Про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради

18.08.2023 183

Про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради

 

                                                                    

                      У К Р А Ї Н А

Коростенська міська рада Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

                  Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 02.08.2023 р.   370

Про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради

 

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2023 № 2102-IX (із змінами), постанови  Кабінету Міністрів України № 470 від 09.05.2023 «Про координаційні центри підтримки цивільного населення», керуючись ст.ст.40, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

 

  1. Утворити координаційний центр підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради та затвердити його склад (додаток 1).
  2. 2. Затвердити Положення про координаційний центр підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради (додаток 2).

 

 

Міський голова                                                        Володимир МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Олександр СИНИЦЬКИЙ

Керуючий справами виконкому

Андрій ОХРІМЧУК

Виконуюча обов’язки начальник управління

                                                                                             праці та соціального захисту населення

Надія ГРИВА

Начальник юридичного відділу

                                                                                                                   Тетяна КАМІНСЬКА

 

                                                                                        Додаток 1

                                                                                           до рішення виконавчого комітету

                                                                                           Коростенської міської ради

                                                                                                       від 02.08.2023 №370

 

СКЛАД

координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради

 

Голова координаційного центру:

        

          Синицький Олександр Петрович – заступник міського голови;

 

Заступник голови координаційного центру:

 

          Єсін Ігор Володимирович – начальник управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Секретар координаційного центру:

 

Єфимович Андрій Петрович – головний спеціаліст по охороні праці  відділу з питань праці управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Члени координаційного центру:

         

          Заєць Микола Анатолійович – начальник відділу охорони здоров’я виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Краснокутська Алла Володимирівна – начальник відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Бошаков Олег Георгійович – начальник відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Тумаш Сергій Павлович – начальник відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Стужук Володимир Миколайович – начальник управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Мартинюк Валерій Михайлович – начальник управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Безпалько Віра Петрівна – начальник відділу регулювання торгівлі та побутового обслуговування управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Козаченко Ольга Олегівна – начальник відділу культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради;

 

Противень Михайло Борисович – директор Коростенської філії Житомирського обласного центру зайнятості (за згодою);

 

Савчук Ігор Миколайович – т.в.о. керівника Коростенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою);

 

Москалик Ігор Аркадійович – директор Благодійного фонду «Єлеон» (за згодою);

 

Седляр Олександр Миколайович – виконавчий директор Громадської організації «Промінь любові» (за згодою).

 

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                          Андрій ОХРІМЧУК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

                                                                                 Коростенської міської ради

                                                                                     від 02.08.2023 №370

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про координаційний центр підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Коростенської міської ради

 

  1. Координаційний центр підтримки цивільного населення (далі – Координаційний центр) є консультативно-дорадчим органом при виконавчому комітеті Коростенської міської ради (далі – виконавчий комітет), який утворюється для підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, іншим постраждалим особам (далі – постраждале населення), забезпечення ефективної взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій під час вирішення питань щодо соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості постраждалого населення, надання психосоціальної, медичної та правової допомоги постраждалому населенню (далі – проблемні питання постраждалого населення).
  2. Координаційний центр у своїй діяльності керується Конституцієюі законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями начальника обласної військової адміністрації, нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування, а також положенням про нього.
  3. Діяльність Координаційного центру ґрунтується на принципах верховенства права, законності, гласності, відкритості, відповідальності, гендерної рівності та інклюзивності.
  4. Основними завданнями Координаційного центру є:

1) сприяння забезпеченню взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в

Україні міжнародних гуманітарних організацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

2) організація збору та обробка інформації щодо нагальних потреб та проблемних питань постраждалого населення;

3) збір та узагальнення інформації щодо спроможності територіальної громади у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проектів міжнародної гуманітарної допомоги для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у громаді психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг;

4) проведення аналізу діяльності надавачів соціальних послуг;

5) підготовка пропозицій щодо вирішення проблемних питань постраждалого населення, у тому числі пропозицій до відповідних місцевих цільових програм;

6) проведення моніторингу стану вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) взаємодія з міжнародними та національними організаціями, громадськими об’єднаннями, консультативно-дорадчими органами, іншими установами та організаціями з метою вирішення проблемних питань постраждалого населення;

8) визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань постраждалого населення, підготовка та подання відповідних пропозицій керівництву органу місцевого самоврядування;

9) інформування населення щодо діяльності Координаційного центру та стану виконання відповідних місцевих цільових програм.

  1. Координаційний центр для виконання покладених на нього завдань:

1) взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

2) проводить моніторинг та узагальнення проблемних питань постраждалого населення, визначає можливі шляхи і способи їх вирішення;

3) проводить моніторинг та узагальнення інформації щодо спроможності територіальної громади у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проектів міжнародної гуманітарної допомоги для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у громаді психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг; готує пропозиції щодо подальшого співробітництва з міжнародними гуманітарними організаціями;

4) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з представниками громадських об’єднань, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, організовує освітні заходи;

5) проводить моніторинг, узагальнює та подає міському голові інформацію щодо пропозицій міжнародних гуманітарних організацій, громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів, стосовно вирішення проблемних питань постраждалого населення;

6) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблемних питань постраждалого населення на території громади, визначає шляхи і способи їх вирішення;

7) вивчає результати діяльності органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з питань, що належать до його компетенції;

8) інформує в обов’язковому порядку громадськість про свою діяльність, ухвалені рекомендації та їх виконання;

  1. Координаційний центр відповідно до покладених на нього завдань має право:

1) запитувати та отримувати від органів виконавчої влади та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема представництв в Україні міжнародних гуманітарних організацій, інформацію, необхідну для вирішення проблемних питань постраждалого населення, а також у фізичних осіб за їх згодою документи, інформацію та матеріали;

2) запрошувати на свої засідання керівників і представників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності;

3) залучати для розгляду питань, що належать до компетенції Координаційного центру, працівників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за їх згодою);

4) створювати і використовувати цілодобові телефонні “гарячі лінії”;

5) отримувати знеособлені дані про проблемні питання постраждалого населення, що надійшли на цілодобові телефонні “гарячі лінії”;

6) здійснювати разом із структурними підрозділами виконавчого комітету та органами місцевого самоврядування заходи для вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) організовувати і проводити наради, семінари, конференції, засідання за круглим столом, брифінги та інші заходи.

  1. Координаційний центр під час виконання покладених на нього обов’язків взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.
  2. Посадовий та персональний склад Координаційного центру затверджується рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради.
  3. Очолює Координаційний центр керівник, який за посадою є заступником міського голови, а також має відповідний ступінь вищої освіти. Керівник Координаційного центру здійснює загальне керівництво діяльністю Координаційного центру.

Керівник Координаційного центру:

здійснює керівництво діяльністю Координаційного центру;

дає доручення членам Координаційного центру;

скликає засідання Координаційного центру, визначає порядок денний засідань, головує на них;

представляє Координаційний центр у відносинах з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, зокрема представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій.

  1. До складу Координаційного центру входять за посадою керівники структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти і науки, економічного розвитку, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, торгівлі, залучення інвестицій, забезпечення реалізації на території громади державної політики у сфері міжнародного та міжрегіонального співробітництва, зовнішніх відносин та зовнішньоекономічної діяльності, забезпечення виконання державних програм та контролю за їх виконанням, культури, місцевого центру зайнятості, а також керівник міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки, представники громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів (за згодою).
  2. Формою роботи Координаційного центру є засідання, що проводяться у разі потреби.

Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Координаційного центру забезпечує його секретар.

Засідання Координаційного центру вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.

Керівник Координаційного центру може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Координаційного центру у засіданні в такому режимі.

  1. На своїх засіданнях Координаційний центр:

приймає запропоновані до розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рекомендації, які реалізуються шляхом прийняття рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради;

розробляє рекомендації з проблемних питань постраждалого населення, які запропоновані для розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Координаційного центру.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос керівника Координаційного центру.

13 Рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується керівником Координаційного центру та секретарем, надсилається усім членам Координаційного центру.

  1. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційного центру здійснюється виконавчим комітетом Коростенської міської ради.

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                          Андрій ОХРІМЧУК

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія