Від 09.10.2024р. № 479
|
Відповідно до листа Центральної виборчої комісії України від 27.09.2024р. №21-28-2529, керуючись статтею 10 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 р. № 996-ХIV, наказом Міністерства фінансів України за №879 від 02.09.2014р. «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
2.Організацію інвентаризації покласти на постійно діючу комісію, яку створено відповідно до розпорядження міського голови №268 від 31.05.2024р.
3.Начальнику відділу бухгалтерського обліку – головному бухгалтеру в 5 -денний термін після закінчення інвентаризації відобразити її результати в бухгалтерському обліку.
В.о. міського голови, перший
заступник міського голови Володимир ВИГІВСЬКИЙ
Керуючий справами виконкому
Олена РИЖОВА
Начальник відділу бухгалтерського обліку –
головний бухгалтер
Наталія КАРБОВСЬКА
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА