Положення про кадрову службу виконавчого комітету Коростенської міської ради
26.11.2021 153

ПОЛОЖЕННЯ
про кадрову службу виконавчого комітету Коростенської міської ради
- Кадрова служба виконкому Коростенської міської ради утворюється міською радою, є структурним підрозділом виконкому і підпорядковується міському голові.
1.1 кадрова служба утворюється для ведення кадрової роботи у виконкомі.
- У своїй діяльності кадрова служба керується Конституцією України, Законами України “Про державну службу”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, голови облдержадміністрації та міського голови, цим положенням і іншими нормативними актами. У питаннях організації і застосування методики проведення кадрової роботи кадрова служба керується також відповідними рекомендаціями Головдержслужби, Мінпраці, Мінюсту та Мінсоцзахисту.
3.Основним завданням кадрової служби є:
- проведення єдиної державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування, в основу якої покладено принципи демократичного добору і просування по службі за діловими та професійними якостями, постійне навчання працівників та заохочення їх до службової кар’єри.
- Кадрова служба, відповідно до покладених на неї завдань:
4.1.здійснює реалізацію Державної політики з питань кадрової роботи та служби в міськвиконкомі. Спільно з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить керівництву міськвиконкому пропозиції щодо її вдосконалення;
- веде звітно-облікову документацію встановленого зразка, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців;
4.3.забезпечує здійснення вимог Головдержслужби України щодо звітності виконкому міської ради про виконання Закону України “Про боротьбу з корупцією;
- приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
- вивчає та вносить на розгляд керівництва пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах державних службовців, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
- готує матеріали про призначення на посади та звільнення з них працівників міськвиконкому, про призначення посадових рангів та категорій працівників;
4.7.оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, вносить про це записи до трудових книжок;
4.8.забезпечує формування та роботу з кадровим резервом у міськвиконкомі, здійснює організаційно-методичне керівництво та узагальнює практику створення кадрового резерву;
- веде табель обліку використаного робочого часу по міськвиконкому.
- готує матеріали про надання відпусток працівникам міськвиконкому, начальникам управлінь та відділів, керівникам підприємств комунальної власності;
4.11.обчислює стаж роботи та служби, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років, складає і узгоджує графіки щорічних відпусток працівників міськвиконкому;
- направляє листи до нагородного відділу облдержадміністрації з клопотанням щодо нагородження державними нагородами України та про присвоєння почесного звання;
- у межах своєї компетенції проводить роботу по забезпеченню трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного стягнення та впливу;
- своєчасно готує документи щодо продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування та призначення пенсій працівникам;
4.14.3ДІЙСНЮЄ формування та ведення особових справ та особових карток П-2 ДС, Т-2 на працівників міськвиконкому;
4.15.забезпечує ведення, облік та зберігання трудових книжок;
4.16.оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
4.17.оформляє відрядження та видає командировочні посвідчення працівникам міськвиконкому;
4.18.у межах компетенції бере участь у розробленні структури міськвиконкому та її штатного розпису, контролює розроблення посадових інструкцій;
4.19.здійснює організаційне забезпечення роботи атестаційних комісій;
4.20.здійснює облік військовозобов’язаних та їх бронювання в міськвиконкомі;
4.21.проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю і державну службу та дає роз’яснення з цих питань.
- Кадрова служба має право:
- перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та служби в органах місцевого самоврядування;
5.2.отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міськвиконкому документи, необхідні для виконання функцій, покладених на кадрову службу;
- кадрова служба зобов’язана вносити керівництву міськвиконкому пропозиції з питань удосконалення кадрової роботи та підвищення ефективності державної служби.
- Кадрова служба у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими підрозділами виконкому міської ради, представницькими органами, а також підприємствами, установами й організаціями, об’єднаннями громадян.
- Кадрову службу очолює начальник (головний спеціаліст), який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, в порядку, визначеному чинним законодавством.
- начальник відділу здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає ступінь відповідальності працівників відділу;
- спрямовує і координує діяльність відділу один із заступників міського голови відповідно до «Розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому» ;
- Кадрова служба утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.
- граничну чисельність, фонд оплати праці працівників, кошторис доходів і видатків, штатний розпис кадрової служби затверджує міська рада.
- Кадрова служба не є самостійною юридичною особою.
- кадрова служба може мати свою печатку (в порядку, передбаченому законодавством).
- Реорганізація та ліквідація Кадрової служби проводиться за рішенням міської ради та в інших передбачених чинних законодавством випадках.
- при реорганізації і ліквідації працівникам кадрової служби гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавств.
Керуючий справами виконкому А.В.Охрімчук