Від 02.01.2023р. № 1_
|
Для визначення непридатності необоротних активів, встановлення неможливості, або неефективності проведення їх відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на списання цих активів та матеріалів, проведення інвентаризацій, керуючись статтею 10 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 р. №996-ХІV, Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014р. №879, Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015р. №11, Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007р. №1314 та іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, п.2, п.7, ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
Голова комісії:
Корнійчук В.О. – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів ради
Секретар комісії:
Яндюк П.С. – головний спеціаліст-юрисконсульт
Члени комісії:
Рижова О.О. – начальник відділу
Піменова Н.О. – головний спеціаліст
2.Розпорядження міського голови від 30.04.2020р. №177 «Про створення постійно діючої комісії з проведення інвентаризацій, списання активів, для визначення непридатності необоротних активів, встановлення неможливості, або неефективності проведення їх відновлювального ремонту» вважати таким, що втратило чинність.
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Виконуючий обов’язки міського голови,
перший заступник міського голови Володимир ВИГІВСЬКИЙ
Керуючий справами виконкому
Андрій ОХРІМЧУК
Начальник відділу бухгалтерського обліку
Наталія КАРБОВСЬКА
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА