від 13.03.2023 року № 86
Про заходи щодо забезпечення надходжень
до бюджету Коростенської міської
територіальної громади та ефективного
використання бюджетних коштів
Відповідно до Бюджетного кодексу України та на виконання розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації від 27.02.2023 року № 82 «Про заходи щодо забезпечення надходжень до місцевих бюджетів та ефективного використання бюджетних коштів», з метою забезпечення належного виконання бюджету Коростенської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів, керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
Заступник міського голови
Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ
Керуючий справами виконкому
Андрій ОХРІМЧУК
Начальник фінансового управління
Людмила БАРДОВСЬКА
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток
до розпорядження міського голови
від 13.03.23 № 86
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо забезпечення надходжень до бюджету
Коростенської міської територіальної громади на 2023 рік
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати | |
1. | Забезпечити надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету Коростенської міської територіальної громади у 2023 році, зокрема:
– виконання планових показників на 2023 рік, затверджених Коростенською міською радою в обсягах, що відповідають показникам соціально – економічного розвитку громади; – недопущення безпідставного зменшення темпів надходжень відносно попереднього року за рахунок мобілізації додаткових доходів (у тому числі за рахунок детінізації економіки), активізації роботи з погашення податкового боргу; – проведення постійного моніторингу виконання планових показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету громади |
Фінансове управліньня виконавчого комітету Коростенської міської ради,
Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою)
|
Протягом року | Рівень виконання
планових показників доходів загального фонду бюджету Коростенської міської територіальної громади не менше 100 відсотків |
|
2. | Уживати заходів щодо виявлення і упередження порушень законодавства про оплату праці, зокрема, в частині виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановленні законодавством мінімальні гарантії | Управління еконо-міки виконавчого комітету Корос-тенської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення виконавчого | Протягом року | Рівень виконання
планових показників доходів загального фонду бюджету Коростенської міської територіальної громади не менше 100 відсотків
|
|
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати | |
комітету Корос-тенської міської ради, Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою) | |||||
3. | Забезпечити ефективну роботу комісій з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та робочих груп з питань детінізації доходів та легалізації трудових відносин | Управління праці та соціального захисту населення виконав-чого комітету Коростенської місь-кої ради,
Управління еконо-міки виконавчого комітету Корос-тенської міської ради, Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою) |
Протягом року | Рівень виконання планових показників
доходів загального фонду бюджету Коростенської міської територіальної громади не менше 100 відсотків |
|
4. | Проводити роботу, спрямовану на виявлення відокремлених підрозділів підприємств та організацій, які не сплачують податки до бюджету громади, здійснюючи господарську діяльність на її території. Вжити заходів щодо їх залучення до сплати податків до бюджету Коростенської міської територіальної громади | Фінансове управлін-ня виконавчого комітету Корос-тенської міської ради,
Управління еконо-міки виконавчого комітету Корос-тенської міської ради, Коростенська ДПІ ГУ ДПС у |
Протягом року | Додаткові надходження
до бюджету Коростенської міської територіальної громади
|
|
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати | |
Житомирській області (за згодою) | |||||
5. | Проводити роботу з виявлення та усунення фактів безоплатного використання земель, або використання з оплатою, яка є нижчою економічно обґрунтованих показників | Управління земельних відносин та комунальної власності виконав-чого комітету Коростенської міської ради | Протягом року |
|
|
6. | Посилити контроль за передачею в оренду земельних ділянок за економічно обґрунтованими ставками орендної плати | Управління
земельних відносин та комунальної власності виконав-чого комітету Коростенської міської ради |
Протягом року | Рівень виконання планових показників по платі за землю не менше 100 відсотків | |
7. | Забезпечувати ефективне використання майна, що перебуває у комунальній власності, передачу його в оренду на конкурсних засадах і за ринковими ставками, а також посилення контролю за повнотою і своєчасністю перерахування орендної плати до бюджету та погашення орендарями заборгованості з плати за оренду майна.
Переглядати доцільність надання пільг зі сплати орендної плати за користування комунальним майном |
Управління земельних відносин та комунальної власності виконав-чого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Рівень виконання планового показника по орендній платі за користування майном, що перебуває у комунальній власності не менше 100 відсотків | |
8. | Розглянути можливості розміщення тимчасово вільних коштів бюджету громади на вкладних (депозитних) рахунках банківських установ та шляхом придбання державних цінних паперів | Фінансове управ-ління виконавчого комітету Корос-тенської міської ради | Протягом року | Додаткові надходження до бюджету Коростенської міської територіальної
громади |
Керуючий справами виконкому Андрій ОХРІМЧУК
Додаток
до розпорядження міського голови
від 13.03.23 № 86
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо ефективного використання бюджетних коштів на 2023 рік
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
1. | Забезпечити у повному обсязі обґрунтовану потребу в обов’язкових складових оплати праці працівників бюджетних установ (відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати) та на проведення розрахунків за електричну, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіальної громади |
Протягом року | Забезпечення стабільної роботи установ, відсутність простроченої кредиторської заборгованості з указаних видатків |
2. | Планувати видатки, які пов’язані із стимулюванням працівників бюджетних установ, а саме: доплат та надбавок у підвищених розмірах, премій та винагород за умови забезпечення у повному обсязі потреби в обов’язкових виплатах, потреби у видатках на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії.
