Про  погодження Середньострокового плану публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади на 2026–2028 роки

24.09.2025 54

Про  погодження Середньострокового плану публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади на 2026–2028 роки

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

Від  20.08.2025 року  № 412

Про  погодження Середньострокового плану публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади на 2026–2028 роки

 

З метою формування ефективної інвестиційної політики, забезпечення реалізації стратегічних пріоритетів розвитку Коростенської міської територіальної громади, підвищення ефективності використання бюджетних коштів та впровадження середньострокового планування у сфері публічних інвестицій, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.07.2022 №782 «Про затвердження Порядку підготовки, оцінки та відбору публічних інвестиційних проєктів, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів», керуючись ст.ст. 27, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

  1. Погодити Середньостроковий план публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади на 2026–2028 роки (Додається).
  2. Відділу міжмуніципального та міжнародного співробітництва забезпечити внесення Середньострокового плану публічних інвестицій до інформаційної системи DREAM.
  3. Головним розпорядникам бюджетних коштів забезпечити виконання заходів, передбачених Середньостроковим планом публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади на 2026–2028 роки.

 

 

Міський голова                                              Володимир МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Олександр .ЯСИНЕЦЬКИЙ

Начальник управління економіки

Володимир СТУЖУК

Начальник фінансового управління

Людмила БАРДОВСЬКА

 

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Коростенської міської ради

від 20.08.2025 р.  № 412

 

 

Середньостроковий план публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади  на 2026–2028 роки

 

Загальна характеристика

Середньостроковий план публічних інвестицій Коростенської міської територіальної громади на 2026–2028 роки  (далі — Середньостроковий план) розроблено відповідно до Конституції України (ст.142), Бюджетного кодексу України (ст.21, 22, 71, 71¹, 75, 75¹, 75-2, 76); Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст. 27, 28, 70); Закону України «Про державне прогнозування та планування економічного і соціального розвитку України»; Постанови КМУ від 28.02.2025 р. №294 «Про затвердження Порядку розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави», від 28.02.2025 р. №232 «Деякі питання розподілу публічних інвестицій», від 28.02.2025 р. № 527 «Деякі питання управління публічними інвестиціями».

Метою Середньострокового плану є забезпечення цілісного управління публічними інвестиціями Коростенської громади, їх стратегічного планування, оцінки, відбору, реалізації та моніторингу.

Основні завдання Середньострокового плану полягають у тому, щоб системно спрямувати ресурси громади на найважливіші напрямки розвитку, які забезпечують економічне зростання, поліпшення якості життя мешканців і підвищення інвестиційної привабливості.

Основні напрямки Середньострокового плану узгоджуються з Цілями сталого розвитку України на період до 2030 року, Державною стратегією регіонального розвитку України, Стратегією розвитку Житомирської області на період до 2027 року, Стратегічним планом Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, цільовими програмами розвитку Коростенської громади  (відповідно до сфер життєдіяльності громади) та мають найвищий рівень пріоритетності серед інших напрямів діяльності відповідної галузі для отримання фінансування.

Середньостроковий план публічних інвестицій громади сформований на підставі пропозицій структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради/головних розпорядників бюджетних коштів відповідно до цілей і завдань стратегічних та програмних документів громади, в межах доведеного фінансовим управлінням виконавчого комітету Коростенської міської ради, орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на середньостроковий період.

 

 

 

 

Наскрізні стратегічні цілі здійснення публічних інвестицій.

Наскрізні стратегічні цілі Коростенської громади – це широкі та довгострокові орієнтири, що проходять через усі сфери розвитку громади та поєднують економічні, соціальні, екологічні та управлінські завдання. Для Коростенської громади, з урахуванням викликів воєнного часу, наявного потенціалу та сучасних підходів до місцевого розвитку, наскрізними стратегічними цілями, Інвестиційна рада визначила:

  1. Відновлення, модернізація та розвиток муніципальної інфраструктури:
    1. відбудова об’єктів, пошкоджених внаслідок воєнних дій;
    2. покращення транспортної доступності;
    3. розвиток муніципальної інфраструктури та послуг.
  2. Стійка соціальна політика та якісні публічні послуги:
    1. підвищення доступу до медичних, освітніх та соціальних послуг;
    2. турбота про ветеранів, внутрішньо переміщених осіб, вразливі категорії населення;
    3. підтримка молоді, сімей, людей похилого віку.
  3. Екологічна стійкість і безпечне довкілля:
    1. управління відходами;
    2. енергоефективність,
    3. адаптація до змін клімату;
    4. відновлення та збереження природних ресурсів.
  4. Безпека громади в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення:
    1. підготовка громадської та муніципальної інфраструктури до надзвичайних ситуацій;
    2. реалізація програми підтримки учасників бойових дій, родин загиблих; їх психологічна та соціальна реабілітація.

Відповідно до Стратегічного плану розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року з урахуванням завдань та заходів цільових програм галузей громади, з урахуванням визначених пріоритетних галузей (секторів) для публічного інвестування держави, сформовані Пріоритетні галузі та напрями публічного інвестування для Коростенської міської територіальної  громади на середньостроковий період 2026-2028 роки (додаток 1, Додаток 2).

 

Фінансова структура публічних інвестицій громади на 2026-2028 р

Орієнтовний граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на 2026-2028 роки в розрізі джерел фінансового забезпечення за роками становить:

тис.грн.

Показник 2026 рік (прогноз) 2027 рік (прогноз) 2028 рік (прогноз) Разом 2026-2028 роки (прогноз)
Місцевий бюджет 20 000,0 22 000,0 30 000,0 72 000,0
Державний бюджет 110 000,0 141 115,0 130 000,0 381 115,0
Інші джерела 50 000,0 50 000,0 50 000,0 150 000,0
РАЗОМ 180 000,0 213 115,0 210 000,0 603 115,0

Розподіл орієнтованого граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на 2026-2028 роки на сектори (галузі) для публічного інвестування в межах доведених фінансовим управлінням становить:

тис.грн.

Сектори (галузі) для публічного інвестування 2026 рік (прогноз) 2027 рік (прогноз) 2028 рік (прогноз) Разом 2026-2028 роки (прогноз)
Освіта і наука 10 000,0 10 000,0 10 000,0 30 000,0
Соціальна сфера 500,0 500,0 500,0 1 500,0
Охорона здоров’я 1 500,0 6 500,0 10 500,0 18 900,0
Муніципальна інфраструктура та послуги 8 000,0 5 000,0 8 500,0 21 500,0
Культура та інформація 500,0 500,0
РАЗОМ 20 000,0 22 000,0 30 000,0 72 000,0

 

Підсумки та перспективи

Середньостроковий план громади є документом, що формує основу для якісно нового підходу до управління публічними інвестиціями в територіальній громаді та країни в цілому.

Визначення наскрізних стратегічних цілей, узгодження зі Стратегічним планом розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, продовження та завершення розпочатих проєктів і цільових програм громади, визначення пріоритетних галузей (секторів), основних напрямів публічного інвестування забезпечуватимуть спрямування бюджетних та залучених коштів на реалізацію ключових проєктів розвитку. Це сприятиме ефективному використанню як попередньо вкладених, так і поточних публічних інвестицій у пріоритетні галузі в середньостроковому періоді.

Визначення напрямів публічного інвестування відповідних галузей (секторів має важливе значення для подальшої підготовки, оцінки проектів та програм, а також формування єдиного проектного портфеля публічних інвестицій громади. В подальшому лише ті проекти та програми, що включені до галузевого (секторального) проектного портфеля та відповідають основним напрямам публічного інвестування можуть бути включені в Єдиний проектний портфель публічних інвестицій держави та, відповідно, зможуть отримати фінансування за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів у та/або з наданням державної підтримки.

Внесення змін та доповнень до середньострокового плану громади здійснюється відповідно до вимог законодавства України.

 

Додаток 1 Перелік основних напрямів для публічного інвестування проєкті і програм Коростенської міської територіальної громади на 2026-2028 роки.

 

Додаток 2 Перелік напрямів публічного інвестування проєкті і програм  Коростенської міської територіальної громади на 2026-2028 роки.

 

Керуючий  справами  виконкому                       Олена РИЖОВА

 

 

 

 

Додаток 1

до Середньострокового плану план публічних інвестицій

Коростенської міської територіальної громади

на 2026–2028 роки

 

Перелік основних напрямів

для публічного інвестування проєктів і програм Коростенської міської територіальної громади на 2026-2028 роки

 

Галузь (сектор)/підсектор,
у тому числі основні (пріоритетні) напрями публічних інвестицій
Загальний обсяг
публічних інвестицій у розрізі галузей (секторів)
В тому числі за роками, тис.грн.: Цільовий показник
2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028 рік

(план)

Галузь ОСВІТА І НАУКА    Підсектор: ШКІЛЬНА ОСВІТА / ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Стратегічний / програмний документ: Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, Стратегія розвитку освіти Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки, Програма розвитку освіти Коростенської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, План трансформації мережі закладів освіти Коростенської міської територіальної громади на 2024-2027 роки
Забезпечення закладів загальної середньої освіти засобами навчання та обладнанням в межах впровадження реформи “Нова українська школа:

Пілотування реформи базової середньої освіти у 2026,2027 роках Коростенським міським ліцеєм  №6 Житомирської області. 

Придбання засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів  21 закладу  загальної середньої освіти для реалізації Державного стандарту базової середньої освіти.

5 305,0 2 295,0 850,0 2 160,0 2 пілотні класи (53 учні) забезпечені  сучасними засобами навчання, комп’ютерним та мультимедійним обладнанням, меблями, навчальною літературою.

111 навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти, які реалізують Державний стандарт базової середньої освіти,  містять сучасне комп’ютерне та мультимедійне обладнання,   засоби навчання для навчальних предметів, оновлені шкільні  меблі.

Облаштування захисних споруд цивільного захисту (укриттів) у закладах загальної середньої освіти:

Облаштування безпечних умов у закладах, що надають  загальну середню освіти (облаштування укриттів), а саме: Коростенських міських ліцеїв №9, №11, №12 Житомирської області

2 824,0 2 824,0 Кількість облаштованих найпростіших укриттів закладів загальної середньої освіти – 3.
Облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист):

Облаштування безпечних умов у Коростенських міських ліцеях №1, №9 Житомирської області (протипожежний захист)

600,0 600,0 Кількість закладів загальної середньої освіти, в яких проведено вогнезахисне оброблення  дерев’яних конструкцій – 2;

Кількість закладів загальної середньої освіти, обладнаних новим протипожежним обладнанням   – 2

Безперешкодний доступ до якісної освіти – шкільні автобуси:

Придбання шкільних автобусів (в тому числі для перевезення дітей з обмеженими фізичними можливостями) для Кожухівської гімназії, Грозинського ліцею, Коростенської ДЮСШ 

2 400,0 800,0 400,0 1 200,0 Кількість придбаних шкільних автобусів – 3.
Забезпечення доступу до якісного та безпечного харчування  у закладах освіти шляхом розвитку сучасної інфраструктури їдальнь (харчоблоків):

Придбання обладнання, створення та модернізація (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоку та обідньої зали) Коростенського міського ліцею №11, №2 ім.В.Сингаївського

1 589,0  1 089,0 500,0 Кількість реконструйованих  та модернізованих шкільних їдалень – 1

Кількість капітально відремонтованих та  модернізованих шкільних їдалень – 1

 Модернізація інфраструктури закладів вищої освіти шляхом впровадження заходів з енергозбереження, та підвищення рівня енергоефективності:

Встановлення сонячних електростанцій на будівлях Коростенських міських ліцеїв №4, №12 Житомирської області

3 000,0 3 000,0 Кількість встановлених сонячних електростанцій  на будівлях  закладів загальної середньої освіти – 2
Придбання допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають повну загальну середню освіту:

Придбання допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають повну загальну середню освіту в закладах загальної середньої освіти  Коростенської міської територіальної громади (160 дітей з ООП).

432,0 144,0 144,0 144,0 Кількість  дітей з ООП закладів загальної середньої освіти, для яких придбані допоміжні засоби для навчання відповідно до нозологій,  – 160
Модернізація освітніх просторів та оновлення матеріально-технічної бази академічних ліцеїв:

Забезпечення сучасним обладнанням кабінетів Коростенського міського ліцею №11, №4 Житомирської області  для реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти у мовно-літературному та соціально-гуманітарному кластерах.

Забезпечення сучасним обладнанням кабінетів Коростенського міського ліцею №11 Житомирської області  для реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти у STEM- кластері

1 300,0  600,0 700,0 Кількість створених мовно-літературних та соціально-гуманітарних  кластерів – 4; STEM- кластер – 1;

кількість модернізованих кабінетів  для реалізації Державного стандарту профільної освіти – 12

Створення мережі пансіонів для закладів освіти (ліцеїв), які реалізують Державний стандарт профільної середньої освіти:

Створення пансіону (шляхом реконструкції наявних приміщень) для Коростенського міського ліцею №11 Житомирської області, який  реалізуватиме Державний стандарт профільної середньої освіти

3 000,0  3 000,0 Реконструйовано, капітально відремонтовано 4 приміщення, облаштовано  1 пансіон.
Придбання допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту:

Придбання допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають повну загальну середню освіту в закладах дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади (80 дітей з ООП).

216,0 72,0 72,0 72,0 Кількість  дітей з ООП закладів дошкільної  освіти, для яких придбані допоміжні засоби для навчання відповідно до нозологій,  -80
Розширення доступу до якісних, безпечних та різноманітних типів та форм здобуття дошкільної освіти для кожної дитини шляхом інвестування у створення нових типів організації освітньої діяльності у закладах дошкільної освіти:

Організація нових типів освітньої діяльності у закладах  дошкільної  освіти:  Центр педагогічного партнерства  на базі Закладу дошкільної освіти №12 м.Коростеня Житомирської області та дошкільний підрозділ Кожухівської гімназії  Коростенської міської ради

40,0  40,0 Кількість закладів дошкільної освіти, в яких організовано нові типи освітньої діяльності,  – 2
Модернізація та відбудова інфраструктури закладів загальної середньої освіти:

Капітальний ремонт  Коростенського міського ліцею №11 Житомирської області (два корпуси)  з утепленням фасаду, з 2027-28 н.р. – академічний профільний ліцей.

8 294,0  5 000,0 3 294,0 Капітально відремонтовано та утеплено фасад  2 навчальних  корпусів ліцею.  Перспективна кількість учнів – 1 000.
Оновлення інфраструктури закладів дошкільної освіти:

Облаштування закладів дошкільної освіти засобами доступності (пандуси, підйомники) – 10 ЗДО

1 000,0  1 000,0 Кількість підйомників – 4; кількість пандусів – 6
ВСЬОГО по галузі ОСВІТА і НАУКА 30 000,0 10 000,0 10 000,0 10 000,0  
 

 

Галузь: СОЦІАЛЬНА СФЕРА

Стратегічний / програмний документ: Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, Комплексна програма “Турбота” Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки, Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,  та осіб з їх числа у Коростенській міській територіальній громаді  на 2025-2028 роки
Розвиток мережі державних ветеранських просторів:  Створення ветеранського простору в Коростенській міській територіальні громаді. 500,0 500,0 Ветеранський простір  – 1

Кількість відвідувачів за рік  500 осіб;

Кількість проведених заходів 12 на рік;

Кількість залучених ветеранів до програм і проєктів 50 осіб

Забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування:

Придбання соціального житла для особи з числа дітей сиріт (1 квартира) (Придбання житла для забезпечення потреб дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування)

1 000,0 500,0 500,0 Придбано – 3 квартири
ВСЬОГО по галузі: СОЦІАЛЬНА СФЕРА 1 500,0 500,0 500,0 500,0  
Галузь: ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
Стратегічний / програмний документ: Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, Програма охорони здоров’я Коростенської міської територіальної громади на 2023-2025 роки, Програма розвитку та підтримки галузі охорони здоров’я Коростенської міської територіальної громади на 2023-2025 роки.
Забезпечення доступу до якісної медичної допомоги шляхом розбудови й модернізації об’єктів медичної інфраструктури:

Забезпечення доступу до якісної медичної допомоги шляхом розбудови й модернізації об’єктів медичної інфраструктури

4 500,0 1 000,0 1 500,0 2 000,0 Кількість новостворених або модернізованих відділень: – 1

Пропускна здатність – щодня до 400 пацієнтів можуть отримати послуги стаціонарного лікування.

Забезпечення медичних закладів сучасним обладнанням та медичними виробами:

Забезпечення медичних закладів сучасним обладнанням та медичними виробами

14 000,0 500,0 5 000,0 8 500,0 Кількість одиниць обладнання – “Закуплено та встановлено 2 одиниці обладнання
ВСЬОГО по галузі: ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я 18 500,0 1 500,0 5 500,0 10 500,0  
Галузь: МУНІЦИПАЛЬНА ІНФРАСТРУКТКРА ТА ПОСЛУГИ
Стратегічний / програмний документ: Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, Програма розвитку житлово-комунального господарства Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки, Програма благоустрою Коростенської міської територіальної громади на 2022 – 2026 роки, Комплексна програма “Турбота” Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки
Відновлення, розвиток та модернізація інфраструктури централізованого водопостачання та водовідведення, в тому числі з впровадженням альтернативних джерел енергії:

Реконструкція ділянок каналізаційної мережі по вулиці Шевченка, 10 –  26, по вулиці Бандери Степана в місті Коростень, Житомирської області. Реконструкція ділянок водопровідної мережі по вулиці Шевченка, 26 – 30, по  вулиці Сосновського В., 64А-48, по вулиці Сосновського В., 62-А (район казарми), по вулиці Ярослава Мудрого Князя,1-63-А в місті Коростень, Житомирської області

19 500,0 7 000,0 4 500,0 8 000,0 Побудовано, капітально відремонтовано та реконструйовано 24,878 км – водопровідних та каналізаційних мереж.

 

Розбудова системи збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів:

Розбудова системи збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів Полігон ТПВ в м. Коростень

1 000,0 500,0 500,0 Побудовано 1 регіональний полігон для видалення побутових відходів.

90% – рівень охоплення населення послугою з управління побутовими відходами.

Створення безбар’єрних маршрутів у населених пунктах: Комунальне некомерційне підприємство “Центр первинної медико-санітарної допомоги”. 400,0 400,0 Створено/облаштовано 1 безбар’єрний маршрут (територія КНП “ЦПМСД”)
Створення безбар’єрних маршрутів у населених пунктах: Міський будинок культури ім.Т.Шевченка 600,0 600,0 Створено/облаштовано 1 безбар’єрний маршрут (територія Міського будинку культури ім.Т.Шевченка))
Всього по галузі: МУНІЦИПАЛЬНА ІНФРАСТРУКТКРА ТА ПОСЛУГИ 21 500,0 8 000,0 5 000,0 8 500,0  
Галузь: КУЛЬТУРА ТА ІНФОРМАЦІЯ
Стратегічний / програмний документ: Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року, Комплексна програма розвитку культури і туризму  Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки
Покращення якості надання культурних послуг шляхом оновлення матеріально-технічної бази закладів культури, що надають базові культурні послуги:

Поповнення бібліотечних фондів.

500,0 500,0 Кількість книговидач – 450 тис. одиниць.

Книгозакупівля:

2500 книг.

ВСЬОГО по галузі: КУЛЬТУРА ТА ІНФОРМАЦІЯ 500,0 500,0  
ВСЬОГО по ГАЛУЗЯМ ГРОМАДИ 72 000,0 20 000,0 22 000,0 30 000,0  

Додаток 2

до Середньострокового плану план публічних інвестицій

Коростенської міської територіальної громади

на 2026–2028 роки

Перелік напрямів публічного інвестування проєкті і програм

Коростенської міської територіальної громади на 2026-2028 роки.

 

Галузь (сектор)/підсектор,
у тому числі основні (пріоритетні) напрями публічних інвестицій
Загальна вартість заходу, тис.грн. Потреба в коштах, тис.грн.
2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028 рік

(план)

Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року.

·         Завдання 2.1.4. Розроблення та впровадження плану просторового планування; розроблення містобудівної документації.

Програма із створення, розроблення містобудівної та проектної документації територій Коростенської міської територіальної громади на період 2023-2025 рр. 

·         Завдання  4.13 Розробка комплексного плану просторового розвитку Коростенської міської територіальної громади

Розробка комплексного плану просторового розвитку Коростенської міської територіальної громади 31 115,0 10 000,0 21 115,0
Галузь: МУНІЦИПАЛЬНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ПОСЛУГИ

Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року.

·         Завдання 2.1.2. Впровадження технологій енергоефективності та застосування альтернативних джерел енергії.

Напрям: ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ В ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ

Термомодернізація будівель закладів бюджетної сфери 

150 000,0 50 000,0 50 000,0 50 000,0
Галузь: МУНІЦИПАЛЬНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ПОСЛУГИ

Стратегічний план розвитку Коростенської міської територіальної громади до 2030 року.

·         Завдання  2.3.3. Управління та поводження з відходами

Програма енергоефективності Коростенської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

·         Завдання 3 розділ 2. Підвищення енергоефективності установ, організацій та комунальних підприємств, які фінансуютьс я бюджетом громади

Напрям: РОЗБУДОВА СИСТЕМИ ЗБИРАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ВІДНОВЛЕННЯ ТА ВИДАЛЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

Будівництво регіонального полігону твердих побутових відходів площею 30 га на території Коростенського району (перехрестя трас М-07 та Р-49)

600 000,0 100 000,0 120 000,0 130 000,0

2029 р – 150 000,0

2030 р -100 000,0

ВСЬОГО ПО НАПРЯМАМ ПУБЛІЧНОГО ІНВЕСТУВАННЯ 781 115,0 160 000,0 191 115,0 180 000,0

2029 р – 150 000,0

2030 р. – 100 000,0

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2717 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 44 Усі
Чат-бот Гаряча лінія