Від 20.12.2023 р. № 732
|
На виконання розпорядження міського голови №340 від 05.09.2023 року «Про розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради №704 від 06.12.2023 року «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу міських цільових програм та звітності про їх виконання», розглянувши проєкт Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік, керуючись пп. 1 п. а ст. 27, пп. 1 п. а ст. 28, ст. 26, 26, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Коростенської міської ради
РІШАЄ:
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 20.12.2023 р. № 732
ПАСПОРТ Програми економічного та соціального розвитку. 3
Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік. 3
ПАСПОРТ Програми економічного та соціального розвитку
Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік
Ініціатор розроблення Програми | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
Дата, номер і назва розпорядчого документу | Розпорядження міського голови від 05.09.2023 р № 340 «Про розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік» |
Розробник Програми | Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Співрозробники Програми | Управління та відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації громади усіх форм власності, старостинські округи Коростенської МТГ |
Відповідальний виконавець Програми | Управління та відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації усіх форм власності, старостинські округи Коростенської МТГ |
Учасники Програми | Управління та відділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи та організації усіх форм власності, старостинські округи Коростенської МТГ |
Термін реалізації Програми | 2024 рік |
Джерела фінансування Програми | Державний та обласний бюджети, бюджет територіальної громади, кошти підприємств, установ, та організацій громади, міжнародні організації, інші джерела фінансування не заборонені законодавством |
Програма економічного і соціального розвитку Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік (далі Програма) розроблена відповідно до:
Програма містить:
Відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» Програма, як документ державного планування, пройшла процедуру стратегічної екологічної оцінки. Для цього визначено обсяг стратегічно-екологічної оцінки та розроблено Звіт про СЕО.
Підготовка Програми здійснювалася управлінням економіки спільно з управліннями та відділами виконавчого комітету Коростенської міської ради, з урахуванням пропозицій депутатів міської ради, підприємств, організацій та установ, з урахуванням особливих умов і наслідків, спричинених повномасштабним російським вторгненням на територію України в цілому та для Коростенської міської територіальної громади, наявних матеріально-технічних ресурсів та фінансових можливостей та, враховуючи стратегічні цілі Стратегічного плану розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року.
Програма залишається відкритою для доповнень та коригувань. Зміни та доповнення до Програми затверджуються рішенням Коростенської міської ради за поданням постійної комісії міської ради бюджету, економіки та комунальної власності.
В 2023 році виробництвом промислової продукції займались 23 підприємства. Очікуваний обсяг виробленої промислової продукції в діючих цінах виробника становитиме 3 млрд. 317 млн.грн., що на 10,0% більше показника минулого року (не враховуючи індексу цін виробників) і складає приблизно 70% довоєнного рівня виробництва.
На експорт в звітному році відвантажено промислової продукції на суму 2,5 млн.дол.США, на 8,7% більше минулорічного показника. Основними експортерами є підприємства що виробляють машини та устаткування.
Попри складну ситуацію в країні, підприємства промислового сектору продовжують вдосконалюватись та вкладають кошти в розвиток і оновлення основних засобів. До кінця поточного року планується освоїти інвестицій на придбання обладнання та устаткування на суму 10,7 млн.грн., з них 66% припадає на підприємства які займаються виробництвом машин і устаткування.
В промисловості громади по колу звітуючих підприємств зайнято майже 2,1 тис.осіб, що на 10,1% нижче минулорічного показника. Середньомісячна заробітна плата у 2023 році збільшилась в порівнянні з попереднім роком на 5,0% та становить 13,8 тис.грн.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Показники | Од.
виміру |
2022 р.[1]
звіт |
2023 р[2].
очік. |
2024 р. прогн. | 2024 р. у % до
2023 р. |
Обсяг виробництва продукції промисловості у діючих цінах | млн.грн. | 3 014,5 | 3 317,4 | 3 231,9 | 97,4 |
у % до попереднього року по галузях: | |||||
Добувна промисловість, % | % | 20,6 | 169,7 | 112,1 | х |
Виробництво харчових продуктів, % | % | 359,7 | 90,3 | 106,8 | х |
Виробництво хімічних речовин та хімічної продукції, % | % | 59,8 | 137,3 | 105,8 | х |
Виробництво машин та устаткування, % | % | 112,7 | 79,1 | 124,5 | х |
Металургійне виробництво, % | % | 89,0 | 134,7 | 122,4 | х |
Виробництво одягу | % | 81,6 | 120,7 | 106,9 | х |
Виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції | % | 371,0 | 145,9 | 94,0 | х |
Деревообробна промисловість | % | 60,3 | 88,7 | 86,7 | х |
Виробництво електричного устаткування | % | 122,5 | 129,2 | 104,9 | х |
Виробництво комп’ютерів, електронної та оптичної продукції | % | 86,5 | 70,0 | 115,9 | х |
Виробництво готових металевих виробів, крім машин і устаткування | % | 42,1 | 72,6 | 118,9 | х |
Енергетичні ресурси та енергоменеджмент
Постачання енергетичних ресурсів протягом року до споживачів громади здійснювалось без суттєвих затримок.
За 10 місяців 2023 року видатки з бюджету громади на енергетичні та природні ресурси склали 40,6 млн.грн, що становить 7,5% в загальній структурі видатків, з них: за послугу з теплопостачання 29,0 млн.грн., послуги водопостачання та водовідведення 1,4 млн.грн., за електричну енергію 9,4 млн.грн., за природний газ 44,9 тис.грн., інші енергоресурси та комунальні послуги 698,7 тис.грн.
Енергоменеджмент в громаді
В 2023 році здійснювався ряд заходів з енергозбереження в бюджетній та комунальній сфері.
Коростенська громада за результатами конкурсного відбору стала однією з переможців конкурсу від ГО «Екоклуб», для якої в рамках співпраці буде розроблено ТЕО по встановленню СЕС на станцію I та II підйому КП «Водоканалу». В рамках співпраці з Проєктом ПРООН планується встановлення СЕС на очисних спорудах каналізації КП «Водоканалу» із використанням механізму енергосервісу.
В 2023 році від GIZ за результатами конкурсного відбору серед громад -партнерів Проєкту «FEER» отримано грантову допомогу у сумі 100 тис. євро на реалізацію проєкту по встановленню сонячної електростанції для Коростенської центральної міської лікарні.
Продовжена робота з проєктом ГЕФ/ПРООН «Усунення бар’єрів для сприяння інвестиціям в енергоефективність громадських будівель шляхом застосування механізму ЕСКО». За період дії енергосервісних договорів 2019 року, об’єктами енергосервісу яких є 4 заклади бюджетної сфери за 4 опалювальних періоди економія теплової енергії склала близько 990 Гкал, що складає в грошовому еквіваленті 2,5 млн.грн.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Інструмент реалізації:
План дій сталого енергетичного розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року.
Програма енергоефективності Коростенської міської територіальної громади на 2024-2028 роки.
Програма розвитку житлово-комунального господарства Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Основні показники:
Назва показника | Од.
виміру |
2022 р.
факт |
2023 р.
очікув. |
2024 р.
план |
2024 р. у % до
2023 р. |
Теплопостачання КП «Теплозабезпечення» | |||||
Реалізовано теплової енергії всього
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
Тис.Гкал | 90,413
74,359 5,199 10,855 |
87,960
72,196 4,288 11,476 |
90,704
74,294 4,518 11,892 |
103,2
102,9 105,4 103,6 |
Діючі тарифи за опалення з ПДВ
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
Грн./Гкал |
1675,93 4741,45 3065,52 |
1675,93 4048,62 3867,02 |
2454,58 4048,62 3867,02 |
146,46 100,0 100,0 |
Заборгованість за теплову енергію:
– населення – підприємства – бюджетних установ та організацій |
Тис.грн. |
81524,7 6467,8 – |
65715,2 5213,0 – |
61143,5 4691,7 – |
93,0 90,0 – |
Рівень оплати за спожиті послуги | % | 98,1 | 98,3 | 98,5 | – |
Водопостачання КП «Водоканал» | |||||
Відпущено води, всього
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств та установ |
тис. куб.м | 1356,6
1053,2 81,3 222,1 |
1352,8
1034,9 85,2 232,7 |
1590,3
1210,3 101,8 278,2 |
117,6
116,9 119,5 119,6 |
Прийнято стоків, всього
– для населення – для бюджетних установ – для підприємств та установ |
тис. куб.м | 1397,1
988,8 105,1 303,2 |
1388,8
967,5 108,4 312,9 |
1587,2
1136,2 116,1 334,9 |
114,3
117,4 107,1 107,0 |
Тариф на воду | грн./м³ | 24,83 | 24,83/31,85* | 24,83/36,72* | 100/115,3 |
Тариф на стоки | грн./м³ | 24,41 | 24,41/27,67* | 24,41/33,08* | 100/119,6 |
Рівень оплати
Населення Підприємства |
% |
91 103 |
97 100 |
98 100 |
– – |
Водопостачання КП «Грозинське» | |||||
Відпущено води | Тис.м³ | 34,6 | 41,2 | 43,3 | 105 |
Прийнято стоків | тис.м³ | 29,4 | 32,9 | 38,1 | 116 |
Тариф на воду | грн./м³ | 17,49 | 23,0 | 23,0 | 100 |
Тариф на стоки | грн./м³ | 21,61 | 23,33 | 23,33 | 100 |
Рівень оплати: населення
Рівень оплати: підприємства |
% | 70
100 |
60
100 |
70
100 |
–
100 |
На розвиток галузі земельних відносин в 2023 році основним чином вплинуло введення з 2022 року воєнного стану на всій території України, що призвело до заборони безоплатної передачі земель комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розробку документацій із землеустрою з метою такої безоплатної передачі.
В 2023 році укладено 43 договори оренди землі несільськогосподарсь-кого призначення площею 64,4 га та 64 договори на земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею 162,9 га.
Протягом 2023 року проведено 7 аукціонів з права власності та оренди земельних ділянок, до кінця року планується провести 5 аукціонів з права оренди земельних ділянок. Укладено 3 договори купівлі-продажу земельних ділянок під об’єктами нерухомого майна, загальною площею 0,4096 га, сума продажу 1,8 млн. грн.
До бюджету громади в 2023 році надійшло зі сплати податку за землю 69,6 млн.грн., від продажу земель несільськогосподарського призначення 1,8 млн. грн. З 01.01.2024 вводиться в дію нова нормативно-грошова оцінка земель міста Коростеня.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Реалізація заходів у галузі земельних відносин буде здійснюватися відповідно до Програми розвитку земельних відносин Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Основні показники розвитку галузі:
Показники | Одиниці
виміру |
2022 р. звіт | 2023 р. очік. | 2024 р. прогноз | 2024 р.
у % до 2023 р. |
Продано у власність земельних ділянок несільськогосподарського призначення | од. | 1 | 3 | 6 | 200,0 |
га | 0,030 | 0,4096 | 0,517 | 126,2 | |
Надходження до бюджету громади від продажу земель несільськогосподар-ського призначення | млн.грн. | 0,04 | 1,81 | 2,9 | 160,2 |
Передано в оренду земельні ділянки для здійснення підприємницької та іншої діяльності | од. | 171 | 175 | 168 | 96,0 |
га | 108,5 | 292,6 | 327,4 | 111,9 | |
Надходження коштів до бюджету громади зі сплати податку за землю (орендної плати), в тому числі:
– надходження коштів до бюджету громади від оренди земельних ділянок |
млн.грн. | 69,1 | 85,2 | 101,5 | 119,1 |
17,3 | 27,5 | 22,84 | 83,05 | ||
Надходження коштів до бюджету громади від сервітутного землекористування | тис.грн. | 93,2 | 66,3 | 56,4 | 85,1 |
Надходження коштів до бюджету громади по відшкодуванню збитків | тис.грн. | – | 13,1 | – | – |
Управління об’єктами комунальної власності
В оренді юридичних та фізичних осіб перебуває 177 об’єктів комунальної власності, загальною площею 28,4 тис.м². В 2023 році від орендної плати очікуються надходження до бюджету громади 2,4 млн.грн. заборгованість становить 122,2 тис.грн. (0,4 міс.). В 2023 році відбулося 8 аукціонів на укладання договорів оренди комунального майна.
З початку 2023 року приватизовано 4 об’єкти проти 1 в минулому році, надходження від приватизації склали 26,5 млн.грн.
З 1 липня 2023 року відмінена пільга з орендної плати в розмірі 50%, яка діяла з початку військової агресії.
Закінчена процедура оформлення права власності на 21 об’єкт комунальної власності.
Проблеми в галузі управління об’єктами комунальної власності:
Основана проблема в управлінні об’єктами комунальної власності відноситься до тих приміщень, які розташовані в селах громади, а саме:
В 2024 році планується:
Реалізація запланованих заходів буде здійснюватися відповідно до Програми управління комунальним майном Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку | Одиниця
виміру |
2022 р. звіт | 2023 р.
очік. |
2024 р.
прогноз |
2024 р. у % до 2023 р. |
Кількість приватизованих та відчужених об’єктів комунальної власності | од. | 1 | 4 | 5 | 125,0 |
Надходження до міського бюджету від приватизації об’єктів | млн.грн. | 1,0 | 26,5 | 1,5 | 5,6 |
Кількість об’єктів переданих в оренду | од. | 181 | 183 | 185 | 101,1 |
Загальною площею | тис.м² | 28,5 | 28,7 | 28,9 | 100,7 |
Надходження балансоутримувачів від оренди комунального майна | млн.грн. | 0,8 | 2,4 | 2,5 | 104,2 |
Будівельний комплекс та містобудування
В 2023 р. будівельний комплекс громади почав свій розвиток після затишшя 2022 року.
За кошти бюджету громади проводились капітальний ремонт тротуарів та доріг, приміщень бюджетної сфери (зокрема капітальний ремонт покрівлі загально освітньої школи №10). За рахунок коштів підприємств, приватних інвесторів проводяться роботи по капітальному будівництву:
В селах громади капітального будівництва в 2023 році не проводилось.
За 2023 рік видано 34 містобудівні умови та обмеження забудов земельних ділянок, 15 дозволів на розробку детальних планів території на об’єкти нерухомості щодо зміни цільового призначення земельних ділянок та з метою уточнення містобудівних умов та обмежень.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструмент реалізації:
Програма із створення, розроблення містобудівної та проектної документації територій Коростенської міської територіальної громади на період 2023-2025 р.р.
Транспортний комплекс та зв’язок
Автомобільний транспорт
Перевезення пасажирів по місту Коростень та Коростенській громаді здійснюється згідно тимчасових розкладів руху автобусів, які постійно переглядаються та оптимізуються під потреби жителів громади та можливостей перевізників.
В 2023 році на 9 міських маршрутах здійснюється перевезення пасажирів 14 автобусами, що становить майже 50% довоєнного часу. Збільшення кількості рейсів на маршрутах забезпечило збільшення пасажиропотоку в порівнянні з 2022 роком на 60%.
Забезпечується пільгове перевезення громадян по місту, на компенсацію витрат перевізникам з бюджету територіальної громади виділено 5,5 млн.грн.
В умовах воєнного стану перевізники продовжують підтримувати автобуси в належному технічному та санітарному стані. Для контролю за роботою автобусів на маршруті використовується система диспетчерського контролю Dozor, яка має мобільний додаток для населення.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Очікувані результати:
Показник | Од. виміру | 2022 рік
факт |
2023 рік
очік. |
2024 рік
прогноз |
2024 р. у % до 2023 р. | |
Кількість маршрутів, що обслуговується: | ||||||
– міських | од. | 9 | 9 | 9 | 100,0 | |
– приміських | од. | 4 | 5 | 5 | 100,0 | |
Сума компенсації за пільговий проїзд в громадському транспорті | тис.грн. | 3 482,6 | 5 550,0 | 5 540,0 | 99,8 | |
Вартість проїзду: | грн. | 9,00/12,00 | 12 ,00 | 15,00 | 125,0 |
Залізничний транспорт
За оперативною інформацією Коростенської Дирекції залізничних перевезень в поточному році у порівнянні з минулим роком очікується збільшення кількості відправлених пасажирів та вантажів відповідно на 25,1 та 15,3 відсотки.
З бюджету міської територіальної громади на забезпечення компенсації витрат за перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом в 2023 році виділено 4,4 млн. грн.
Проблемні питання розвитку:
Основні напрями діяльності:
Показники | Од.
виміру |
2022 р. факт | 2023 р.
очік. |
2024 р. прогноз | 2024 р. у % до 2023 р. |
Кількість відправлених вантажів | млн. тон | 4,6 | 5,3 | 5,3 | 100,0 |
Кількість відправлених пасажирів | млн. осіб | 0,911 | 1,140 | 1,140 | 100,0 |
Компенсація за пільгове перевезення пасажирів залізничним транспортом за рахунок міського бюджету | млн. грн. | 2,9 | 4,4 | 4,0 | 90,9 |
Зв’язок та інформаційні технології
На території Коростенської громади провадять діяльність служби кур’єрської доставки: Нова Пошта, Делівері, Поштомати ПриватБанку, Meest та інші.
Центром поштового зв’язку №2 «Укрпошти» забезпечується максимальне надання соціально важливих послуг: доставка пенсій, ліків, товарів широкого вжитку, прийманні платежів. В селах громади поштові послуги переважно надаються пересувними відділеннями поштового зв’язку. Як і в попередні роки, зберігається тенденція до зменшення обсягів наданих послуг відділеннями поштового зв’язку.
В 2023 році з бюджету міської територіальної громади на компенсацію витрат, пов’язаних з наданням пільг з оплати послуг зв’язку населенню громади буде використано орієнтовно 425,0 тис.грн.
Проблемні питання розвитку:
ПАТ «Укрпошта»:
ПАТ «Укртелеком»
Очікувані результати:
ПАТ «Укрпошта»
ПАТ «Укртелеком»
Враховуючи поточні економічні та політичні тенденції, фінансово-бюджетна політика на 2024 рік буде спрямована на забезпечення стабільного розвитку країни, підтримку соціальної справедливості та зміцнення національної безпеки.
В 2023 році до Державного бюджету від підприємств, установ та організацій громади очікуються надходження в сумі 507,7 млн.грн., в тому числі ПДВ – 255,4 млн.грн., податок на прибуток 35,1 млн. грн.
До бюджету міської територіальної громади за цей же період очікуються надходження в сумі 1 млрд.грн., в тому числі ПДФО – 559,0 млн.грн., місцеві податки і збори – 138,7 млн.грн., плата за надання адміністративних послуг – 5,2 млн. грн.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Надходження до Державного бюджету:
Надходження до бюджету територіальної громади:
Основні показники розвитку:
Показники | Од.
виміру |
2022 р.
факт |
2023 р. очік. | 2024 р.
план |
2024 р.
у % до 2023 р. |
Доходи бюджету громади, всього | млн.грн. | 699,7 | 1141,7 | 800,4 | 70,1 |
Доходи бюджету громади (без трансфертів з держбюджету) | млн.грн. | 492,3 | 917,0 | 610,2 | 66,5 |
Обсяг бюджету розвитку | млн.грн. | 1,1 | 10,8 | 5,2 | 48,1 |
Офіційні трансферти | млн.грн. | 207,4 | 224,7 | 190,1 | 84,6 |
Видатки бюджету громади | млн.грн. | 655,7 | 1102,0 | 810,4 | 73,5 |
Державне управління | млн.грн. | 71,9 | 80,3 | 97,8 | 121,8 |
Правоохоронна діяльність та забезпечення безпеки держави | млн.грн. | 7,4 | 15,7 | 7,2 | 45,9 |
Освіта | млн.грн. | 388,2 | 493,6 | 489,6 | 99,2 |
Охорона здоров’я | млн.грн. | 41,6 | 100,7 | 44,9 | 44,6 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення | млн.грн. | 40,2 | 47,2 | 51,2 | 108,5 |
Житлово-комунальне господарство | млн.грн. | 30,6 | 74,7 | 26,0 | 34,8 |
Культура і мистецтво | млн.грн. | 22,8 | 27,0 | 30,7 | 113,7 |
Засоби масової інформації | млн.грн. | 3,9 | 4,5 | 5,6 | 124,4 |
Фізична культура і спорт | млн.грн. | 12,8 | 16,0 | 17,6 | 110,0 |
Будівництво | млн.грн. | 0,2 | 30,5 | 8,0 | 26,2 |
Транспорт, дорожнє господарство, зв’язок, телекомунікації та інформатика | млн.грн. | 19,9 | 62,7 | 23,2 | 37,0 |
Інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю | млн.грн. | 7,9 | 55,2 | 0,6 | 1,1 |
Головним завданням є залучення інвестицій для розбудови та розвитку Коростенської міської територіальної громади.
Питання створення та розвитку в Україні мережі індустріальних парків віднесено до пріоритетних інструментів стимулювання регіонального розвитку та відновлення регіонів України, які постраждали внаслідок агресії рф.
Індустріальний парк «Коростень» в 2023 році отримав нового учасника – ТОВ «Коростенський завод МДФ», який вже почав будівництво свого виробничого корпусу.
В процесі розробки проект будівництва під’їзної дороги до індустріального парку «Коростень» орієнтовною вартістю 100 млн.грн. Будівництво даного інфраструктурного об’єкту в першу чергу створить зручну логістику для вже діючих підприємств деревообробного кластеру, учасників індустріального парку «Коростень» та залученню інвестицій в нові виробництва, а по друге розвантажить основну автомобільну дорогу в місті Коростені (вул.С.Кемського), яка проходить серед житлових кварталів і по якій щодня проїжджає до 100 важковагових автомобілів підприємств кластеру.
Продовжується налагодження співробітництва з іноземними містами партнерами, підписано меморандуми про співпрацю та визначено напрямки кооперації.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Реалізації заходів сприятиме Програма по залученню інвестицій та поліпшенню інвестиційного клімату Коростенської міської територіальної громади на 2000-2024 роки.
На території Коростенської міської територіальної громади зареєстровано 875 юридичних та 2492 фізичних осіб. До бюджету територіальної громади очікуються надходження від сплати єдиного податку в сумі 55,0 млн. грн.
Враховуючи те, що ми знаходимося в значній близькості до кордону з республікою білорусь (це стало потенційною загрозою) у нас відсутні підприємства, які згідно програми здійснили релокацію свого бізнесу до нашої громади з території де ведуться бойові дії, або перебувають в окупації.
44 підприємства Коростенської громади зазнали руйнувань та пошкоджень від авіаударів, які відбувалися в перші місяці повномасштабного вторгнення.
За державної підтримки проєкту «Власна справа» 7 підприємців Коростеня отримали мікрогранти (до 250 тис. грн. на один проєкт) на розвиток власної справи, а в цілому по Коростенському, Малинському, Лугинському, Олевському та Овруцькому районі таку допомогу отримали 25 підприємців.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструмент реалізації:
Програма підтримки малого і середнього підприємництва Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки.
Програми зайнятості населення Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
Торгівля, громадське харчування та побутові послуги
Споживчий ринок Коростенської громади протягом 2023 року адаптувався до ситуації в країні, однак ще не досяг довоєнного рівня.
Роздрібний товарообіг, розрахунково зменшиться протягом року на 10% в порівняних цінах.
Введення в експлуатацію нових об’єктів торгівлі в 2023 році не відбулося.
Спостерігається звуження асортименту та зміна власників діючих закладів торгівлі та побутового обслуговування, нестача кваліфікованих працівників. Зменшення платоспроможності громадян сповільнило інфляцію на споживчі товари до 16% у річному вимірі ( розрахунково).
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Чисельність населення територіальної громади станом на 01.01.2022 року згідно статистичних даних становить 72,8 тис.осіб., у тому числі у місті Коростень – 62,3 тис.осіб, у сільських населених пунктах – 10,5 тис.осіб.
Центром надання адміністративних послуг в 2023 році проведена реєстрація осіб на території Коростенської МТГ 4005 громадян, в тому числі 1070 громадян з інших населених пунктів.
Коростенська громада приймає громадян, які постраждали від російської агресії та шукають прихистку в безпечних регіонах країни. Станом на 01.12.2023 року зареєстровано 2711 внутрішньо переміщених осіб, з яких 728 дітей.
За даними Коростенського відділу державної реєстрації актів цивільного стану на території громади за 11 місяців 2023 року народилось 510 дітей, померло 1492 особи.
Проблеми розвитку:
Для покращення демографічної ситуації в регіоні та державі в цілому потрібно провести ряд важливих заходів на державному рівні, які націлені на розвиток свідомості молодого покоління:
Протягом 2023 року очікується, що послугами служби зайнятості скористається 1683 незайнятих громадян в т.ч. 1657 безробітних. Буде працевлаштовано 571 громадян в т.ч. безробітних 545 осіб, навчання пройдуть 96 безробітних, до участі в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру планується залучити 77 безробітних. Рівень працевлаштування 30%. Працевлаштовано 21 особу з числа вимушено переміщених осіб.
У громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру брали участь 47 безробітних. На оплату праці за період участі в громадських роботах за 9 місяців витрачено 464,8 тис. грн. в т.ч. 232,4 тис. грн. кошти бюджету територіальної громади.
З метою ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру, що виникли в період воєнного стану та їх наслідків організовано проведення суспільно корисних робіт для безробітних громадян. За звітний період залучено до суспільно корисних робіт 73 безробітних, витрачено на оплату праці з фонду 243,3 тис.грн.
Проблеми розвитку:
Заплановані заходи на 2024 рік та очікувані результати:
Інструмент реалізації:
Програма зайнятості населення Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
Основні показники розвитку | Од.
виміру |
2022 р звіт | 2023 р очік. | 2024 прогноз | 2024 р у % до 2023 р |
Вивільнення працівників | осіб | 106 | 103 | 103 | 100 |
Пропозиція робочої сили | осіб | 596 | 596 | 596 | 100 |
Попит робочої сили | осіб | 246 | 246 | 246 | 100 |
Навантаженість на одне робоче місце | % | 3 | 2,4 | 2,4 | 3 |
Середній розмір виплати по безробіттю | Грн. | 4383,0 | 3211,0 | 3211,0 | 100 |
Чисельність громадян, які скористалися послугами служби зайнятості | осіб | 2621 | 2080 | 2080 | 100 |
Чисельність безробітних громадян, які перебували на обліку в державній службі зайнятості:
– протягом періоду – станом на 01.01.21 (01.01.22, 01.01.23) |
осіб | 2217 | 1952 | 1952 | 100 |
осіб | 340 | 783 | 783 | 100 | |
Працевлаштовано за сприянням ЦЗ незайнятих громадян:
– безробітних, у т.ч. – молодь – тимчасово переміщених – учасники бойових дій |
осіб | 993 | 680 | 680 | 100 |
осіб | 775
279 43 14 |
612
210 26 15 |
612
210 26 15 |
100
100 100 100 |
|
Надано профорієнтаційних послуг | осіб | 2516 | 1996 | 1996 | 100 |
Проходило профпідготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації | осіб | 110 | 106 | 106 | 100 |
Залучено до участі в оплачуваних громадських робота | осіб | 68 | 48 | 48 | 100 |
Фінансування громадських робіт, усього в т. ч. з бюджету громади |
Тис.грн. | 663,2 | 639,1 | 639,1 | 100 |
341,8 | 319,55 | 319,55 | 100 |
Грошові доходи та заробітна плата
Грошові доходи громадян охоплюють всі виплати і доходи, до яких відносяться: заробітна плата, пенсійні і соціальні виплати, дивіденди, відсоток з депозитних вкладень в банк та інші.
Прожитковий мінімум з січня поточного року становить 2589 грн. на 1 особу: для дітей віком до 6 років – 2272 грн, для дітей віком від 6 до 18 років – 2833 грн, для працездатних осіб – 2864 грн, осіб, які втратили працездатність – 2093 грн.
Зауважимо, що допомога з безробіття на час дії воєнного стану не може перевищувати розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року (на 2023 рік – 6700 гривень).
Середньомісячний розмір пенсій на території громади становить 9000 грн, а середньорічна кількість одержувачів пенсій налічує майже 27,7 тис. осіб.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
У 2023 році продовжується реалізація комплексної програми «Турбота» та Програми з питань охорони праці на 2020-2025 роки, а також плану першочергових заходів з профілактики травматизму невиробничого характеру у Коростенській міській територіальній громаді на 2023 рік.
Протягом 2023 року призначалися та виплачувалися соціальні допомоги, адресні грошові допомоги, компенсаційні та інші соціальні виплати, установлені законодавством України, які включені в Комплексну Програму «Турбота».
Здійснюється надання громадянам соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна», надання соціальної допомоги шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання, підвищення рівня інформованості. Забезпечувалася соціальна інтеграція осіб з інвалідністю, відбувалося сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури. Реалізовувалися заходи щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність, яких обмежена. Надавалась соціальна допомога та підтримка внутрішньо-переміщеним особам, яких на сьогодні в громаді проживає майже 2700 осіб.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Інструмент реалізації:
Комплексна програма «Турбота» Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
Програми соціальної підтримки Захисників і Захисниць України по Коростенській міській територіальній громаді на 2023-2025 роки.
Соціальна робота із сім’ями, дітьми та молоддю
На території Коростенської міської територіальної громади соціальну роботу з сім’ями, дітьми і молоддю проводять: служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради; комунальна установа «Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Джерело надії» Коростенської міської ради; Центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді; Коростенська міська організація товариства Червоного Хреста України; центр соціальної підтримки дітей та сімей «Віри, Надії, Любові».
В рамках реалізації проекту Дитячого фонду UNICEF Ukraine від громадської організації In Touch Ukraine Foundation проводилась видача гуманітарної допомоги у вигляді миючих засобів, засобів гігієни, дитячого харчування та підгузків. Це адресна допомога для багатодітних родин, сімей, які опинились в складних життєвих обставинах та сімей ВПО з дітьми.
В рамках проекту Фонду Народонаселення ООН в Україні UNFPA Ukraine в Коростенській громаді створено та працює 2 мобільні бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструмент реалізації:
Послуги з охорони здоров’я населення Коростенської громади надають: КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради (ЦПМСД), КНП «Коростенська центральна міська лікарня» Коростенської міської ради (ЦМЛ), Коростенська центральна районна лікарня (Ушомирської сільської ради), центр сімейної медицини «Ваш лікар», розширена мережа лабораторних закладів (Synevo, Invivo, Нова Діагностика), приватні клініки та кабінети.
В 2023 році продовжувався процес вакцинації проти гострої респіраторної хвороби Covid-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2.
З лікарями закладу ЦПМСД укладено майєе 53 тис. декларацій з пацієнтами, що складає 73,8% від наявної кількості населення Коростенської територіальної громади. Працює попередній електронний запис пацієнта на прийом до сімейного лікаря, ведеться електронна карта пацієнта, виписується електронний рецепт по програмі «Доступні ліки» (серцево-судинні захворювання, цукровий діабет, бронхіальна астма).
Проведено поточні ремонти опалення, приміщень, сходового маршу (праве крило) поліклінічного корпусу дитячої поліклініки. Реконструйовано електропостачання дизельної електростанції будівлі дитячої поліклініки в зв’язку з отриманням на баланс дизельного генератора. Дизельний генератор під’єднано до АЗПСМ №1 для безперебійної роботи закладу внаслідок можливого відключення електроенергії.
Проблеми розвитку:
В 2024 році очікується:
Інструмент реалізації:
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку | Одиниця виміру | 2022 р. факт | 2023 р. очік. | 2024 р. прогноз | 2024 р.
у % 2023 р. |
Забезпеченість лікарями загальної практики сімейної медицини | осіб | 44,5 | 42,5 | 41,5 | 97,6 |
Частка населення, що отримує медичну допомогу у сімейних лікарів | % | 73 | 73,8 | 80 | 108,4 |
Кількість лікарських відвідувань | тис. | 161,342 | 182,154 | 182,154 | 100 |
Кількість хворих з уперше в житті встановленим діагнозом активного туберкульозу | осіб | 25 | 24 | 24 | 100 |
Кількість хворих з уперше в житті виявленим діагнозом злоякісного новоутворення | 246 | 250 | 250 | 100 | |
Забезпечення повноти охоплення профілактичними щепленнями | % | 49,4 | 55,9 | 75 | 134 |
Кількість прикріпленого населення на 1 штатну посаду лікаря, який надає первинну медичну допомогу | Розр. | 1631 | 1749 | 1723 | 98,5 |
В Коростенській громаді мережа закладів освіти складає: 21 заклад загальної середньої освіти, 28 закладів дошкільної освіти, 2 заклади позашкільної освіти.
У 2023-2024 навчальному році навчалося 8342 учні в 376 класах. Заклади дошкільної освіти відвідує 1989 дітей. 9 працівників закладів освіти перебувають у складі Збройних Сил України, боронячи рідну країну від агресора.
Кількість переміщених учнів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти – 963, з них зовнішньо переміщених учнів – 761, внутрішньо переміщених – 202. Для учнів, які знаходяться за кордоном, організовано дистанційне навчання. До закладів дошкільної освіти громади зараховано 86 дітей з числа внутрішньо переміщених осіб.
Очікувані результати в 2024 році:
Інструмент розвитку:
Основні показники розвитку:
Основні показники розвитку | Одиниця виміру | 2022 р. факт | 2023 р. очік. | 2024 р. прогноз | 2024 р.
у % 2023 р. |
Кількість закладів загальної середньої освіти громади,
в них учнів вчителів |
Од.
Ос. Ос. |
22
8575 771 |
21
8342 704 |
21
8300 690 |
100
98,8 89,1 |
Кількість закладів дошкільної освіти громади,
в них дітей вихователів |
Од.
Ос. Ос. |
29
2003 332 |
28
2300 380 |
28
2300 380 |
100
87,2 87,6 |
На території Коростенської громади протягом 2023 року відзначення свят та проведення фестивалів відбувалось з дотриманням вимог безпеки громадян в період дії військового стану. Незважаючи на ситуацію, що склалася в державі внаслідок збройної агресії росії, всі заходи мають відповідне змістовне наповнення і проходять на високому професійному рівні.
Відзначено 8 державних свят, проведено 5 мітингів, 19 загальногромадських заходів, 16 концертних програм, знято та опубліковано 23 відео-роботи.
Бібліотекарі громади опікуються ВПО, здійснюють волонтерську діяльність.
В 2023 році реалізується єдиний на Житомирщині грантовий культурно – мистецький проект «Вистава «Із витоків древності» за поемою М.Морозенко «Княгиня Ольга» за участю народного театрального колективу «Театр на Territory Древлян», який фінансується Українським культурним фондом.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструментом реалізації є Комплексна програма розвитку культури і туризму Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.
На території Коростенської громади продовжують функціонувати
2 стадіони, 1 фізкультурно-оздоровчий комплекс, 20 спортзалів та
67 спортивних майданчиків.
Фітнес послуги на території громади надають спортивні клуби різного направлення (хокей, футбол, карате, різних видів єдиноборств та боксу), танцювальні студії, фітнес-клуби та тренажерні зали.
Протягом 2023 року в громаді проведено 165 спортивних заходів, а саме: організовано та проведено 12 міських змагань з різних видів спорту; забезпечено участь спортсменів міста у 82 обласних, 37 всеукраїнських та міжнародних змаганнях, 16 турнірах різних рівнів. Проведено 18 навчально- тренувальних зборів.
Підготовлено документи на присвоєння спортивних розрядів: майстер спорту України – 2 особа, кандидат в майстри спорту – 9 осіб, І спортивного розряду – 22 особи, ІІ спортивного розряду – 13 осіб, ІІІ спортивного розряду – 6 особи.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструмент реалізації:
Програма розвитку фізичної культури і спорту у Коростенській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки.
Основні показники розвитку:
Показники | Одиниця
виміру |
2022р.
факт |
2023р.
очік. |
2024р.
прогноз |
2024р.у % до 2023р. |
Кількість проведених спортивних заходів, у т.ч.: | од. | 41 | 131 | 175 | 133,6 |
– міських змагань | од. | 4 | 15 | 20 | 133,3 |
– участь у обласних змаганнях | од. | 12 | 40 | 45 | 112,5 |
– участь у всеукраїнських та міжнародних змаганнях | од. | 22 | 41 | 50 | 121,9 |
– участь у турнірах різних рівнів | од. | 3 | 15 | 25 | 166,7 |
– навчально-тренувальних зборів | од. | 3 | 20 | 35 | 175,00 |
Фінансування спортивних заходів | тис. грн | 268,0 | 645,0 | 1575,0 | в 2,4 рази |
У 2023 році покращилась якість комунікації з громадськістю, зменшилась кількість негативних коментарів, зросла кількість підписників у соціальних мережах. Було змінено форму, зміст комунікації, а також створено офіційну сторінку в мережі Фейсбук.
Події та новини на території Коростенської громади висвітлюються за допомогою Творчого об’єднання «Коростеньмедіа», яке включає газету «Іскоростень», телебачення «Коростень ТБ», радіо «Коростень ФМ на хвилі 107,5», через офіційну сторінку міської ради в мережі Facebook. В 2023 році відбулись позитивні зміни в роботі підприємства, а саме збільшилась потужність радіопередавача, з’явилось багато нових радіопрограм та рубрик, запрацював власний Telegram канал.
Перспективи розвитку у посиленні інформування про діяльність органів місцевої влади, вдосконаленні механізмів забезпечення відкритості влади, необхідність впровадження принципів двосторонньої комунікації, потреба у збільшенні кількості якісної інформації, що висвітлюється засобами масової інформації, потреба у підвищенні поінформованості громадян щодо механізмів участі та самоорганізації в процесі вирішення проблем.
Запланована діяльність в 2024 році та очікувані результати:
Інструмент реалізації:
Програма підтримки і розвитку засобів масової
інформації комунальної форми власності Коростенської міської територіальної громади на 2023-2025 роки.
На території громади протягом 2023 року продовжують функціонувати сервіси «Відкрите місто», «Електронні петиції», «Бюджет участі», «Консультації з громадськістю», «єМалятко».
На базі ЦНАПу запроваджено послугу «Дія.QR», яка дозволяє отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії, затверджувати їх цифровим підписом та відправляти на електронну пошту запитувача.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструмент реалізації:
Програма розвитку автоматизованої інформаційної системи Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки.
Житлово-комунальне господарство
Ремонт і утримання доріг та тротуарів, об’єктів вулично-дорожньої мережі станом на 01.08.2023 року із міського бюджету було використано 9615,9 тис.грн. на поточний ремонт доріг площею 28,9 тис.м², в тому числі 1,8 тис.м2 – вулиці населених пунктів старостинських округів, решта – 27,1 тис.м² – вулиці та провулки міста Коростень; профілювання вулиць та провулків громади площею 953,2 тис.м2, в т.ч. вулиці міста площею 369,1 тис.м2 та вулиці 6 старостинських округів загальною площею 584,1 тис.м2.
Реконструкція та модернізація об’єктів теплопостачання. Згідно запланованих заходів по підготовці до опалювального сезону 2023-2024 рр., за виділені кошти 1377,908 тис. грн. було придбано: 2 центробіжні моноблочні електронасоси, 7 частотних перетворювачів, твердопаливний котел.
Реконструкція та модернізація об’єктів водопостачання та водовідведення. В 2023 році КП «Водоканал було придбано гідродинамічну установку високого тиску для прочистки каналізаційних труб з устаткуванням. Підприємством було виконано: заміну водопровідних мереж протяжністю 626 м.п.; заміну каналізаційних мереж протяжністю 103 м.п.; гідродинамічне очищення каналізації, каналізаційного колектору по вул. Шевченка.
Впорядкування місць відпочинку громадян, озеленення міста. На об’єктах благоустрою КВГП протягом 2023 року виконано роботи з утримання та догляду за зеленими насадженнями, квітниками та газонами, було виконано: укріплення мостової в парку «Древлянський», встановлення загороджувальних напівсфер, улаштування плитки, мурування підпірної стінки, ремонт сходів в парку «Древлянський», встановлення декоративного мосту.
Утримання та поточний ремонт мереж вуличного освітлення, приєднання до мереж. Для скорочення рівня споживання та витрат на оплату електроенергії було укладено енергосервісний договір в рамках якого було замінено на енергоефективні 2111 світильників.
Забезпечення чистоти населених пунктів громади. Протягом 2023 року ліквідовано 1799 м³ стихійних сміттєзвалищ на загальну суму 219,3 тис.грн.
Основні проблеми розвитку галузі ЖКГ:
В 2024 році очікується:
Навколишнє природне середовище
В 2023 році проводиться постійна робота з моніторингу якості повітря, води, норм радіаційного фону, стану та рівня води у р. Уж. Затверджена Екологічна мережа Коростенської міської територіальної громади.
Проведено 10 засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій. На водних об’єктах Коростенської громади не загинуло жодної особи. Протягом року на території громади виникло 89 пожеж, 2 з яких на публічних об’єктах, та нажаль 4 особи загинули.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Зміцнення правопорядку та цивільний захист
Завдяки проведеним превентивним заходам, відпрацювання в комендантську годину в тому числі роботі блок-постів спостерігається зменшення повідомлень про кримінальні правопорушення. Так за 9 місяців надійшло 11800 повідомлень, 2738 з яких містять ознаки кримінальних.
За 9 місяців 2023 року Коростенським РУП ГУНП проводилися та продовжують проводитись оперативні заходи по відпрацюванню внутрішньо переміщених осіб з причетності їх зв’язків щодо надання інформації військам країни агресора.
В сфері цивільного захисту на території Коростенської громади протягом поточного року проведено 10 засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
За 9 місяців 2023 року, як і в минулі роки, заходи щодо попередження та недопущення надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру проводилися вчасно та в повному обсязі.
На водних об’єктах Коростенської громади не загинуло жодної особи. На території громади виникло 87 пожеж, 2 з яких на публічних об’єктах, та нажаль 2 особи загинули.
Проблеми розвитку:
В 2024 році планується:
Інструмент реалізації:
Програма забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки;
Комплексна програма профілактики злочинності в місті Коростені на 2021-2024 роки (зі змінами та доповненнями).
Перелік загальноміських цільових програм громади, які реалізовуватимуться на території Коростенської міської територіальної громади
№ | Назва програми | Відповідальний виконавець | Фінансування на 2024 рік, тис.грн. | |||
Всього, план | Факт на 2024 р | |||||
Енергетичні ресурси, енергозбереження, енергоменеджмент | ||||||
1. | Програма енергоефективності Коростенської міської територіальної громади на 2024-2028 роки | Управління житлово-комунального господарства | 102,4 | 102,4 | ||
Розвиток земельних відносин та управління об’єктами комунальної власності | ||||||
2. | Програма розвитку земельних відносин Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Управління земельних відносин та комунальної власності | 4 640,0 | 1 530,0 | ||
3. | Програма управління комунальним майном Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки. | Управління земельних відносин та комунальної власності | 175,0 | 25,0 | ||
Будівельний комплекс, архітектура та містобудування | ||||||
4. | Програма із створення, розроблення містобудівної та проєктної документації території Коростенської міської територіальної громади на 2023-2025 роки | Відділ архітектури та містобудування | 36 700,0 | 5 420,0 | ||
Інвестиційна політика | ||||||
5. | Програма по залученню інвестицій та поліпшенню інвестиційного клімату Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 395,2 | 395,2 | ||
Розвиток підприємництва | ||||||
6. | Програма підтримки малого та середнього підприємництва Коростенської міської територіальної громади на 2020-2024 роки | Управління економіки | 422,3 | 69,3 | ||
Зайнятість населення та ринок праці | ||||||
7. | Програма зайнятості населення Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки | Управління праці та соціального захисту населення | 300,0 | 394,4 | ||
Соціальний захист населення | ||||||
8. П | Комплексна Програма «Турбота» Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки
|
Управління праці та соціального захисту населення | 17 054,9 | 14 840,0 | ||
9. | Програма соціальної підтримки Захисників і Захисниць України по Коростенській міській територіальній громаді 2023-2025 р | Управління праці та соціального захисту населення | 8 740,0 | 4 540,0 | ||
Охорона здоров’я населення | ||||||
10. | Міська програма розвитку та підтримки галузі охорони здоров’я 2023-2025 роки | Відділ охорони здоров’я | 79 636,0 | 44 939,2 | ||
Освіта і наука | ||||||
11. | Програма розвитку освіти Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 р | Відділ освіти | 149 600,0 | 12 588,2 | ||
Культура, туризм, екскурсійна діяльність | ||||||
12. | Комплексна програма розвитку культури і туризму Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Відділ культури і туризму, | 3 015,0 | 656,8 | ||
Соціальна робота з сім’ями, дітьми та молоддю | ||||||
13. | Програма «Молодь Коростенської міської територіальної громади» на 2021-2025 роки | Відділ молоді та спорту | 4 269,0 | 500,0 | ||
14. | Програма забезпечення та захисту прав дітей Коростенської міської територіальної громади на 2023-2026 роки | Служба у справах дітей | 150,0 | 175,0 | ||
15. | Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа у Коростенської міській територіальній громаді на 2021-2024 роки | 300,0 | 12,27 | |||
16. | Програма захисту інтересів та прав дітей
Коростенської міської територіальної громади на 2019-2026 роки |
– | – | |||
Фізична культура і спорт | ||||||
17. | Програма розвитку фізичної культури і спорту у Коростенській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки | Відділ, молоді та спорту | 3 000,0 | 2 675,0 | ||
Інформаційний простір | ||||||
18. | Програми підтримки і розвитку засобів масової інформації комунальної форми власності Коростенської міської територіальної громади на 2023-2025 роки | КП «Коростеньмедіа» | 4 856,9 | 5 606,0 | ||
Житлово-комунальне господарство | ||||||
19. | Комплексна Програма благоустрою Коростенської міської територіальної громади 2022-2026 роки | Управління житлово-комунального господарства | 120 480,0 | 48 368,3 | ||
20. | Програма розвитку житлово-комунального господарства Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | 245 500,0 | 20,0 | |||
Природна та техногенна безпека | ||||||
21. | Програма забезпечення техногенної і пожежної безпеки, захисту населення і територій Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | Відділ з питань цивільного захисту | 43 853,0 | 3 138,4 | ||
22. | Програма охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | 50 000,8 | 896,4 | |||
Зміцнення законності та правопорядку | ||||||
23. | Комплексна програма профілактики злочинності Коростенської міської територіальної громади на 2021-2024 роки | КУ «Яструб», Коростенський відділ поліції ГУ НП в Житомирській області | 8 204,0 | 7 152,0 | ||
24. |
Про затвердження Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил України, Коростенського добровольчого формування територіальної громади, Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024-2028 роки |
Військові частини, Коростенське добровольче формування територіальної громади №1, Коростенський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки | 2 500,0 | Кошти будуть передбачені під час перерозподілу бюджету громади за підсумками 2023 року | ||
Розвиток громади | ||||||
25. | Програма по реалізації Стратегічного плану розвитку міста Коростеня на 2020-2024 роки | Управління економіки | 251,2 | 49,0 | ||
26. | Програма розвитку органів самоорганізації населення в місті Коростені на 2021-2024 роки | Органи самоорганізації населення | 264,0 | 185,2 | ||
27. | Програма розвитку автоматизованої інформаційної системи Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки | Керуючий справами виконавчого комітету | 3 345,0 | 544,9 | ||
28. | Програма розвитку місцевого самоврядування Коростенської міської територіальної громади на 2021-2023 роки | Виконавчий комітет Коростенської міської ради | 3 887,3 | 623,9 | ||
29. | Комплексна Програма Коростенської міської територіальної громади «Безпечне місто» на 2022-2025 роки | Секретар міської ради | 1 000,0 | 200,0 | ||
УСЬОГО по громаді, тис.грн. | 792 642,0 | 155396,8 |
Заступник міського голови | Олександр СИНИЦЬКИЙ |
[1] при розрахунку показників за 2022 рік використано індекс цін виробників промислової продукції за лютий 2022 рік
[2] при розрахунку показників за 2023 рік не враховано індекс цін виробників промислової продукції (відомості не опубліковано Держкомстатом)