Про погодження тексту договору по закупівлі «Енергосервіс очисних споруд каналізації Коростенського комунального підприємства «Водоканал»

29.01.2024 81

Про погодження тексту договору по закупівлі  «Енергосервіс очисних споруд каналізації  Коростенського комунального підприємства «Водоканал»

 

      УКРАЇНА

Коростенська міська рада Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від  17.01.2024 р.  № 4  

 

Про погодження тексту договору по закупівлі

«Енергосервіс очисних споруд каналізації

Коростенського комунального підприємства «Водоканал»

 

Розглянувши лист т.в.о. начальника ККП «Водоканал» Онищука А.М. від 08.01.2024 р. № 22, з метою реалізації технічних та організаційних енергоефективних заходів енергосервісу, направлених на заміщення споживання технологічним обладнанням очисних споруд каналізації                КП «Водоканал» електричної енергії від постачальника електричної енергії на споживання електричної енергії, що буде згенерована сонячною електростанцією, що дозволить зменшити витрати підприємства на закупівлю енергоносіїв у складовій тарифу на послугу централізованого водовідведення, який буде затверджуватись для підприємства виконавчим комітетом Коростенської міської ради, керуючись  пп. 3 ч. «б» ст. 28, пп. 1 ч. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  виконавчий  комітет  Коростенської міської ради

 

РІШАЄ:

 

  1. Погодити текст договору по закупівлі «Енергосервіс очисних споруд каналізації Коростенського КП «Водоканал» (додаток).

 

  1. ККП «Водоканал» при розрахунках тарифів на централізоване водовідведення враховувати суми виплат по даному договору та розмір фіксованих відсотків скорочення витрат підприємства на оплату електричної енергії, що підлягають до сплати виконавцю договору.

 

 

Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ

Заступник начальника управління ЖКГ

Сергій СТУЖУК

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Коростенської міської ради

від 17.01.2024 р. № 4

 

 

ЕНЕРГОСЕРВІСНИЙ ДОГОВІР №_____

м. Коростень

 

 

________________ р.

Коростенське комунальне підприємство “Водоканал” (найменування юридичної особи, в оперативному управлінні або господарському віданні якого перебуває об’єкт енергосервісу), в особі тимчасово виконуючого обов’язки начальника Онищука Андрія Миколайовича, що діє на підставі Статуту (далі – Замовник), з однієї сторони, і

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН” в особі директора Савенкова Ігоря Олександровича, що діє на підставі Модельного статуту (далі – Виконавець), з іншої сторони (далі – Сторони), уклали енергосервісний договір (далі – Договір) про таке:

 

  1. Предмет енергосервісного договору

1.1         Предметом договору є здійснення послуг з енергосервісу очисних споруд каналізації Коростенського комунального підприємства «Водоканал» згідно із ДК 021:2015 код 99999999-9 – Не відображене в інших розділах за адресою: Житомирська область, Коростенський район, Бехівська сільська рада (далі – енергосервіс), оплата якого здійснюється за рахунок досягнутого в результаті здійснення енергосервісу скорочення Замовником споживання електричної енергії порівняно із споживанням (витратами) за відсутності енергосервісу, у межах суми скорочення видатків на оплату енергоносіїв, порівняно з видатками, які були б здійснені за відсутності енергосервісу. Енергосервісом є комплекс технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів енергосервісу, перелік яких, строки та умови їх впровадження наведено у Додатку 1 до Договору. Енергосервісний договір розроблено відповідно до вимог Примірного енергосервісного договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 845.

 

  1. Ціна енергосервісного договору
    • Ціна Договору становить 6 916 224,09 грн (шість мільйонів дев’ятсот шістнадцять тисяч двісті двадцять чотири гривні 09 копійок), в тому числі податок на додану вартість 1 152 704,02 грн (один мільйон сто п’ятдесят дві тисячі сімсот чотири гривні 02 копійки).

 

  1. Характеристика об’єкта енергосервісу
    • Характеристика об’єкта енергосервісу, режими та умови використання електричної енергії на об’єкті енергосервісу наведено у Додатку 2 до Договору.
    • Замовник зобов’язаний повідомити Виконавця про заплановані зміни показників, що містяться у Додатку 2 до Договору, не пізніше ніж за 60 календарних днів до дати запровадження таких змін, а у випадку конструктивних та/або інженерних змін об’єкту енергосервісу – не пізніше ніж за 120 календарних днів.
    • Замовник зобов’язаний самостійно укласти договори та купувати паливно-енергетичні ресурси, необхідні для експлуатації об’єкту енергосервісу.

