Посадова інструкція головного спеціаліста відділу прийому звернень громадян на призначення державних соціальних допомог та по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради

24.07.2023 140

Посадова інструкція   головного спеціаліста відділу прийому звернень громадян на призначення державних соціальних допомог та по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради

ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський голова

_________Володимир МОСКАЛЕНКО

 «____»____________ _____ р.

 

Посадова інструкція

 головного спеціаліста відділу прийому звернень громадян

на призначення державних соціальних допомог

та по роботі з внутрішньо переміщеними особами

управління праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Коростенської міської ради

 

  1. Загальна інформація
Категорія посади в органах місцевого самоврядування Шоста категорія
Посада Головний спеціаліст
Найменування структурного підрозділу Відділ прийому звернень громадян на призначення державних соціальних допомог та по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради
Посада безпосереднього керівника Начальник відділу
Посада керівника структурного підрозділу Начальник управління
Керівник виконавчого органу Міський голова
Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Заступник міського голови

 

  1. Мета посади
Виконання завдань та функцій пов’язаних із забезпеченням організації прийому звернень громадян на призначення державних соціальних допомог та робота з внутрішньо переміщеними особами  Коростенської територіальної громади.

 

  1. Основні посадові обов’язки
1. Здійснює прийом громадян та надає консультації з питань призначення всіх видів державних соціальних допомог та веде облік внутрішньо переміщених осіб.
2. Приймає весь необхідний пакет документів для призначення всіх видів державних соціальних допомог та внутрішньо переміщених осіб.
3. Перевіряє правильність заповнення заяв та, у разі потреби, надає допомогу в їх заповненні, перевіряє правильність оформлення та повноту документів, що підтверджують право заявника на отримання відповідних видів державних соціальних допомог та працює з внутрішньо переміщеними особами, видає заявникам повідомлення про прийняття заяв та документів, формує особову справу.
4. Передає комплект документів на розгляд головному державному соціальному інспектору, якщо під час співбесіди з заявниками виникла потреба обстежити матеріальний стан.
5. Проводить  необхідні перевірки поданих заявниками документів на достовірність даних в заявах та деклараціях про ідентифікацію особи, доходи, місце проживання та реєстрації, майнове утримання та іншу подану заявником інформацію.
6. Здійснює запити до ДФС та інших підприємств, установ, організацій на отримання необхідної інформації для призначення всіх видів державних соціальних допомог.
7. Надає правову допомогу підприємствам та громадянам  в  підготовці документів для призначення всіх видів державних соціальних допомог.
8. Здійснює видачу довідок та повідомлень за запитами, видачу та продовження відповідних посвідчень, надає відповіді на запити від підприємств, установ, організацій, готує проекти відповідей на листи, заяви та скарги громадян.
9. Надає щотижневу та щомісячну інформацію щодо кількості прийнятих громадян та документів на призначення всіх видів державних соціальних допомог та внутрішньо переміщених осіб, подає щоквартальний звіт про технологію призначення всіх видів державних соціальних допомог та щоквартальний звіт про обсяг потреби управління в бланках, журналах, посвідченнях, подає інші види звітності визначені начальником відділу, начальником управління, Департаментом праці та соціального захисту населення.
10. Відпрацьовує списки померлих громадян, відпрацьовує список боржників, працює в архіві.
11. Один раз в рік проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків одержувачів всіх видів державних соціальних допомог. Бере участь у роботі міської комісії по вирішенню спірних питань з призначення державних соціальних допомог та по роботі з  внутрішньо переміщеними особами.
12. Виконує окремі доручення та завдання, які не визначені посадовою інструкцією, при умові якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов’язків та не протирічать чинному законодавству.

 

  1. Права
1. Має право здійснювати контроль правильності видачі довідок підприємствами, установами, організаціями.

2. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.

3. У встановленому порядку готувати запити на отримання від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об′єднань даних, що стосуються діяльності відділу.

4. Відмовлятись від виконання дій, що порушують його конституційні права, права посадової особи місцевого самоврядування або протирічать чинному законодавству.

 

  1. Зовнішня службова комунікація
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, апарати та секретаріати інших органів державної влади, обласні та районні державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради, районні та обласні ради, управління і відділи виконкому Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації.

 

 

  1. Умови служби
1.    Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою; досвід роботи на посадах в органах місцевого самоврядування або державної служби, або на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності; вміння працювати з комп’ютерною технікою та користуватись програмними засобами; знати чинне законодавство з питань діяльності органів самоврядування та органів виконавчої влади, трудове законодавство, інструкцію з діловодства, правила охорони праці та протипожежної безпеки.

2.    Дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, виконавської дисципліни виконавчого комітету Коростенської міської ради.

 

Погоджено      
Начальник управління __________________

(підпис)

 

Ігор ЄСІН _______________

(дата)

 

Керуючий справами виконкому ____________________

(підпис)

 

Андрій ОХРІМЧУК

 

_________________

(дата)

Начальник  режимно-секретної

та кадрової служби

 

 

___________________

(підпис)

 

 

 

Раїса ІВАНОВА

 

___________________

(дата)

 

Начальник  юридичного  відділу ____________________

(підпис)

 

Наталія КУТИШЕНКО ___________________

(дата)

 

Голова  профспілки ____________________

(підпис)

Наталія ТРОФИМЧУК ___________________

(дата)

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (-а):

«_____» __________ ____ р.         ____________________                 _________________

(підпис)

 

Посадову інструкцію отримав (-ла):

«_____» __________ ____ р.         ____________________                 _________________

(підпис)

 

 

 

Оригінал: Режимно-секретна та кадрова служба

 
 

Копії:

Головний спеціаліст  
Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 1938 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія