Від 18.12.2024 р. № 775
|
На виконання розпорядження міського голови №177 від 11.04.2024 року «Про розробку проєктів місцевих цільових програм на 2025-2027 роки», рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради №704 від 06.12.2023 року «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу міських цільових програм та звітності про їх виконання», розглянувши проєкт «Комплексної програми економічного розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2025-2027 роки», який розроблений у співпраці з НГО «Сучасний формат» в рамках проєкту USAID «ГОВЕРЛА», керуючись пп. 1 п. а ст. 27, пп. 1 п. а ст. 28, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Коростенської міської ради
РІШАЄ:
Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ
Начальник управління економіки
Володимир СТУЖУК
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 18.12.2024 року № 775
Комплексна програма економічного розвитку
Коростенської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
Паспорт програми
1. Ініціатор розробки програми | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми | Розпорядження міського голови від 11.04.2024р. №177 «Про розробку проектів місцевих цільових програм на 2025-2027 роки» |
3. Розробник Програми | Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
4. Співрозробники Програми | Проект USAID «ГОВЕРЛА», НГО «Сучасний формат» (м.Житомир), Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості, Коростенська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області |
5. Відповідальний виконавець Програми | Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
6. Учасники Програми | Структурні підрозділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, Центр надання адміністративних послуг, Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості, представники бізнесу та громадських організацій |
7. Термін реалізації Програми | 2025-2027 роки |
8. Джерела фінансування | Державний бюджет, бюджет територіальної громади[1], кошти підприємств, (операційні, власні, кредитні, інвестиційні), інші джерела фінансування не заборонені законодавством |
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього | 171 225,0 тис.грн.
2025 р. – 169 245,0 тис.грн. 2026 р. – 968,0 тис.грн. 2027 р. – 1 012,0 тис.грн. |
у тому числі | |
9.1. коштів бюджету територіальної громади | 3 225,0 тис.грн.
2025 р. – 1 245,0 тис.грн. 2026 р. – 968,0 тис.грн. 2027 р. – 1 012,0 тис.грн. |
9.2. коштів інших джерел (в т.ч. державний бюджет) | 168 000,0 тис.грн.
2025 р. – 168 000,0 тис.грн. 2026 р. – 0 тис.грн. 2027 р. – 0 тис.грн. |
В економіці громади залучення інвестицій та розвиток малого і середнього підприємництва є важливою складовою розвитку. Вони впливають на позитивне вирішення соціальних проблем, сприяють зайнятості населення, забезпечують оновлення виробництва, модернізацію й нарощування основних фондів підприємств, впровадження нових технологій та видів продукції. Тому основним завданням економічного розвитку громади є збільшення надходження інвестицій, підвищення конкурентоспроможності, активізація інвестиційної та підприємницької діяльності, забезпечення сталого розвитку, наповнення бюджету громади.
Повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну спричинило негативний вплив на інвестиційну та підприємницьку активність в громаді, а саме: військові дії відлякують іноземних інвесторів, знижується економічне зростання, так як підприємства не функціонують на повну потужність, відбулось порушення логістичних зв’язків, відчувається нестача кваліфікованих кадрів.
Протягом 2022-2024 років відбувались і позитивні зміни в економічному розвитку Коростенської громади. Продовжується розбудова індустріального парку «Коростень». Залучено 4 учасники, якими забудовано 48% території, створено 162 нових робочих місць, вкладено 509 млн.грн. інвестицій, до бюджету надійшло 86,6 млн.грн.
В зв’язку з дією воєнного стану в Україні, обмежений доступ до статистичної інформації, в тому числі стану залучення інвестицій.
Аналізуючи показники розвитку промислового комплексу, відкриття нових об’єктів господарювання, бізнес продовжує розвиватися та інвестувати в нові проєкти.
На початок року в громаді зареєстровано 886 малих і середніх підприємств та 2601 фізичних осіб-підприємців. За 9 місяців 2024 року продовжується тенденція пожвавлення підприємницької діяльності. Зареєстровано 26 юридичних та 389 фізичних особи. Припинили свою діяльність 8 юридичних та 241 фізичних осіб.
В сільських населених пунктах громади підприємництво представлене малим бізнесом в сфері торгівлі та наданні послуг громадського харчування, фермерським та сільським господарством.
