Положення про відділ доходів фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради

06.10.2023 135

Положення про відділ доходів фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про відділ доходів фінансового управління

виконавчого комітету Коростенської міської ради

 

 

І. Загальні положення

1.1. Відділ доходів (далі відділ) – є структурним підрозділом фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради та підзвітним і підконтрольним начальнику фінансового управління.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, актами міської ради та  розпорядженнями міського голови, постановами колегії і наказами Департаменту фінансів обласної державної адміністрації та начальника міського фінансового управління, а також чинним положенням, іншими  нормативно – правовими актами, що регулюють відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджету Коростенської міської територіальної громади.

1.3. Відділ здійснює свою діяльність у відповідності з даним Положенням.

1.4. Відділ очолює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою за погодженням з начальником фінансового управління.

ІІ. Основні завдання відділу

 

2.1. Участь у аналізі фінансово-економічного стану територіальної громади, перспектив її подальшого розвитку;

 

2.2. Організація роботи зі складання прогнозу та проекту дохідної частини бюджету територіальної громади;

 

2.3. Розробка пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування.

 

2.4. Моніторинг та аналіз виконання доходів бюджету в розрізі податків та зборів згідно бюджетної класифікації.

 

2.5. Складання звітів та інших інформацій про виконання бюджету згідно з чинним законодавством.

2.6. Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу.

ІІІ. Основні функції відділу

3.1. Організація виконання Конституції і Законів України, Актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства фінансів України та здійснення контролю за їх реалізацією.

3.2. Участь у розробленні Програми соціально-економічного розвитку територіальної громади на відповідний період.

 

3.3. Організація роботи, пов’язаної зі складання прогнозу дохідної частини бюджету громади, забезпечення формування прогнозу дохідної частини бюджету громади, складання відповідної пояснювальної записки.

 

3.4. Здійснення за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналізу надходжень платежів до бюджету громади, внесення пропозиції щодо заходів з мобілізації додаткових надходжень до нього.

 

3.5. Здійснення моніторингу надходжень доходів до бюджету громади спільно з органами, що контролюють справляння надходжень до бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби.

 

3.6. Щомісячне проведення розрахунків очікуваних надходжень до бюджету громади.

 

3.7. Проведення аналізу заборгованості по податках та зборах які надходять до бюджету гроиади.

 

3.8. Підготовка матеріалів для інформування міського голови про хід виконання дохідної частини бюджету.

 

3.9. Здійснення розрахунків прогнозних показників доходів загального та спеціального фондів бюджету громади на середньостроковий період.

 

3.10. Проведення аналізу оперативної і квартальної (річної) звітності, визначення причин відхилення від плану та внесення пропозицій, спрямованих на більш повне і своєчасне надходження доходів.

 

3.11. Контроль за відповідністю показників місячної (квартальної) звітності показникам, занесеним до системи ІАС «Місцеві бюджети».

 

3.12. Участь у підготовці матеріалів щодо виконання бюджету громади для розміщення на Веб-сайті.

 

3.13. Здійснення своєчасного розгляду заяв і звернень громадян, підприємств, установ і організацій, вживання заходів по усуненню причин їх виникнення, враховуючи всі зауваження та пропозиції.

 

3.14. Підготовка на розгляд  міської ради пропозиції про ставки місцевих податків і зборів, зміни або доповнення до них.

 

3.15. Перевірка висновків територіального органу Державної податкової служби та подання інших контролюючих органів щодо повернення надлишково чи помилково перерахованих платежів.

 

3.16. Підготовка  у  межах  своєї  компетенції  матеріалів та документів, необхідних для отримання позик з Єдиного казначейського рахунку для забезпечення касових розривів.

 

3.17. Підготовка  у  межах  своєї  компетенції  матеріалів та документів, необхідних для проведення конкурсу по визначенню переможця для розміщення тимчасово вільних коштів бюджету громади на депозитних рахунках та шляхом придбання державних цінних паперів.

 

3.18. Здійснює інші функції, передбачені положенням про Управління щодо компетенції відділу.

 

  1. Права та обов’язки

 

4.1. За дорученням представляти фінансове управління з питань, що належать до його компетенції.

4.2. Отримувати від структурних підрозділів Управління інформацію, розрахунки, відомості про виконання бюджету громади та інші матеріали, необхідні для складання прогнозу, проекту бюджету громади, контролю за ходом його виконання.

 

4.3.  Отримувати в установленому порядку від інших виконавчих органів міської ради, територіального органу Державної казначейської служби, органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, банків та інших фінансових установ усіх форм власності пояснення, матеріали та інформацію з питань, що виникають під час виконання завдань відділу.

 

4.4. Внесення в установленому порядку пропозицій щодо вдосконалення роботи фінансового управління з питань складання та  виконання бюджету.

4.5. Користування в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, системами зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами.

4.6. Участь у нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції відділу.

4.7. Дотримання законодавства України, вимог даного Положення, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки.

 

  1. Керівництво відділом

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу доходів.

5.2. У разі тимчасової відсутності начальника відділу доходів його обов’язки виконує головний спеціаліст цього відділу.

5.3. Начальник відділу відповідно до покладених на нього обов’язків:

5.3.1. Здійснює загальне керівництво відділом, визначає ступінь відповідальності працівників, забезпечує виконання завдань, покладених на відділ.

5.3.2. Складає і подає на затвердження начальнику фінансового управління плани роботи відділу.

5.3.3. Розробляє посадові інструкції працівників відділу.

5.3.4. Організовує роботу, пов’язану із процесом складання, розгляду, затвердження і виконання дохідної частини бюджету Коростенської міської територіальної громади.

5.3.5. Виконує інші обов’язки, передбачені посадовою інструкцією та доручення, покладені на нього начальником фінансового управління.

 

VІ. Відповідальність посадових осіб бюджетного відділу

 

6.1. Відповідальність посадових осіб відділу доходів передбачена  чинним законодавством України, цим Положенням та їх посадовими  інструкціями.

6.2. Посадові особи відділу можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.

6.3. Працівники несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням і посадовими інструкціями, у порядку, визначеному чинним законодавством.

 

 

Начальник

фінансового управління                                      Людмила БАРДОВСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 41 Усі
Чат-бот Гаряча лінія