Про  внесення  змін  до  рішення  виконавчого  комітету  Коростенської міської ради від 15.02.2023р. №52 «Про субланку Коростенської  міської територіальної  громади  ланки  Коростенського району територіальної  підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області» 

17.11.2023 57

Про  внесення  змін  до  рішення  виконавчого  комітету  Коростенської міської ради від 15.02.2023р. №52 «Про субланку Коростенської  міської територіальної  громади  ланки  Коростенського району територіальної  підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області» 

 

      У К Р А Ї Н А

        Коростенська міська рада Житомирської області

      ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

       Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 11.10.2023р. №_531_ 

Про  внесення  змін  до  рішення  виконавчого  комітету  Коростенської міської ради від 15.02.2023р. №52 «Про субланку Коростенської  міської територіальної  громади  ланки  Коростенського району територіальної  підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області» 

 

Відповідно до статті 10 Кодексу цивільного захисту України зі змінами несеними Законом України від 17 лютого 2022 року № 2081-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту», з метою забезпечення реалізації на території Коростенської міської територіальної громади державної політики у сфері цивільного захисту, керуючись ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради,

 

РІШАЄ:

 

1.Внести зміни до «Положення про субланку Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області», та виклавши його в  новій редакції (додаток).

2.Начальникам управлінь, відділів виконавчого комітету міської ради, керівникам підприємств, установ та організацій, старостам Коростенської міської територіальної громади забезпечити виконання цього Положення з метою запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного, природного та воєнного характеру.

 

 

Міський  голова                                                      Володимир МОСКАЛЕНКО

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

Начальник відділу з питань

цивільного захисту

Олег БОШАКОВ

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради

від 11.10.2023р.  № 531

 

ПОЛОЖЕННЯ

про субланки Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області

(в новій редакції)

 

1.Це Положення визначає організацію, завдання, склад сил і засобів, порядок діяльності субланки Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи   цивільного захисту Житомирської області (далі – субланка КМТГ).

2.У цьому Положенні термін «субланка КМТГ» вживається у значенні складової частини територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, яка створюється в Коростенський міській територіальній громаді і до якої входять органи управління та підпорядковані їй сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.

3.Метою створення та функціонування субланки КМТГ є здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період в Коростенський міській територіальній громаді.

4.Завданнями субланки КМТГ є:

1)  забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їй сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;

2) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій  від надзвичайних ситуацій;

3) планування заходів цивільного захисту;

4) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;

5) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;

6) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;

7) проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території Коростенської міської територіальної громади, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;

8) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;

9) навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;

10) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;

11) здійснення заходів щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;

12) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

13) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;

14) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;

15) інші завдання, визначені законом.

  1. Безпосереднє керівництво діяльністю субланки КМТГ здійснюється міським головою.
  2. Положення про субланку КМТГ затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
  3. До складу субланки КМТГ входять органи управління та підпорядковані їй сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання згідно з додатком 1.

На структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради та територіальні органи міністерств і відомств України в рамках  субланки КМТГ покладається виконання функцій згідно з додатком 2.

  1. Органами управління цивільного захисту, є:

1) на рівні КМТГ– виконавчий комітет міської ради, відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради, Коростенське районне управління Головного управління ДСНС у Житомирській області;

2) на об’єктовому рівні – керівні органи підприємств, установ та організацій, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) такими органами відповідно до законодавства.

  1. Для забезпечення управління у режимі повсякденного функціонування органами управління та силами цивільного захисту, координації їх дій, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій в міській субланці функціонують:

1) на рівні КМТГ:

–міська диспетчерська служба;

–оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (в яких вони створені);

2) на об’єктовому рівні – чергові (диспетчерські) служби підприємств, установ та організацій (в яких вони створені).

  1. Для забезпечення сталого управління субланкою КМТГ і виконання функцій, передбачених на особливий період, використовується система пунктів управління.
  2. Для управління субланкою КМТГ використовується телекомунікаційна мережа загального користування та міська система оповіщення.
  3. Для координації діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них функціонують:

–на рівні КМТГ – місцева комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та  надзвичайних ситуацій Коростенської міської територіальної громади;

–на об’єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій підприємств, установ та організацій.

Діяльність зазначених комісій провадиться відповідно до положень про них.

  1. Для координації робіт з ліквідації наслідків конкретної надзвичайної ситуації на рівні КМТГ та об’єктовому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Рішення про утворення такої комісії приймає відповідно міський голова або керівник суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.

До утворення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюють відповідні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.

  1. До складу сил цивільного захисту субланки КМТГ входять згідно з додатком 3:

–підрозділи Коростенського районного управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області;

–комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби;

–об’єктові та територіальні формування цивільного захисту;

–добровільні формування цивільного захисту.

  1. Облік сил цивільного захисту здійснює Коростенське районне управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області.
  2. Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, на території громади встановлюється один із таких режимів функціонування субланки КМТГ:

–повсякденного функціонування;

–підвищеної готовності;

–надзвичайної ситуації;

–надзвичайного стану.

  1. В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій субланка КМТГ функціонує в режимі повсякденного функціонування.
  2. Основними завданнями, що виконуються субланкою КМТГ у режимі повсякденного функціонування, є:

–забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях;

–забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;

–здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;

–розроблення і виконання цільових програм запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;

–здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;

–забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;

–організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

–створення і поновлення матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;

–організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;

–підтримання у готовності автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

  1. Підставою для тимчасового введення в КМТГ режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
  2. Основними завданнями, що виконуються субланкою КМТГ у режимі підвищеної готовності, є:

–здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;

–формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

–посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;

–уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;

–уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;

–приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.

  1. Підставою для тимчасового введення в КМТГ режиму надзвичайної ситуації є виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.

Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до  Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368 (зі змінами).

  1. Основними завданнями, що виконуються субланкою КМТГ у режимі надзвичайної ситуації, є:

–уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;

–здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

–призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

–визначення зони надзвичайної ситуації;

–здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

–організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

–організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

–організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;

–організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

–здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

–інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.

  1. Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації в КМТГ вводяться за рішенням виконавчого комітету міської ради.

У період дії надзвичайного стану у разі його введення субланка КМТГ функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із  Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.

  1. З моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях субланка КМТГ переводиться у режим функціонування в умовах особливого періоду.

Переведення субланки КМТГ у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, планів цивільного захисту на особливий період.

В особливий період субланка КМТГ функціонує відповідно до вимог  Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законами України «Про правовий режим воєнного стану» та «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а також іншими нормативно-правовими актами.

  1. Для організації діяльності субланки КМТГ відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради розробляється план основних заходів цивільного захисту КМТГ на відповідний рік.
  2. Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради та суб’єктами господарювання із чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.
  3. Функціонування субланки КМТГ в особливий період здійснюються відповідно до планів цивільного захисту на особливий період.
  4. З метою організації заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.
  5. З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту субланки КМТГ під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуацій зазначеними органами та силами відпрацьовуються плани взаємодії.
  6. Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності субланки КМТГ здійснює відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради та Коростенське районне управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області.
  7. З метою забезпечення здійснення заходів у субланці КМТГ щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій проводиться постійний моніторинг і прогнозування таких ситуацій.
  8. Для проведення моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій створюється та функціонує система моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
  9. Організація оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
  10. Органи управління цивільного захисту здійснюють збір, аналіз, оброблення, зберігання та передачу інформації з питань цивільного захисту та зобов’язані надавати населенню через засоби масової інформації оперативну та достовірну інформацію про загрозу виникнення та/або виникнення надзвичайних ситуацій з визначенням меж їх поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них.

Оприлюднення інформації про наслідки надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до законодавства про інформацію.

Інформування з питань цивільного захисту здійснюється за формами та у строки, встановлені ДСНС України.

  1. Керівництво проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в субланці КМТГ під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.

Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:

–виконавчим комітетом міської ради у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня – один із заступників міського голови відповідно до затвердженого розподілу обов’язків;

–керівником суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об’єктового рівня – один із заступників керівника суб’єкта господарювання.

  1. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

  1. Основну частину робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту КМТГ.

До виконання зазначених робіт насамперед залучаються сили цивільного захисту центрального органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить об’єкт, на якому сталася аварія, що призвела до виникнення надзвичайної ситуації, сили цивільного захисту ланки КМТГ.

Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється органами управління, яким підпорядковані такі сили, відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації.

У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.

Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період здійснюється згідно з планами цивільного захисту на особливий період.

 

 

38.Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях.

  1. До робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виконуються в субланці КМТГ, можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституціїі законів України.
  2. До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об’єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об’єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  3. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються персоналом (кадрами) та забезпечуються засобами цивільного захисту з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб.
  4. В субланці КМТГ з метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:

–визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;

–погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;

–організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;

–усебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, у тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.

  1. Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується на місцевому та об’єктовому рівні – між територіальними органами центральних органів виконавчої влади, структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, їх силами, а також суб’єктами господарювання.
  2. З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій і оперативно-черговою службою Коростенського районного управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області організується обмін інформацією про загрозу або виникнення небезпечної події, надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
  3. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та під час ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, виконавчого комітету міської ради, які залучаються до здійснення таких заходів.

Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади, виконавчим комітетом міської ради.

  1. Забезпечення фінансування субланки КМТГ здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, коштів суб’єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел.

 

 

 

Заступник міського голови                                       Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

 

 

Додаток 1

до Положення про субланку Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми єдиної  державної системи цивільного захисту Житомирської області

 

 

Місцева комісія з питань

техногенно – екологічної безпеки та НС

СХЕМА СУБЛАНКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ  ТЕРИТОРІАЛЬКОЇ ГРОМАДИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ЛАНКИ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ ЄДС ЦЗ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ з питань ЦЗ
Харківський обласний центр з гідрометеріології

 

 

Управління СБУ в Харківській обл.

Державна екологічна інспекція у Харківській обл.

 м

 

8 ДПРЧ
Коростенська міська комунальна рятувальна служба на воді
*- посади, органи управління, що призначаються, створюються у разі загрози або виникнення НС
Заступник міського голови                                                              Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

Додаток 2

до Положення про субланку Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми єдиної  державної системи цивільного захисту Житомирської області

 

ФУНКЦІЇ

структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради та територіальних органів міністерств і відомств України в рамках

субланки Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області

 

Структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради та територіальні органи міністерств і відомств України в субланці Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (далі –  субланка КМТГ) забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання таких функцій з питань цивільного захисту.

 

 

І. Відділ з питань цивільного захисту

виконавчого комітету міської ради

1.Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на території Коростенської міської територіальної громади (далі – КМТГ).

2.Забезпечення виконання завдань субланкою КМТГ.

  1. Розроблення та забезпечення реалізації програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.

4.Керівництво Коростенською міською комунальною рятувальною службою на воді та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.

  1. Контроль підтримання у постійній готовності системи централізованого оповіщення.

6.Забезпечення оповіщення та інформування органів управління і населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій.

7.Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території КМТГ, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій.

8.Організація проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

9.Організація евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення населення.

 

10.Розроблення заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання в особливий період.

 

  1. Підготовка пропозицій щодо віднесення суб’єктів господарювання до категорії цивільного захисту та подання їх до Департаменту з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи облдержадміністрації.

12.Створення і контроль за використанням матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

13.Взаємодія з Коростенським районним управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області щодо виконання завдань цивільного захисту.

14.Організація забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.

  1. Забезпечення функціонування комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій – спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби).

16.Організація навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб виконавчого комітету міської ради, суб’єктів господарювання комунальної та державної власності, підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

17.Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.

18.Визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту.

  1. Планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.

20.Підготовка пропозицій про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності.

21.Організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

22.Здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту.

23.Організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту.

 

ІІ. Коростенське районне управління Головного управління

Державної  служби України з надзвичайних ситуацій                                         у Житомирській області

1.Забезпечення на території  КМТГ координації діяльності, спрямованої на реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту.

2.Здійснення управління підпорядкованими підрозділами Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, забезпечення готовності сил і засобів оперативного реагування на території КМТГ до дій за призначенням у межах компетенції.

 

3.Здійснення методичного керівництва виконанням заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, контроль їх здійснення.

4.Здійснення інформування виконавчого комітету міської ради про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, а також методичне керівництво щодо створення і належного функціонування систем оповіщення цивільного захисту.

5.Залучення підрозділів сил цивільного захисту КМТГ, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та координація їх діяльності під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня, організація проведення пошуково-рятувальних робіт та здійснення контролю за їх проведенням.

6.Забезпечення гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших деяких видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров’ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків.

7.Надання на запити замовників вихідних даних та вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту, необхідних для розроблення проектної документації.

8.Участь у межах повноважень у забезпеченні заходів:

–з евакуації населення;

–медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

–ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.

9.Виконання заходів з мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності під час проведення антитерористичних операцій.

10.Проведення просвітницької та практично-навчальної роботи щодо підготовки населення до дій в умовах вчинення терористичного акту.

11.З’ясування причин виникнення надзвичайних ситуацій, виконання заходів із запобігання цим ситуаціям, проведення оцінки дій органів управління, сил і засобів цивільного захисту під час виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.

12.Здійснення державного нагляду за техногенною і пожежною безпекою.

  1. Контроль за дотриманням законів та інших нормативно-правових актів і норм, а також виконання заходів, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

14.Перевірка наявності і готовності до використання за призначенням засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту, їх утримання та облік.

15.Участь, спільно з органами, які здійснюють державний нагляд у відповідній сфері, у перевірках із забезпечення умов зберігання, транспортування, знешкодження, утилізації та захоронення небезпечних речовин і виробів, що містять такі речовини.

16.Контроль за накопиченням, збереженням і цільовим використанням міського та об’єктового резервів матеріальних та фінансових ресурсів, призначених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форм власності у межах субланки КМТГ.

 

 

 

17.Організація взаємодії з навчально-методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області щодо навчання з питань цивільного захисту, пожежної безпеки посадових осіб місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування і суб’єктів господарювання, організація розгляду та погодження програм з навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, зокрема пожежно-технічного мінімуму та організація і контроль їх виконання.

18.Методичне керівництво і контроль за періодичністю проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту та ведення їх обліку.

 

ІІІ. Управління економіки виконавчого комітету міської ради

1.Техніко-економічне обґрунтування розміщення об’єктів на території  КМТГ з урахуванням вимог техногенної безпеки.

2.Створення незнижуваних ресурсів продуктів харчування та непродовольчих товарів першочергового вжитку, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.

  1. Прогнозування і оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій.

 

ІV. Фінансове управління виконавчого комітету міської ради

1.Забезпечення в установленому порядку фінансування заходів цивільного захисту, робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в бюджеті КМТГ.

2.Створення резервного фонду бюджету.

3.Передбачення під час формування проекту бюджету КМТГ та програми економічного і соціального розвитку з урахуванням реальних можливостей та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.

4.\Забезпечення у встановленому порядку фінансування робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в бюджеті КМТГ.

 

  1. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради

1.Організація нагляду за об’єктами житлово-комунальної сфери.

2.Організація проведення розрахунку шкоди, заподіяної об’єктам комунальної сфери і майну громадян на території КМТГ внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об’єктів.

3.Організація і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на підвідомчих об’єктах.

4.Забезпечення участі спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій, сил та засобів підлеглих формувань у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, включаючи захоронення загиблих.

5.Здійснення моніторингу питної води централізованої системи водопостачання, стічних вод каналізаційної мережі та очисних споруд, які перебувають на балансі цих підприємств, та їх техногенного впливу по підтопленню і підняттю рівня ґрунтових вод, а також стану зелених насаджень в КМТГ.

  1. Контроль за якістю проведення відбудовчих робіт на території КМТГ.

 

VІ. Відділ охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради,

Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна міська лікарня» Коростенської міської ради, Коростенський міжрайонний відділ державної установи «Житомирський обласний центр контролю та профілактики захворювань МОЗ України», Коростенська підстанція комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Житомирської обласної ради»

  1. Організація виявлення осередків біологічного зараження, прогнозування масштабів розвитку його наслідків, введення режимів карантину та обсервації, знезаражування виявлених осередків, здійснення заходів екстреної та специфічної профілактики, дотримання протиепідемічного режиму суб’єктами господарювання, лікувальними закладами і населенням.

2.Спостереження, оцінка і прогнозування санітарно-епідемічної обстановки на території КМТГ. Організація оперативного контролю за  радіоактивним та хімічним забрудненням на межі зон радіоактивного або хімічного забруднення, а бактеріальним – у зонах надзвичайних ситуацій.

3.Організація роботи служби медицини катастроф.

4.Організація роботи надзвичайної протиепідемічної комісії.

5.Організація роботи надзвичайної протиепізоотичної комісії.

6.Здійснення науково-методичних принципів підготовки та підвищення кваліфікації працівників служби медицини катастроф і забезпечення її роботи з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій, включаючи анатомування осіб, які загинули. Організація взаємодії всіх сил і засобів цієї служби в межах території КМТГ.

7.Розроблення, забезпечення використання і вдосконалення методів і засобів надання термінової медичної допомоги і лікування постраждалого населення з урахуванням характеру надзвичайних ситуацій.

8.Організація і координація робіт з надання термінової медичної допомоги постраждалому населенню в зонах надзвичайних ситуацій.

  1. Організація евакуаційних заходів постраждалого населення і хворих.

10.Організація роботи, пов’язаної із запобіганням, виявленням і припиненням порушення вимог санітарно-епідемічної безпеки і охорони здоров’я населення КМТГ. Створення резерву медичного майна і лікарських засобів, підтримання його на належному рівні.

11.Здійснення контролю за станом довкілля, санітарно-гігієнічною та епідемічною обстановкою, якістю харчових продуктів і продовольчої сировини, питної води і джерел водопостачання.

12.Організація і участь у проведенні санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, формування резерву санітарно-гігієнічних та протиепідемічних засобів.

 

  1. Збирання, узагальнення, аналіз і надання виконавчому комітету міської ради та Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації відомостей про постраждалих і хворих осіб у зонах надзвичайних ситуацій.

14.Накопичення та забезпечення термінового постачання медичних засобів захисту, медичного та іншого спеціального майна і техніки, лікарських засобів для локалізації надзвичайних ситуацій.

15.Завчасне створення, підготовка і використання існуючих сил та засобів незалежно від форм власності та господарювання.

  1. Розроблення методик та навчання населення способам надання першої медичної допомоги і дотримання правил відповідної санітарії у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

17.Забезпечення недопущення впливу на здоров’я людей шкідливих факторів навколишнього середовища та наслідків надзвичайних ситуацій, а також умов для виникнення і поширення інфекційних захворювань, санітарна охорона територій та об’єктів у зоні надзвичайної ситуації.

 

VІІ. Відділ освіти виконавчого комітету міської ради

1.Здійснення заходів щодо захисту учасників навчально-виховного процесу та забезпечення виконання завдань цивільного захисту суб’єктами господарювання, що належать до сфери управління.

2.Організація вивчення  школярами основ безпеки життєдіяльності, забезпечення їх відповідними підручниками і посібниками.

 

VІІІ. Управління праці і соціального захисту населення                 виконавчого комітету міської ради, Комунальна установа Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

 Коростеня міської територіальної громади

1.Забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема виплати матеріальної допомоги.

2.Організація нарахувань та виплат грошової допомоги населенню, яке постраждало від наслідків надзвичайних ситуацій, у межах асигнувань, передбачених законодавством, та додатково виділених коштів.

3.Забезпечення планування і практичного виконання евакуаційних заходів щодо підопічних КУ Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) КМТГ із районів можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, екологічного та воєнного характеру у разі виникнення безпосередньої загрози їх життю та заподіяння шкоди здоров’ю.

 

ІХ. Відділ культури і туризму виконавчого комітету міської ради

1.Планування і реалізація заходів щодо запобігання та мінімізації втрат національної культурної спадщини КМТГ в разі виникнення надзвичайних ситуацій.

2.Методичне забезпечення аварійно – рятувальних робіт на об’єктах, які становлять культурне надбання національного, регіонального та місцевого значення.

3.Здійснення контролю за вивезенням з території  КМТГ  та ввезенням культурних цінностей у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

 

Х. Відділ архітектури та містобудування                                      виконавчого комітету міської ради

1.Нормативно-методичне забезпечення виконання заходів запобігання надзвичайних ситуацій під час здійснення на території КМТГ  будівництва та інженерного захисту об’єктів і територій.

  1. Урахування під час розроблення генерального плану забудови КМТГ і ведення містобудування в умовах підвищеного ризику можливості виникнення надзвичайних ситуацій.

 

ХІІІ. Відділ інформаційно – консультативного забезпечення виконавчого комітету міської ради,  Комунальне підприємство Коростенської міської ради  «Творче об’єднання «Коростеньмедіа»

1.Своєчасне і об’єктивне інформування населення про наслідки надзвичайних ситуацій в Україні, області та на території КМТГ.

  1. Позачергова передача повідомлень стосовно надзвичайних ситуацій та рекомендацій населенню щодо правил поведінки в цих умовах.

3.Надання відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради, Коростенському районному управлінню Головного управління ДСНС України у Житомирській області найкращого ефірного часу для проведення пропаганди засад безпеки життєдіяльності, а також створення на їх замовлення спеціальних рекламних кліпів і роликів з цих питань.

4.Централізоване використання мереж зв’язку, радіомовлення, телебачення та інших технічних засобів передачі інформації незалежно від форми власності та підпорядкування в разі виникнення надзвичайних ситуацій.

 

ХІV. Дільниця Мережі Доступу № 321/6 м. Коростень Житомирської філії ПАТ «Укртелеком»

1.Організація і здійснення заходів щодо забезпечення сталої роботи системи централізованого оповіщення і зв’язку в усіх режимах функціонування субланки КМТГ, включаючи терміновий ремонт чи заміну пошкоджених комунікацій і засобів зв’язку.

2.Першочергове забезпечення керівних органів  каналами і засобами надання послуг зв’язку у разі здійснення ними заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

  1. Забезпечення сталого зв’язку, необхідного для спільної роботи підсистем Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій.

 

ХV. Коростенська метеостанція

1.Організація і проведення спостереження, оцінки і прогнозу стану атмосфери, водних об’єктів, радіоактивного забруднення довкілля території КМТГ.

2.Попередження про стихійні гідрометеорологічні явища, екстремально високі рівні забруднення довкілля.

3.Забезпечення керівних органів субланки КМТГ гідрометеорологічною інформацією та інформацією про забруднення довкілля.

 

 

 

 

ХVІ. Старости Коростенської міської територіальної громади

  1. Організація оповіщення та інформування мешканців населених пунктів про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації чи небезпечної події.

2.Негайне інформування керівника субланки КМТГ про виникнення на території населених пунктів чи у суб’єкті господарювання небезпечної події чи надзвичайної ситуації.

 

 

Заступник міського голови                                       Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до Положення про субланку Коростенської

міської територіальної громади Коростенської районної ланки територіальної підсистеми

єдиної  державної системи цивільного захисту

Житомирської області

 

ПЕРЕЛІК

сил цивільного захисту субланки Коростенської міської територіальної громади Коростенської районної ланки                                  територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області

 

 

 

з/п

 

Найменування підрозділу

та відомча (територіальна)

належність

 

Найменування

формувань

 

Місце розташування

та телефон

 

Чисель-ність               формування

(чергової

зміни)

 

Завдання, які виконує  формування
І. АВАРІЙНО – РЯТУВАЛЬНІ СЛУЖБИ
1. Коростенська міська

комунальна рятувальна

служба на воді

Коростенська міська

комунальна

рятувальна

служба на воді

 

м. Коростень,

вул. Шатрищанська, 25в

3-07-01

 

10 (2) Пошук та рятування людей

на воді

2. 8 Державна пожежно-рятувальна частина

3 Державного пожежно-рятувального загону

Головного управління

ДСНС України

у Житомирській області

 

 

 

Пожежно-рятувальний

підрозділ

м. Коростень,

вул. Войкова, 4а

9-62-93 (101)

70 (17) Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння

пожеж

ІІ. ТЕРИТОРІАЛЬНІ ФОРМУВАННЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
1. Відділ з питань цивільного захисту виконавчого

комітету міської ради

Розрахунково-аналітична група м. Коростень,

вул. В.Сосновського,17

9-63-55, 9-63-87

3 Здійснення збирання,

оброблення, передавання і

збереження інформації про стан радіаційної та хімічної

обстановки у разі виникнення НС місцевого та об’єктового   рівнів

ІІІ. ОБ’ЄКТОВІ ФОРМУВАННЯ  ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
1. Коростенський район

електричних мереж

АТ «Житомиробленерго»

Аварійно-відновлювальна бригада Аварійна бригада м. Коростень,

вул. Сергія

Кемського, 58а

9-65-38

50 (7) Ліквідація наслідків НС,

пов’язаних з аваріями на мережах та об’єктах електропостачання

2. Коростенське комунальне

підприємство «Водоканал»

Аварійно-відновлювальна

ланка

м. Коростень

вул. Грушевського, 67

тел. 4-21-24

 

16 (4) Ліквідація наслідків НС,

пов’язаних з аваріями на

водопровідній та каналізаційній  мережі та інших об’єктах

водопостачання

3.

Комунальне підприємство  Теплозабезпечення

Аварійно-технічна

бригада

м. Коростень

вул. Шевченка, 8А

тел. 0674111764

17 (6)

 

Ліквідація наслідків НС,

пов’язаних з аваріями на

тепломережах

та об’єктах теплопостачання

4.

КП «Грозинське»

Аварійно-технічна

ланка

с. Грозине

0972844723

8 (3) Ліквідація наслідків в разі

загрози або виникнення

аварійних ситуацій

на підвідомчій території

5. Комунальне виробниче

господарське підприємство

Група з ремонту та відновлення доріг м. Коростень

вул. Шевченка, 67А

тел. 9-64-33

35 (5)

 

Ремонтно-відновлювальні роботи на автодорогах
6. Комунальне виробниче

житлове ремонтно-експлуатаційне

підприємство № 1

 

 

Аварійно-технічна

ланка

м. Коростень

вул. Кооперативна, 3

тел. 5-04-29; 5-05-16

 

25 (3)

 

Ліквідація наслідків НС,

пов’язаних з аваріями на мережах та об’єктах житлово-комунального господарства

 

7. Коростенського управління експлуатації газового

господарства Житомирської філії ТО «Газорозподільні мережі України»

 

Аварійно-ремонтна

ланка

м. Коростень

2 провулок

Житомирський,  2а

тел. 104; 5-85-41

15 (4) Ліквідація наслідків НС,

пов’язаних з аваріями на газових мережах та об’єктах

газопостачання

 

 

 

Заступник міського голови                                                                       Олександр СИНИЦЬКИЙ

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 41 Усі
Чат-бот Гаряча лінія