Від суб’єктів підприємництва за 9 місяців 2024 року надходження до загального фонду бюджету громади єдиного податку склало – 55,7 млн. грн., що на 35,7% більше показника 2023 року в аналогічному періоді. Приріст суми надходжень від сплати єдиного податку пояснюється збільшенням доходів у звітному періоді підприємств III-IV групи.
Залучення інвестицій та розвиток малого і середнього бізнесу, тісно пов’язані між собою, етапами розвитку, метою та існуючими проблемами, які уповільнюють цей розвиток.
Метою Програми є: створення умов для залучення інвестицій в усі сфери громади, збільшення виробництва та розвитку нових технологій, підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку, підтримка та сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, покращення інвестиційного та бізнесового клімату в громаді, а також зменшення бідності та сприяння економічному зростанню.
Для досягнення мети Програми включені заходи (Додаток 1), які не передбачені в щорічних Програмах економічного і соціального розвитку Коростенської МТГ, але потребують реалізації та фінансування.
Фінансування заходів здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету громади, а також інших джерел, не заборонених законодавством: за рахунок міжнародних фінансових організацій, в рамках участі в проєктах та програмах міжнародної технічної допомоги, державно-приватного партнерства тощо.
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 2.
Найбільш вагомими залишаються показники:
Фінансування заходів Програми буде забезпечуватися за рахунок коштів бюджету територіальної громади, державного бюджету, залучених приватних інвестицій, та коштів донорських організацій (Додаток 3).
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми на три роки складає 171 225,0 тис.грн.
Найбільша сума фінансування в 2025 році припадає на реалізацію проекту «Нове будівництво під’їзної дороги до індустріального парку «Коростень», який реалізовуватиметься за кошти державного бюджету в сумі 84,0 млн. грн. та коштів інвесторів в сумі 84,0 млн. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | Роки реалізації Програми | Усього витрат на виконання тис. грн. | ||
2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | ||
Обсяг ресурсів, всього,
У тому числі |
169 245,0 | 968,0 | 1 012,0 | 171 225,0 |
Державний бюджет | 84 000,0 | – | – | 84 000,0 |
Бюджет територіальної громади | 1 245,0 | 968,0 | 1 012,0 | 3 225,0 |
інші джерела, не заборонені законодавством | 84 000,0 | – | – | 84 000,0 |
Обсяг фінансування заходів Програми за рахунок коштів бюджету громади щорічно переглядається і затверджується міською радою за пропозицією управління економіки.
Строк реалізації Програми складає три роки з розподілам по роках: 2025, 2026, 2027.
Управління економіки, як відповідальний виконавець Програми, готує звіт про стан та результати виконання заходів міської Програми та по закінченню етапів її виконання в цілому за весь період дії Програми.
Щорічний звіт щодо виконання відповідного етапу виконання Програми, а також підсумковий звіт управління економіки розміщує на офіційному сайті міської ради в розділі «Місцеві цільові програми» у місячний термін після закінчення етапу або всієї Програми.
Управління економіки виконавчого комітету міської ради підсумковий звіт про виконання програми включає до щорічного звіту про виконання програми економічного та соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади.
Керуючий справами виконкому Олена РИЖОВА
Додаток 1
до Комплексної програми
економічного розвитку Коростенської міської
територіальної громади на 2025-2027 роки
Завдання і заходи Комплексної програми
економічного розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
РОЗДІЛ 1. СПРИЯННЯ ЗАЛУЧЕННЮ ІНВЕСТИЦІЙ, ФОРМУВАННЮ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ГРОМАДИ ТА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
|
|||||||||
Заходи та їх зміст | Термін виконання | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування, тис.грн. | Очікуваний результат | ||||
2025 | 2026 | 2027 | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1.1 | Забезпечення маркетингового просування Коростенської міської територіальної громади, формування її позитивного інвестиційного іміджу | ||||||||
1.1.1. | Організація та проведення презентаційних та комунікаційних заходів (контакти з потенційними інвесторами): робочі зустрічі, конференції, круглі столи, ярмарки, форуми. Організація зустрічей підприємств з інвесторами. | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | 70,0 | 80,0 | 90,0 | Взято участь у
комунікаційних заходах, налагоджено зв’язки з потенційними інвесторами.
|
|
1.1.2. | Виготовлення (оновлення) презентаційного стенду Коростенської міської територіальної громади | 2025 | Управління економіки | Бюджет громади | 10,0 | – | – | Наявність
відповідних сучасних презентаційних матеріалів. Створено позитивний імідж громади |
|
1.1.3. | Розробка та виготовлення презентаційних матеріалів про Коростенську громаду. | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | 50,0 | 60,0 | 70,0 | ||
1.1.4. | Розробка та розповсюдження проморолику про Коростенську громаду
|
2025 | Управління економіки | Бюджет громади | 60,0 | – | – | ||
1.1.5. | Розробка бренду та брендбуку Коростенської міської терито-ріальної громади, його друк та розповсюдження | 2025 | Відділ
ІКЗ, управління економіки |
Залучені кошти | 100,0 | – | – | Розроблено
бренд та брендбук Коростенської громади. |
|
1.1.6. | Висвітлення інформації про інвестиційний розвиток Коростенської громади | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Наявність в ЗМІ та спеціальних ресурсах
інформації про інвестиційний розвиток громади. Підвищена прозорість влади |
|
1.1.7. | Оновлення рейтингу інвестиційної привабливості територіальної громади. Забезпечення оновлення електронної та друкованої версії інвестиційного паспорта громади та розміщення його в мережі інтернет. | 2025-2027 | Управління економіки,
Transparency Sity «Прозорі міста», USAID ГОВЕРЛА |
Бюджет громади
Залучені кошти |
– | – | – | Створення та підтримка позитивного іміджу Коростенської міської територіальної громади, поширення інформації про потенціал громади | |
1.2 | Створення умов для залучення інвестицій та відкриття нових виробництв | ||||||||
1.2.1. | Організація семінарів, тренінгів, круглих столів з питань управління інвестиційними процесами із залученням консалтингових компаній та інвестиційних фондів.
Підвищення професійного рівня службовців, які спряють інвестиційному розвитку громади. |
2025-2027 | Управління
економіки, управління та відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства громади |
Бюджет
громади |
15,0 | 17,0 | 20,0 | Проведені заходи із залученням консалтингових компаній та інвестиційних фондів. Підвищена якість роботи по залученню та супроводу інвесторів | |
1.2.2. | Забезпечення організаційно – інформаційного супроводу інвесторів та налагодження взаємодії з потенційними і діючими учасниками інвестиційних процесів | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Покращено якість надання послуг потенційним інвесторам, налагоджені комунікаційні зв’язки. | |
1.2.3. | Участь в національних та міжнародних заходах з питань розвитку інвестиційної діяльності. Поглиблення співпраці з іноземними дипломатичними представництвами в Україні та за кордоном з метою сприяння в пошуку інвесторів та
організації презентаційних заходів. |
2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | 15,0 | 16,0 | 17,0 | Налагоджено контактні зв’язки з
дипломатичними представництвами в питаннях залучення інвестицій в Україні та за кордоном |
|
1.2.4. | Розбудова сучасної інвестиційної та ринкової інфраструктури, створення умов для розвитку високотехнологічного виробництва, розміщення інвестиційних ресурсів в секторах з високою часткою доданої вартості. | 2025-2027 | Управління економіки | Залучені кошти | – | – | – | Впорядковано територій не діючих промислових підприємств з подальшим
формуванням їх під інвестиційні об’єкти |
|
1.2.5. | Постійне оновлення реєстру інвестиційних проєктів та пропозицій, вільних об’єктів нерухомості (земельні ділянки, виробничі площі, об’єкти незавершеного будівництва), поширення їх серед потенційних інвесторів українською та англійською мовами | 2025-2027 | Управління економіки, управління земельних ресурсів та комунальної власності. | Бюджет громади | – | – | – | Актуалізовано інформації про інвестиційні можливості громади | |
1.2.6. | Створення інвестиційного дашборду на сайті міської ради | 2025 | Управління економіки, USAID ГОВЕРЛА | Бюджет громади | – | – | – | Створення та підтримка позитивного іміджу Коростенської міської територіальної громади | |
1.3 | Розбудова сучасної інвестиційної та ринкової інфраструктури, залучення інвестицій в діючі виробництва для збільшення обсягів випуску високоякісних товарів та послуг | ||||||||
1.3.1. | Сприяння функціонуванню та розвитку індустріальних парків Коростенської громади | 2025-2027 | Управління економіки, керуючі компанії | Бюджет громади, залучені кошти | 150,0 | – | – | Внесення в реєстр , визначення керуючої компанії, облаштування територій, залучення учасників | |
1.3.2. | Підтримка реалізації впровадження проектів державно-приватного партнерства на території Коростенської громади. | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Економічний розвиток громади. Інфраструктурне поліпшення. Налагоджена співпраця між бізнесом, державою та громадою | |
1.3.3. | Нове будівництво під’їзної дороги до індустріального парку «Коростень» | 2025-2027 | Виконавчий комітет Коростенської міської ради, керуюча компанія | Державний
бюджет, бюджет громади, кошти інвестора |
168 000,0 | – | – | Будівництво під’їзної дороги покращить функціонування і роботу індустріального парку, полегшить логістичні процеси. | |
1.4 | Розвиток міжнародного співробітництва | ||||||||
1.4.1. | Організація перебування делегацій з партнерських міст за кордоном у рамках діючих та планованих угод, офіційних міжнародних та українських делегацій, представників міжнародних організацій, посольств та фінансових інституцій та інших з питань налагодження співпраці | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | 70,0 | 85,0 | 100,0 | Встановлення прямих ділових контактів, розвиток двостороннього соціально-економічного та культурного співробітництва | |
1.4.2. | Сприяння у співробітництві з міжнародними фінансовими організаціями, залучення в територіальну громаду загально-державних та міжнародних програм і проектів міжнародної технічної допомоги | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.3. | Організація візитів делегацій до партнерських міст за кордоном, проведення виїзних робочих зустрічей з представниками міжнародних організацій, у т. ч. донорських, з питань налагодження співпраці | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.4 | Участь в міжнародних заходах з метою налагодження партнерства (форуми, конференції, презентації, офіційні зустрічі, круглі столи тощо) | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.5 | Налагодження нових та активізація наявних зв’язків з дипломатичними інституціями та представництвами міжнародних організацій щодо залучення інвестицій | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.6 | Забезпечення участі представників міст-побратимів та інших іноземних делегацій у заходах, що проводяться в громаді. | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.7 | Організація Форуму міст-партнерів Коростенської громади: існуючі партнери та потенційні | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.8 | Реалізація спільних проєктів з містами-партнерами | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.4.9 | Обмін досвідом європейських практик в містах-партнерах | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | ||
1.5 | Підготовка та написання проектних заявок для участі у грантових конкурсах, програмах (включно з міжнародними) | ||||||||
1.5.1. | Проведення навчань для працівників органів місцевого самоврядування, представників громади щодо написання та подання конкурсних пропозицій для участі у грантових конкурсах | 2025-2027 | Управління економіки,
|
Бюджет громади
|
– | – | – | Збільшений обсяг залученої міжнародної допомоги; підвищений рівень знань представників НГО та ОМС з питань підготовки проєктів для участі в національних міжнародної програмах розвитку. | |
1.5.2. | Надання консультацій структурним підрозділам виконавчого комітету, комунальним та комерційним підприємствам щодо підготовки та реалізації проєктів технічної допомоги, в т.ч. міжнародної | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Участь у грантових конкурсах, програмах, залучення інвестиційних коштів | |
1.5.3. | Налагодження зв’язків з представниками муніципалітетів зарубіжних держав, фондами. | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Покращення іміджу громади як успішного і надійного партнера та перспективної території для вкладання інвестицій. | |
1.5.4. | Розробка та подання проєктів на міжнародні грантові конкурси | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Залучення фінансової підтримки | |
1.5.5. | Забезпечення співфінансування для участі у проєктах, грантах, вітчизняних та міжнародних програмах | 2025-2027 | Управління економіки, структурні підрозділи виконавчого комітету | Бюджет громади | – | – | – | Участь у грантових конкурсах, програмах, залучення інвестиційних, грантових | |
ВСЬОГО 1 РОЗДІЛ, тис.грн. | 168540,0 | 258,0 | 297,0 | ||||||
РОЗДІЛ 2. ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
|
|||||||||
2.1 | Впорядкування нормативно-правового регулювання підприємницької діяльності | ||||||||
2.1.1. | Забезпечення процедури розробки та прийняття регуляторних актів відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» | 2025-2027 | Управління та відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради | Бюджет громади | 20,0 | 20, | 20,0 | Створений ефективний та прозорий механізм регулювання господарської діяльності, який сприяє розвитку бізнесу | |
2.1.2. | Забезпечення видачі документів дозвільного характеру через Центр надання адміністративних послуг | 2025-2027 | Центру надання адміністративних послуг | Бюджет громади | – | – | – | Забезпечено отримання дозволів через ЦНАП | |
2.2 | Інформаційно – консультативна підтримка | ||||||||
2.2.1. | Надання консультативної допомоги суб’єктам підприємницької діяльності, проведення семінарів, круглих столів. | 2025-2027 | Управління економіки,
ЦНАП, Центр підтримки підприємництва |
Бюджет
громади |
– | – | – | Надається консультативна та інформаційна допомога | |
2.2.2. | Популяризація жіночого підприємництва: реалізація програм та курсів для жінок-підприємниць, сприяння участі у різних заходах | 2025-2027 | Управління економіки, Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості
(за згодою) |
Бюджет громади, залучені кошти
|
– | – | – | Збільшення кількості жінок-підприємиць | |
2.2.3. | Надання актуальної інформації щодо проведення національних, регіональних та міжнародних виставок, ярмарок, форумів, конференцій та інших заходів | 2025-2027 | Управління економіки, Центр підтримки підприємництва (за згодою) | Бюджет громади
|
– | – | – | Організовано постійне інформування представників бізнесу щодо заходів | |
2.2.4. | Організація та проведення урочистих заходів з нагоди Дня підприємця та інших професійних свят | Щороку червень-листопад | Управління економіки,
відділ культури і туризму |
Бюджет
громади |
35,0 | 40,0 | 45,0 | Відзначення підприємців та їх досягнень | |
2.2.5. | Налагодження співробітництва з міжнародними фондами і фінансовими інституціями, спрямованими на матеріально-технічну та інформаційно- консультаційну підтримку підприємництва | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет
громади |
– | – | – | Надається інформаційна, консультативна та інша допомога малому і середньому бізнесу громади | |
2.2.6. | Реалізація Школи підприємництва для учнівської молоді. Проведення конкурсу бізнес-проєктів | 2025-2027 | Управління економіки,
відділ освіти, громадські організації |
Бюджет громади, залучені кошти | 100,0 | 100,0 | 100,0 | Проведення конкурсу бізнес-проєктів серед молоді.
Розвиток навичок підприємництва, творчого мислення, підприємницької активності. |
|
2.2.7. | Проведення профорієнтації серед незайнятого населення щодо ведення підприємницької діяльності. | 2025-2027 | Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості | Державний бюджет | – | – | – | Наявність постійного інформаційно-консультативного забезпечення населення | |
2.2.8. | Надання підтримки для розвитку бізнесу та підприємництва в рамках державних програм (наприклад «Власна справа» та інші) національних та міжнародних проєктів | 2025-2027 | Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості, міжнародні проєкти та організації | Державний бюджет, залучені кошти | – | – | – | Збільшення кількості підприємств які отримали фінансову підтримку | |
2.3 | Сприяння розвитку сільського підприємництва, сільськогосподарського та переробного виробництва | ||||||||
2.3.1. | Проведення фестивалю крафтових індустрій громади | 2025-2027
|
