Про внесення змін до фінансового плану комунального  підприємства Коростенської міської ради ««Коростенська центральна міська аптека № 1»   на 2022 рік та затвердження його в новій редакції

14.09.2023 96

Про внесення змін до фінансового плану комунального  підприємства Коростенської міської ради ««Коростенська центральна міська аптека № 1»   на 2022 рік та затвердження його в новій редакції

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  19.10.2022р.  433

Про внесення змін до фінансового плану комунального  підприємства Коростенської міської ради ««Коростенська центральна міська аптека № 1»   на 2022 рік та затвердження його в новій редакції

 

 

 

 

Відповідно до статей 24, 78 Господарського кодексу України, керуючись ст. 27, 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

 

РІШАЄ:

 

  1. Внести зміни до фінансового плану комунального підприємства Коростенської міської ради «Коростенська центральна міська аптека

№ 1»  на 2022 рік   та затвердити його в новій редакції (додається).

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови  Олександра  Яинецького.

 

 

Міський голова                                                       Володимир МОСКАЛЕНКО

Заступник міського голови

Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ

Начальник фінансового управління

 Людмила БАРДОВСЬКА

                                                                                                                                         Начальник управління  економіки

Володимир СТУЖУК

Начальник відділу регулювання торгівлі

та побутового обслуговування

Віра БЕЗПАЛЬКО

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

                                                                                                                     Додаток

                                                                                                 до рішення     виконавчого комітету

                                                                                                 Коростенської міської ради

                                                                                                 від 19.10.2022р. №  433

 

 

РОЗГЛЯНУТО__Управління____
_економіки____________________
(найменування уповноваженого органу, який розглянув фінансовий план)

М. П.

 

ПОГОДЖЕНО ______________________
___Ясинецький О. А                       _______
(прізвище та ініціали заступника міського голови)

 

 

 

    коди
  Рік 2020
Підприємство Комунальне підприємство»Коростенська

центральна міська аптека №1» Коростенської міської ради

за ЄДРПОУ 36863709
Орган управління  Міські, районні у містах ради та їх виконавчі органи за СПОДУ 01009
Галузь Аптечні заклади за ЗКГНГ 71212
Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами за КВЕД 47.73
Місцезнаходження  11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського , буд. 36    
Телефон 4-32-58    
Прізвище та ініціали керівника Невмержицький В. М.    

 

ФІНАНСОВИЙ  ПЛАН  ПІДПРИЄМСТВА ЗІ ЗМІНАМИ НА_2022_РІК

Основні фінансові показники

Одиниці виміру: тис. гривень

  Код рядка Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік (усього) У тому числі за кварталами
I II III IV
1 2 3 4 5 6 7 8 9
                                                        І. Формування прибутку підприємства
Доходи                
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 9981,2 10500,0 10520,0

 

2505,0 2605,0 2605,0 2805,0
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 011 6229,1  6600,0 6600,0 1500,0 1700,0 1700,0 1700,0
Податок на додану вартість 020 633,6  718,5 666,8 158,8 165,1 165,1 177,8
Інші вирахування з доходу 030     –    –  –   –    –   –
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 040 9347,6 9781,5 9853,2 2346,2 2439,9 2439,9 2627,2
Інші операційні доходи 050 27,8 25,8  25,8   6,4   6,4   6,5  6,5
у тому числі:                
дохід від операційної оренди активів 051     –   –   –   –     –     –     –
одержані гранти та субсидії 052     –    –     –     –     –     –     –
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу 053     –     –     –     –    –     –     –
Дохід від участі в капіталі 060    –    –    –     –    –     –     –
Інші фінансові доходи 070    –     –    –    –     –    –    –
Інші доходи 080    –   33,2    33,2     –     –     33,2    –
у тому числі:                
дохід від реалізації фінансових інвестицій 081    –    –    –    –    –    –    –
дохід від безоплатно одержаних активів 082     –    –    –    –     –     –    –
Усього доходів 090 9375,4 9840,5 9912,2 2352,6 2446,3 2479,6 2633,7
Витрати                
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт і послуг) 100 7994,9 8314,8 8358,8 1990,2 2069,8 2069,8 2229,0
Адміністративні витрати 110 392,0 405,0 425,0 107,0 105,0 105,0 108,0
Витрати на збут 120 1008,8 1062,5 1070,2 275,6 258,6 258,7 277,3
Інші операційні витрати 130   46,8 15,0 15,0 3,8 3,7 3,7 3,8
Фінансові витрати 140     –   –   –   –    –     –    –
Витрати від участі в капіталі 150     –    –   –    –     –    –    –
Інші витрати 160     – 33,2  33,2    –    – 33,2    –
Усього витрати 170 9442,5 9830,5 9902,2 2376,6 2437,1 2470,4 2618,1
Фінансові результати діяльності:                
Валовий прибуток (збиток): 180  (67,1) 10,0 10,0 (24,0) 9,2 9,2 15,6
прибуток 181      – 10,0 10,0   –  –  – 10,0
збиток 182     67,1    –   – 24,0 14,8   5,6    –
Фінансові результати від операційної діяльності 190     (67,1) 10,0 10,0 (24,0) 9,2 9,2 15,6
прибуток 191   10,0 10,0    – 9,2 9,2 15,6
збиток 192   67,1   –   –   24,0   –    –    –
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: 200 (67,1) 10,0   10,0    –    –     – 10,0
прибуток 201    – 10,0  10,0     –      –     – 10,0
збиток 202   67,1     –   –   –      –     –     –
Податок на прибуток 210   – 1,8  1,8      –       –     – 1,8
Чистий: 220              
прибуток 221   – 8,2  8,2    –    –    – 8,2
збиток 222   67,1       –   –     –    –    –    –
Відрахування частини прибутку до бюджету 230   – 2,1 2,1     –     –   – 2,1
II. Елементи операційних витрат (разом)
Матеріальні витрати 240 164,0 175,8 195,8 58,4 39,4 39,5 58,5
Витрати на оплату праці 250 916,9 994,0 1010,3 252,0 252,0 252,0 254,3
Відрахування на соціальні заходи 260 215,6 210,2 205,6 51,3 51,3 51,3 51,7
Амортизація 270 104,3 87,5 83,5 20,9 20,9 20,9 20,8
Інші операційні витрати 280 46,8 15,0 15,0 3,8 3,7 3,7 3,8
Разом (сума рядків з 240 по 280): 290 1447,6 1482,5 1510,2 386,4 367,3 367,4 389,1
   ІІІ. Обов’язкові платежі підприємства до бюджету та державних цільових фондів
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до державного бюджету, у тому числі: 300 90,7 88,4  88,4   –   25,0 29,0 34,4
податок на прибуток 301 1,8  1,8   –    –    – 1,8
ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету за підсумками звітного періоду 302 90,7 84,5  84,5   –    25,0 29,0 30,5
ПДВ, що підлягає відшкодуванню з бюджету за підсумками звітного періоду 303     –   –   –    –   –    –    –
Інші податки, у тому числі

(розшифрувати):

304   –   –   –    –    –     –    –
відрахування частини чистого прибутку комунальними підприємствами 304/1   2,1   2,1    –    –   – 2,1
інші 304/2   –    –   –    –   –    –    –
Погашення податкової заборгованості, у тому числі: 310    –     –   –   –     –     –     –
погашення реструктуризованих та

відстрочених сум, що підлягають сплаті у поточному році до бюджету

311     –     –   –   –   –    –    –
до державних цільових фондів 312     –     –   –    –    –    –    –
неустойки (штрафи, пені) 313     –      –   –        
Внески до державних цільових фондів, у тому числі: 320 215,6 210,2 205,6 51,3 51,3 51,3 51,7
внески до фондів соціального страхування – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 321 215,6 210,2 205,6 51,3 51,3 51,3 51,7
інші 322   –    –   –   –    –   –   –
Інші обов’язкові платежі, у тому числі: 330   –    –   –    –    –    –    –
місцеві податки та збори 331    –    –   –   –     –   –   –
інші платежі (розшифрувати) 332    –     –   –   –    –    –    –
IV. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво 340   –     –   –   –   –    –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 341   –     –   –    –    –   –    –
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, 350   –    –   –    –    –    –    –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 351  –    –   –   –    –    –    –
Придбання (створення) нематеріальних активів, 360   –     –   –    –    –    –    –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 361   –    –   –   –    –   –   –
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик 370   –     –   –   –    –   –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 371   –    –   –   –    –    –   –
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів, 380   –    –   –    –    –    –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 381   –     –   –  –   –   –   –
Разом (сума рядків  340, 350, 360, 370, 380) 390  –    –   –   –   –   –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів (сума рядків 341, 351, 361, 371, 381) 391   –    –    –    –    –    –   –
                                                               V. Додаткова інформація
Чисельність працівників 400   12   12   12 12 12 12 12
Первісна вартість основних засобів 410 1367,7 1367,7 1367,7 1367,7 1367,7 1367,7 1367,7
Податкова заборгованість 420   –   –   –   –   –   –    –
Заборгованість перед працівниками із виплати заробітної плати 430   –    –   –   –    –    –    –

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                  Андрій ОХРІМЧУК

 

 

 

 

 

 

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 1892 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія