Про закінчення опалювального сезону 2024-2025 року та організацію підготовки об’єктів  господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року та контролю за проходженням опалювального сезону

06.05.2025 2

Про закінчення опалювального сезону 2024-2025 року  та організацію підготовки об’єктів  господарського комплексу  і соціальної сфери Коростенської міської територіальної  громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року  та контролю за проходженням опалювального сезону

 

УКРАЇНА

Коростенська міська рада Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від 09.04.2025 р.  № 155

 

Про закінчення опалювального сезону 2024-2025 року

та організацію підготовки об’єктів  господарського комплексу

і соціальної сфери Коростенської міської територіальної

громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року

та контролю за проходженням опалювального сезону

 

 

Відповідно до Закону України «Про теплопостачання», Правил надання послуги з постачання  теплової енергії і типових договорів про надання послуг з постачання  теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 830, на виконання листа Житомирської обласної державної адміністрації від 14.03.2025 р. № 1506/2-25/41 «Про завершення опалювального сезону 2024/25 року», з метою забезпечення організації підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період та проходженням опалювального сезону 2025-2026 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської  міської ради

РІШАЄ:

 

  1. В зв’язку з перевищенням протягом трьох діб середньодобової температури зовнішнього повітря +8ºС, підприємствам та установам, які проводять постачання теплової енергії для опалення об’єктів соціальної інфраструктури та житлового фонду, закінчити опалювальний сезон 2024-2025 року 14 квітня 2025 року.

 

  1. Затвердити склад оперативного штабу по організації підготовки об’єктів господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року та контролю за проходженням опалювального сезону (додаток).

 

 

 

  1. Керівникам підприємств, установ, організацій:

3.1. До 22.04.2025 року провести обстеження, розробити плани та затвердити графіки виконання робіт з підготовки підпорядкованих об’єктів до роботи  в осінньо-зимовий період 2025-2026 року.

3.2. Своїми наказами призначити відповідальних осіб за підготовку підпорядкованих об’єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року.

3.3. Забезпечити підготовку підпорядкованих об’єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року відповідно до затверджених планів, складених за результатами весняного обстеження об’єктів.

3.4. В процесі підготовки забезпечити контроль за безумовним виконанням вимог та положень будівельних норм і правил, правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, державних санітарних норм і правил.

3.5. Завершити виконання затверджених заходів з підготовки підпорядкованих об’єктів до роботи  в осінньо-зимовий період 2025-2026 року до 01 жовтня 2025 року.

 

  1. Оперативному штабу:

4.1. До 30.04.2025 року провести наради з керівниками підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань виконання запланованих заходів та затвердити графіки виконання робіт з підготовки об’єктів господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи  в осінньо-зимовий період 2025-2026 року.

4.2. Хід підготовки об’єктів господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року щомісячно розглядати на засіданнях  штабу.

 

  1. Підприємствам – надавачам житлово-комунальних послуг вжити заходів щодо підвищення рівня платежів за надані житлово-комунальні послуги, активізувати проведення претензійно-позовної роботи, активізувати роботу підприємств з питань взаєморозрахунків та розрахунків за спожиті енергоносії.

 

  1. З метою узагальнення та своєчасного надання інформації до облдержадміністрації про хід підготовки об’єктів господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року:

– керівникам комунальних підприємств (КП «Теплозабезпечення», КП «Водоканал», КВГП, КВЖРЕП № 1, КП «Грозинське»);

–  начальнику відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради;

– начальнику відділу охорони здоровʼя виконавчого комітету Коростенської міської ради;

– начальнику відділу культури та туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради;

– керівникам приватних управляючих компаній (ТОВ «КВЖРЕП №2», ПП «Житловий сервіс № 4», ПП «Коростенський житловий сервіс № 5», ТОВ «УША» та ін.);

– головам правлінь обʼєднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ):

до 20 числа кожного місяця (з травня по жовтень включно) надавати інформацію про підготовку підпорядкованих об’єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року до Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради.

 

  1. Хід підготовки об’єктів господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року розглянути на засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій у ІІІ кварталі 2025 року.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Вигівського В.В.

 

 

 

             Міський голова                                                                      Володимир МОСКАЛЕНКО

 

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

Начальник управління ЖКГ

                                                                                                                            Валерій МАРТИНЮК

                                                                                                      Начальник  юридичного відділу

                                                                                                                              Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

 

Додаток

до рішення  виконавчого комітету

Коростенської міської ради

від 09.04.2025 р. № 155

Склад

оперативного штабу по організації підготовки обʼєктів господарського комплексу і соціальної сфери Коростенської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 року

 та контролю за проходженням опалювального сезону

 

№ з/п ПІБ

Посада

1 Вигівський Володимир Васильович Перший заступник міського голови  – голова штабу
2 Мартинюк Валерій Михайлович Начальник Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради  – заступник голови штабу
3 Краснокутська Алла Володимирівна Начальник відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
4 Козаченко Ольга Олегівна Начальник відділу культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради
5 Заєць Микола Анатолійович Начальник відділу охорони здоровʼя виконавчого комітету Коростенської міської ради
6 Бошаков Олег Георгійович Начальник відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради
7 Баранівська Тетяна Миколаївна Директор КП «Теплозабезпечення»

 

8 Онищук Андрій Миколайович Начальник КП «Водоканал»

 

9 Волковський Олег Іванович Державний інспектор з енергетичного нагляду Коростенського сектору управління держенергонагляду у Житомирській області

(за згодою)

10 Філонов Олег Михайлович Начальник Коростенського відділення АТ «ЖИТОМИРГАЗ» (за згодою)
11 Білоцький Микола Юрійович Головний інженер Коростенького РЕМ ПАТ

«ЕК «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» (за згодою)

12 Васьківська Наталія Андріївна Начальник Коростенського районного управління головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (за згодою)

 

Примітка: члени штабу визначаються за посадою.

 

 

 

Керуючий справами                                                                   Олена РИЖОВА

 

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 44 Усі
Чат-бот Гаряча лінія