Від 28.10.2024р. № 513
|
Відповідно до листа Житомирської обласної державної адміністрації №6197/2-24/12 від 03.10.2024р., керуючись статтею 10 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 р. № 996-ХIV, наказом Міністерства фінансів України за №879 від 02.09.2014р. «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.29.10.2024р. провести інвентаризацію матеріальних цінностей прийнятих на відповідальне зберігання від Житомирської обласної державної адміністрації станом на 1 жовтня 2024р.
2.Організацію інвентаризації покласти на постійно діючу комісію, яку створено відповідно до розпорядження міського голови №268 від 31.05.2024р.
3.Начальнику відділу бухгалтерського обліку – головному бухгалтеру в 2 -денний термін після закінчення інвентаризації відобразити її результати в бухгалтерському обліку.
4.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Олену РИЖОВУ.
Володимир МОСКАЛЕНКО
Керуючий справами виконкому
Олена РИЖОВА
Начальник відділу бухгалтерського обліку –
головний бухгалтер
Наталія КАРБОВСЬКА
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА