Про надання дозволу на оплату незахищених видатків управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради  

07.01.2025 1

Про надання дозволу на оплату  незахищених видатків управління  праці та соціального захисту населення  виконавчого комітету Коростенської  міської ради   

 

 

 

УКРАЇНА

Коростенська міська рада Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                                   Р І Ш Е Н Н Я         

  

         

Від 04.12.2024 740

 

Про надання дозволу на оплату

незахищених видатків управління

праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Коростенської

міської ради

 

У зв’язку із неможливістю проведення Державною казначейською службою України м. Київ  платежів за платіжними дорученнями управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради за всіма кодами видатків бюджету, крім захищених видатків, визначених Бюджетним кодексом України згідно:

  • виконавчих листів за позовами ПАТ «Укртелеком» в особі Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» на загальну суму: 2 394 088 грн. 44 коп.;

2) виконавчих листів за позовами ПАТ «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» на загальну суму: 8 059071 грн. 69 коп.;

3) виконавчих листів Житомирського окружного адміністративного суду про стягнення на користь позивачів 874 898 грн. 53 коп. судового збору;

4) постанови державного виконавця про стягнення на користь Держави штрафів, витрат виконавчого провадження виконавчого збору, керуючись п.4 ч. а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

 

РІШАЄ:

 

  1. Надати дозвіл з 01.01.2025 року по 31.12.2025 року виконавчому комітету Коростенської міської ради проводити оплату незахищених видатків управління праці та соціального захисту населення по:
  • КПКВК 0160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах» по КЕКВ 2210 –  предмети, матеріали, обладнання та інвентар, по КЕКВ 2240 – оплата послуг (крім комунальних), по КЕКВ 2800 – інші видатки, по КЕКВ 3110 – придбання обладнання і предметів довгострокового користування.

 

  1. Врахувати ці зміни по головних розпорядниках бюджетних коштів при затвердженні міського бюджету на 2025 рік.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Олександра ЯСИНЕЦЬКОГО  та заступника міського голови Олександра СИНИЦЬКОГО

 

 

Міський голова                                                         Володимир МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Олександр СИНИЦЬКИЙ

Заступник міського голови

Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ

Начальник фінансового управління

Людмила БАРДОВСЬКА

Начальник юридичного відділу

Тетяна  КАМІНСЬКА

Начальник управління праці та

соціального захисту населення

Ігор  ЄСІН

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія