Про створення та організацію роботи  консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту на території Коростенської міської територіальної громади

07.04.2025 20

Про створення та організацію роботи  консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту  на території Коростенської міської територіальної громади

                  

      У К Р А Ї Н А

        Коростенська міська рада Житомирської області

      ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

       Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 19.03.2025 р. №_126_                             

Про створення та організацію роботи  консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту

на території Коростенської міської територіальної громади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідно до статей 39, 42 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», наказу Міністерства внутрішніх справ України від 01 серпня 2025 року № 540 «Про затвердження Методики створення та функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту», розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації від 06 березня 2025 року № 618 «Про організацію роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту», з метою підвищення ефективності інформаційно-просвітницької роботи з питань цивільного захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за місцем проживання серед населення, керуючись ст.361, ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради,

РІШАЄ:

     

  1. Затвердити «Положення про консультаційні пункти для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту  на території Коростенської міської територіальної громади» (Додаток 1).
  2.   Утворити консультаційні пункти для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту на території Коростенської міської територіальної громади (далі – консультаційні пункти) (Додаток 2).
  3. Коростенському районному управлінню Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (Кушнерчук Ю.М.), Комунальному виробничому житловому ремонтно-експлуатаційному підприємству №1 (Городничий П.О.), старостам старостинських округів Коростенської міської територіальної громади у термін до 10 квітня 2025 року:

3.1 створити та забезпечити роботу консультаційних пунктів;

3.2 призначити відповідальних осіб за роботу консультаційних пунктів.

  1.     Начальнику відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради (Бошаков О.Г.):

4.1 Оприлюднити інформацію про функціонування створених консультаційних пунктів на офіційному веб-сайті та інформаційних стендах виконавчого комітету Коростенської міської ради;

4.2 спланувати проходження відповідальними особами за організацію роботи консультаційних пунктів функціонального навчання з питань цивільного захисту в Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області (у рік призначення та надалі один раз на три роки);

4.3 у термін до 15 квітня 2025 року поінформувати Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області, Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області та Коростенську районну військову адміністрацію про створення консультаційних пунктів (з наданням їх переліку, місць розташування, прізвища, ім’я, по батькові та контактного номера телефону відповідальних осіб за організацію роботи консультаційних пунктів).

  1. Коростенським територіальним курсам цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (ІІІ категорії) (Наровський І.Д.) здійснювати інформаційно-методичну підтримку при створенні та організації роботи консультаційних пунктів.
  2. Визнати таким, що втратили чинність рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 04.07.2018 року № 297 «Про створення консультаційного пункту при КВЖРЕП № 1», від 21.04.2021 року № 287 «Про створення мережі консультаційних пунктів на території Коростенської міської територіальної громади».
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Вигівського В.В.

 

 

Міський голова                                                        Володимир МОСКАЛЕНКО

 

 

 

  Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

 

 

Начальник відділу з питань

цивільного захисту

Олег БОШАКОВ

 

Начальник юридичного  відділу

Тетяна КАМІСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

                                                                                              до рішення виконавчого комітету

                                                                                             Коростенської міської ради

                                                                                             від 19.03.2025р.  № 126

 

ПОЛОЖЕННЯ

про консультаційний пункт при Коростенській міській територіальній громаді для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту

  1. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає мету утворення, завдання за сферою діяльності, форми роботи та матеріально-технічне забезпечення Консультаційного пункту при Коростенській міській територіальній громаді для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту (далі – Консультаційний пункт).

1.2. Консультаційний пункт утворюється з метою забезпечення права громадян на отримання від органів місцевого самоврядування інформації про надзвичайні ситуації, у зоні яких або у зоні можливого ураження від яких може опинитися місце їх проживання, а також про способи захисту від впливу небезпечних факторів, викликаних такими надзвичайними ситуаціями.

1.3. Через Консультаційний пункт забезпечується консультування населення у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру.

1.4. Діяльність Консультаційного пункту організовується відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444, інших нормативно-правових та організаційно-методичних документів, що регламентують навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях.

1.5. Перелік приміщень, які виділені для розташування Консультаційного пункту, особа відповідальна за організацію його роботи, порядок забезпечення Консультаційного пункту необхідним майном, літературою, навчальними посібниками і технічними засобами визначається відповідним розпорядженням (наказом) міського голови (старости, керівника підприємства та установи, на базі якої створено пункт).

1.6. Надання консультацій здійснюється в межах повноважень посадовими особами місцевого самоврядування, які залучаються до роботи у Консультаційному пункті рішенням міського голови за поданням особи, відповідальної за організацію роботи Консультаційного пункту.

1.7. Діяльність Консультаційного пункту ґрунтується на принципах верховенства права, законності, відкритості, забезпечення якості безоплатної консультаційної допомоги.

  1. Основні завдання та форми роботи Консультаційного пункту

2.1. Консультаційний пункт забезпечує виконання Коростенською міською територіальною громадою таких завдань:

інформування населення про методи реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

створення умов для оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само- та взаємодопомоги.

2.2. Відповідно до мети та завдань за сферою діяльності основними формами роботи Консультаційного пункту є:

доведення через локальні засоби оповіщення та інші технічні засоби передавання (відображення) інформації до населення конкретних повідомлень щодо їх участі у заходах цивільного захисту у повсякденних умовах та у разі загрози і виникнення надзвичайних ситуацій та проявів терористичних актів.

надання інформаційної допомоги по телефону та під час особистого прийому особами місцевого самоврядування згідно з графіком чергувань, а також через мережу Інтернет особами, відповідальними за організацію роботи Консультаційного пункту;

організація розповсюдження на електронних носіях та у друкованому вигляді навчального, довідкового та інформаційного матеріалу про надзвичайні ситуації, у зоні яких або у зоні можливого ураження від яких може опинитися місце проживання громадян;

організація і проведення на постійної основі показів та практичних занять у формі тренінгів з оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само – та взаємодопомоги.

2.3. Консультаційний пункт, як осередок інформаційно-просвітницької роботи з непрацюючим населенням, сприяє у розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки, бере участь у заходах з пропаганди знань з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та рятувальної справи.

 

  1. Організація роботи Консультаційного центру

3.1. Загальне керівництво Консультаційним пунктом здійснює міський голова (керівник підприємства та установи, на базі якої створено пункт).

3.2. Особа, відповідальна за організацію роботи Консультаційного пункту забезпечує планування роботи пункту, організацію, здійснення та облік заходів, проведених з навчання непрацюючого населення, створення та удосконалення матеріально-технічного забезпечення Консультаційного пункту, у тому числі, придбання навчального приладдя, технічних засобів навчання, літератури, ведення їх обліку, зберігання та своєчасного списання.

Особа, відповідальна за організацію роботи Консультаційного пункту в рік призначення і періодично один раз на три роки зобов’язана проходити функціональне навчання у Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області.

3.3. Консультаційний пункт працює відповідно до річного плану роботи та графіку чергувань Консультаційного пункту.

Річний план роботи Консультаційного пункту містить завдання щодо консультування та проведення просвітницько-інформаційної роботи з непрацюючим населенням, а також заходи з удосконалення навчального і матеріально-технічного забезпечення пункту, строки виконання та інформацію про відповідальних за реалізацію кожного завдання або заходу, відмітки про виконання.

Річний план роботи Консультаційного пункту розробляється відповідальною особою і подається на погодження у відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради та затверджується міським головою (керівником підприємства та установи, на базі якої створено пункт) в грудні поточного року на наступний рік.

Графік чергувань Консультаційного пункту визначає порядок надання консультацій та проведення показів і практичних занять-тренінгів.

Графік чергувань Консультаційного пункту підписується особою, відповідальною за його роботу та оприлюднюється на веб-сайті та інформаційному стенді Коростенської міської територіальної громади.

3.4. Реєстрація обліку громадян, які звертаються до Консультаційного пункту, здійснюється за допомогою журналу обліку консультацій та проведених занять, що ведеться особою, яка здійснює такий прийом та надає консультацію (інформаційну допомогу).

3.5. Інформаційно-методична підтримка Консультаційному пункту надається Навчально-методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області.

3.6. Суб’єкти господарювання, що мають в управлінні об’єкти підвищеної небезпеки можуть надавати через Консультаційний пункт постійну та оперативну інформацію населенню, яке проживає в зонах можливого ураження, про стан їх захисту та методи й способи дій при ймовірних аваріях.

3.7. Документація Консультаційного пункту:

рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради про створення та організацію роботи  консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту на території Коростенської міської територіальної громади;

розпорядження (наказ) міського голови (керівника підприємства та установи, на базі якої створено пункт)  про створення Консультаційного пункту;

положення про Консультаційний пункт;

функціональні обов’язки особи, відповідальної за роботу Консультаційного пункту;

відомості про громадський актив Консультаційного пункту;

річний план роботи Консультаційного пункту;

графік чергувань Консультаційного пункту;

журнал обліку консультацій та проведених занять.

 

 

 

  1. Матеріально-технічне забезпечення консультаційного пункту

4.1. Локальні засоби оповіщення та інші технічні засоби передавання (відображення) інформації.

4.2. Навчальні приладдя, технічні засоби навчання та зразки навчального майна (засобів індивідуального захисту дихання і шкіри, вогнегасників, засобів домедичної допомоги тощо).

4.3. Спеціальна навчальна література, рекомендована ДСНС України, рекомендації щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, пам’ятки, буклети, флаєри, періодичні видання тощо з питань безпеки у надзвичайних ситуаціях.

4.4. Наочна інформація – інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного захисту розроблений на основі аналізу особливостей місцевих умов та ймовірних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації.

4.5. Стенди за тематикою загальної програми навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях.

4.6. Матеріальні та фінансові витрати, пов’язані з виділенням приміщень, їх обладнанням та оснащенням навчальними засобами, організацією роботи Консультаційного пункту, здійснюються відповідно до законодавства України.

 

 

Керуючий справами виконкому                                             Олена РИЖОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Додаток 2

                                                                                                      до рішення виконавчого комітету

                                                                                                   Коростенської міської ради

                                                                                                   від 19.03.2025р.  № 126

Консультаційні пункти

для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту на території Коростенської міської територіальної громади

 

№ з/п Назва підприємства,

установи, організації

Адреса розташування консультаційних пунктів Відповідальна особа
1. Коростенське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області м. Коростень,

вул. Волонтерська, 4а

Начальник
2. Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 1 м. Коростень,

вул. Кооперативна, 3а

Начальник
3. Бехівський старостинський округ с. Бехи,

вул. Р. Козаренка, 22е

Староста
4. Васьковицький старостинський округ с. Васьковичі,

вул. Першотравнева, 36

Староста
5. Грозинський старостинський округ с. Грозине,

вул. Цетральна, 3

Староста
6. Дідковицький старостинський округ с. Дідковичі,

вул. Низовська, 1

Староста
7. Каленський старостинський округ с. Каленське,

вул. Потапова,60

Староста
8. Кожухівський старостинський округ с. Кожухівка,

вул. Центральна, 31

Староста
9. Малозубівщинський старостинський округ с. Мала Зубівщина,

вул. Центральна, 10

Староста
10. Михайлівський старостинський округ с. Михайлівка,

вул. Вишняки, 40в

Староста
11. Стремигородський старостинський округ с. Стремигород,

вул. Центральна, 25

Староста
12. Ходаківський старостинський округ с. Ходаки,

вул. Центральна, 30а

Староста
13. Холосненський старостинський округ с. Холосне,

вул. Центральна, 20а

Староста
14. Хотинівський старостинський округ с. Хотинівка,

вул. Центральна, 1

Староста

 

 

Керуючий справами виконкому                                                  Олена РИЖОВА

 

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 44 Усі
Чат-бот Гаряча лінія