футбол та волейбол.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання:
Очікувані результати:
Коростенська міська територіальна громада за рейтинговими показниками розвитку фізичної культури і спорту триматиме провідні позиції в Житомирській області.
Оновлено покриття майданчиків на стадіоні «Спартак», а саме заміна штучного покриття тенісного корту, баскетбольної площадки та гімнастичного майданчику.
У 2022 році планується відкрити музей футболу.
На базі ДЮСШ відкрито філію, до якої залучені вчителі приєднаних сіл. Гурткові спортивні заняття для дітей сільської місцевості будуть проводитися у населених пунктах, в яких вони проживають.
Основні показники розвитку | Од.
виміру |
2020р. факт | 2021р. очік. |
2022р. прогноз | 2022р.
у % до 2021р. |
Кількість проведених спортивних заходів, у т.ч.: | од. | 228 | 179 | 187 | 104,0 |
– міських змагань | од. | 12 | 18 | 20 | 111,0 |
– участь у обласних змаганнях | од. | 60 | 24 | 26 | 108,0 |
– участь у всеукраїнських та міжнародних змаганнях | од. | 92 | 64 | 66 | 103,1 |
– участь у турнірах різних рівнів | од. | 20 | 20 | 20 | 100,0 |
– навчально-тренувальні збори | од. | 44 | 53 | 55 | 104,0 |
Фінансування спортивних заходів | тис.грн | 1928,0 | 1900,0 | 3000,0 | 157,9 |
Інформаційна робота протягом звітного року була спрямована на покращення інформованості громадян про діяльність міської влади та створення позитивного іміджу громади. Протягом року важливі події, які відбувались на території Коростенської громади, висвітлювались на провідних телеканалах країни («1+1», «Інтер», «СТБ» та ін.).
КП КМР «ТО «Коростеньмедіа» виходить в ефір 24 години в цифровому форматі та є в ефірі усіх кабельних операторів громади. У 2021 році свою діяльність розпочала радіохвиля «Коростень ФМ». Під час прямого ефіру в студії фахівці громади у різних галузях обговорюють важливі для громади питання та відповідають на дзвінки й повідомлення, що надходять під час телерадіопрограми. Запис програм є у соціальній мережі Facebook та YouTube.
Проблемні питання:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: загальноміська «Програма підтримки і розвитку засобів масової інформації комунальної форми власності Коростенської міської ради на 2020-2022 роки».
Очікувані результати:
Протяжність доріг на території Коростенської міської територіальної громади становить 642,3 км, в тому числі міські дороги – 354,3 км, сільські – 288 км, з усієї протяжності доріг лише 34% з асфальтовим покриттям (218,4 км).
З бюджету громади на 2021 рік на капітальний та поточний ремонти., утримання вулично-дорожньої мережі та об’єктів дорожньої безпеки виділено 24,1 млн.грн. Проведено капітальний ремонт доріг площею 7398 м², тротуарів площею 796 м² та ремонт вуличного освітлення проведено по 27 вулицям.
2021 року на КП «Теплозабезпечення» з бюджету громади виділено 150,0 тис. грн.. на реконструкцію теплових пунктів з встановленням теплових лічильників в житлових будинках.
В місті функціонує 84 ОСББ, які обслуговують 104 багатоквартирний будинок, та співвласники 273 будинків обрали управителів.
На об’єктах благоустрою за 2021 рік виконано роботи з утримання та догляду за зеленими насадженнями, квітниками та газонами на загальну суму 2,9 млн. грн.. На утримання та поточний ремонт парків витрачено 1,7 млн. грн.., вивезено 994,9 м³ сміття, продовжуються роботи з благоустрою парку «Древлянський».
З початку 2021 року КВГП було придбано 19 контейнерів для збору ТПВ, вакуумно-підмітальну машину та сміттєвоз, ліквідовано 477 м³ стихійних сміттєзвалищ та вивезено 1151,4 м³ сміття з міських кладовищ перед поминальними днями.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання:
Очікувані результати:
Невід’ємною умовою сталого розвитку громади є достатній рівень уваги до питань, пов’язаних з охороною навколишнього середовища. Одним із пріоритетних напрямів роботи щодо покращення екологічного стану міста є розв’язання проблем у сфері поводження з відходами.
Існує потреба в безпечному захороненні твердих побутових відходів на полігоні, з обов’язковим дотриманням технології, що забезпечить якісний екологічний стан міста Коростеня та інших населених пунктів громади.
В приєднаних населених пунктах відходи, в основному, вивозяться на стихійні сміттєзвалища у природних рельєфних утвореннях – балках, ярах, долинах річок. Це становить екологічну небезпеку, оскільки стічні води, насичені забруднюючими речовинами, потраплять у водні об’єкти.
На території громади є велика кількість лісових масивів та сільськогосподарських угідь і актуальним постає питання щодо недопущення випадків пожеж в екосистемах, які завдають значної шкоди навколишньому середовищу.
На території громади крім річок знаходиться 25 ставків із загальною площею водного дзеркала 182 га та водосховище на р. Уж в с. Барди площею водного дзеркала 107 га. Дуже гострою є проблема замулення та обміління русла річки Уж.
Основні проблемні питання:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання:
Очікувані результати:
У 2021 році, як і в минулі роки, заходи щодо попередження та недопущення надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру проводилися вчасно та в повному обсязі.
На водних об’єктах Коростенської громади загинуло 4 особи. Протягом 2021 року на території громади виникло 340 пожеж, 8 з яких зі смертельними наслідками, завдано матеріальних збитків на суму 4,3 млн. грн.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій Коростенської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій на 2022-2026 роки.
Очікувані результати:
За 11 місяців 2021 року на території Коростенської міської територіальної громади сталось 10 нещасних випадків на виробництві, з них – 2 зі смертельним наслідком, 2 – смерть на виробництві, 3 – гостре професійне захворювання (в 2020 році – 6 випадків, 2 зі смертельним наслідком, 40 – гостре професійне захворювання).
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Міська програма поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2020-2025 роки.
Очікувані результати:
Протягом 2021 року до Коростенського РУП ГУНП надійшло 12,2 тис. заяв і повідомлень, які внесені до єдиного обліку заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, що на 15% більше, ніж в минулому році.
В Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано 726 кримінальних проваджень та закінчено 906 кримінальних проваджень.
За звітний період завдяки проведеній роботі працівниками поліції відбулося зменшення кількості вчинених крадіжок на 28,5% (з 305 до 218), квартирних крадіжок на 9,8% (з 51 до 46), незаконних заволодінь (угонів) транспортними засобами на 60% (з 20 до 8) та розбоїв на 50% (з 4 до 2). Проте у порівнянні з 2020 роком більше задокументовано кримінальних правопорушень, пов’язаних зі сферою службової діяльності (з 18 до 47).
Силами працівників ювенальної превенції (правопорушення в дитячому та підлітковому середовищі) складено 399 адміністративних протоколи, що в 3 рази більше, ніж у 2020 році.
Працівниками сектору контролю за обігом зброї у сфері дозвільної системи за вказаний період часу було складено 120 адміністративних протоколів.
За 2021 рік працівниками сектору реагування патрульної поліції було складено 6,5 тис. адміністративних протоколів (211 протоколів в місяць на 1 поліцейського), виявлено 150 фактів керування транспортними засобами особами, які перебували в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання:
Очікувані результати:
26. Цифровий розвиток та інформатизація громади
Цифровий розвиток громади у 2021 році був спрямований на впровадження новітніх інструментів електронної демократії та електронного врядування.
Реалізовано інноваційні механізми участі громадян у вирішенні місцевих проблем, налагоджено результативну співпрацю громадян і органів місцевої влади, завдяки впровадженню сервісів «Відкрите місто», «Електронні петиції», «Бюджет участі», «Консультації з громадськістю», а також впроваджено чат-бот «Свої».
Оновлено дизайн офіційного сайту Коростенської міської ради до вимог чинного законодавства, створено геоінформаційний портал Коростенської міської територіальної громади (www.gis.korosten-rada.gov.ua), впроваджено електронну чергу в ЦНАП.
На території м. Коростень функціонує 14 камер відеонагляду, які фіксують правопорушення, за допомогою панорамного знімку, для чіткішої деталізації та фіксування всіх деталей необхідно встановити додаткове програмне забезпечення.
За допомогою державної субвенції до мережі інтернет під’єднані всі села Коростенської громади.
Проблемні питання:
Основні напрями діяльності:
Інструмент виконання: Програма розвитку автоматизованої інформаційної системи Коростенської міської територіальної громади на 2021- 2023 роки.
Очікувані результати:
27. Розвиток старостинських округів
В І півріччі 2021 року на приєднані села з бюджету громади було виділено 20,3 млн. грн. (нарахування заробітної плати, сплата послуг, субсидії та поточні трансферти підприємствам та ін.).
В звітному періоді в населених пунктах проведено освітлення вулиць (с. Михайлівка, с. Дідковичі) та оновлено систему опалення для адмінприміщення старости Холосненського округу. Жителі сіл забезпечуються питною водою шляхом буріння свердловин.
З метою благоустрою територій проводяться поточні ремонти доріг та грейдерування доріг з грунтовим покриттям (с. Михайлівка, с. Бехи, с. Вороневе), здійснюється покращення стану прилеглої території до будинків культури (Холосненський старостат).
На жаль, сфера культури і освіти на території приєднаних сіл зазнає регресу, оскільки існуючі будинки культури та сільські бібліотеки не користуються попитом серед зростаючого покоління. З метою оптимізації освітньої мережі ліквідуються та реорганізовуються 5 навчальних закладів.
Проблемні питання:
Інструменти виконання: загальноміські програми розвитку Коростенської міської територіальної громади по галузям, державні програми підтримки підприємців агро-промислового комплексу.
Очікувані результати:
Перелік загальноміських програм, які плануються реалізовуватись на території Коростенської міської територіальної громади
у 2022 році
№ | Назва програми | Відповідальний виконавець | Фінансування на 2022 рік, тис.грн. | ||
всього | в т.ч. з бюджету громади | ||||
Енергетичні ресурси, енергозбереження, енергоменеджмент | |||||
1. | Програма енергоефективності Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 289,4 | 289,4 | |
Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій | |||||
2. | Програма розвитку земельних відносин Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Управління земельних відносин та комунальної власності | 8910,0 | 8910,0 | |
Будівельний комплекс, архітектура та містобудування | |||||
3. | Програма із створення, розроблення містобудівної та проєктної документації території Коростенської міської територіальної громади на період 2020-2022 роки | Відділ архітектури та містобудування | 550,0 | 550,0 | |
Інвестиційна політика | |||||
4. | Програма по залученню інвестицій та поліпшенню інвестиційного Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 90,6 | 90,6 | |
Розвиток підприємництва | |||||
5. | Програма підтримки малого та середнього підприємництва Коростенської міської територіальної грмоади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 407,2 | 372,2 | |
Зайнятість населення та ринок праці | |||||
6. | Програма зайнятості населення Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки | Управління праці та соціального захисту населення | 300,0 | 300,0 | |
Соціальний захист населення | |||||
7. | Комплексна Програма «Турбота» Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Управління праці та соціального захисту населення | 15363,0 | 15363,0 | |
Охорона здоров’я населення | |||||
8. | Міська програма розвитку та підтримки галузі охорони здоров’я на 2020-2022 роки | Відділ охорони здоров’я | 55246,0 | 55246,0 | |
Освіта і наука | |||||
9. | Програма розвитку освіти Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки | Відділ освіти | 111000,0 | 111000,0 | |
Культура, туризм, екскурсійна діяльність | |||||
10. | Комплексна програма розвитку культури і туризму Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Відділ культури і туризму, | 7687,0 | 7687.0 | |
Соціальна робота з сім’ями, дітьми та молоддю | |||||
11. | Програма «Молодь Коростенської міської територіальної громади» на 2021-2025 роки | Відділ молоді та спорту | 3969,0 | 3969,0 | |
12. | Програма щодо виконання заходів загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на 2019-2022 роки | Служба у справах дітей | 150,0 | 150,0 | |
13. | Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа у Коростенської міській територіальній громаді на 2021-2024 роки | 300,0 | 300,0 | ||
14. | Програма захисту інтересів та прав дітей
м. Коростеня на 2019-2026 роки |
– | – | ||
Фізична культура і спорт | |||||
15. | Програма розвитку фізичної культури і спорту у Коростенській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки | Відділ, молоді та спорту | 36490,0 | 36490,0 | |
Інформаційний простір | |||||
16. | Програма підтримки і розвитку засобів масової інформації комунальної форми власності Коростенської міської ради на 2020-2022 роки | КП «Коростеньмедіа» | 5721,9 | 3861,9 | |
Житлово-комунальне господарство | |||||
17. | Комплексна Програма благоустрою Коростенської міської територіальної громади 2022-2026 роки | Управління житлово-комунального господарства | 745090,0 | 600090,0 | |
18. | Програма розвитку житлово-комунального господарства Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | 157885,0 | 151762,0 | ||
Природна та техногенна безпека | |||||
19. | Програма забезпечення техногенної і пожежної безпеки, захисту населення і територій Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Відділ з питань цивільного захисту | 41882,1 | 41882,1 | |
20. | Програма охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | 83606,0 | 16887,5 | ||
Зміцнення законності та правопорядку | |||||
21. | Комплексна програма профілактики злочинності Коростенської міської територіальної громади на 2021-2024 роки | КУ «Служба охорони громадського порядку міста Коростень «Яструб», Коростенський відділ поліції ГУ НП в Житомирській області | 7472,0 | 7362,0 | |
Розвиток громади | |||||
22. | Програма по реалізації Стратегічного плану розвитку міста Коростеня на 2020-2024 роки | Управління економіки | 300,1 | 300,1 | |
23. | Програма розвитку органів самоорганізації населення в місті Коростені на 2021-2024 роки | Орган самоорганізації населення – спілка голів окружних будинкових комітетів (вуличні, квартальні, будинкові комітети та комітети мікрорайону міста) | 228,0 | 228,0 | |
24. | Програма розвитку автоматизованої інформаційної системи Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки | Керуючий справами виконавчого комітету | 2219,2 | 2219,2 | |
25. | Програма розвитку місцевого самоврядування Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки | Виконавчий комітет Коростенської міської ради | 1940,0 | 1940,0 | |
УСЬОГО (млн. грн) | 1287,1 | 1067,25 |
Керуючий справами виконкому Андрій ОХРІМЧУК