Управління економіки, старости округів | Бюджет громади | – | – | – | Залучення до проведення фестивалю не менше 20 виробників крафтової продукції | |
2.3.2. | Проведення онлайн та офлайн заходів з популяризації вирощування нішевих культур, садівництва, ягідництва | 2025-2027 | Управління економіки, спеціалізовані організації, старости округів | Бюджет громади, залучені кошти | – | – | – | Підвищення рівня обізнаності | |
2.3.3. | Проведення заходів з підтримки пасічників громади | 2025-2027 | Управління економіки, старости, пасічники громади | Бюджет громади, Державний бюджет, залучені кошти, | – | – | – | Вдосконалені знання і навички пасічників щодо управління пасіками, заходи щодо поширення хвороб та шкідників, налагоджені процеси виробництва та маркетингу меду. | |
2.3.4. | Методологічна підтримка розвитку особистих селянських господарств, ферм сімейного типу, які спеціалізуються на вирощуванні рослинницької та тваринницької продукції | 2025-2027 | Управління економіки, старости, селянські та фермерські господарства | Бюджет громади, залучені кошти | – | – | – | Збільшення фермерських господарств, сприяння розвитку сільського господарства | |
2.3.5. | Сприяння та заохочування утримувачів ВРХ в кількості від 3 голів | 2025-2027 | Управління економіки, старости, селянські та фермерські господарства | Бюджет громади, залучені кошти | – | – | – | Збільшення поголів’я ВРХ на території громади | |
2.3.6. | Поширення інформації серед сільського населення громади щодо діючих державних та міжнародних програм підтримки агровиробників та фермерських господарств | 2025-2027 | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Стимулювання жителів сіл громади займатись аграрним виробництвом | |
2.4 | Формування та підтримка інфраструктури для розвитку бізнесу | ||||||||
2.4.1. | Забезпечення функціонування Центру підтримки підприємництва | 2025-2027 | Управління економіки,
Центр підтримки підприємництва |
Бюджет громади | 50,0 | 50,0 | 50,0 | Кількість отримувачів інформаційно-консультативних послуг (не менше 150 щороку). | |
2.4.2. | Сприяти роботі сервісного центру обслуговування Коростенської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області для платників податків | 2025-2027 | Управління економіки, Коростенська ДПІ ГУ ДФС
|
Бюджет громади | 350,0 | 350,0 | 350,0 | Облаштовано Центр та забезпечено сплату податків та зборів до бюджету громади | |
ВСЬОГО 2 РОЗДІЛ, тис.грн. | 555,0 | 560,0 | 565,0 | ||||||
РОЗДІЛ 3 . АДМІНІСТРУВАННЯ ТА СУПРОВІД ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ РОЗВИТКУ ГРОМАДИ
|
|||||||||
3.1 | Залучення громадськості до реалізації міських проєктів | ||||||||
3.1.1. | Підтримка неприбуткових громадських організацій, які реалізовують суспільно корисні проекти, в рамках конкурсу соціальних проектів серед неприбуткових організацій | 1 квартал, щороку | Громадські організації, управління економіки | Бюджет громади | 150,0 | 150,0 | 150,0 | Участь громадських організацій в реалізації програм та проєктів, підтримка їх діяльності. | |
3.2 | Моніторинг програм та проектів розвитку громади | ||||||||
3.2.1. | Проведення оцінки стану просування до намічених цілей Стратегічного плану розвитку громади, шляхом експертного опитування | Щороку, жовтень-листопад | Управління економіки,
50 залучених експертів |
Бюджет громади | – | – | – | Оцінка стану реалізації завдань та заходів, збір пропозицій щодо необхідності корегування цілей та завдань Стратегічного плану. | |
3.2.2. | Проведення опитування громадян за допомогою експертного інструменту Googl форми | Щороку, жовтень-листопад | Управління економіки, відділ ІКЗ | Бюджет громади | – | – | – | ||
3.2.3. | Внесення змін до заходів Стратегічного плану розвитку громади з урахуванням результатів експертного опитування та громадської думки | Щороку, листопад – грудень | Управління економіки | Бюджет громади | – | – | – | Актуалізація та корегування завдань Стратегічного плану розвитку громади | |
3.2.4. | Здійснення моніторингу реалізація цільових програм розвитку: щорічно в січні по закінченню кожного етапу; та в цілому за весь період дії Програми | Щорічно в січні | Управління економіки, відповідальні виконавці | Бюджет громади | – | – | – | Оцінка стану реалізації завдань та заходів цільових програм | |
3.2.5. | Проведення стратегічно-екологічної оцінки планувальних документів | 2025-2027 | Управління та відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради | Бюджет громад | – | – | – | Проведено СЕО ДДП громади | |
ВСЬОГО 3 РОЗДІЛ, тис.грн. | 150,0 | 150,0 | 150,0 | ||||||
ВСЬОГО ПО ПРОГРАМІ | 169245,0 | 968,0 | 1012,0 |
Додаток 2
до Комплексної програми економічного
розвитку Коростенської міської
територіальної громади на 2025-2027 роки
РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ ПРОГРАМИ
№ з/п | Назва показника | Одиниця виміру | Вихідні дані на початок дії програми | Роки реалізації | ||
2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | ||||
Показники продукту | ||||||
1 | Кількість проведених інвестиційних заходів (круглих столів, робочих зустрічей, конференцій тощо) | од. | 4 | 4 | 4 | 4 |
2 | Кількість учасників індустріального парку «Коростень» | осіб | 4 | 5 | 6 | 7 |
3 | Кількість проведених міжнародних заходів | од. | 1 | 1 | 1 | 1 |
4 | Кількість учасників міжнародних заходів | осіб | 13 | 16 | 20 | 24 |
5 | Кількість проведених заходів (круглих столів, робочих зустрічей, конференцій тощо) з питань підприємницької діяльності | од. | 5 | 4 | 4 | 5 |
6 | Кількість зареєстрованих суб’єктів підприємницької діяльності юридичних осіб | осіб | 899 | 920 | 940 | 960 |
7 | Кількість зареєстрованих суб’єктів підприємницької діяльності фізичних осіб | осіб | 2698 | 2900 | 3100 | 3300 |
8 | Кількість учасників школи підприємництва | осіб | 0 | 30 | 30 | 30 |
9 | Кількість отримувачів за грантами «Власна справа» | осіб | 16 | 20 | 20 | 20 |
10 | Сума надання фінансової підтримки за грантами «Власна справа» | млн.грн. | 4,1 | 4,2 | 4,2 | 4,2 |
Показники ефективності | ||||||
1 | Обсяги промислового виробництва | млн.грн. | 2599,5 | 3455,0 | 3500,0 | 3650,0 |
2 | Кількість поданих проєктних заявок | од. | 1 | 2 | 2 | 2 |
3 | Кількість поданих проєктів з партнерами | од. | 0 | 1 | 1 | 1 |
4 | Кількість поїздок/візитів делегацій з Коростенської громади до міст партнерів | од. | 3 | 4 | 4 | 4 |
5 | Запровадження успішних практик в громаді | од. | 1 | 2 | 2 | 2 |
6 | Власні надходження місцевого бюджету | млн.грн. | 640,0 | 640,0 | 650,0 | 660,0 |
7 | Обсяги надходжень від сплати єдиного податку | млн.грн. | 74,1 | 76,0 | 80,0 | 85,0 |
8 | Темпи зростання суб’єктів підприємницької діяльності юридичних осіб | % | – | 102,0 | 102,0 | 102,0 |
9 | Темпи зростання суб’єктів підприємницької діяльності фізичних осіб | % | – | 107,0 | 107,0 | 106,5 |
Показники якості | ||||||
1 | Частка збудованої під’їзної дороги до індустріального парку «Коростень» | % | 0 | 70 | 100 | – |
2 | Відсоток забудови індустріального парку «Коростень» | % | 46,4 | 60 | 75 | 90 |
3 | Кількість створених нових робочих місць учасниками індустріального парку «Коростень» | місць | 160 | 200 | 220 | 250 |
4 | Кількість індустріальних парків на території Коростенської громади | од | 1 | 2 | 3 | 3 |
5 | Частка відібраних грантових проєктів по відношенню до поданих | % | 15 | 15 | 15 | 15 |
6 | Частка реалізованих інвестиційних та грантових проектів в громаді | % | 75 | 75 | 75 | 75 |
7 | Кількість створених, реконструйованих, ревіталізованих, оновлених та відремонтованих об’єктів згідно реалізованих проєктів | од. | 2 | 2 | 2 | 2 |
8 | Кількість ЮО на 10 тис. населення | осіб | 126 | 129 | 131 | 134 |
9 | Кількість ФОП на 10 тис. населення | осіб | 377 | 401 | 433 | 462 |
Додаток 3
до Комплексної програми економічного
розвитку Коростенської міської
територіальної громади на 2025-2027 роки
Ресурсне забезпечення Програми
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми | Роки реалізації Програми | Усього витрат на виконання тис. грн. | ||
2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | ||
Обсяг коштів, всього, зокрема:
|
169245,0 | 968,0 | 1 012,0 | 171225,0 |
Державний бюджет | 84 000,0 | – | – | 84 000,0 |
Бюджет територіальної громади | 1 245,0 | 968,0 | 1012,0 | 3225,0 |
Інші джерела, не заборонені законодавством | 84 000,0 | – | – | 84 000,0 |
[1] у межах видатків бюджету громади, передбачених для реалізації цільових програм на відповідний рік