Посадова інструкція начальника відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення

06.12.2021 1014

Посадова інструкція начальника відділу призначення соціальних допомог та пільг управління праці та соціального захисту населення

ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський голова

_________Володимир МОСКАЛЕНКО

 «____»____________ _____ р.

 

Посадова інструкція

начальника відділу призначення державних соціальних допомог

управління праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Коростенської міської ради

  1. Загальна інформація
Категорія посади в органах місцевого самоврядування П’ята категорія
Посада Начальник відділу
Найменування структурного підрозділу Відділ призначення державних соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради
Посада безпосереднього керівника Начальник управління, заступник начальника управління
Посада керівника структурного підрозділу Начальник управління
Керівник виконавчого органу Міський голова
Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Заступник міського голови

 

  1. Мета посади
Забезпечує впровадження покладених на управління завдань по організації роботи відділу призначення державних соціальних допомог.

 

  1. Основні посадові обов’язки
1. Здійснює керівництво діяльністю відділу у складі управління, розподіляє обов’язки між працівниками, організовує та контролює їх роботу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.
2. Забезпечує своєчасне і чітке виконання наказів начальника управління праці та соціального захисту населення та вищих органів влади. Складає план роботи відділу, контролює його виконання.
3. Здійснює прийом громадян, проводить роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ, організацій в засобах масової інформації з питань надання всіх видів державних соціальних допомог.
4. В установлені терміни розглядає заяви, скарги громадян і вживає відповідні заходи. Здійснює забезпечення нормативно-правовими документами головних спеціалістів відділу.
5. Розподіляє між спеціалістами відділу прийняті документи, одержані разом з реєстром передачі особових справ для призначення (відмови у призначенні) допомоги. Перевіряє правильність призначення допомоги та проведених розрахунків, їх відповідності вимогам чинних нормативно-правових актів. У разі виявлення помилок у розрахунку справа повертається головному спеціалісту відділу на доопрацювання.
6. Контролює та забезпечує якість і своєчасність виконання роботи по прийняттю рішень щодо надання всіх видів соціальної допомоги. Відповідає за виконання розпорядчих документів з питань прийняття рішення щодо призначення державних соціальних допомог, що надані до відділу у встановлений термін.
7. Готує проекти інформацій Департаменту соціального захисту населення.

Контролює та забезпечує якість і своєчасність виконання роботи по прийняттю рішень щодо надання всіх видів соціальних допомог.

8. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування та боротьби з корупцією. Бере участь у роботі міської комісії по вирішенню спірних питань з призначення соціальних допомог.
9. Організовує роботу з документами, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни. Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів відповідно до встановленого порядку, підготовку і подання необхідної звітності.
10. Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з питань, що пов’язані з діяльністю працівників відділу.
11. Вживає заходів щодо удосконалення роботи відділу, бере участь у нарадах, семінарах з питань призначення соціальних допомог.
12. Виконує окремі доручення та завдання, які не визначені посадовою інструкцією, при умові якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов′язків та не протирічать чинному законодавству.

 

  1. Права
1.    У встановленому порядку готувати запити на отримання від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань даних, що стосуються діяльності відділу.

2.    Має право здійснювати контроль за виконанням нормативних актів працівниками відділу та вимагати від працівників виконання встановлених правил роботи з документами.

3.    Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.

4.    За дорученням начальника управління представляти інтереси відділу на судових засіданнях.

5.    Відмовлятись від виконання дій, що порушують його конституційні права, права посадової особи місцевого самоврядування або протирічать чинному законодавству.

 

  1. Зовнішня службова комунікація
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, апарати та секретаріати інших органів державної влади, обласні та районні державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради, районні та обласні ради, управління і відділи виконкому Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації, фізичні особи-підприємці, фізичні особи та громадські організації.

 

  1. Умови служби
1.    Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років; вміння працювати з комп’ютерною технікою та користуватись програмними засобами; знати чинне законодавство з питань діяльності органів самоврядування та органів виконавчої влади, інструкцію з діловодства, правила охорони праці та протипожежної безпеки.

2. Дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, виконавської дисципліни виконавчого комітету Коростенської міської ради.

 

 

Погоджено
Начальник управління __________________

(підпис)

 

Ігор ЄСІН _______________

(дата)

 

Керуючий справами виконкому ____________________

(підпис)

 

Андрій ОХРІМЧУК

 

_________________

(дата)

Начальник  режимно-секретної

та кадрової служби

 

 

___________________

(підпис)

 

 

 

Раїса ІВАНОВА

 

___________________

(дата)

 

Начальник  юридичного відділу ____________________

(підпис)

 

Наталія КУТИШЕНКО ___________________

(дата)

 

Голова  профспілки ____________________

(підпис)

Наталія ТРОФИМЧУК ___________________

(дата)

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (-а):

«_____» __________ ____ р.         ____________________                 _________________

(підпис)

 

Посадову інструкцію отримав (-ла):

«_____» __________ ____ р.         ____________________                 _________________

(підпис)

 

Оригінал: Режимно-секретна та кадрова служба

 

Копія:

Начальник відділу

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія