Від 20.03.2024 р. № 181
Про результати державного фінансового
аудиту бюджету та затвердження Плану
заходів щодо усунення виявлених під
час аудиту порушень та недоліків
Керуючись статтями 11, 28, 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, Законом України «Про правовий режим воєнного стану», указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 року № 698 «Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів», враховуючи лист Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.03.2024 № 260611-13/718-2024 «Про направлення звіту державного фінансового аудиту та проекту управлінського рішення», з метою забезпечення організації виконання бюджету міської територіальної громади, наповнення його доходної частини, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, інших соціальних виплат, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни, виконавчий комітет Коростенської міської ради
РІШАЄ:
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Заступник міського голови
Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ
Заступник міського голови
Олександр СИНИЦЬКИЙ
Начальник фінансового управління
Людмила БАРДОВСЬКА
Начальник юридичного відділу Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 20.03.2024р. № 181
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо усунення виявлених під час аудиту порушень та недоліків
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Термін виконання |
1. | Вжити заходів щодо максимального залучення до бюджету міської територіальної громади податків та зборів, не допускаючи утворення недоїмки та заборгованості до бюджету громади;
Забезпечити: виконання планових показників доходів, затверджених рішенням міської ради; проведення щомісячного аналізу виконання планових показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету міської територіальної громади |
Фінансове управління виконавчого комітету міської ради,
Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету міської ради, Управління економіки виконавчого комітету міської ради, ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою)
|
Постійно |
2. | При формуванні показників дохідної та видаткової частин бюджету міської територіальної громади дотримуватись вимог Бюджетного кодексу України, здійснювати в установленому порядку організацію та управління виконанням бюджету міської територіальної громади, координувати в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету громади | Головні розпорядники коштів,
Фінансове управління виконавчого комітету міської ради |
Постійно |
3. | Забезпечити усунення порушень та недоліків вимог земельного та водного законодавства.
Неухильно дотримуватись вимог земельного законодавства при розпорядженні землями, в тому числі під водними об’єктами, та недопущення порушень у майбутньому |
Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету міської ради,
відділ № 3 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (за згодою)
|
Постійно |
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Термін виконання |
4. | Провести інвентаризацію земельних ділянок, в тому числі під водними об’єктами, забезпечивши внесення відомостей про такі земельні ділянки до Державного земельного кадастру та реєстрацію речових прав у Державному реєстрі речових прав | Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету міської ради,
відділ № 3 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (за згодою) |
Постійно |
5. | Забезпечити ефективне використання об’єктів нерухомого комунального майна та землі;
посилити проведення претензійно-позовної роботи з орендарями землі; залучити податкові органи до взаємодії та співпраці |
Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету міської ради, юридичний відділ виконавчого комітету міської ради,
ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою) |
Постійно |
6. | Забезпечити належний внутрішній контроль за видатками при проведенні ремонтно-будівельних робіт та здійснення розрахунків на них | Головні розпорядники коштів | Постійно |
7. | З метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів на утримання закладів загальної середньої освіти, розглянути питання щодо проведення оптимізації малочисельних навчальних закладів, у тому числі шляхом впровадження заходів щодо належної наповнюваності класів, уникнення витрат на утримання понаднормових штатних одиниць педпрацівників | Відділ освіти виконавчого комітету міської ради | До усунення порушень |
8. | З метою недопущення порушень та недоліків при проведенні процедур закупівель розробити заходи дієвого контролю за даним напрямком | Головні розпорядники коштів | Постійно |
9. | Керівникам структурних підрозділів розробити комплекс заходів (які становлять систему внутрішнього контролю) для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення результатів відповідно до встановленої
|
Головні розпорядники коштів | Постійно |
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Термін виконання |
мети, завдань, планів і вимог щодо діяльності розпорядника бюджетних коштів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
Затвердити план (графік) внутрішнього контролю роботи установ та комунальних підприємств на відповідний період з метою забезпечення систематичного контролю за господарськими операціями та процесами, аналізувати інформацію щодо використання бюджетних коштів |
|||
10. | Забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилити роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та запобігати порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна.
Усунути порушення і недоліки, виявлені в ході контрольних заходів проведених органами державного фінансового контролю |
Головні розпорядники коштів | Постійно |
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