 

 

  1. Базовий рівень споживання електричної енергії у натуральних показниках та у грошовій формі
    • Базовий річний рівень споживання електричної енергії на об’єкті енергосервісу (очисні споруди каналізації Коростенського комунального підприємства «Водоканал», за адресою Житомирська область, Коростенський район, Бехівська сільська рада) визначений як усереднене значення у натуральних показниках обсягів річного та помісячного споживання за 2019 та 2021 роки електричної енергії відповідно до пункту 69 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178:
Вид паливно-енергетичних ресурсів (житлово-комунальних послуг) Річний базовий рівень споживання у натуральних показниках Ціни, з ПДВ Річний базовий рівень споживан-ня у грошовій формі,         тис. грн, з ПДВ
одиниця вимірювання значення одиниця вимірювання значення
Електрична енергія (електропостачання) кВт*год/рік 734031 грн/кВт*год 7,01376 5148,32
  • Базовий рівень та базові показники режиму споживання електричної енергії на об’єкті енергосервісу з помісячним розподілом споживання електричної енергії, на підставі яких здійснюється моніторинг і верифікація, наведено у Додатках 3, 4 до Договору.
  • Сума обсягів помісячного розподілу базового споживання електричної енергії дорівнює базовому річному рівню споживання електричної енергії.

 

  1. Скорочення споживання та витрат на оплату електричної енергії, якого має бути досягнуто в результаті здійснення енергосервісу
    • Рівень скорочення споживання електричної енергії, який повинен бути досягнутий в результаті здійснення енергосервісу, за кожний рік дії Договору наведено у Додатку 5 до Договору.
    • Рівень скорочення витрат на оплату електричної енергії, який повинен бути досягнутий в результаті здійснення енергосервісу, за кожний рік дії Договору наведено у Додатку 6 до Договору.
    • Очікувані показники щорічних витрат Замовника на оплату енергосервісу наведено в календарному плані згідно із Додатком 7 до Договору. Замовник передбачає витрати на енергосервіс при формуванні тарифу на централізоване водовідведення.
    • Уточнення календарного плану (Додаток 7 до Договору) відбувається шляхом укладання додаткової угоди до Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати реєстрації в Замовника відповідного звернення Виконавця.

 

  1. Строк дії енергосервісного договору
    • Строк дії енергосервісного договору становить 13 років 74 дні.
    • Договір набирає чинності з дати його укладання та діє в частині надання послуг енергосервісу відповідно до Додатку 1.
    • Дія Договору припиняється достроково у разі, коли сукупна сума виплат (платежів) за Договором досягла ціни Договору, визначеної пунктом 2.1 Договору.
    • Зміни до Договору можуть бути внесені на підставі чинного законодавства України та тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється відповідною додатковою угодою до Договору та набирає чинності з моменту її посвідчення підписами та печатками Сторін (у разі наявності), якщо інше не застережене в самій додатковій угоді або чинному законодавстві України.

 

  1. Порядок оплати енергосервісу за Договором
    • Оплата за Договором здійснюється Замовником за рахунок скорочення витрат Замовника на оплату електричної енергії порівняно із витратами на оплату електричної енергії за відсутності таких заходів (як передбачено частиною п’ятою статті 5 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації») за відповідний період на підставі тарифів, що діяли у період, за який здійснюється оплата.
    • Сума скорочення витрат Замовника визначається як різниця між базовим рівнем споживання електричної енергії та фактичним рівнем споживання електричної енергії, помножена на ціну на електричну енергії, включаючи вартість послуг з передачі електричної енергії та розподілу електричної енергії (з ПДВ), що діяв на період, за який здійснюється оплата.
    • Оплата за Договором здійснюється щомісяця (далі – розрахунковий період).
    • Платіж за розрахунковий період визначається за формулою:

 

Платіж = (В х ∆W х Ц) /100, грн

де:

В – фіксований відсоток суми скорочення витрат Замовника на оплату електричної енергії, що підлягає до сплати Виконавцю відповідно до пункту 7.5 Договору, %;

∆W – фактичний рівень скорочення споживання електричної енергії, який дорівнює обсягу генерації електричної енергії сонячною електростанцією, що визначається за відповідними приладами обліку генерації електричної енергії, кВт*год;

Ц – ціна на електричну енергію, що споживається Замовником за приладами обліку електричної енергії від постачальника електричної енергії (включаючи вартість послуг з передачі електричної енергії та розподілу електричної енергії), що діє на кінець відповідного розрахункового періоду, грн/кВт*год, з ПДВ.

  • Фіксований відсоток суми скорочення витрат Замовника на оплату електричної енергії, що підлягає до сплати Виконавцю за Договором становить 90 відсотків.
  • Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акту про виконання зобов’язань відповідно до пункту 7.3 Договору, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
  • Акт про виконання зобов’язань складається Виконавцем кожного розрахункового періоду відповідно до Додатку 8 до Договору. До кожного Акту про виконання зобов’язань додається Протокол розрахунків фактичного рівня скорочення споживання електричної енергії (згідно із Додатком 9 до Договору).
  • Акт про виконання зобов’язань може складатися за декілька розрахункових періодів.

 

  1. Порядок коригування визначення та розрахунку результату здійснення енергосервісу, методи вимірювання, перевірки фактичного скорочення рівня споживання та/або витрат електричної енергії
    • Результат фактичного рівня скорочення споживання електричної енергії – це обсяг заміщення споживання електричної енергії від постачальника електричної енергії на споживання електричної енергії, що згенерована сонячною електростанцією, що встановлена відповідно до Додатку 1 до Договору у натуральних показниках (кВт*год).
    • Для вимірювання та перевірки фактичного рівня скорочення споживання електричної енергії за розрахунковий період Виконавець протягом 5 (п’яти) робочих днів після закінчення розрахункового періоду знімає показники (за участі представника Замовника) із приладу обліку електричної енергії, що згенерована сонячною електростанцією за відповідний розрахунковий період.
    • Протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання даних, що визначені у пункті 8.2 Договору, Виконавець надсилає Замовникові Акт про виконання зобов’язань відповідно до Додатку 8 до Договору та Протокол розрахунків фактичного рівня скорочення споживання електричної енергії відповідно до Додатку 9 до Договору.
    • У разі наявності у Замовника заперечень (зауважень) до Акту про виконання зобов’язань та/або протоколів розрахунків фактичного рівня скорочення споживання електричної енергії, їх узгодження може вирішуватися Сторонами шляхом проведення переговорів.
    • Замовник розглядає і підписує Акт про виконання зобов’язань протягом 3 (трьох) робочих днів з дня його надходження.
    • Акт про виконання зобов’язань підписується Сторонами та скріплюється печаткою (за наявності). Такий акт є підставою для здійснення платежу Виконавцю за Договором.
    • У випадку, якщо Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Акту про виконання зобов’язань, безпідставно (без вказівки в письмовому вигляді причин, які не дозволяють фактично або юридично здійснити підписання Акту про виконання зобов’язань) не підпише Акт про виконання зобов’язань, то такий Акт про виконання зобов’язань вважається погодженим та підписаним Замовником, а платіж за відповідний розрахунковий період повинен бути сплачений Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі рахунку Виконавця.
    • Порядок коригування визначення рівня споживання електричної енергії у розрахунковому періоді та розрахунку результату здійснення енергосервісу у разі виникнення протягом строку дії Договору змін у режимі роботи об’єкту, в тому числі кількості  робочих днів об’єкту енергосервісу, зміни функціонального призначення об’єкту енергосервісу, встановленої потужності енергоспоживчого обладнання, за погодженням Сторін визначається додатково.
    • Прилад обліку, що фіксує показники згенерованої сонячною електростанцією електричної енергії, має бути опломбований в установленому порядку за участі представників Сторін Договору.

 

  1. Права та обов’язки Сторін
    • Виконавець зобов’язаний:

9.1.1 забезпечити у строки, що визначені в Додатку 1 до Договору, здійснення заходів енергосервісу;

9.1.2 розробити та погодити проектну документацію, оформити дозвільні документи, необхідні для здійснення енергоефективних заходів енергосервісу, що визначені в Додатку 1 до Договору;

9.1.3 усунути недоліки та/або запровадити додаткові заходи енергосервісу для забезпечення дотримання умов Договору або відшкодувати Замовнику суму різниці між фактичним рівнем скорочення споживання та/або витрат на оплату електричної енергії і рівнем скорочення споживання та/або витрат на оплату електричної енергії, що визначено умовами Договору, в разі, коли фактичний рівень щорічного скорочення споживання та/або витрат на оплату електричної енергії у результаті здійснення енергосервісу не відповідає умовам Договору з вини Виконавця.

9.1.4 надавати на запит Замовника інформацію про виконання Договору;

9.1.5 оперативно реагувати на скарги/звернення Замовника протягом 1 (одного) робочого дня у випадку якщо вони стосуються встановленого обладнання, які виникли в результаті впровадження (забезпечення функціонування) енергоефективних заходів енергосервісу згідно із Додатком 1 до Договору;

9.1.6  повідомити (е-поштою на адресу Сторони згідно з розділом Договору «реквізити Сторін») Замовника про завершення виконання кожного з енергоефективних заходів енергосервісу зазначених у Додатку 1 до Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту виконання;

9.1.7 письмово (е-поштою) повідомляти Замовника щодо необхідності подовжити строки здійснення енергоефективних заходів енергосервісу протягом 10 (десяти) робочих днів з дня виникнення такої потреби із наданням обґрунтування та пропозицій щодо такого подовження.

  • Виконавець має право:

9.2.1 залучати для здійснення енергоефективних заходів енергосервісу третіх осіб, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення умов Договору;

9.2.2 отримати від Замовника технічну документацію і діючі договори постачання електричної енергії на об’єкті енергосервісу, а також актуальні відомості про об’єкт енергосервісу, в тому числі про технічні характеристики обладнання, яке споживає електричну енергію, наявність приладів комерційного та технічного обліку електричної енергії;

9.2.3 отримати частину приміщення для розміщення обладнання, матеріалів, інструментів, устаткування, необхідного для здійснення енергоефективних заходів енергосервісу відповідно до Додатку 1 до Договору;

9.2.4 доступу до об’єкта енергосервісу протягом строку дії Договору;

9.2.5 у разі необхідності подовжити строки здійснення заходів енергосервісу протягом 10 (десяти) робочих днів з дня виникнення такої потреби, письмово (е-поштою) повідомивши Замовника із наданням пропозицій щодо такого продовження та укладання додаткової угоди;

9.2.6 пропонувати додаткові заходи енергосервісу для забезпечення дотримання умов Договору.

У випадку, коли недотримується, передбачений Договором, рівень щорічного скорочення споживання та/або витрат на оплату електричної енергії (менш ніж передбачено Договором),  з вини Виконавця, Виконавець відшкодовує Замовнику суму, що випливає з недотримання рівня щорічного скорочення споживання та/або витрат на оплату електричної енергії, в разі якщо:

  • у Замовника не відбувалося змін у призначенні та/або режимів використання об’єкту енергосервісу, попередньо не погоджених з Виконавцем;
  • базові характеристики об’єкту енергосервісу (згідно із Додатками 2, 3, 4, 5 до Договору) не виявилися помилковими.
    • Замовник зобов’язаний:

9.3.1 надати Виконавцю технічну документацію і діючі договори постачання електричної енергії на об’єкті енергосервісу, а також актуальні відомості про об’єкт енергосервісу, в тому числі про технічні характеристики обладнання, яке споживає електричну енергію, наявність приладів комерційного та технічного обліку електричної енергії;

9.3.2 у разі зміни характеристик об’єкта енергосервісу письмово повідомити про це Виконавцю не пізніше ніж за 1 (один) місяць до такої зміни;

9.3.3 надати частину приміщення для розміщення обладнання, матеріалів, інструментів, устаткування, необхідного для здійснення енергоефективних заходів енергосервісу відповідно до Додатку 1 до Договору;

9.3.4 надати Виконавцю доступ до об’єкта енергосервісу протягом строку дії Договору;

9.3.5 у встановленому порядку передбачити витрати на енергосервіс при формуванні тарифу на централізоване водовідведення;

9.3.6 у разі звернення Виконавця щодо необхідності подовжити строки здійснення енергоефективних заходів енергосервісу розглянути його пропозицію протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня її надходження та поінформувати Виконавця письмово (е-поштою);

9.3.7 на запит Виконавця сприяти Виконавцю в оформленні всіх необхідних документів, зокрема в тій частині, де необхідна участь безпосередньо Замовника;

9.3.8 забезпечити Виконавця приміщенням для персоналу на період монтажних та пуско-налагоджувальних робіт під час впровадження енергоефективних заходів енергосервісу відповідно до Додатку 1 до Договору;

9.3.9 забезпечити утримання технологічного обладнання на об’єкті енергосервісу в робочому стані;

9.3.10 своєчасно і у повному обсязі здійснювати платежі, передбачені Договором, на користь Виконавця;

9.3.11 у разі переходу (передачі) прав (повноважень) щодо сплати за Договором, забезпечити процедуру належного переукладання Договору із залученням сторони, що набула права (повноваження) на сплату за Договором, зокрема шляхом укладання додаткових угод, що не суперечить чинному законодавству.

  • Замовник має право:

9.4.1 вимагати здійснення енергоефективних заходів енергосервісу у строки, визначені у Додатку 1 до Договору;

9.4.2 уповноважити Виконавця на розроблення проектної документації, в разі необхідності оформлення дозвільних документів, необхідних для здійснення енергоефективних заходів енергосервісу відповідно до Додатку 1 до Договору;

9.4.3 вимагати усунення недоліків та/або запровадження додаткових енергоефективних заходів енергосервісу для забезпечення дотримання умов Договору або відшкодування суми різниці між фактичним рівнем скороченням споживання та/або витрат на оплату електричної енергії і рівнем скорочення, що визначено умовами Договору, в разі, коли фактичне щорічне скорочення рівня споживання та/або витрат на оплату електричної енергії у результаті здійснення енергосервісу не відповідає умовам Договору з вини Виконавця;

9.4.4 отримувати від Виконавця інформацію про виконання Договору.

  • Сторони зобов’язані забезпечити під час виконання Договору узгоджені ними та визначені законодавством режими та умови використання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг (включаючи характеристики, що відповідають вимогам у сфері організації праці, утримання споруд) згідно із державними санітарними правилами/будівельними нормами, стандартами/ вимогами законодавства.
  • Сторони мають право вносити зміни до Договору, у тому числі у строки виконання енергоефективних заходів енергосервісу у випадках, передбачених підпунктом 5 пункту 9.2 та підпунктом 6 пункту 9.3 Договору та за умов потреби перегляду структури тарифу на централізоване водовідведення в частині витрат на електроенергію та витрат на енергосервіс.

 

  1. Відповідальність сторін
    • Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань згідно з Договором.
    • Виконавець відповідає за результати здійснення енергосервісу, а також за якість виробів та обладнання, матеріалів в межах гарантійних строків, установлених виробниками та/або постачальниками таких виробів/обладнання/матеріалів.
    • Замовник відповідає за відповідність зазначених у Додатку 2 до Договору характеристик об’єкту енергосервісу його фактичним характеристикам та підтверджує, що поточний стан об’єкту енергосервісу відповідає існуючим нормативам щодо роботи об’єкту енергосервісу та відповідним санітарним, будівельним нормам і вимогам.
    • У разі нездійснення енергоефективних заходів енергосервісу або порушення термінів їх здійснення, установлених Додатком 1 до Договору, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 0,1 відсотка ціни Договору за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який нараховувалася пеня, після отримання вимоги Замовника у випадку обґрунтованого доведення вини Виконавця.
    • У разі несвоєчасного виконання Замовником зобов’язань щодо оплати за Договором Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі 0,1 відсотка суми прострочення за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який нараховувалася пеня. Право на нарахування пені набуває чинності не раніш 60 календарних днів з дня прострочення Замовником зобов’язань з оплати енергосервісу згідно із умовами Договору.

 

  1. Умови та порядок розірвання договору і наслідки такого розірвання
    • Договір може бути розірвано за згодою Сторін.
    • Договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін у разі істотного порушення Договору другою Стороною.
    • Договір може бути розірвано в односторонньому порядку з ініціативи Виконавця у разі:
  • затримання платежів Виконавцю більш ніж на 365 календарних днів;
  • припинення функціонування об’єкту енергосервісу без попереднього погодження з Виконавцем.
    • Договір може бути розірвано в односторонньому порядку з ініціативи Замовника у разі відставання Виконавцем від графіку здійснення комплексу технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) заходів енергосервісу, що визначені у Додатку 1 до Договору, більш ніж на 180 (сто вісімдесят) робочих днів з вини Виконавця або в разі настання обставин, передбачених розділом 15 Договору.
    • У разі дострокового розірвання Договору за ініціативою Замовника, за умови відсутності порушень Виконавцем зобов’язань за Договором та/або за ініціативою Виконавця, у випадках передбачених пунктом 11.3, та/або за згодою Сторін, Замовник повинен виплатити протягом 60 (шестидесяти) робочих днів Виконавцю несплачену частину ціни Договору. У разі руйнації об’єкту енергосервісу або його пошкодження, що унеможливлює подальше надання послуг з енергосервісу (забезпечення економії споживання електричної енергії) за умов повного виконання зобов’язань Виконавця щодо здійснення комплексу технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) заходів енергосервісу та відповідно до Додатку 1 до Договору, Замовник повинен сплатити вартість фактично впроваджених енергозберігаючих (енергоефективних) заходів, що визначені Додатком 1 до Договору, відповідно до узгодженого Замовником кошторису.
    • Після виплати Виконавцю несплаченої частини ціни Договору Коростенська міська територіальна громада набуває право власності без додаткової плати на все майно, утворене (встановлене) за Договором.
    • Дострокове розірвання Договору за ініціативою однієї зі Сторін можливе при направленні повідомлення у письмовій формі з бажаною датою розірвання (е-поштою на адресу Сторони згідно з розділом Договору «реквізити Сторін») іншої Сторони не менше ніж за 10 (десять) календарних днів. Дострокове розірвання Договору за ініціативою однієї зі Сторін оформляється у письмовій формі шляхом укладання відповідної додаткової угоди, яка підписується уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (у разі наявності).

 

  1. Порядок зберігання та переходу права власності майна
    • Виконавець відповідає за поставку, встановлення та експлуатацію обладнання (матеріалів), виконання робіт, що необхідні для здійснення енергосервісу відповідно до умов Договору.
    • Перелік обладнання, матеріалів та робіт, що має бути встановлене/виконано/впроваджено для реалізації енергосервісу має відповідати проєктній документації.
    • Виконавець відповідає за якість обладнання, матеріалів, комплектуючих, які будуть встановлені на об’єкті енергосервісу. Обладнання, матеріали та комплектуючі повинні мати відповідні сертифікати, етикетки, інструкції, які відповідають діючим нормам, правилам та стандартам в Україні та застосовуються до такого типу обладнання, матеріалів та комплектуючих.
    • Після закінчення строку дії Договору та/або завершення Договору Коростенська міська територіальна громада в набуває право власності без додаткової плати на все майно, утворене (встановлене) за Договором.
    • Передача майна, обладнання утвореного (встановленого) за Договором, відбувається шляхом підписання Акту приймання-передачі майна (обладнання). Виконавець готує у двох примірниках та надає Замовнику на підписання Акти приймання-передачі майна (обладнання) протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту закінчення строку дії та/або завершення Договору разом із (за потреби/ наявності):

– сертифікатами, етикетками, інструкціями, які відповідають діючим нормам, правилам та стандартам в Україні та застосовуються до такого типу обладнання, матеріалів та комплектуючих;

  • паспортами та іншими необхідними документами в томі числі на гарантійне та сервісне обслуговування (обладнання встановленого за Договором).
    • Право власності на обладнання (матеріали) переходить до Коростенської міської територіальної громади на підставі:
  • завершення Договору (повного виконання зобов’язань за Договором);
  • дострокового розірвання Договору (після виплати Виконавцю несплаченої частини ціни Договору).
    • Замовник розглядає, підписує та повертає Виконавцю Акт приймання-передачі обладнання (матеріалів) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня його надходження. У разі наявності у Замовника заперечень (зауважень) до Акту приймання-передачі обладнання (матеріалів), їх узгодження може вирішуватися Сторонами шляхом проведення переговорів.
    • У випадку, коли Замовник не заявив обґрунтовані заперечення (зауваження) до Акту приймання-передачі обладнання (матеріалів), протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту його отримання, такий акт вважається підписаним.

 

  1. Технічні умови, дозвільна документація та умови виконання робіт
    • Виконавець зобов’язаний забезпечити розробку та погодження проєктної документації, оформлення дозвільних документів, необхідних для здійснення заходів енергосервісу відповідно до Додатку 1 до Договору, за умов наявності вимог законодавства щодо обов’язковості отримання технічних умов, дозвільної документації та розробки документації на відповідні роботи та послуги, що входять до енергоефективних заходів, визначених у Додатку 1 до Договору.
    • Замовник зобов’язаний надавати будь-яку необхідну технічну, методичну та документальну підтримку Виконавцю.
    • У випадку, коли проєктна документація та дозвільні документи (в тому числі технічні умови, погодження проєктної документації, введення в експлуатацію), необхідні для здійснення енергосервісу, відповідно до чинного законодавства мають бути оформлені від імені Замовника, такі документи оформлюються Замовником за рахунок Виконавця, або Виконавцем власним коштом за дорученням Замовника.
    • Розробка проєктної документації та дозвільних документів входить до складу та ціни Договору та не потребує додаткової оплати з боку Замовника.
    • Виконавець надає Замовнику копії усієї проєктної та виконавчої документації до виконаних робіт в рамках Договору, а у разі повного виконання зобов’язань за Договором чи дострокового розірвання Договору, один примірник проєктної документації.
    • Розробка проєктної документації та виконання робіт за Договором повинні відповідати державним будівельним нормам та правилам, стандартам, технічним умовам та іншій нормативній документації, що визначає вимоги до якості такого роду робіт.
    • Виконавець зобов’язується у термін 30 (тридцять) робочих днів усунути виявлені недоліки у проєктній документації та виконаних заходах в разі наявності обґрунтованих зауважень та вимог Замовника, погоджених Сторонами.

 

  1. Гарантії
    • Виконавець підтверджує та гарантує, що він володіє всією дозвільною документацією (свідоцтва, погодження, сертифікати, дозволи, ліцензії, тощо), а також кваліфікованим персоналом, що передбачені чинним законодавством України та необхідні для виконання зобов’язань за Договором.
    • Виконавець гарантує належне функціонування обладнання, що утворено (встановлено) в рамках впровадження енергоефективних заходів згідно із Додатком 1 до Договору.
    • У випадку виявлення недоліків у виконаних Виконавцем заходах згідно із Додатком 1 до Договору та/або недоліків (дефектів) обладнання  (в тому числі припинення його функціонування) протягом терміну гарантії, Замовник зобов’язаний повідомити про це Виконавця протягом однієї доби.
    • Уповноважені представники Виконавця повинні прибути для перевірки виявлених недоліків протягом 48 годин з моменту отримання повідомлення від Замовника.
    • За результатами проведеної перевірки уповноважені представники Сторін готують та підписують акт про настання гарантійного випадку. Строк підготовки та підписання такого акту не може перевищувати 3 (три) робочих дні.
    • У випадку настання гарантійного випадку Виконавець зобов’язаний власними силами та власним коштом усувати виявлені недоліки протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання відповідного акту про настання гарантійного випадку, якщо інший строк не передбачений Сторонами у відповідному акті.
    • Не можуть бути підставою для настання гарантійного випадку недоліки, що настали з вини Замовника.
    • У випадку виникнення між Замовником та Виконавцем спору щодо настання гарантійного випадку, на вимогу будь-кого з них може бути призначена незалежна експертиза, висновки якої вважаються обов’язковими для Сторін. Витрати на проведення експертизи оплачуються Стороною, яка в ході експертизи визнана винною. Сторона, що ініціює призначення незалежної експертизи, залучає незалежного експерта (експертну організацію) за погодженням з другою Стороною.

 

  1. Форс-мажорні обставини
    • Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили – стихійних лих, повеней, посухи, землетрусів, ураганів, злив, підтоплення, заморозків, раптових пошкоджень і поломок на об’єкті, які сталися з причини зовнішніх факторів, але не через неграмотність персоналу (некваліфікованих дій персоналу), війни, путчу, виробничого страйку, громадських хвилювань і інших обставин, що не залежать від волі Сторін (далі – форс-мажорних обставин) і їх наслідків, які безпосередньо впливають на виконання Договору.
    • Не може вважатися обставиною непереборної сили невиконання перед Замовником третіми особами зобов’язань, які пов’язані із виконанням Договору.
    • У разі, якщо форс-мажорні обставини та / або їх наслідки тривають більше ніж 12 (дванадцять) місяців, кожна зі Сторін має право в односторонньому порядку розірвати Договір. В цьому випадку Сторона, яка повністю або частково виконала свої зобов’язання за Договором, має право вимагати від іншої Сторони виконання зустрічного зобов’язання або, в разі неможливості виконання, відшкодування прямих витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язання за Договором. У разі якщо через форс-мажорні обставини відбулася руйнація об’єкту енергосервісу або його пошкодження, що унеможливлює подальше надання послуг з енергосервісу (забезпечення економії споживання електричної енергії) за умов повного виконання зобов’язань Виконавця щодо впровадження енергозберігаючих (енергоефективних) заходів відповідно до Додатку 1 до Договору, Замовник повинен сплатити вартість впровадження енергозберігаючих (енергоефективних) заходів відповідно до узгодженого Замовником кошторису й розрахунків із врахуванням амортизації та сплаченої частини ціни Договору.
    • Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов’язана в термін не більше 10 (десяти) календарних днів письмово повідомити іншу Сторону про настання форс-мажорних обставин. Повідомлення про настання форс-мажорних обставин направляється шляхом спрямування рекомендованого листа з описом вкладення, а також шляхом спрямування електронного листа на електронну адресу, що зазначена у реквізитах Договору.
    • Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення однієї із Сторін про настання форс-мажорних обставин позбавляє таку Сторону права посилатися на форс-мажорні обставини як на підставу, що звільняє від відповідальності за невиконання зобов’язань за Договором.
    • Сторона, яка заявила про настання форс-мажорних обставин, повинна надати відповідний документ Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу України.
  2. Порядок розв’язання спорів
    • Усі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору або у зв’язку з ним, розв’язуються Сторонами шляхом проведення переговорів і консультацій.
    • У разі неможливості досягнення згоди Сторін у процесі переговорів і консультацій такий спір розв’язується в судовому порядку згідно із чинним законодавством.

 

  1. Інші умови
    • Додатки до Договору є його невід’ємною частиною.
    • Зміна або розірвання Договору вчиняється в такій самій формі, що і Договір, якщо інше не встановлено чинним законодавством.
    • Договір укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
    • У разі реорганізації Замовника його права та обов’язки за Договором переходять до правонаступника Замовника.
    • У разі ліквідації Замовника або припинення Замовника як суб’єкта господарювання, відповідний розпорядник бюджетних коштів, що прийняв рішення про ліквідацію Замовника, повинен забезпечити виплату Виконавцю несплаченої частини ціни Договору.
    • У разі передачі об’єкту енергосервісу від Замовника на балансоутримання (управління, утримання, розпорядження, оренду, користування) до іншої юридичної особи (закладу, установи, організації, підприємства) права та обов’язки Замовника за Договором переходять до цієї юридичної особи шляхом підписання додаткової угоди до Договору про заміну сторони Договору.

 

 

 

 

 

 

 

До Договору додаються і є його невід’ємною частиною:

Додаток 1 – Перелік енергоефективних заходів енергосервісу;

Додаток 2 – Характеристика об’єкта енергосервісу, режими та умови використання електричної енергії на об’єкті енергосервісу;

Додаток 3 – Базовий рівень споживання електричної енергії;

Додаток 4 – Показники режиму споживання електричної енергії за період, відносно якого розрахований базовий рівень споживання електричної енергії;

Додаток 5 – Рівень скорочення споживання електричної енергії, який повинен бути досягнутий в результаті здійснення енергосервісу, за кожний рік дії Договору;

Додаток 6 – Щорічне скорочення витрат Замовника на оплату електричної енергії, який повинен бути досягнутий в результаті здійснення енергосервісу, за кожний рік дії Договору;

Додаток 7 – Календарний план щодо очікуваних показників видатків Замовника;

Додаток 8 – Форма акту про виконання зобов’язань;

Додаток 9 – Протокол розрахунків рівня скорочення споживання електричної енергії.

 

 

 

 

Реквізити сторін

 

Замовник:

КОРОСТЕНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ

ПІДПРИЄМСТВО “ВОДОКАНАЛ”

 

Юридична адреса: вул. Грушевського, 67,

м. Коростень, Житомирська обл., 11501

ЄДРПОУ 03343947

Св-во платника ПДВ № 09334164

ІПН 033439406092

UA_______________________________

__________________________________

тел: (04142) 5-05-22; 5-02-27

e-mail: korostenvoda@ukr.net

 

Т.в.о. начальника

Виконавець:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН»

36023 м. Полтава, вул. Героїв АТО, 71-А, оф 3

Код ЄДРПОУ 43079629

ІПН 430796226590

Витяг з реєстру платників ПДВ №2316014500457

IBAN № UA 113052990000026004001204804

в АТ КБ Приватбанк

 

тел. +380982102063

e-mail: taunkomfort@gmail.com

 

Директор

 

 

__________________Андрій ОНИЩУК

(підпис)

М.П.

____________________Ігор САВЕНКОВ
(підпис)

М.П.

   

 

 

 

 

 

 

 

Заступник міського голови                                     Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2047 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія