Від 07.12.2022 р. № 487
|
На виконання розпорядження міського голови №209 від 14.09.2022 року «Про розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради №543 від 16.11.2016 року «Про запровадження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу міських цільових програм», розглянувши проєкт Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2023 рік, керуючись пп. 1 п. а ст. 27, пп. 1 п. а ст. 28, ст. 26, 26, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Коростенської міської ради
РІШАЄ:
Додаток |
до рішення виконавчого комітету |
Коростенської міської ради |
від 07.12.2022 р. № 487 |
Вступ. Загальна характеристика громади. 1
Перелік загальноміських цільових програм громади, які реалізовуватимуться в 2023 році на території Коростенської міської територіальної громади. 40
Вступ. Загальна характеристика громади
Ініціатор розроблення Програми | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
Дата, номер і назва розпорядчого документу | Розпорядження міського голови №209 від 14.09.2022 року «Про розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2023 рік» |
Розробник Програми | Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Співрозробники Програми | Структурні підрозділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації громади, старостинські округи Коростенської МТГ |
Відповідальний виконавець Програми | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
Учасники Програми | Структурні підрозділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації громади, старостинські округи Коростенської МТГ |
Термін реалізації Програми | 2023 рік |
Джерела фінансування Програми | Державний та обласний бюджети, бюджет громади, кошти підприємств, установ, організацій громади, інші джерела фінансування |
Програма економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2023 рік (далі Програма) розроблена відповідно до:
До складу Коростенської міської територіальної громади (далі – Коростенська МТГ) входить 12 старостинських округів: Бехівський, Васьковицький, Грозинський, Дідковицький, Каленський, Кожухівський, Малозубівщинський, Михайлівський, Стремигородський, Ходаківський, Холосненський, Хотинівський, які разом об’єднують 43 населені пункти.
Площа територіальної громади – 807,3 км².
Земельний фонд громади налічує 80,732 тис. гектарів землі.
На території громади крім річок знаходиться 25 ставків із загальною площею водного дзеркала 182 га та водосховище на р. Уж в с. Барди площею водного дзеркала 107 га.
Населення громади налічує 72,5 тис. осіб (62,5 тис. осіб міського населення, 10,0 тис. осіб сільського населення).
Житловий фонд громади налічує 945,6 тис. м².
На території Коростенської міської територіальної громади розташовані такі природоохоронні території:
Програма включає в себе характеристику діяльності всіх структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, організацій, установ та підприємств громади, а також орієнтовні плани розвитку у 2023 році.
Головною проблемою розвитку всіх сфер життєдіяльності громади в
2022 році є військова агресія російської федерації проти суверенної і незалежної України, в зв’язку з чим запроваджено воєнний стан на території України з 24 лютого 2022 року, що обмежує фінансування більшості заходів в усіх галузях. Тому діяльність спрямована на вирішення першочергового та поточного ряду завдань. Слід враховувати й те, що Коростенська громада розташована в 80 км від кордонну з Білоруссю, що зберігає постійну загрозу наступу окупантів.
Кожен структурний підрозділ виконавчого комітету Коростенської міської ради в процесі реалізації поточних і планових завдань керується загальноміськими цільовими програмами розвитку, які охоплюють діяльність їх підрозділу та інших учасників програм.
В умовах дії воєнного стану 17 промислових підприємств громади майже не припиняли свою виробничу діяльність. В 2022 році очікуваний обсяг виробництва промислової продукції становитиме 2,8 млрд. грн., що на 33,7% менше показника минулого року.
Підприємства продовжують оновлення основних засобів. За період з початку звітного року обсяг інвестицій на придбання обладнання та устаткування становить 16,3 млн. грн.
В промисловості громади, по колу звітуючих підприємств, зайнято майже 2,5 тис. осіб, що на 18,1% нижче минулорічного показника. Середньомісячна заробітна плата у 2022 році збільшилась в порівнянні з попереднім роком на 10,6% та становить 12,0 тис. грн.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Основні показники розвитку:
Показники | 2021 р.
звіт |
2022 р.[1]
очік. |
2023 р. прогн. | 2023 р. у % до
2022 р. |
Обсяг виробництва продукції промисловості у діючих цінах, млн.грн. | 4262,9 | 2828,1 | 3235,0 | 114,4 |
у % до попереднього року по галузях: | ||||
Добувна промисловість, % | 77,1 | 17,0 | 176,1 | х |
Виробництво харчових продуктів, % | 123,7 | 249,1 | 100,5 | х |
Виробництво хімічних речовин та хімічної продукції, % | 65,6 | 63,0 | 100,6 | х |
Виробництво машин та устаткування, % | 161,0 | 97,3 | 101,1 | х |
Металургійне виробництво, % | 45,3 | 78,6 | 109,7 | х |
Виробництво одягу, % | 113,3 | 100,2 | 100,1 | х |
Виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції, % | 38,9 | 343,9 | 157,6 | х |
Деревообробна промисловість, % | 151,8 | 63,4 | 100,0 | х |
Виробництво електричного устаткування, % | 23,2 | 130,7 | 100,0 | х |
Виробництво комп’ютерів, електронної та оптичної продукції | 134,2 | 122,5 | 120,6 | |
Виробництво готових металевих виробів, крім машин і устаткування, % | 65,0 | 22,7 | 100,0 | х |
Протягом 2022 року українська енергетика зустрілася з переліком нових, ще більш загрозливих викликів, як то ядерний тероризм із захопленням АЕС, численні пошкодження критичної інфраструктури – електричних мереж, критичне зниження попиту на енергетичні продукти у зв’язку з виїздом населення і припиненням бізнесу, ще більш критичне зниження рівня оплат в енергетичній системі. Очікується один із найскладніших опалювальних сезонів за всю історію незалежності нашої держави. Через можливий дефіцит вугілля та газу та вже анонсоване зниження норм обігріву в системі централізованого опалення очікується значне навантаження на електромережі.
З початку поточного року видатки з бюджету громади на енергетичні та природні ресурси склали 40,8 млн. грн, що на 13,5 млн. грн більше в порівнянні з відповідним періодом 2021 року.
Зростання видатків пов’язане з суттєвими коливаннями тарифної політики природного газу та електричної енергії протягом 2021-2022 років (в тому числі і в умовах військової агресії зі сторони рф), що безпосередньо впливає на вартість теплової енергії та надання послуг з водопостачання та водовідведення.
В той же час, у звітному періоді зменшилось споживання теплової енергії на 5% та електричної енергії на 11%, а холодної води зросло на 13 %.
Протягом поточного року в рамках Проєкту GIZ «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні» в Коростенській громаді продовжили вдосконалювати систему енергетичного менеджменту у відповідності до найкращих європейських та українських практик та подано заявку на реалізацію демонстраційного проєкту в сфері теплопостачання.
У квітні 2022 року європейській комісії подано на перевірку План дій сталого енергетичного розвитку та клімату Коростенської МТГ до 2030 року, а у липні отримано підтвердження прийняття документу Угодою мерів по клімату та енергії.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Показник | 2021 р. звіт | 2022 р. очікув. | 2023 р. проноз | 2023 р. у % до 2022 р. |
Видатки загального фонду, млн. грн | 620,5 | 675,5 | 675,5 | 100 |
Видатки на енергоносії, млн. грн | 53,3 | 92,4 | 92,4 | 100 |
Частка видатків на енергоносії в загальній структурі бюджету, % | 8,6 | 13,68 | х | х |
Теплозабезпечення ( КП «Теплозабезпечення») | ||||
Реалізовано теплової енергії, всього, тис. Гкал
– населення – бюджетні установи – підприємства |
108,95
88,7 15,04 5,2 |
109,93
89,24 15,45 5,24 |
98,79
80,53 13,44 4,82 |
89,9
90,2 86,9 91,9 |
Діючі тарифи за опалення з ПДВ, грн/Гкал
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
1675,93 4741,45 3370,93 |
1675,93 4741,45 3370,93 |
1675,93 4741,45 3370,93 |
100 100 100 |
Заборгованість за теплову енергію по споживачам, млн. грн
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
73,2 7,04 0,16 |
69,6 6,7 0,15 |
64,7 6,2 0,14 |
92,9
92,5 93,3 |
Рівень оплати за спожиті послуги, % | 92,7 | 97,3 | 99,2 | – |
Водопостачання (ККП «Водоканал» | ||||
Відпущено води, всього, тис.м³
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
1694,5
1292,1 96,0 306,4 |
1377,0
1058,2 78,4 240,4 |
1377,0
1058,2 78,4 240,4 |
100
100 100 100 |
Прийнято стоків, всього, тис.м³
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
1707,2
1206,3 128,5 372,4 |
1413,4
1001,1 100,0 312,3 |
1413,4
1001,1 100,0 312,3 |
100
100 100 100 |
Тариф на воду, грн/ м³
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
20,92
20,92 20,92 |
24,83
24,83 24,83 |
40,80
40,80 40,80 |
164,3
164,3 164,3 |
Тариф на стоки, грн/ м³
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств |
20,80
20,80 20,80 |
24,41
24,41 24,41 |
33,33
33,33 33,33 |
136,5
136,5 136,5 |
Рівень оплати за спожиті послуги, %
– населення – підприємства |
94 96 |
95
95 |
95
95 |
– |
З початку 2022 року на території Коростенської громади укладено 71 договір оренди на загальну площу 108,49 га, проведено 3 аукціони із права оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення загальною вартістю 86,06 тис. грн оренди в рік.
Верховною Радою України прийнято ряд важливих нормативних актів у сфері управління земельними ресурсами, які:
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку галузі:
Показники | 2021 р. звіт | 2022 р. очік. | 2023 р. прогноз | 2023 р.
у % до 2022 р. |
Продано у власність земельних ділянок несільськогосподарського призначення:
– одиниць – гектарів |
10
4,9510 |
4
0,72 |
6
3,1 |
150
в 4,3 рази |
Надходження до бюджету громади від продажу земель несільськогосподарського призначення, млн. грн | 6,86 | 1,9 | 2,1 | 110,5 |
Передано в оренду земельних ділянок для здійснення підприємницької та іншої діяльності:
– одиниць – гектарів |
200
775,91 |
95
71 |
125
191,0 |
131,6
131,5 |
Надходження коштів до бюджету громади зі сплати податку за землю (орендної плати), в тому числі:
– надходження коштів до бюджету громади від оренди земельних ділянок, млн. грн |
66,3
19,8 |
58,0
13,0 |
69,0
14,5 |
118,9
111,5 |
Надходження коштів до бюджету громади від сервітутного землекористування, тис. грн | 113,0 | 64,4 | 102,0 | 158,4 |
Надходження коштів до бюджету громади по відшкодуванню збитків, тис. грн | 29,2 | – | – | – |
Структура нерухомого майна комунальної власності Коростенської міської територіальної громади в 2022 році не зазнала суттєвих змін, як і стан справ щодо оформлення правовстановлюючих документів на нього. До вересня поточного року не працювали ряд державних реєстрів, що унеможливлювало виготовлення технічних паспортів, присвоєння адрес та оформлення права комунальної власності.
За 9 місяців 2022 року проведено 2 електронні аукціони щодо оренди комунального майна, укладено 37 договорів (в тому числі на продовження орендних відносин).
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку галузі:
Показники | 2021 р. звіт | 2022 р. очік. | 2023 р. прогноз | 2023 р.
у % до 2022 р. |
Кількість приватизованих та відчужених об’єктів комунальної власності, од. | 7 | 2 | 7 | в 3,5 рази |
Надходження до бюджету громади від приватизації об’єктів, тис. грн | 1208,6 | 1005,0 | 1300,0 | 129,4 |
Кількість об’єктів переданих в оренду, од. | 180 | 177 | 180 | 101,7 |
Загальною площею, тис. м² | 30,2 | 28,7 | 30,0 | 104,5 |
Надходження від оренди комунального майна, млн. грн | 3,0 | 1,0 | 3,0 | в 3 рази |
З них до бюджету громади (в т.ч. реєстраційний внесок), тис. грн | 538,1 | 180,0 | 550,0 | в 3 рази |
З початком війни на території України, розв’язаною керівництвом російської федерації, постало завдання внести зміни до містобудівних умов, особливо до житлових будинків, в яких буде змога сховатися громадянам від надзвичайних ситуацій. Саме тому з 1 вересня поточного року в Україні набули чинності 25 оновлених державних будівельних норм, основні зміни в яких стосуються безпеки будівель та споруд, енергоефективності та безбар’єрності.
За 9 місяців 2022 року на території Коростенської громади підготовлено та надано 15 містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, серед яких:
Підготовлено 13 будівельних паспортів забудови земельних ділянок
(4 нових житлових будинків, 3 нових господарських будівель і споруд, що є складовою частиною домоволодінь, 1 садового будинку, 5 на реконструкцію існуючих забудов) та 7 дозволів на розробку детальних планів територій на об’єкти нерухомості щодо зміни цільового призначення земельних ділянок та з метою уточнення містобудівних умов та обмежень.
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
Широкомасштабне вторгнення російської федерації на територію України суттєво вплинуло на роботу транспортного комплексу громади.
Автомобільний транспорт
З лютого 2022 року перевезення пасажирів по місту Коростеню та Коростенській громаді здійснювалось за скороченими графіками і становили 30% від фактичних перевезень минулого року. До кінця року робота автомобільного пасажирського транспорту частково відновилась, але пасажиропотік знизився майже на 40 відсотків.
У зв’язку із значним зростанням вартості палива та інших складових тарифу з червня 2022 року вартість проїзду в міському транспорті зросла до 12,00 грн.
З бюджету міської територіальної громади на часткову компенсацію пільгового проїзду громадян автомобільним транспортом було виділено
5,0 млн. грн. Але в зв’язку з значним скороченням графіків руху, фактично використано лише 3,9 млн. грн.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Основні показники розвитку:
2021 р.
факт |
2022 р.
очікув. |
2023 р.
прогноз |
2023 р. у % до 2022 р. | |
Кількість маршрутів, що обслуговується: | ||||
– міських | 13 | 9 | 13 | 144 |
– приміських | 10 | 4 | 10 | В 2,5 р. |
Сума компенсації за пільговий проїзд в громадському транспорті, млн. грн | 4,63 | 3,88 | 7,0 | 1,8 р. |
Залізничний транспорт
За оперативною інформацією Коростенської Дирекції залізничних перевезень в поточному році, в зв’язку з поточною ситуацією в країні, у порівнянні з минулим роком очікується значне зменшення кількості відправлених пасажирів та вантажів відповідно на 32% та 73,1%.
З бюджету територіальної громади на забезпечення компенсації втрат за перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом в 2022 році виділено 2,5 млн. грн, тобто лише 80,6% потреби. 19,4% сплачено за рахунок отриманої економії від компенсаційних виплат по автомобільному транспорту.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Основні показники розвитку:
Показники | 2021 р.
звіт |
2022 р. очік. | 2023 р.
прогноз |
2023 р. у % до 2022 р. |
Кількість відправлених вантажів, млн. тонн | 17,5 | 4,7 | 4,0 | 85 |
Кількість відправлених пасажирів, млн. осіб | 0,366 | 0,249 | 0,301 | 120,8 |
Компенсація за пільгове перевезення пасажирів залізничним транспортом за рахунок міського бюджету, млн.грн | 3,3 | 2,9 | 3,5 | 120,6 |
Зв’язок та інформаційні технології
Попри складну ситуацію в країні, Центром поштового зв’язку №2 «Укрпошти» забезпечено максимальне надання соціально важливих послуг: доставка пенсій, ліків, товарів широкого вжитку, прийманні платежів. Але в той же час обсяг надання послуг у порівнянні з минулим роком на 16,9%.
Не припиняли свою діяльність служби кур’єрської доставки: Нова Пошта, Делівері, Поштомати ПриватБанку, Meest та інші.
В 2022 році з бюджету міської територіальної громади на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг з оплати послуг зв’язку, виділено 700,0 тис. грн., фактично використано 600,0 тис. грн.
Проблеми розвитку:
ПАТ «Укрпошта»:
ПАТ «Укртелеком»:
В 2023 році очікується:
Основні показники розвитку:
Показники розвитку
«Центру поштового зв’язку №2» |
2021 р.
звіт |
2022 р.
очікув. |
2023 р. прогноз | 2023 р. у % до 2022 р. |
Обсяги надання універсальних послуг поштового зв’язку, млн. грн. | 4,96 | 4,12 | 4,33 | 105,1 |
в т.ч. письмова кореспонденція, млн. грн. | 3,27 | 2,44 | 2,57 | 105,3 |
в т.ч. посилки, млн. грн. | 1,46 | 1,59 | 1,69 | 106,3 |
Всього послуг на одного жителя громади, грн. | 52,0 | 44,0 | 46,0 | 104,5 |
В 2022 році загальні доходи бюджету громади скоротились на 5% порівняно з минулорічним показником. Питома вага бюджету розвитку у загальному обсязі бюджету громади в 2022 році скоротилась на 0,7%.
В поточному році видатки бюджету громади підвищились на державне управління (+4,3%), правоохоронну діяльність та забезпечення безпеки держави (+18,4%), охорону здоров’я (+81%), соціальний захист та соціальне забезпечення (+13,5%) та на інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю (+24,2%).
Суттєво зменшились видатки на житлово-комунальне господарство
(-58%), культуру і мистецтво (-29,3%), будівництво (-18%), транспорт, дорожнє господарство, зв’язок, телекомунікації та інформатизація (-18%), освіту (-3%).
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Основні показники розвитку[2]:
Показники | 2021 р. факт | 2022 р. очік. |
Бюджет громади | ||
Доходи бюджету громади, всього млн. грн., в тому числі: | 659,0 | 626,0 |
Доходи бюджету громади (без трансфертів з держбюджету), млн. грн. | 462,6 | 452,8 |
Обсяг бюджету розвитку, млн. грн.
Питома вага бюджету розвитку у загальному обсязі бюджету громади, % |
6,0
0,9 |
1,0
0,2 |
Офіційні трансферти, млн. грн. | 196,4 | 173,2 |
Видатки бюджету громади | ||
Видатки бюджету громади, млн. грн., всього | 774,1 | 732,6 |
Державне управління, млн. грн. | 72,3 | 75,4 |
Правоохоронна діяльність та забезпечення безпеки держави, млн. грн. | 4,9 | 5,8 |
Освіта, млн. грн. | 432,6 | 418,6 |
Охорона здоров’я, млн. грн. | 26,9 | 48,7 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення, млн. грн. | 37,0 | 42,0 |
Житлово-комунальне господарство, млн. грн. | 69,1 | 29,0 |
Культура і мистецтво, млн. грн. | 36,5 | 25,8 |
Засоби масової інформації, млн. грн. | 3,9 | 3,9 |
Фізична культура і спорт, млн. грн. | 14,6 | 15,0 |
Будівництво, млн. грн. | 24,0 | 19,6 |
Транспорт, дорожнє господарство, зв’язок, телекомунікації та інформатизація, млн. грн. | 27,0 | 22,1 |
Інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю, млн. грн. | 9,9 | 12,3 |
Основними напрямами діяльності є покращення іміджу міста, залучення інвестицій для створення нових робочих місць та розбудови підприємств які можуть займатися експортом продукції.
Через військову агресію рф в Україні більшість інвестиційних процесів призупинена. В 2 півріччі 2022 року продовжені роботи по облаштуванню вже діючих виробництв на території індустріального парку «Коростень».
Окремими промисловими підприємствами здійснюється оновлення основних засобів виробництва.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
На території Коростенської міської територіальної громади зареєстровано 1498 юридичних осіб (з них 13 зареєстровано під час дії воєнного стану) та 2292 фізичних осіб-підприємців (з них 101 зареєстровано з березня поточного року). Слід зазначити, що за поточний рік майже 150 фізичних осіб-підприємців припинили господарську діяльність.
Від сплати єдиного податку до бюджету громади за 9 місяців поточного року надійшло 34,5 млн. грн.
За даними Державної податкової служби фонд оплати праці на території Коростенської громади скоротився майже на 14% порівняно з минулим роком, а загальні надходження до Державного бюджету податків та платежів зменшились на 24% порівняно з 2021 роком.
Розпочатий в жовтні 2021 року навчальний курс для учнів 9-11 класів «Школа підприємництва» не завершено через повномасштабне вторгнення на територію України, виїзд дітей за кордон та відсутність фінансування даного проєкту.
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
За 9 місяців поточного року 78% діючих підприємств не досягли економічних показників діяльності довоєнного періоду. За поточний рік відбулось скорочення чисельності працівників та режиму роботи діючих закладів торгівлі та аптек. Свою роботу не відновили до 15% салонів краси, кафетеріїв та непродовольчих магазинів.
Ціни на продукти харчування до кінця 2022 року зростуть в середньому на 38%, ціна на паливо з початку року зросла на 61%. Через значну інфляцію та подорожчання продуктів першої необхідності у населення залишається лише 10% від доходу на непродовольчі товари.
Попри всі економічні виклики на території громади в поточному році відкрились заклади харчування та павільйони з продажу напівфабрикатів і м’ясних виробів.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
В сфері управління житлово-комунальним господарством в поточному році не виконані ряд запланованих завдань, оскільки згідно затверджених змін до роботи Державної казначейської служби в період дії воєнного стану фінансування не першочергових потреб обмежене. До прикладу, на поточний ремонт вулично-дорожньої мережі використано лише 659,7 тис. грн (5,3% від очікуваного фінансування).
4,3 млн. грн виділено КП «Теплозабезпечення» на поповнення статутного капіталу для підготовки до опалювального сезону 2022-2023 року, за які придбано газовий сталевий водогрійний котел, твердопаливний котел, 2 газових пальники та 5 мережевих насосів.
З бюджету громади на КП «Водоканал» в 2022 році виділено 339,5 тис. грн, за які придбано комплекти труб та муфт для реконструкції водопровідної мережі по вул. Київська. Централізоване водопостачання на території приєднаних сіл (Грозине, Михайлівка, Бехи, Воронево, Іскорость) та водовідведення (Грозине, Михайлівка) здійснює КП «Грозинське». З бюджету громади підприємству виділено 40,0 тис. грн на придбання глибинного насосу.
Протягом поточного року проведено 14 Компенсаційних угод по відшкодуванню відсотків ОСББ на загальну суму 67,9 тис. грн.
Комунальним виробничо-господарським підприємством виконані роботи з утримання та догляду за зеленими насадженнями, квітниками та газонами на загальну суму 1,8 млн. грн, на утримання та поточний ремонт об’єктів та елементів благоустрою витрачено 297,2 тис. грн, на утримання та поточний ремонт парків виділено майже 1,4 млн. грн.
Для скорочення рівня споживання та витрат на оплату електроенергії укладено енергосервісний договір за об’єктом енергосервісу «Система зовнішнього (вуличного) освітлення м. Коростень». Проведено ремонт вуличного освітлення в м. Коростень, с. Грозине, с. Васьковичі, підключене вуличне освітлення в с. Михайлівка.
На прибудинкових територіях багатоквартирних будинків міста Коростень облаштовано 93 майданчики для збору ТПВ. Протягом поточного року ліквідовано 540 м³ стихійних сміттєзвалищ на суму 65,6 тис. грн., вивезено 446 м³ інертних відходів, утворених внаслідок збройної агресії рф, на суму 46,2 тис. грн.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Показники розвитку | 2021 р., звіт | 2022 р. очікув. | 2023 р. прогноз. | 2023р. у % до 2022р.. |
Наявність житлового фонду на кінець року, тис. м² |
945,6 | 945,6 | 945,6 | 100 |
Вартість наданих житлово-комунальних послуг, всього, млн. грн | 283,9 | 308,6 | 337,6 | 109,4 |
Вивезення побутових відходів, млн. грн | 3,1 | 3,1 | 5,1 | 164,5 |
Обсяг інвестицій у житлово-комунальне господарство, всього, млн. грн | 32,0 | 18,9 | 51,3 | 271,4 |
з них: з бюджету громади, млн. грн | 26,4 | 15,7 | 27,4 | 174,5 |
з державного бюджету, млн. грн | – | 0,3 | 20,0 | в 66 р. більше |
Обсяг боргу населення, млн. грн | 96,8 | 101,9 | 97,1 | 95,3 |
Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг, % | 90,5 | 91,5 | 90,8 | 99,2 |
В сфері збереження та охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання ресурсів залишається ряд нереалізованих завдань, які потребують нагального вирішення і значного фінансування:
Протягом 2022 року проводилась постійна робота з моніторингу якості повітря, норм радіаційного фону, стану водойм громади.
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
В Україні останній традиційний перепис був у 2001 році, а у 2019 році уряд провів електронний перепис, точність якого досить спірна. У 2022 році, за оцінками ООН, населення становило 43 млн 792 тис. осіб (в міжнародно визнаних кордонах України).
За даними Центру надання адміністративних послуг на території Коростенської міської територіальної громади зареєстровано 62 586 осіб (без врахування реєстрації дітей 2006-2016 року народження). До Центру надання адміністративних послуг надійшло майже 5,5 тис. особистих звернень громадян, з яких 1304 з питань реєстрації/місця проживання та 177 заяв на зняття з реєстрації.
Коростенська громада приймає громадян, які постраждали від російської агресії та шукають прихистку в безпечних регіонах країни. Станом на 03.10.2022 року зареєстровано 2750 внутрішньо переміщених осіб, 670 з яких – діти.
За даними Коростенського відділу державної реєстрації актів цивільного стану на території громади за 9 місяців народилось 343 дитини, померло 1155 осіб.
Проблеми розвитку:
Для покращення демографічної ситуації в регіоні та державі в цілому потрібно провести ряд важливих заходів на державному рівні, які націлені на розвиток свідомості молодого покоління:
За 9 місяців 2022 року послугами Коростенського міського центру зайнятості скористалися 2080 незайнятих громадян, в т.ч 1952 безробітних осіб, що на 26% менше, ніж у відповідному періоді 2021 року.
Кількість укомплектованих вакансій протягом звітного періоду
2022 року становила 590 одиниць, 1370 робочих місць залишаються вільними (рівень укомплектування вакансій складає 43,1 %).
За сприяння центру зайнятості працевлаштовано 680 незайнятих громадян в т.ч. 552 безробітних, що наполовину менше відповідного періоду минулого року. Рівень працевлаштування 33 %.
Для підвищення конкурентоздатності громадян на ринку праці та відповідно до потреб роботодавців у працівниках конкретних професій, професійним навчанням охоплено 106 безробітних (у минулому році – 262).
Протягом 8 місяців 2022 року мали статус безробітного 102 особи, що отримали довідку про взяття на облік як особи, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або районів проведення АТО. З них працевлаштовано за сприяння служби зайнятості 20 осіб.
У звітному періоді 2022 року мали статус безробітного 47 осіб з числа демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції. З них 24 безробітних були працевлаштовані за сприяння центру зайнятості.
У громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру брали участь 48 безробітних. На оплату праці за період участі в громадських роботах в 2022 році витрачено 465,3 тис. грн. в т.ч. 232,7 тис. грн. кошти міського бюджету.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку | 2021 р. звіт | 2022 р. очік. | 2023 р. прогноз | 2023 р.
у % до 2022 р. |
|
Вивільнення працівників, осіб | 189 | 103 | 103 | 100 | |
Пропозиція робочої сили, осіб | 936 | 596 | 596 | 100 | |
Попит робочої сили, осіб | 467 | 246 | 246 | 100 | |
Навантаженість на одне робоче місце | 2 | 2,4 | 2,4 | 100 | |
Одноразову допомогу для започаткування власної справи отримали, осіб | 0 | 0 | 1 | – | |
Виплачено одноразової допомоги для започаткування власної справи, тис. грн. | 0 | 0 | 75,0 | – | |
Виплачено з фонду соціального страхування застрахованим особам коштів, млн. грн. | 3,8 | 3,39 | 3,43 | 101,2 | |
Середній розмір виплати по безробіттю, грн. | 4627,0 | 5642,0 | 6206,0 | 110 | |
Чисельність громадян, які скористалися послугами служби зайнятості | 3390 | 2080 | 2080 | 100 | |
Чисельність безробітних громадян, які перебували на обліку в державній службі зайнятості:
– протягом періоду |
2650 | 1952 | 1952 | 100 | |
566 | 783 | 783 | 100 | ||
Працевлаштовано за сприянням ЦЗ незайнятих громадян:
– безробітних, у т.ч. – молодь – тимчасово переміщених – учасники АТО |
1440 | 680 | 680 | 100 | |
1083
343 3 15 |
552
210 26 15 |
612
210 26 15 |
110,9
100 100 100 |
||
Центром зайнятості надано
– профорієнтаційних послуг, особам |
3254 | 1996 | 1996 | 100 | |
Усього проходило профпідготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації за направленням центру зайнятості | 262 | 106 | 106 | 100 | |
Залучено до участі в оплачуваних громадських роботах, осіб
(додатково вказати що це за роботи) |
73 | 48 | 48 | 100 | |
Фінансування громадських робіт, усього тис. грн. Вт.ч. з міського бюджету |
588,2 | 465,3 | 479,2 | 103 | |
294,1 | 232,7 | 239,6 | 103 | ||
Грошові доходи громадян охоплюють всі виплати і доходи, до яких відносяться: заробітна плата, пенсійні і соціальні виплати, дивіденди, відсоток з депозитних вкладень в банк та інші.
Середній розмір заробітної плати на території Коростенської громади з початком повномасштабного вторгнення російської федерації порівняно з минулим роком зменшився на 11% і становить 9600,0 грн. Прожитковий мінімум з липня поточного року становить 2508 грн на 1 особу: для дітей віком до 6 років – 2201 грн, для дітей віком від 6 до 18 років – 2744 грн. працездатних осіб – 2600 грн, осіб, які втратили працездатність – 2027 грн.
Зауважимо, що допомога з безробіття на час дії воєнного стану не може перевищувати 150% мінімальної з/п станом на 1 січня (максимальний розмір 9750 грн).[4]
Середньомісячний розмір пенсій на території громади становить 4769,7 грн (на 6,5% більше рівня 2021 року), а середньорічна кількість одержувачів пенсій налічує майже 27,4 тис. осіб.
Коростенським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України очікується виплати майже 42 млн. грн, що в 2,2 рази більше виплаченої суми за минулий рік.
Розрахунковий річний дохід населення громади в поточному році скоротився на 23% порівняно з минулим і становить 44,0 тис. грн[5]
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Основні показники розвитку:
Показник | 2021 рік, звіт | 2022 рік, очікув. | 2023 рік, прогноз | 2023 р. у % до 2022 р. |
Видатки Пенсійного Фонду, млн. грн | 72,0 | 75,0 | 79,0 | 105,3 |
Середньомісячний розмір пенсій, грн | 4477,2 | 4769,7 | 5010,0 | 105 |
Кількість одержувачів пенсій (середньорічна), осіб | 27623 | 27390 | 27300 | 99,7 |
Виплати застрахованим особам, млн грн. | 18,8 | 41,9 | 46,0 | 109,8 |
Фонд оплати праці, млн. грн | 2684,3 | 2383,3 | 2700,0 | 113,3 |
Середня заробітна плата, грн | 10764,0 | 9600,0 | 9600,0 | 100 |
Середній річний дохід в розрахунку на 1 жителя, тис. грн | 57,2 | 44,0 | 48,4 | 110 |
З початку повномасштабної війни на території Коростенської громади почалася плідна співпраця підприємств та установ з закордонними волонтерськими організаціями та фондами для забезпечення підтримки громадян.
З перших днів повномасштабного вторгнення почалася евакуація жінок з дітьми, людей пенсійного віку та осіб з інвалідністю і орієнтовно становить 40% населення Коростенської громади (майже 29 тис. осіб).
Управління праці та соціального захисту населення з лютого поточного року налагодили співпрацю з 7 міжнародними фондами (UNICEF, «Людина в біді», «World Central Kitchen», «EMMANUEL», «Карітас», «Rokada», «HelpAgeInternational»), 2 благодійними організаціями («iCare» «Мені не байдуже», «Гуманітарна допомога світу») та отримали 20 тис. кг гуманітарної допомоги у вигляді одягу для ВПО. Також до управління звернулось 250 жителів міста Коростень, у яких зруйновано майно внаслідок бойових дій на загальну суму 1,6 млн. грн.
Коростенською організацією «Товариство Червоного Хреста України» надається допомога малозабезпеченим верствам населення. За поточний рік до організації звернулись майже 4 тис. осіб, яким було надано 2,55 т матеріальної допомоги у вигляді взуття та одягу. По Програмі розвитку організацій та волонтерства (BraVo) в умовах збройного конфлікту та його наслідків з березня поточного року організацією надано продуктів харчування та засобів гігієни внутрішньо-переміщеним особам, багатодітним сім’ям та пенсіонерам на суму 2,0 млн. грн.
На території Коростенської громади 3645 осіб отримують державну соціальну допомогу, серед яких 60 осіб отримують компенсаційні виплати,
42 тис. осіб внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (ветерани війни, праці, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та інші пільговики), середня кількість одержувачів житлових субсидій з початку поточного року – 3,5 тис. осіб. Загальна кількість отримувачів соціальних допомог та пільг на території громади в 2022 році на 6,8% менша кількості минулого року.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку | 2021 р.
звіт |
2022 р.
очік. |
2023 р.
прогноз |
2023 р. у % до 2022 р. |
Кількість одержувачів допомоги на дітей згідно з Законом України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, осіб | 1751 | 2100 | 2500 | 119 |
Кількість одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, осіб | 262 | 360 | 380 | 105,5 |
Кількість одержувачів тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, осіб | 15 | 25 | 35 | 140 |
Кількість одержувачів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, осіб | 1100 | 1100 | 1500 | 136,3 |
Середня кількість одержувачів житлових субсидій, осіб | 7345 | 800 | – | –[6] |
Середній розмір субсидій (остання виплата у серпні 2022), грн. | 1137,0 | 326 | – | – |
Кількість пільгової категорії громадян, інформація про яких внесена до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (ветерани війни, праці, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та інші пільговики) , осіб | 42 200 | 42 000 | – | – |
Кількість одержувачів компенсаційних виплат – фізичних осіб, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку , осіб | 56 | 60 | 250 | 416 |
Видатки бюджету громади на надання компенсаційних виплат – фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку, млн. грн. | 0,51 | 1,03 | 1,24 | 120,4 |
Видатки бюджету на надання допомоги сім’ям з дітьми, млн. грн. | 65,5 | 85,4 | 102,5 | 120 |
Видатки бюджету на надання пільг ветеранам війни, праці, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та іншим пільговикам, млн. грн. | 120,9 | 63,6 | – | – |
Видатки бюджету на надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, млн. грн. | 15,2 | 21,9 | 26,3 | 120 |
Видатки бюджету на надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, млн. грн. | 0,19 | 0,18 | 0,22 | 122 |
Видатки бюджету на надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, млн. грн. | 34,7 | 40,6 | 49,5 | 121,9 |
На території Коростенської міської територіальної громади соціальну роботу з сім’ями, дітьми і молоддю проводять: служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради; комунальна установа «Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Джерело надії» Коростенської міської ради; Центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді; Коростенська міська організація товариства Червоного Хреста України; центр соціальної підтримки дітей та сімей «Віри, Надії, Любові».
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
Послуги з охорони здоров’я населення Коростенської громади надають:
За 9 місяців поточного року з лікарями ЦПМСД укладено 53 тис. декларацій з пацієнтами (73% від наявної кількості населення громади), що на 1,5% більше, ніж на початку року.
Проведено капітальний ремонт приміщень другого поверху (лівого крила) поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул. Грушевського,7 м. Коростень, Житомирської області.
Працює попередній електронний запис пацієнта на прийом до сімейного лікаря, ведеться електронна карта пацієнта, виписується електронний рецепт по програмі «Доступні ліки» (серцево-судинні захворювання, цукровий діабет, бронхіальна астма).
Спеціалістами амбулаторних підрозділів міської лікарні прийнято
117,5 тис. пацієнтів та проведено 635 відвідувань на дому, проліковано майже 7,5 тис. хворих в цілодобовому стаціонарі, що на 20% вище минулорічного показника.
КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» співпрацює з дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), який надає благодійну допомогу акушерсько-гінекологічному відділенню виробами медичного призначення та медичним обладнанням.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Показник | 2021 р. звіт | 2022 р. очікув | 2023 р. прогноз | 2023 р. у % до 2022 р.. |
Забезпеченість лікарями загальної практики сімейної медицини, осіб | 47,75 | 44,5 | 44,5 | 100 |
Частка населення, що отримує медичну допомогу у сімейних лікарів, % | 68 | 73 | 85 | 116 |
Кількість лікарських відвідувань | 229062 | 200131 | 202613 | 101 |
Кількість хворих з уперше в житті встановленим діагнозом активного туберкульозу, осіб | 24 | 30 | 30 | 100 |
Кількість хворих з уперше в житті виявленим діагнозом злоякісного новоутворення, осіб | 216 | 225 | 230 | 102 |
Забезпечення повноти охоплення профілактичними щепленнями,% | 67,1 | 75,0 | 95,0 | 126 |
Кількість прикріпленого населення на 1 штатну посаду лікаря, який надає первинну медичну допомогу, розрахунок | 1619 | 1631 | 1631 | 100 |
У 2022 році мережа закладів освіти громади нараховує 53 заклади. З них 22 заклади загальної середньої освіти; 29 закладів дошкільної освіти, 2 заклади позашкільної освіти. У громаді працює два опорні заклади: Грозинський та Васьковицький ліцеї.
Освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовано за інституційною (8637 учнів) та індивідуальною формами навчання (68 учнів).
У зв’язку з низькою наповнюваністю – 14 учнів (2 класи-комплекти) – ліквідовано Ходаківську початкову школу та оптимізовано мережу Васьковицького ліцею з урахуванням низької наповнюваності.
У 2022 році для 100 дітей з особливими освітніми потребами організовано інклюзивне навчання в 81 класі 20-ти ЗЗСО громади.
За час воєнного стану за межі області та країни виїжджали 5 507 учнів та 1400 дітей дошкільного віку.
У зв’язку зі збройною агресією рф педагогічними колективами закладів дошкільної та загальної середньої освіти було організовано роботу в онлайн-режимі: проводилось дистанційне навчання з дітьми та спілкування з родинами вихованців за допомогою дистанційних технологій. Розроблено рекомендації щодо змістовної організації життєдіяльності дитини вдома, консультації та поради батькам щодо виховання та розвитку дітей, психологічної підтримки сімей в умовах війни тощо.
Мережа закладів дошкільної освіти у звітному періоді становить
29 закладів: 22 заклади дошкільної освіти міської місцевості (2322 дитини) та 9 – сільської місцевості (238 дітей). Різними формами дошкільної освіти було охоплено 2560 дітей від 1 до 6(7) років.
У дошкільних закладах функціонувало 137 гуртків, якими охоплено 1494 дитини.
В 2022 році позашкільною освітою КУ «Центр ДЮТ» КМР було охоплено 2957 вихованців, які займалися в 157 групах 68 гуртків.
Проведено 58 масових дитячих заходів, 43 вихованці гуртків стали призерами та переможцями обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів.
Проблеми розвитку:
В 2023 році очікується:
Інструмент розвитку:
Основні показники розвитку:
Показники | 2021р. звіт. | 2022 р. очік. | 2023 р. прогноз | 2023 р. у % до 2022 р. |
Кількість закладів загальної середньої освіти громади,
в них учнів вчителів |
23
8680 865 |
22
8575 797 |
22
8575 820 |
100
100 103 |
Кількість закладів дошкільної освіти громади
в них дітей вихователів |
22
2526
|
31
2296 681 |
31
2300 681 |
100
100,1 100 |
Кількість випускників
9 класу з них з відзнакою |
799 59
|
791 50 |
802 55 |
101,4 110 |
Кількість випускників 11 класу
З них нагороджено: Золотою медаллю Срібною медаллю |
504
42 9 |
595
43 10 |
651
43 10 |
109,4
100 100 |
Видатки бюджету громади на утримання дошкільних закладів освіти, млн. грн | 126,8 | 140,5 | 151,7 | 108 |
Видатки бюджету громади на утримання закладів загальної середньої освіти, млн грн
– у т.ч. бюджет громади – у т.ч. освітня субвенція |
238,7
69,0 169,7 |
244,3
76,4 167,9 |
263,9
82,6 181,3 |
108
108 108 |
На території Коростенської громади протягом 2022 року відзначення свят та проведення фестивалів відбувалось з дотриманням вимог безпеки громадян в період дії воєнного стану. Більшість заходів перенесено в онлайн площину.
В поточному році скоротились видатки на загальноміські заходи в
5 разів, фінансування на ремонт та реконструкцію приміщень скорочено майже в 2 рази, зменшено кількість проведених фестивалів (на 4), відзначення державних свят (на 16). За зрозумілих причин в поточному році зменшилась кількість гостей громади (з 3756 осіб в минулому році до 160 осіб в 2022 році) та проведення туристичних і оглядових екскурсій (з 139 до 29).
Але, не зважаючи на складність періоду життя, культурно-інформаційний фронт впевнено крокує до наближення української Перемоги:
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку
|
2021р.
факт. |
2022р.
очік. |
2023р.
прогноз
|
2023р.
% до 2022р. |
Видатки на культуру і мистецтво, всього, млн.грн. | 51,8 | 41,1 | 42,0 | 102,2 |
Видатки на культуру і мистецтво з бюджету громади, млн.грн. | 37,2 | 40,9 | 41,9 | 102,4 |
Видатки на загальногромадські заходи, тис.грн. | 401,9 | 80,0 | 500,0 | в 6 разів |
Фінансування на поточний, капітальний ремонт та реконструкцію приміщень, тис.грн. | 463,1 | 270,0 | 400,0 | 148,1 |
Видатки на туризм, тис.грн. | 20,0 | 20,0 | 50,0 | в 2,5 рази |
Кількість клубних закладів[7]
(Палац культури та 19 філій КМТГ) |
1 | 1 | 1 | 100 |
Проведено культурно-масових заходів, всього
у тому числі : |
51 | 49 | 62 | 126,5 |
– фестивалів, ярмарок | 5 | 1 | 4 | в 4 рази |
– відзначення державних свят | 20 | 4 | 20 | в 5 разів |
– мітингів | 9 | 11 | 11 | 100 |
– заходи КМТГ | 12 | 25 | 25 | 100 |
– концертів до професійних свят | 8 | 8 | 100 | |
Художніх колективів, аматорських об’єднань, од. | 68 | 68 | 68 | 100 |
Кількість шкіл естетичного виховання | 1 | 1 | 1 | 100 |
Контингент учнів школи мистецтв ім. А.Білошицького | 660 | 660 | 660 | 100 |
Взяли участь та перемогли в:
-Міжнародних конкурсах -обласних конкурсах – Всеукраїнських конкурсах |
27 17 7 |
4 6 1 |
10 10 5 |
в 2,5 рази в 1,6 рази в 5 разів |
Кількість бібліотек[8]
(1 публічна бібліотека громади, яка в себе включає 18 філій) |
1 | 1 | 1 | 100 |
Бібліотечний фонд, тис. прим. | 439,1 | 402,7 | 390,0 | 96,9 |
Кількість читачів, тис. осіб | 20,4 | 20,0 | 24,0 | 120 |
Проведення оглядових туристичних екскурсій, од. | 139 | 29 | 100 | в 3,5 рази |
Зареєстровано відвідувачів та гостей громади, осіб | 3756 | 160 | 2500 | в 15,6 разів |
Участь у конкурсах в галузі туризму | 1 | – | 1 | – |
Кількість музеїв по місту, од. | 5 | 4 | 4 | 100 |
Кількість пам’ятників, од. | 132 | 242 | 242 | 100 |
На території Коростенської громади продовжують функціонувати
2 стадіони, 1 фізкультурно-оздоровчий комплекс, 20 спортзалів та
67 спортивних майданчиків.
Фітнес послуги на території громади надають спортивні клуби різного направлення (хокей, футбол, карате, різних видів єдиноборств та боксу), танцювальні студії, фітнес-клуби та тренажерні зали.
За 8 місяців 2022 року організовано та проведено:
Підготовлено документи на присвоєння спортивних розрядів 37 особам, 23 спортсменам встановлено стипендії виконавчого комітету Коростенської міської ради.
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку | 2021 р. факт | 2022 р. очік. |
2023 р. прогноз | 2023 р. у %
до 2022 р. |
Кількість проведених спортивних заходів, од., у т.ч.: | 263 | 40 | 205 | в 5 разів |
– міських змагань, од. | 23 | 5 | 15 | в 3 рази |
– участь у обласних змаганнях, од. | 85 | 7 | 60 | у 8,5 разів |
– участь у всеукраїнських та міжнародних змаганнях, од. | 109 | 20 | 70 | в 3,5 рази |
– участь у турнірах різних рівнів, од. | 11 | 4 | 20 | в 5 разів |
– навчально-тренувальні збори, од. | 35 | 4 | 40 | в 10 раз |
Фінансування спортивних заходів, млн. грн | 1,65 | 1,2 | 3,9 | в 3,25 рази |
Події та новини на території Коростенської громади висвітлюються за допомогою Творчого об’єднання «Коростеньмедіа» (радіо, телебачення, газета) та приватними засобами масової інформації («Приватна газета», «Вечірній Коростень», «Древлянський край», «Наш Коростень», громадсько-політичний тижневик Народиччини «Життя і слово»).
Творче об’єднання «Коростеньмедіа» з перших годин повномасштабного вторгнення росії на територію України не зупинило своєї діяльності: за допомогою телебачення та радіо цілодобово подаються оповіщення про повітряну тривогу.
Газета «Іскоростень» увійшла в топ-10 найтиражніших газет Житомирської області, на початку 2022 року було збільшення кількості примірників на 450 одиниць, порівняно з показником 2021 року.
Проблеми розвитку:
Запланована діяльність в 2023 році та очікувані результати:
Інструмент реалізації:
За 8 місяців 2022 року до Коростенського РУП ГУНП надійшло
10,5 тис. заяв і повідомлень, які внесені до єдиного обліку заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, проте можна відмітити зменшення кількості вчинених крадіжок (з 259 до 97), квартирних крадіжок (з 57 до 31), незаконного заволодіння транспортним засобом (з 7 до 3). Протягом року працівниками поліції було вилучено та знищено 3300 л самогонної закваски, 1400 л самогону та 102 самогонних апарати.
З метою недопущення втягнення дітей у пияцтво, його попередження у дитячому середовищі, працівниками РУП постійно проводиться профілактична робота, направлена на виявлення дорослих осіб, які залучають дітей до вживання спиртних напоїв. Працівниками ювенальної превенції протягом року складено 302 адміністративних протоколи.
Перевірки власників вогнепальної мисливської зброї та спеціальних засобів самооборони, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівливої дії, призвели до складання 35 адміністративних протоколів.
Майже по 700 протоколів в місяць складено працівниками сектору реагування патрульної поліції протягом поточного року, серед яких виявлено 204 факти керування транспортним засобом в стані алкогольного сп’яніння.
В сфері цивільного захисту на території Коростенської громади протягом поточного року здійснювались перевірки стану укриттів; навчання та штабні тренування працівників організацій, установ, підприємств громади; проводилась інформативна кампанія населення щодо ситуації на фронті, стан радіаційного фону тощо.
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
Цифровізація громади продовжує свій розвиток в напрямку впровадження електронних новітніх інструментів електронної демократії та електронного врядування.
На території громади протягом поточного року успішно функціонують сервіси «Відкрите місто», «Електронні петиції», «Бюджет участі», «Консультації з громадськістю», «єМалятко».
На базі ЦНАПу запроваджено послугу «Дія.QR», яка дозволяє отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії, затверджувати їх цифровим підписом та відправляти на електронну пошту запитувача. Шеринг документів за допомогою QR-кодів значно заощаджує час та кошти, а також допомагає врегулювати черги в структурних та територіальних підрозділах державних установ.
Проблеми розвитку:
В 2023 році планується:
Інструмент реалізації:
№ | Назва програми | Відповідальний виконавець | Фінансування на 2023 рік, тис. грн. | ||
Всього, заплановано | Фактично з бюджету громади[9] | ||||
Енергетичні ресурси, енергозбереження, енергоменеджмент | |||||
1. | Програма енергоефективності Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 295,3 | ||
Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій | |||||
2. | Програма розвитку земельних відносин Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Управління земельних відносин та комунальної власності | 4140,0 | ||
Будівельний комплекс, архітектура та містобудування | |||||
3. | Програма із створення, розроблення містобудівної та проєктної документації території Коростенської міської територіальної громади | Відділ архітектури та містобудування | 53385,7 | ||
Інвестиційна політика | |||||
4. | Програма по залученню інвестицій та поліпшенню інвестиційного клімату Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 95,2 | ||
Розвиток підприємництва | |||||
5. | Програма підтримки малого та середнього підприємництва Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 416,0 | ||
Зайнятість населення та ринок праці | |||||
6. | Програма зайнятості населення Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки | Управління праці та соціального захисту населення | 600,0 | ||
Соціальний захист населення | |||||
7. | Комплексна Програма «Турбота» Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Управління праці та соціального захисту населення | 16166,0 | ||
Охорона здоров’я населення | |||||
8. | Міська програма розвитку та підтримки галузі охорони здоров’я 2023-2025 роки | Відділ охорони здоров’я | 79636,0 | ||
Освіта і наука | |||||
9. | Програма розвитку освіти Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки | Відділ освіти | 129500,0 | ||
Культура, туризм, екскурсійна діяльність | |||||
10. | Комплексна програма розвитку культури і туризму Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Відділ культури і туризму, | 7995,0 | ||
Соціальна робота з сім’ями, дітьми та молоддю | |||||
11. | Програма «Молодь Коростенської міської територіальної громади» на 2021-2025 роки | Відділ молоді та спорту | 4093,0 | ||
12. | Програма забезпечення та захисту прав дітей Коростенської міської територіальної громади | Служба у справах дітей | 150,0 | ||
13. | Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа у Коростенської міській територіальній громаді на 2021-2024 роки | 300,0 | |||
14. | Програма захисту інтересів та прав дітей
м. Коростеня на 2019-2026 роки |
– | – | ||
Фізична культура і спорт | |||||
15. | Програма розвитку фізичної культури і спорту у Коростенській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки | Відділ, молоді та спорту | 38490,0 | ||
Інформаційний простір | |||||
16. | Програма підтримки і розвитку засобів масової інформації комунальної форми власності Коростенської міської ради | КП «Коростеньмедіа» | 5149,7 | ||
Житлово-комунальне господарство | |||||
17. | Комплексна Програма благоустрою Коростенської міської територіальної громади 2022-2026 роки | Управління житлово-комунального господарства | 138420,0 | ||
18. | Програма розвитку житлово-комунального господарства Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | 59310,0 | |||
Природна та техногенна безпека | |||||
19. | Програма забезпечення техногенної і пожежної безпеки, захисту населення і територій Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Відділ з питань цивільного захисту | 43543,9 | ||
20. | Програма охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | 72902,8 | |||
Зміцнення законності та правопорядку | |||||
21. | Комплексна програма профілактики злочинності Коростенської міської територіальної громади на 2021-2024 роки | КУ «Служба охорони громадського порядку міста Коростень «Яструб», Коростенський відділ поліції ГУ НП в Житомирській області | 7957,0 | ||
Розвиток громади | |||||
22. | Програма по реалізації Стратегічного плану розвитку міста Коростеня на 2020-2024 роки | Управління економіки | 251,2 | ||
23. | Програма розвитку органів самоорганізації населення в місті Коростені на 2021-2024 роки | Орган самоорганізації населення – спілка голів окружних будинкових комітетів (вуличні, квартальні, будинкові комітети та комітети мікрорайону міста) | 244,0 | ||
24. | Програма розвитку автоматизованої інформаційної системи Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки | Керуючий справами виконавчого комітету | 2256,2 | ||
25. | Програма розвитку місцевого самоврядування Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки | Виконавчий комітет Коростенської міської ради | 1940,0 | ||
УСЬОГО (млн. грн) | 667237,0
|
Керуючий справами виконавчого комітету | Андрій ОХРІМЧУК |
[1] При розрахунку показників за 2022 рік використано індекс цін виробників промислової продукції за лютий 2022 рік
[2] Прогнозований показник на 2023 рік буде додано після сформованого планового бюджету громади на наступний рік
[3] Очікується перерахунок та підвищення тарифів після завершення воєнного стану.
[4]Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування сфер зайнятості та загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття під час дії військового стану».
[5] Річний дохід населення розрахунковий – це відношення очікуваної суми фонду оплати праці громади, пенсійних виплат, державних соціальних допомог (УПСЗН), виплат по безробіттю та виплат соціального страхування до чисельності населення в громаді.
[6] З вересня 2022 року виплату субсидій здійснює ПФУ.
[7] Вказана кількість установ культури, які є юридичними особами. Всі установи мають відокремлені структурні підрозділи (філії) без права юридичних осіб.
[8] Вказана кількість біблотек, які є юридичними особами. Всі установи мають відокремлені структурні підрозділи (філії) без права юридичних осіб.
[9] Фактичне фінансування загальноміських програм з бюджету громади буде затверджено рішенням сесії Коростенської міської ради 22.12.2022 року.