Забезпечити утримання чисельності працівників, здійснення фактичних видатків на заробітну плату лише в межах затвердженого фонду заробітної плати бюджетних установ |
Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіальної громади |
Протягом року | Забезпечення стабільної роботи установ, відсутність простроченої кредиторської заборгованості з указаних видатків |
3. | Проводити щомісячний аналіз виконання бюджету Коростенської міської територіальної громади та у разі необхідності забезпечити внесення відповідних змін до них шляхом: спрямування вільних залишків бюджетних коштів загального фонду, понадпланових надходжень загального та спеціального фондів; | Фінансове управ-ління виконавчого комітету Корос-тенської міської ради | Протягом року | Забезпечення у повно-му обсязі потреби у видатках на оплату праці працівників бюджетних установ, |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
зменшення бюджетних призначень та їх спрямування на оплату праці та проведення розрахунків за енергоносії, інші першочергові видатки тощо | проведення розрахун-ків за комунальні послуги і енергоносії та інші першочергові видатки, відсутність простроченої креди-торської заборгованос-ті з указаних видатків | |||
4. | Проводити щомісячний аналіз виконання кошторисів (планів використання коштів) та у разі необхідності забезпечити в межах компетенції внесення відповідних змін до них шляхом зменшення затверджених не першочергових видатків та їх спрямування на оплату праці, проведення розрахунків за енергоносії, інші першочергові видатки тощо | Головні
розпорядники коштів бюджету Коростенської міської територіальної громади, Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Протягом року | Забезпечення у повно-му обсязі потреби у видатках на оплату праці працівників бюджетних установ, проведення розрахун-ків за комунальні послуги і енергоносії та інші першочергові видатки, відсутність простроченої креди-торської заборгованос-ті з указаних видатків |
5. | Провести детальний аналіз діяльності закладів загальної середньої освіти за 2020-2022 роки (кількість учнів, кількість класів, наповнюваність класів, показники успішності учнів (ЗНО, ДПА, національного мультипредметного тесту (НМТ).
За результатами аналізу та з урахуванням перспектив розвитку підготувати пропозиції щодо оптимізації мережі та підвищення ефективності навчального процесу |
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
|
До 1 червня
|
Підвищення рівня якості освітніх послуг, наповнюваності класів, ефективності витрачання бюджетних коштів, поліпшення матеріально-технічно-го забезпечення закладів |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
6. | Подати до фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради планову мережу закладів освіти Коростенської міської територіальної громади на 2023-2024 навчальний рік для детального вивчення | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради | До 1 червня
|
Підвищення рівня якості освітніх послуг, ефективності витрачання бюджетних коштів |
7. | Забезпечити подальшу роботу з оснащення, оптимізації, реорганізації і перепрофілювання закладів охорони здоров’я, визначення перспективних закладів охорони здоров’я з метою приведення їх функціональних потужностей (кадрового потенціалу, технічного оснащення) до рівня, який забезпечуватиме потреби населення у відповідних послугах | Відділ охорони здоров’я виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Належна робота закладів охорони здоров’я за рахунок оплати медичних послуг через НСЗУ.
Підвищення якості надання медичних послуг |
8. | Продовжити роботу з функціонування закладів, які надають базові соціальні послуги (центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, гуртожитків для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, центр соціально-психологічної допомоги, територіального центру тощо) і виконання соціальних програм | Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, Служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Реалізація норм Закону України «Про соціальні послуги, підвищення якості соціальних послуг |
9. | Проводити подальше реформування системи забезпечення населення культурними і фізкультурно-спортивними послугами та мережі відповідних закладів, розширення джерел їх фінансування шляхом залучення позабюджетного фінансування | Відділ культури і туризму виконавчо-го комітету Коростенської міської ради,
відділ молоді та |
Протягом року | Підвищення рівня якості культурних і фізкультурно-спортивних послуг та наближення їх до споживачів |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
|
спорту виконавчого комітету | |||
10. | Провести детальний аналіз діяльності закладів культури за 2020-2022 роки (кількість послуг та споживачів послуг у розрізі закладів, наповнюваність закладів, середні витрати на 1 споживача, 1 послугу за видами тощо). За результатами аналізу та з урахуванням перспектив розвитку, процесу децентралізації публічних послуг і необхідності дотримання принципу субсидіарності, підготувати пропозиції щодо оптимізації мережі закладів культури | Відділ культури і туризму виконав-чого комітету Коростенської міської ради | До 1 червня
|
Підвищення рівня надання відповідних послуг, наповнюваності закладів, ефективності витрачання бюджетних коштів |
11. | Провести детальний аналіз діяльності закладів фізичної культури і спорту за 2020-2022 роки (кількість послуг та споживачів послуг у розрізі закладів та видів спорту, наповнюваність закладів, груп, показники успішності спортсменів, тренерів, середні витрати на 1 споживача, 1 послугу за видами тощо). За результатами аналізу та з урахуванням перспектив розвитку, процесу децентралізації публічних послуг і необхідності дотримання принципу субсидіарності, підготувати пропозиції щодо оптимізації мережі закладів фізичної культури і спорту | Відділ молоді та спорту виконавчого комітету | До 1 червня
|
Підвищення рівня надання відповідних послуг, наповнюваності закладів, ефективності витрачання бюджетних коштів |
12. | Забезпечити економне використання бюджетних коштів для проведення заходів (участі у заходах) із відзначення свят, пам’ятних та історичних дат, ювілеїв і вшанування пам’яті видатних осіб, інших подій, виставок, ярмарків, з’їздів, симпозіумів, конгресів та максимальне залучення для проведення зазначених заходів внесків їх учасників, спонсорів, коштів спеціального фонду кошторису бюджетних установ, які беруть у них участь, та інших джерел, не заборонених законодавством | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Економне та ефективне використання бюджетних коштів |
13. | Забезпечити відповідно до законодавства та графіків щорічне використання належних відпусток працівниками з метою уникнення накопичення боргів за відпускними виплатами | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської |
Протягом року | Економне та ефективне використання бюджетних коштів |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
міської територіаль-ної громади | ||||
14. | Забезпечити мінімізацію обсягу фінансової підтримки не бюджетних організацій за рахунок бюджетних коштів | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Економне та ефективне використання бюджетних коштів |
15. | Забезпечити вжиття заходів щодо обмеження не першочергових (непріоритетних) видатків, інших заходів із економного і раціонального використання бюджетних коштів, енергоносіїв, удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Економне та ефективне використання бюджетних коштів |
16. | Здійснювати постійний контроль із метою забезпечення своєчасного, цільового, ефективного та у повному обсязі використання коштів субвенцій (з урахуванням залишків минулих років) з державного та місцевих бюджетів | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Забезпечення належного використання коштів субвенцій |
17. | Забезпечити недопущення планування та використання коштів на бюджетні видатки (заклади та програми), повноваження для проведення яких з бюджету Коростенської міської територіальної громади безпосередньо не визначені законодавством | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Мінімізація порушень та втрат бюджету Коростенської міської територіальної громади |
18. | Забезпечити при зверненні до виконавчого комітету Коростенської міської ради з питань, пов’язаних із видатками бюджету Коростенської міської територіальної громади, наявність обґрунтування, розрахунків, нормативно-правових підстав, | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської |
Протягом року | Ефективне використання бюджетних коштів, мінімізація порушень |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
а також висновків щодо відсутності фінансової можливості вирішення питання за рахунок кошторису установи | міської територіаль-ної громади | та втрат бюджету громади | ||
19. | Проводити роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та встановити контроль за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів, забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, забезпечити дієвий внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Мінімізація порушень та втрат бюджету Коростенської міської територіальної громади |
20. | Забезпечити поліпшення співпраці між усіма учасниками бюджетного процесу на всіх його стадіях, ужиття заходів щодо належного використання можливостей програмно-цільового методу та ґендерно-орієнтованого бюджетування | Усі учасники бюджетного процесу
|
Протягом року | Ефективний, прозорий та справедливий розподіл та використання бюджетних коштів |
21. | Забезпечити наявність та належне використання і наповнення програмних комплексів, зокрема – ІПК «Місцеві бюджети» та комп’ютерної програми Міністерства фінансів України «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA» | Головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Протягом року | Підвищення ефективності управління бюджетними коштами через впровадження та використання новітніх інформаційних технологій |
22. | Забезпечити взаємодію та налагодження обміну необхідною інформацією (у тому числі електронною) з органами державної казначейської служби, податкової служби, учасниками бюджетного процесу | Коростенське управління ДКСУ Житомирської області (за згодою), | Протягом року | Ефективна взаємодія для підвищення якості прийняття відповідних управлінських рішень |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою), головні розпорядники коштів бюджету
Коростенської міської територіаль-ної громади |
Керуючий справами виконкому Андрій ОХРІМЧУК