Про погодження проєкту комплексної Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді на  2025-2029 роки

20.11.2024 23

Про погодження проєкту комплексної Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2029 роки

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  09.10.2024р.  № 618_____ 

Про погодження проєкту комплексної Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді

на  2025-2029 роки

 

Розглянувши проєкт комплексної Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді на  2025-2029 роки, відповідно до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 06.12.2023р.  №704 «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання», розпорядження міського голови від 16.09.24р. №418 «Про розробку проєкту Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді на  2025-2029 роки», з метою посилення законності та правопорядку в Коростенській міській територіальній громаді, керуючись п.1 ч.2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

1.Погодити проєкт Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2029 роки, що додається.

2.Винести проєкт Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2029 роки на розгляд чергової сесії міської ради.

Міський голова                                                      Володимир МОСКАЛЕНКО

Керуючий справами виконкому

Олена РИЖОВА

Секретар міської ради

Олександр ОЛЕКСІЙЧУК

Начальник фінансового управління

Людмила БАРДОВСЬКА

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

Начальник відділу організаційного

забезпечення діяльності міської ради

Ольга ЗАЄЦЬ

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 09.10.2024р. № 618

 

Комплексна Програма профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на 2025-2029 роки

 

І.Паспорт Програми

 

1. Ініціатор розроблення Програми Виконавчий комітет Коростенської міської ради
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми Розпорядження міського голови «Про розробку проєкту Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді на 2025-2029 роки від 16.09.24р. №418
3. Розробник Програми Відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради, Коростенське районне управління поліції, КУ «Яструб»

 

4. Відповідальний виконавець Програми Коростенське районне управління поліції, КУ «Яструб»

 

5. Виконавці Програми Виконавчий комітет Коростенської міської ради, управління та відділи виконавчого комітету міської ради, КУ «Яструб», Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний відділ УСБУ, Коростенська окружна прокуратура, Коростенська ДПІ, Коростенський міськрайонний відділ філії Державної установи «Центр пробації», центр соціальних служб, Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості
6. Термін реалізації Програми 2025-2029 роки
7. Мета Програми Програма спрямована на забезпечення ефективності здійснення узгоджених заходів щодо профілактики правопорушень та усунення причин, що зумовили вчинення протиправних дій
8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього:

зокрема:

 

У межах коштів, передбачених у  бюджеті громади на 2025-2029 роки,  66 650,0 (тис грн).
  – коштів бюджету територіальної

громади;

 

2025р.-13 430,0 тис.грн.

2026р.-13 800,0 тис.грн.

2027р.-13 120,0 тис.грн.

2028р.- 13 140,0 тис.грн.

2029р.-13 160,0 тис.грн.

  – інші джерела.

 

* фінансування Програми відбувається в межах фактичних коштів, виділених в межах ресурсу бюджету гроиади

ІІ.Проблемні питання, на розв’язання яких спрямована Програма

Забезпечення правопорядку здійснюється шляхом виявлення винних у вчиненні протиправних дій осіб та притягнення їх до передбаченої законом відповідальності, а також запровадження форм і методів профілактики правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникненню умов,  що сприяють їх вчиненню.

Аналіз статистичних даних показників рівня злочинності на території громади свідчить про те, що попри зменшення кількості скоєних злочинів,  продовжують вчинятися кримінальні правопорушення у громадських місцях (хуліганство, крадіжки, грабежі), на дорогах продовжують мати місце ДТП, в яких травмуються люди. Громадяни нехтують заборонами закону та вчиняють адміністративні правопорушення, що негативно позначається на загальному рівні правопорядку у громаді.

Разом з тим, незважаючи на вжиті правоохоронними органами заходи,  проведення комплексних відпрацювань, низки оперативно-профілактичних операцій, стан правопорядку потребує покращання шляхом подальшої консолідації зусиль, як правоохоронних органів, так і органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в цьому напрямку.

У попередній період дії Програми на 2020-2024 роки, підрозділи Національної поліції та СБУ отримали значну матеріально-технічну допомогу. Був реалізований проєкт «Поліцейський офіцер громади», в рамках якого облаштовано поліцейську станцію, поліцейські офіцери громади забезпечені нагрудними відеореєстраторами (нагрудна бодікамера), автомобільними відеореєстраторами, планшетами, придбані службові автомобілі та пальне для належного  виконання службових обов’язків.

В  умовах триваючої агресієї російської федерації, продовженням реформ в основних сферах державного управління та адміністративного устрою, загостренням політичної ситуації, триваючим погіршенням соціально-економічного становища широких верств населення, а також інші тенденції дають підстави спрогнозувати його подальше ускладнення.

Так, зовнішньополітичне та збройне протистояння з росією зумовлюватиме подальше посилення розвідувальних спрямувань спецслужб іноземних держав, насамперед РФ, до оборонної та правоохоронної сфер, об’єктів критичної інфраструктури, що включатиме в себе як створення мереж зі збору інформації, так і позицій впливу в органах державної влади, місцевого самоврядування, контролюючих і правоохоронних органах, судах. Не виключається підготовка та проведення диверсій і терористичних актів, інспірування соціального напруження в суспільстві.

Зазначені фактори негативно позначаються на іміджі як держави у цілому, так і міської територіальної громади, їх економічному становищі, що призводять до зменшення обсягу інвестицій та зниження рівня довіри населення до органів місцевого самоврядування та правоохоронної системи.

У цих умовах пріоритетними напрямками є створення систем соціальної профілактики правопорушень, комплексного забезпечення безпеки населення, території та об’єктів в місті, яке в свою чергу, вимагає розробки та реалізації довгострокових заходів організаційного, практичного, профілактичного та нормотворчого характеру.

Початковим етапом комплексного підходу до питання забезпечення державної безпеки у Коростенській міській територіальній громаді є Програма, яка направлена на покращення ефективності співпраці органів місцевого самоврядування, КУ «Служба охорони громадського порядку «Яструб», СБУ, Нацполіції щодо профілактики злочинності, захисту конституційних прав і свобод громадян, захисту їх життя, здоров’я, честі і гідності та майна від злочинних посягань.

 

ІІІ.Мета Програми

 

Метою Програми є:

– здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов вчинення протиправних діянь, а також налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів, органів державної влади та місцевого самоврядування;

– створення системи соціальної профілактики правопорушень, атмосфери суспільної нетерпимості до злочинів;

– створення належних умов для ефективної роботи правоохоронних органів, спрямованих на підвищення ефективності і збільшення показників розкриття злочинів і правопорушень;

– підвищення загального рівня правопорядку і безпеки, зменшення кількості правопорушень, смертності і травматизму, забезпечення безпеки населення міста;

–  активізація роботи з профілактики рецидивної злочинності;

– охорона громадського порядку та забезпечення громадської безпеки, підтримка громадського порядку на вулиці, в громадських місцях, при проведенні масових заходів, участь у боротьбі з хуліганством, пияцтвом, наркоманією та правопорушеннями неповнолітніх,

– усунення порушень правил торгівлі, благоустрою.

– удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності поліцейських офіцерів громади.

 

IV.Обґрунтування шляхів, завдань і засобів розв’язання проблеми, показників результативності

 

Реалізація Програми в напрямку підвищення рівня правопорядку, забезпечення безпеки населення Коростенської міської територіальної громади має сприяти подальшому стабільному соціально-економічному розвитку громади.

Програма передбачає здійснити  комплекс наступних заходів:

– Підтримка громадського порядку на вулиці, в громадських місцях, при проведенні масових заходів, в т.ч. демонстрацій, мітингів, процесів.

– Спільно з підрозділами внутрішніх справ  брати участь у боротьбі зі злочинністю а також пияцтвом, наркоманією і самогоноварінням, забезпеченням безпеки руху транспорту, порушенням правил торгівлі та благоустрою міста.

– Сприяння органам внутрішніх справ, Службі безпеки України  в їх діяльності по забезпеченню громадського порядку в боротьбі з правопорушеннями.

– Взаємодіяти з органами внутрішніх справ та іншими службами, що беруть участь у заходах, спрямованих на ведення індивідуально-профілактичної роботи з особами схильними до вчинення адміністративних порушень і злочинів.

– Вилучення з громадських місць осіб, які перебувають у стані алкогольного сп`яніння, якщо їх вигляд ображає людську гідність і громадську мораль, або якщо вони втратили здатність самостійно пересуватися чи можуть завдати шкоди оточуючим особам або собі та надання доставленим на витвереження  особам необхідну першу медичну допомогу;

-Перевезення трупів від місця пригоди чи місця смерті до паталогоанатомічного відділення;

– Надання транспортних послуг особам, які перебувають на витвереженні, за їх зверненням, по доставлянню до місця проживання;

– Охорона правопорядку на об`єктах засновника КУ «Яструб».

Програма має бути реалізовано шляхом проведення завдань та заходів, передбачених за напрямами, згідно додатку 1.

 

 

 

 

V.Очікувані результати виконання Програми

 

Реалізація заходів Програми дасть можливість:

  • скоротити кількість злочинів проти життя та здоров’я особи;
  • підвищити рівень розкриття тяжких та особливо тяжких злочинів;
  • забезпечити на  високому  рівні громадський  порядок та безпеку;
  • підвищити ефективність та оперативність роботи органів внутрішніх справ з реагування на заяви і повідомлення громадян про злочини, розшуку і затримання злочинців у найкоротший термін;
  • покращити профілактику правопорушень в середовищі неповнолітніх та молоді;
  • зменшити кримінальний тиск на економічні відносини;
  • обмежити незаконний обіг зброї та наркотиків;
  • забезпечити збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;
  • залучити громадян до активної діяльності з охорони правопорядку в громаді;

Показники результативності Програми (додаток 2).

 

VI.Строки та етапи виконання Програми, обсяги та джерела фінансування

Програма профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді   на 2025-2029 роки розроблена на 5 років.

Обсяги фінансування на здійснення заходів Програми передбачені з урахуванням вимог частини другої статті 85 Бюджетного кодексу України.

 

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми Етапи виконання програми Усього витрат на виконання програми

 

2025 рік 2026 рік 2027

рік

2028 рік  

2029

рік

Тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7
Обсяг коштів, всього, зокрема: 13 430,0 13 800,0 13 120,0 13 140,0  

13 160,0

66 650,0
державний бюджет
Бюджет територіальної громади 13 430,0 13 800,0 13 120,0 13 140,0  

13 160,0

66 650,0
Інші джерела

 

VII.Координація та контроль за ходом виконання Програми

Координацію виконання програми здійснює секретар міської ради,  який за розподілом обов’язків забезпечує реалізацію державної політики в галузі забезпечення законності та охорони правопорядку, сприяє роботі правоохоронних органів та служб, координує та контролює діяльність комунальної установи «Служба охорони громадського порядку м.Коростеня «Яструб». Забезпечує організацію співпраці із Коростенським відділом поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області, органами прокуратури, СБУ, органами виконавчої служби, тощо.

Загальний контроль за виконання заходів Програми здійснює  постійна комісія міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики.

На пленарних засіданнях сесії міської ради періодично заслуховуються інформації місцевого прокурора та керівників органів Національної поліції про стан законності, боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на території міста.

Виконавці, визначені в Програмі, щороку до 10 січня подають до відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради інформацію про стан виконання заходів Програми.

Відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради щороку до 20 січня надає узагальнену інформацію постійній комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики.

VIIІ. Здійснення моніторингу та підготовка звітів про виконання Програми

 

Відповідальні виконавці для здійснення моніторингу реалізації Програми подають управлінню економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради звіт про стан та результати виконання заходів Програми та по закінченню етапів її виконання в цілому за весь період дії Програми відповідно до «Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання»

Щорічний звіт щодо виконання відповідного етапу виконання Програми, а також підсумковий звіт головний виконавець розміщує на офіційному сайті міської ради в розділі «Місцеві цільові програми» у місячний термін після закінчення етапу або всієї Програми.

 

Керуючий справами виконкому                                            Олена РИЖОВА

                                 

Додаток 1 до Комплексної Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2029 роки

 

Напрями діяльності та заходи

реалізації Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2028 роки

 

№ п/п Назва напрямку діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів Програми Термін вико-нання Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фіна-нсування (тис.грн.) Очікувані результати
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
1. Організаційні заходи 1.Розглядати на засіданнях комісій, координаційних та міжвідомчих нарадах, круглих столах питання про стан профілактики та протидії злочинності, захисту прав та свобод громадян 2025-2029 роки Секретар міської ради, прокуратура, Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний відділ УСБУ Фінансування не потребує Удосконалення механізму взаємодії та оперативного прийняття  управлінських рішень органами влади та правоохоронними органами
2. Захист життя, здоров’я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань

 

1.Здійснювати контроль за додержанням умов та правил перевезення людей    пасажирсь-ким   транспортом, а  також   небезпечних  вантажів автомобільним транспортом, передусім вибухових, отруйних, радіоактивних речовин тощо. 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ,

Служба України з безпеки на транспорті

Фінансування не потребує Підвищення безпека перевезення  людей пасажирським транспортом
    2.Забезпечити систематичний контроль та відповідне реагування, особливо силами дільничних офіцерів поліції, поліцейськими офіцерами громади за поведінкою осіб, які зловживають   спиртними   напоями,   постійно   не   працюють,   вживають наркотичні засоби, раніше судимих 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, виконавчий  комітет КМР Фінансування не потребує Запобігання вчинення на побутовому рівні вбивств, тяжких тілесних ушкоджень та інших тяжких злочинів проти життя та здоров’я громадян
    3.Здійснювати заходи щодо проведення обліку житла, в якому проживають особи похилого віку, самотні особи, визнані недієздат-ними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки, та хворі на алкоголізм і наркоманію

 

2025-2029 роки Управління праці та соціа­льного  захисту  населення, відділ охорони здоров’я,   Коростенське районне управління поліції, Центр соціальних служб Фінансування не потребує Запобігання фактам незаконного відчуження житла.
    4.Встановити в місцях відпочинку, проведення дозвілля та багато-людних місцях міста засоби екстреного зв’язку «громадянин-поліція».

 

 

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, відділ освіти виконавчого комітету  КМР

 

Фінансування не потребує Забезпечення належного громадського порядку
    5.Забезпечення закладів освіти громади поліцейськими служби освітньої безпеки

 

  Управління організації Служби освітньої безпеки нацполіції,

відділ освіти

Бюджет МТГ 2025р.-700,0

2026р.-700,0

2027р.-700,0

2028р.-700,0

2029р.-700,0

 

 

Сприяння створенню безпечного освітнього середовища у закладах освіти, запобігання правопорушенням
    6.Встановлення камер відеоспостереження у навчальних закладах громади   Відділ освіти виконавчого комітету  КМР Бюджет МТГ 2025р.-300,0

2026р.-300,0

2027р.-300,0

2028р.-300,0

2029р.-300,0

 

Швидке реагування на можливі загpози спокою чи здоpов’ю дітей або педагогів
3. Протидія організованій злочинності і корупції 1.Вжити заходи, спрямовані на попередження та викриття корупційних діянь в органах місцевого самоврядування

 

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ, виконавчий комітет КМР

Фінансування не потребує Реалізації Закону України “Про запобігання корупції, з метою притягнення до відповідальності винних осіб.
    2.Систематично проводити оперативно-розшукові та профілактичні заходи на ринках,  залізничних і  автобусних вокзалах,  в торговельних закладах, 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ, Коростенська ДПІ

Фінансування не потребує Захист суб’єктів малого і середнього бізнесу від вимаган­ня, запобігання та викриття фактів корупції і хабарництва.
4. Зменшення кримінального тиску на економічні відносини

 

1 Аналізувати умови та причини, що сприяють існуванню “тіньової” економіки. За результатами аналізу забезпечити проведення право охорон­ними, контролюючими та фінансовими органами скоорди-нованих заходів з профілактики злочинів у провідних галузях економіки, зовнішньоекономіч­ній діяльності, банківській, інвести-ційній, сфері приватизації.

 

2025-2029 роки Управління економіки виконкому, Коростенська ДПІ,  Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ, Коростенська окружна прокуратура

Фінансування не потребує Усунення причин та умов, які сприяють злочинним проявам і корупції

 

    2.Проводити скоординовані заходи щодо погашення заборгованості з заробітної плати, забезпечення прибуткової діяльності підприємств, установ і організацій, цільового використання бюджетних коштів.

 

2025-2029 роки Коростенська ДПІ, виконавчий  комітет міської  ради Фінансування не потребує
5. Запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму 1.Здійснювати заходи щодо удосконалення механізмів міжвідомчого співробітництва у сфері протидії поширення наркоманії шляхом обміну інформацією та досвідом роботи, проведення спільних заходів 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ, відділ охорони здоров’я, відділ освіти

Фінансування не потребує Покращення взаємодії органів влади та правоохоронних органів

 

    2.Встановлювати і розвивати зв’язки і неурядовими міжнародними громадськими організаціями для  підтримки програм боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів на території міста, використовувати з цією метою можливості благодійних  фондів сприяння боротьбі з наркоманією та наркобізнесом. 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ, відділ охорони здоров’я, відділ освіти

Фінансування не потребує Активна участь громадських організацій у профілактиці незаконного обігу та вживання наркотичних засобів
    3.Провести оперативно-профілактичні заходи щодо виявлення   та взяття  на  облік  осіб,  які  зловживають  спиртними  напоями,  вчиняють правопорушення, займаються виготовленням і збутом самогону та інших спиртних  напоїв,  вживають наркологічні або  психотропні  речовини, для застосування до них заходів впливу 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,    відділ охорони здоров’я Фінансування не потребує Попередження вчинення правопорушень
    4.Вжити заходів до посилення контролю за додержанням правил оптово-роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, притягнення   винних  осіб до  відповідальності,   особливо  за продаж спиртних напоїв неповнолітнім. 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, Коростенська ДПІ

 

Фінансування не потребує Попередження вчинення правопорушень
6. Протидія рецидивній злочинності

 

1.Здійснювати   комплексні   перевірки   та   узагальнювати   стан виконання   законодавства   про   адміністративний    нагляд   за   особами, звільненими з місць  позбавлення  волі,  вживати  заходи  спрямовані  на усунення виявлених недоліків у цій справі. Систематично проводити робочі зустрічі для своєчасного інформування та узгодження спільних дій установ виконання покарань та правоохоронних органів.

 

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, прокуратура міста

 

 

Фінансування не потребує Мінімізація рецидиву та сприяння загальному соціальному оздоровленню територіальної громади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    2.Вживати заходи до працевлаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі, сприяння їх адаптації та розв’язання соціально побутових проблем.

 

2025-2029 роки Управління праці та соціа­льного захисту населення, центр зайнятості, Коростенське районне управління поліції, виконавчий  комітет міської  ради, Центр соціальних служб Фінансування не потребує
    3.Забезпечити систематичний контроль за поведінкою неповнолітніх і молоді, які відбули покарання та звільнилися з місць позбавлення волі.

 

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, служба у справах дітей Фінансування не потребує
    4.Продовжити роботу щодо формування та поповнення банку даних на осіб, що звільнилися з місць позбавлення волі, та вживають наркотичні засоби або психотропні речовини, чи причетних до наркобізнесу. 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції Фінансування не потребує
    5.Сприяння діяльності Коростенському районному відділу №1  філії ДУ «Центр пробації» в Житомирській області (Придбання канцелярських товарів, офісного обладнання) 2025-2029 роки

 

Філія Державної установи «Центр пробації» в Житомирській області Бюджет МТГ 2025р.-50,0

2026р.-50,0

2027р.-50,0

2028р.-50,0

2029р.-50,0

 

 

Створення  належних умов  для  роботи відділу в питанні профілактики росту злочинності на території громади
7. Охорона громадського порядку та безпека дорожнього руху 1.Систематично аналізувати стан  правопорядку на  вулицях та в  громадських місцях громади,  вносити корективи до плану єдиної дислокації сил та засобів, які залучаються до охорони  громадського  порядку 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції Фінансування не потребує Покращення взаємодії органів влади та правоохоронних органів
    2.Періодично організовувати та проводити профілактичні  відпрацювання в громаді

 

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, виконавчий  комітет міської ради Фінансування не потребує Зменшення кількості правопорушень на вулицях міста, поліпшення криміногенної ситуації
    3.Вдосконалювати діяльність відділу ювенальної превенції Коростенського районного управління поліції ГУ НП в Житомирській області 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції Фінансування не потребує Виявлення та профілактика правопорушень, а також боротьба зі злочинністю в дитячому середовищі та за участі дітей
    4.Під час підготовки та проведення засідань конкурсних комісій по наданню   послуг на перевезення  пасажирів автомобільним  транспортом звертати   увагу   на  технічний стан рухомого складу, його зберігання, проведення технічного обслуговування, медичних оглядів водіїв. Проводити обстеження перевізників з вказаних питань. 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, управління економіки виконкому

 

Фінансування не потребує Підвищення безпеки перевезення пасажирським транспортом
    5.Матеріально – технічне забезпечення (паливно – мастильні матеріали) для  своєчасного виїзду слідчо-оперативних груп на заяви та повідомлення про кримінальні правопорушення та інші події.

 

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,  Коростенський  районний

відділ УСБУ,

виконавчий  комітет міської ради

Бюджет МТГ 2025р.-200,0

2026р.-200,0

2027р.-200,0

2028р.-200,0

2029р.-200,0

 

Покращення оперативного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні правопорушення та інші події
    6.Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, в т.ч. придбання автомобіля 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції,

Коростенський  районний

відділ УСБУ,

виконавчий  комітет міської ради

 

Бюджет МТГ 2025р.-1 500,0

2026р.- 1 500,0

2027р.- 1 500,0

2028р.- 1 500,0

2029р.- 1 500,0

 

 

Покращення оперативного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні правопорушення та інші події, підвищення рівня безпеки мешканців громади в публічних місцях та під час проведення масових заходів
    7.Проведення поточних та капітальних ремонтів, в т.ч. придбання матеріалів на їх проведення 2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції Бюджет Коростенської МТГ 2025р.-1 500,0

2026р.-1 500,0

2027р.-1 500,0

2028р.-1 500,0

2029р.-1 500,0

Забезпечення належних умов праці особового складу
    8.Вжити  заходи до активізації діяльності громадських формувань з  охорони громадського  порядку  з урахуванням нових економічних умов, забезпечення їх фінансування та заохочення у разі участі в запобіганні та розкритті злочинів.

Залучати членів ГФ з охорони громадського порядку «Коростенський Яструб» разом з поліцейськими до спільного патрулювання і виставлення постів на вулицях,вокзалах у місцях розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів для участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів.

2025-2029 роки Коростенське районне управління поліції, виконавчий  комітет міської ради,

КУ «Яструб»

Фінансування не потребує Зменшення кількості правопорушень на вулицях міста, поліпшення криміногенної ситуації
    9.Матеріально-технічне забезпечення установи (зарплата, енергоносії та інші видатки) 2025-2029 роки КУ «Яструб» Бюджет МТГ 2025р.-7 900,0

2026р.-8 200,0

2027р.-8 500,0

2028р.-8 500,0

2029р.-8 500,0

 

 

 

 

 

 

 

Безперебійне функціонування установи, виконання покладених завдань
    10.Вилучення з громадських місць осіб, які перебувають у стані алкогольного сп’яніння, якщо їх вигляд ображає людську гідність і громадську мораль, або якщо вони втратили здатність самостійно пересуватися чи можуть завдати шкоди оточуючим особам або собі з наданням доставленим на витвереження  особам необхідну першої медичної допомоги; проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв відділу поліції, патрульної охорони та відділам Коростенської міської ради 2025-2029 роки КУ «Яструб» Бюджет МТГ

 

 

Зменшення кількості правопорушень на вулицях міста, поліпшення криміногенної ситуації
    11.Перевезення трупів від місця пригоди чи місця смерті до патологоанатомічного відділення. 2025-2029 роки КУ «Яструб» Бюджет МТГ Забезпечення належного громадського порядку
    12.Охорона правопорядку на

об’єктах засновника КУ «Яструб»

2025-2029 роки КУ «Яструб» Бюджет МТГ Забезпечення   охорони   громадського   порядку,   безпеки населення
    13.Профілактичні рейди по охороні громадського порядку, дотримання правил торгівлі

 

2025-2029 роки КУ «Яструб» Бюджет МТГ
8. Дотримання «Правил благоустрою населених пунктів Коростенської міської територіальної громади». 1.Участь у наведенні санітарного порядку на вулицях, площах, парках, вокзалах, ринках громади, а також виконання «Правил благоустрою населених пунктів Коростенської міської територіальної громади»

 

 

 

2025-2029 роки КУ «Яструб» Бюджет МТГ

 

 

Підвищення відповідальності мешканців міста за порушення Правил благоустрою
9. Запобігання поширенню бродяжництва

 

1.Сприяти створенню в місті навчально – виробничих баз, робочих місць для залучення до суспільно – корисної праці і набуття необхідної кваліфікації, центр  соціально – психологічної реабілітації для осіб, які не мають визначеного місця проживання, займаються бродяжництвом, втратили зв’язки з сім’ями.

 

2025-2029 роки Виконавчий комітет міської ради,  Коростенська філія Житомирського обласного центру зайнятості, центр соціальних служб, Коростенське районне управління поліції, громадські організації Фінансування не потребує Загальне соціальне оздоровлення територіальної громади
    2.Забезпечити комп’ютерний облік неповнолітніх осіб з неблагополучних сімей, схильних до бродяжництва та вчинення правопорушень, обмін інформацією стосовно цих осіб між зацікавленими органами виконавчої влади для забезпечення проведення цілеспрямованої виховної та роз’яснювальної роботи серед них, а також своєчасного реагування. 2025-2029 роки Служба у справах дітей, відділ освіти, вілліл ювенальної превенції Коростенського районного управління поліції

 

 

Фінансування не потребує Попередження зростання вчинення правопорушень
    3.Проводити щорічні семінари, наради з метою координації зусиль органів виконавчої влади, громадських організацій,  благодійних фондів і  визначення заходів щодо запобігання  бродяжництву.

 

2025-2029 роки Виконавчий комітет міської ради, Коростенське районне управління поліції за участю  громадських організацій, благодійних фондів Фінансування не потребує Покращення взаємодії органів влади та правоохоронних органів, громадських організацій
10. Сприяння діяльності поліцейських офіцерів громади 1.Облаштування поліцейської станції (ремонт приміщення, облаштування кабінетів меблями;  придбання канцтоварів, придбання оргтехніки для роботи 2 поліцейських офіцерів громади, доступ до мережі Інтернет) 2025-2029 роки Виконавчий комітет Коростенської міської ради, Коростенське районне управління поліції Бюджет МТГ 2025р.-150,0

2026р.-200,0

2027р.-200,0

2028р.-200,0

2029р.-200,0

 

Забезпечення   охорони   громадського   порядку,   безпеки населення,   вчасного  реагування   на  правопорушення
    2.Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, в т.ч. придбання автомобілів 2025-2026 роки Виконавчий комітет Коростенської міської ради, Коростенське районне управління поліції

 

Бюджет МТГ 2025р.-1 000,0

2026р.-1 000,0

 

 
    3.Придбання паливно-мастильних матеріалів для службового автотранспорту поліцейських офіцерів громади.

 

2025-2029 роки Виконавчий комітет Коростенської міської ради, Коростенське районне управління поліції

 

Бюджет МТГ 2025р.-130,0

2026р.-150,0

2027р.-170,0

2028р.-190,0

2029р.-210,0

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                                                                  Олена РИЖОВА

 

 

 

 

Додаток 2

до Комплексної Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2028 роки

 

Показники продукту Програми профілактики злочинності в Коростенській міській територіальній громаді  на  2025-2028 роки

 

                                                   (Назва програми)№

з/п

Назва показника Одиниця виміру Вихідні дані на початок дії програми Етап виконання програми Всього витрат на

виконання програми

 2025 рік  2026 рік  2027 рік 2028 рік 2029 рік
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    Показники продукту програми
1. Кількість осіб доставлених осіб на витвереження чол. 2650 530 530 530 530 530 11337,0
2. Кількість проведених щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв відділу поліції, патрульної охорони та відділам Коростенської міської ради  

 

 

оглядів

 

 

 

21900

 

 

 

4380

 

 

 

4380

 

 

 

4380

 

 

 

4380

 

 

 

4380

 
3. Кількість перевезених трупів шт. 750 150 150 150 150 150 4040,0
4. Кількість об’єктів засновника,

які охороняються

шт. 4 4 4 4 4 4 14300,0
5.

 

Кількість попереджень/протоколів виписаних по благоустрою міста шт. 325 65 65 65 65 65 265,0
6. Кількість профілактичних рейдів по охороні громадського порядку

 

 

 

шт 1825

(щоденно)

365 365 365 365 365      11658,0
 
Показники ефективності програми
1. Дохід від вміщення на витвереження  тис.грн. 130,0 26,0 26,0 26,0 26,0 26,0 11337,0
2. Дохід від перевезення трупів

 

тис.грн. 500,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 4040,0
3. Питома вага охопленої рейдами території (Ринки, патрулювання з ВП, охорона громадського порядку згідно розпоряджень Коростенської міської ради  

%

 

 

%

 

100%

 

 

100%

 

100%

 

 

100%

 

100%

 

 

100%

 

100%

 

 

100%

 

100%

 

 

100%

      11658,0
  Показники якості програми

 

1. Зменшення кількості правопорушень

 

% 100% 90% 80 % 75% 68% 63%  
2. Зменшення кримінальних проявів

 

% 100% 90% 80 % 75% 68% 63%  
3. Покращення санітарного стану в громаді та дотримання правил торгівлі %  

100%

 

100%

 

100%

 

100%

 

100%

 

100%

 

 

 

 

                 Керуючий справами виконкому                                                                   Олена РИЖОВА

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія