Про утримання пунктів збору старостинських округів Коростенської міської  територіальної громади, організацію оповіщення, збору і відправки мобілізаційних ресурсів під час загальної мобілізації в умовах правового режиму воєнного стану

11.12.2023 275

Про утримання пунктів збору старостинських округів Коростенської міської  територіальної громади, організацію оповіщення, збору і відправки мобілізаційних ресурсів під час загальної мобілізації в умовах правового режиму воєнного стану

 

У К Р А Ї Н А

Коростенська міська рада Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 08.11.2023р. 660

 

Про утримання пунктів збору старостинських округів Коростенської міської  територіальної громади, організацію оповіщення, збору і відправки мобілізаційних ресурсів під час загальної мобілізації в умовах правового режиму воєнного стану

 

 

У відповідності до статті 36 пункту І делегованих повноважень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 15 Закону України «Про оборону України», статті 18 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», статті 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами та доповненнями), від 24.02.2022 року №65/2022 «Про загальну мобілізацію» (зі змінами та доповненнями), розпорядження начальника Коростенської районної військової адміністрації від 03.11.2023 року № 47 дск «Про забезпечення проведення заходів загальної мобілізації на території Коростенського району в умовах правового режиму воєнного стану», зважаючи що органи місцевого самоврядування перебувають в умовах особливого періоду функціонування та з метою належної організації гарантованого проведення подальших заходів загальної мобілізації на території відповідальності, виконавчий комітет Коростенської міської територіальної громади

РІШАЄ:

 

  1. Провести координаційну нараду спільно з представниками Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, до якої залучити керівників підприємств, установ, організацій та розглянути шляхи вирішення проблемних питань, які виникли під час проведення заходів мобілізації, в першу чергу роботу системи оповіщення, збору та доставки військовозобов’язаних на пункт збору Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

 

  1. Організувати надання до Коростенського територіального центру комплектування та соціальної підтримки один раз у 3 місяця уточнених списків:

–   внутрішньо переміщених осіб чоловічої статі віком від 18 до 60 років;

– осіб чоловічої статі віком від 18 до 60 років, які потребують працевлаштування.

  1. Посилити роботу стосовно виконання вимог статті 24 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 року №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» щодо виявлення призовників та військовозобов’язаних, які проживають на території, що обслуговується старостинськими округами Коростенської міської територіальної громади, і не перебувають в ньому на військовому обліку, направлення таких громадян до Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, для взяття призовників та військовозобов’язаних на військовий облік.
  2. Активізувати проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед військовозобов’язаних щодо виконання ними правил військового обліку.
  3. Відпрацювати списки військовозобов’язаних, які на даний час вибули (без зняття з військового обліку) за межі державного кордону або проживають в іншій місцевості (адміністративно-територіальній одиниці) на території України, та відповідно яких не можливо своєчасно оповістити про прибуття до Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Житомирської області.
  4. Забезпечити процес своєчасного оповіщення і прибуття громадян, які залучаються до виконання обов’язку щодо мобілізації, в тому числі повторний виклик громадян (за зверненням яких, до внесення змін в статтю 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» в період до 28.06.2023 року їм була надана відстрочка від призову на військову службу за мобілізацією), які мають дружину (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю та/або одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи за умови, для підтвердження що такі особи з інвалідністю не мають інших працездатних осіб, зобов’язаних їх утримувати.
  5. Забезпечити всебічну підтримку роботи Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки під час проведення заходів мобілізації.
  6. Управління заходами проведення мобілізації:

8.1. Для забезпечення стійкого, безперервного, надійного і якісного виконання мобілізаційних заходів на території старостинських округів Коростенської міської територіальної громади, організації та проведення своєчасного оповіщення військовозобов’язаних, їх збору та відправці до пункту попереднього збору військовозобов’язаних і техніки, утримувати:

8.1.1. Пункти збору старостинських округів (далі – ПЗСО) – в кількості  12, на базі адміністративних приміщень старостинських округів, які входять до складу Коростенської міської територіальної громади.

8.1.2. Визначити місця розташування ПЗСО та призначити до їх складу:

ПЗСО №1 Ходаківський старостинський округ (с. Ходаки), начальник пункту – староста Мельниченко Петро Володимирович, заступник начальника пункту- Войцеховська Ольга Миколаївна.

ПЗСО №2 Бехівський старостинський округ (с. Бехі), начальник пункту – староста Конюх Ігор Миколайович, заступник начальника пункту- Мошкіна Любов Миколаївна.

ПЗСО №3 Васьковицький старостинський округ (с. Васьковичі), начальник пункту – староста Ущапівський Олександр Петрович, заступник начальника пункту- Ващенко Наталія Василівна.

ПЗСО №4 Дідковицький старостинський округ (с. Дідковичі), начальник пункту – староста Сергієнко Наталія Миколаївна, заступник начальника пункту – Голуб Галина Максимівна.

ПЗСО №5 Каленський старостинський округ (с. Каленське), начальник пункту – староста Синько Руслан Вікторович, заступник начальника пункту – Закусило Валентина Дмитрівна.

ПЗСО №6 Кожухівський старостинський округ (с. Кожухівка), начальник пункту – староста Васьківська Світлана Петрівна, заступник начальника пункту – Балашова Людмила Іванівна.

ПЗСО №7 Малозубівщанський старостинський округ (с. Мала Зубівщина), начальник пункту – староста Слупачик Віталій Федорович, заступник начальника пункту – Романенко Вероніка Валентинівна.

ПЗСО №8 Михайлівський старостинський округ (с. Михайлівка), начальник пункту – староста Невмержицький Анатолій Олександрович, заступник начальника пункту – Костюшко Світлана Миколаївна.

ПЗСО №9 Грозинський старостинський округ (с. Грозине), начальник пункту – староста Ткачук Валентина Павлівна, заступник начальника пункту – Бзюк Тетяна Володимирівна.

ПЗСО №10 Стремигородський старостинський округ (с. Стремигород), начальник пункту – староста Смолянюк Наталія Василівна, заступник начальника пункту – Жуковська Валентина Андріївна.

ПЗСО №11 Хотинівський старостинський округ (с. Хотинівка), начальник пункту – староста Полюшкевич Валентина Миколаївна, заступник начальника пункту – Максименко Наталія Олегівна.

ПЗСО №12 Холосненський старостинський округ (с. Холосне), начальник пункту – староста Лангер Володимир Іванович, заступник начальника пункту – Дідківська Любов Василівна.

 

  1. Оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки здійснювати посильними та уповноваженими в окремі села, шляхом вручення повісток та часткових нарядів.

9.1. Для забезпечення стійкого оповіщення затвердити графік роботи посильних та уповноважених.

9.2. Посильних ПЗСО та уповноважених в окремі села призначити з числа працівників старостинських округів, комунальних підприємств, установ, організацій та військовозобов’язаних, які не підлягають призову за мобілізацією, згідно з розрахунком (Додаток №1). У разі негайної потреби, при загрозі зриву заходів оповіщення, для оперативного проведення дозволяється залучати працівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності (за згодою).

 

  1. Доставку військовозобов’язаних з ПЗСО здійснювати безпосередньо до пункту попереднього збору військовозобов’язаних та техніки Коростенського РТЦК та СП (м. Коростень, міський палац культури), у визначені терміни, з використанням автотранспорту, якій виділяється для забезпечення потреб мобілізації (Додаток №3). Перевезення військовозобов’язаних здійснювати за встановленими маршрутами руху, враховуючи місцеві умови (розташування ПЗСО, відстань, зручність, стан доріг, тощо). Передачу військовозобов’язаних на пункти попереднього збору проводити за іменними списками.

 

  1. Заступнику міського голови Синицькому О.П. спільно з начальниками ПЗСО (старостам старостинських округів):
  • в термін до 30.11.2023 року перевірити ведення документації  ПЗСО, в т.ч. уточнити поіменні списки посильних;
  • з отриманням від Коростенського РТЦК та СП повісток, розпоряджень для оповіщення військовозобов’язаних організувати розкладку їх по маршрутам оповіщення та видати посильним для оповіщення
  • проводити оповіщення військовозобов’язаних відповідно встановленого завдання;
  • у визначені терміни проводити збір військовозобов’язаних та своєчасно організовувати їх відправку на пункт попереднього збору військовозобов’язаних і техніки за іменними списками;
  • вести облік результатів оповіщення та відправки мобілізаційних ресурсів про проведення заходів доповідати на групу контроля Коростенського РТЦК та СП у визначені терміни, згідно встановлених форм звітності;
  • у випадку зриву оповіщення військовозобов’язаних, формування та відправки команд з будь-яких причин, негайно доповідати на групу контролю Коростенського РТЦК та СП негайно.

 

  1. Керуючому справами виконкому організувати перевірку наявності необхідного майна та обладнання пунктів збору старостинських округів згідно розрахунку (Додаток №2). У разі необхідності провести доукомплектування необхідним майном.

 

  1. Керівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності для забезпечення потреб мобілізації, проведення оповіщення та доставки військовозобов’язаних на пункти попереднього збору військовозобов’язаних та техніки, виділити автотранспорт та водіїв згідно розрахунку (Додаток №3).

 

  1. Керівнику КНП ЦПМСД Коростенської міської ради під час формування та відправки команд направляти на ПЗСО по одній особі з числа лікарів або осіб середнього та молодшого медичного персоналу для забезпечення заходів медичного огляду військовозобов’язаних (в т.ч. у разі необхідності – надання першої медичної допомоги). Забезпечити їх необхідним інструментарієм, медичним інвентарем та медикаментами.

 

  1. Відповідальним за ведення і уточнення документації пунктів збору старостинських округів Коростенської міської територіальної громади призначити заступника міського голови – Синицького О.П. Уточнення документів пункту збору проводити щомісяця, за попереднім погодження з групою контролю Коростенського РТЦК та СП.

 

  1. Контроль за виконання даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО

 

 

Заступник міського голови

Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

Начальник  режимно-

секретної та кадрової служби

Раїса  ІВАНОВА

ТВО Керівника РТЦК та СП

 Ігор САВЧУК

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

 

Додаток №1

до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради

від 08.11.2023 №660

 

РОЗРАХУНОК

посильних та уповноважених в окремі села ПЗСО

з/п

Посада Прізвище, ім’я та по-батькові Хто оповіщає Час оповіщення
ПЗСО №1 (с. Ходаки)
1. Посильний Мельниченко Петро Володимирович Староста «Ч» + 6.00
2. Посильний Войцеховська Ольга Миколаївна Діловод  
ПЗСО №2 (с. Бехи)
3. Посильний Конюх Ігор Миколайович Староста «Ч» + 6.00
4. Посильний Мошкіна Любов Миколаївна

 

Діловод  
ПЗСО №3 (с. Васьковичі)
5. Посильний Ущапівський Олександр Петрович

 

Староста «Ч» + 6.00
6. Посильний Ващенко Наталія Василівна

 

Діловод  
ПЗСО №4 (с. Дідковичі)
7. Посильний Сергієнко Наталія Миколаївна Староста «Ч» + 6.00
8. Посильний Голуб Галина Максимівна Діловод  
ПЗСО №5 (с. Каленське)
9. Посильний Синько Руслан Вікторович Староста «Ч» + 6.00
10. Посильний Закусило Валентина Дмитрівна

 

Діловод  
ПЗСО №6 (с. Кожухівка)
11. Посильний Васьківська Світлана Петрівна Староста «Ч» + 6.00
12. Посильний Балашова Людмила Іванівна

 

Діловод  
ПЗСО №7 (с. Мала Зубівщина)
13. Посильний Слупачик Віталій Федорович Староста «Ч» + 6.00
14. Посильний Романенко Вероніка Валентинівна Діловод  
ПЗСО №8 (с. Михайлівка)
15. Посильний Невмержицький Анатолій Олександрович Староста «Ч» + 6.00
16. Посильний Костюшко Світлана Миколаївна

 

Діловод  
ПЗСО №9 (с. Грозине)
17. Посильний Ткачук Валентина Павлівна

 

Староста «Ч» + 6.00
18. Посильний Бзюк Тетяна Володимирівна

 

Діловод  
ПЗСО №10 (с. Стремигород)
19. Посильний Смолянюк Наталія Василівна Староста «Ч» + 6.00
20. Посильний Жуковська Валентина Андріївна Діловод  
ПЗСО №11 (с. Хотинівка)
21. Посильний Полюшкевич Валентина Миколаївна Староста «Ч» + 6.00
22. Посильний Гераймович Юлія Петрівна

 

Діловод  
ПЗСО №12 (с. Холосне)
23. Посильний Лангер Володимир Іванович

 

Староста «Ч» + 6.00
24. Посильний Дідківська Любов  Василівна Діловод  

 

 

 

Заступник міського голови                                        Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

 

Додаток №2

до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради

від 08.11.2023 №660

 

 

 

ПЕРЕЛІК

майна та обладнання пунктів збору старостинських округів  Коростенської міської територіальної громади

 

         Приміщення ПЗСО:

  • електрифіковане світлове табло (покажчик) «Пункт збору ________________ старостинського округа » – 1 од.;
  • засоби зв’язку (телефонні апарати МАТС, мобільного зв’язку, тощо) – 1–2 шт.;
  • таблички (бирки) на робочі місця адміністрації ПЗСО – по кількості робочих місць;
  • таблички (бейджики) для посадових осіб адміністрації ПЗСО та посильних – по кількості осіб;
  • папки картонні для посильних (за маршрутами) – по кількості маршрутів;
  • ящик залізний (сейф) – 1 шт.;
  • ПЕОМ (в комплекті з принтером) – 1 шт.;
  • аварійне освітлення (акумуляторні ліхтарі або гасові лампи, запас гасу з розрахунку на 2 – 3 доби, свічки) – 10 шт.;
  • бачок для питної води – 1 шт.;
  • меблі (столи, стільці, шафи) – у кількості, необхідної для розміщення та роботи особового складу адміністрації ПЗТГ;
  • канцелярське приладдя (олівці, ручки, гумки, папір, клей) – у кількості, необхідної для забезпечення виконання поставлених завдань.

 

 

 

Заступник міського голови                                        Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №3

до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради

від 08.11.2023 №660

 

 

 

РОЗРАХУНОК
виділення техніки для забезпечення потреб мобілізації

 

 

№ з/п Куди і для якої мети, в який термін виділяється Хто виділяє Тип

та кількість техніки

ПЗСО №1 ( с. Ходаки)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Коростенська МГ ХЮНДАЙ УНІВЕРСАЛ
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЕТАЛОН А081
ПЗСО №2 (с.  Бехи)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Бехівський старостинський округ ВАЗ-2107
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЕТАЛОН 08116
ПЗСО №3 (с. Васьковичі)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Васьковицький старостинський округ ВАЗ-2107
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

ТОВ “Бехівський каменедробильний завод” ПАЗ 32053
ПЗСО №4 (с. Дідковичі)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00)

 

Васьковицький старостинський округ ВАЗ-2107
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

ТОВ “Бехівський каменедробильний завод” ПАЗ 32053
ПЗСО №5 (с. Каленське)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Коростенська міська рада ХЮНДАЙ УНІВЕРСАЛ
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЕТАЛОН А081
ПЗСО №6 (с. Кожухівка)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Коростенська міська рада GREAN WALL C-30
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради БОГДАН А22412
ПЗСО №7 (с. Мала Зубівщина)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Коростенська міська рада ХЮНДАЙ УНІВЕРСАЛ
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЕТАЛОН А081
ПЗСО №8 (с. Михайлівка)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Бехівський старостинський округ ВАЗ 2107
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЕТАЛОН 08116
ПЗСО №9 (с. Грозине)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) Коростенська міська рада ХЮНДАЙ УНІВЕРСАЛ
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЕТАЛОН А081
ПЗСО №10 (с. Стремигород)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) УПРАВЛІННЯ ЖКГ МІСЬВИКОНКОМУ CHERY TIGGO3
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЗАЗ І ВАН
ПЗСО №11 (с. Хотинівка)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) УПРАВЛІННЯ ЖКГ МІСЬВИКОНКОМУ CHERY TIGGO3
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради ЗАЗ ІВАН
ПЗСО №12 (с. Холосне)
1. Для оповіщення військовозобов’язаних та постачальників техніки («Ч+10.00) ПП ЖИТОМИРЛІФТ-1 VOLKSWAGEN  GOLF
2. Для доставки військовозобов’язаних на ППЗВТ

(«Ч+14.00)

ПрАТ “ТНК “Граніт” ПАЗ 32051

 

 

 

Заступник міського голови                                        Олександр СИНИЦЬКИЙ

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 41 Усі
Чат-бот Гаряча лінія