Про затвердження фінансового плану комунального підприємства «Коростенська центральна міська аптека № 1» на 2025 рік

23.09.2024 8

Про затвердження фінансового плану комунального підприємства «Коростенська центральна міська аптека № 1» на 2025 рік

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від  04.09. 2024р. № 526

Про затвердження фінансового плану комунального підприємства «Коростенська центральна міська аптека № 1» на 2025 рік

 

 

 

 

Відповідно до статей 24, 78 Господарського кодексу України, керуючись ст.27, 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

 

1.Затвердити фінансовий план комунального підприємства «Коростенська центральна міська аптека № 1» на 2025 рік (додається).

 

2.Контроль за виконанням фінансового плану покласти на заступника міського голови Олександра Ясинецького.

 

 

 

Міський голова                                                       Володимир МОСКАЛЕНКО

 

Заступник міського голови

Олександр ЯСИНЕЦЬКИЙ

Начальник фінансового управління

Людмила БАРДОВСЬКА

Начальник управління  економіки

Володимир СТУЖУК

Начальник відділу регулювання торгівлі

та побутового обслуговування

Віра БЕЗПАЛЬКО

Начальник юридичного відділу

Тетяна.КАМІНСЬКА

                                                       Додаток

                                                                                                   до рішення виконавчого комітету

                                                                                         Коростенської міської ради

                                                                                              від 04.09.2024р. № 526

 

РОЗГЛЯНУТО__Управління____
_економіки____________________
(найменування уповноваженого органу, який розглянув фінансовий план)

М. П.

 

 

ПОГОДЖЕНО ______________________
___Ясинецький О. А                       _______
(прізвище та ініціали заступника міського голови)

 

 

 

    коди
  Рік 2020
Підприємство Комунальне підприємство»Коростенська

центральна міська аптека №1» Коростенської міської ради

за ЄДРПОУ 36863709
Орган управління  Міські, районні у містах ради та їх виконавчі органи за СПОДУ 01009
Галузь Аптечні заклади за ЗКГНГ 71212
Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами за КВЕД 47.73
Місцезнаходження  11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського , буд. 36    
Телефон 4-32-58    
Прізвище та ініціали керівника Невмержицький В. М.    

 

ФІНАНСОВИЙ  ПЛАН  ПІДПРИЄМСТВА НА 2025 РІК

Основні фінансові показники

Одиниці виміру: тис. гривень

  Код рядка Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік (усього) У тому числі за кварталами
I II III IV
1 2 3 4 5 6 7 8 9
                                                        І. Формування прибутку підприємства
Доходи                
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 12937,2 12230,0

 

10800,0 2600,0 2700,0 2700,0 2800,0
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 011 5083,4 5300,0 5350,0 1375,0 1300,0 1300,0 1375,0
Податок на додану вартість 020 864,7 799,0 720,0 170,0 180,0 180,0 190,0
Інші вирахування з доходу 030
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 040 12072,5 11431,0 10080,0 2430,0 2520,0 2520,0 2610,0
Інші операційні доходи 050 25,2 24,8 40,0 10,0 10,0 10,0 10,0
у тому числі:                
дохід від операційної оренди активів 051
одержані гранти та субсидії 052
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу 053
Дохід від участі в капіталі 060
Інші фінансові доходи 070
Інші доходи 080 250,0 300,0 300,0 100,0 50,0 50,0 100,0
у тому числі:                
дохід від реалізації фінансових інвестицій 081
дохід від безоплатно одержаних активів 082
Усього доходів 090 12347,7 11755,8 10420,0 2540,0 2580,0 2580,0 2720,0
Витрати                
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт і послуг) 100 9963,4 9470,4 7949,8 1941,4 1981,2 1981,2 2046,0
Адміністративні витрати 110 694,8 580,0 680,0 160,0 170,0 170,0 180,0
Витрати на збут 120 1578,8 1380,0 1440,0 350,0 360,0 360,0 370,0
Інші операційні витрати 130 37,1 15,4 35,2 8,6 8,8 8,8 9,0
Фінансові витрати 140
Витрати від участі в капіталі 150
Інші витрати 160 300,0 300,0 100,0 50,0 50,0 100,0
Усього витрати 170 12274,1 11745,8 10405,0 2560,0 2570,0 2570,0 2705,0
Фінансові результати діяльності:                
Валовий прибуток (збиток): 180 10,0 15,0 (20,0) 10,0 10,0 15,0
прибуток 181 73,6 10,0 15,0 10,0 10,0 15,0
збиток 182 20,0
Фінансові результати від операційної діяльності 190 73,6 10,0 15,0 (20,0) 10,0 10,0 15,0
прибуток 191 73,6 10,0 15,0 10,0 10,0 15,0
збиток 192 20,0
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: 200 73,6 10,0 15,0 (20,0) 10,0 10,0 15,0
прибуток 201 73,6 10,0 15,0 10,0 10,0 15,0
збиток 202 20,0
Податок на прибуток 210 13,3 1,8 2,7 2,7
Чистий: 220

 

 

 

прибуток 221 60,3 8,2 12,3 12,3
збиток 222
Відрахування частини прибутку до бюджету 230 15,1 2,1 3,1 3,1
II. Елементи операційних витрат (разом)
Матеріальні витрати 240 356,0 320,1 340,0 120,0 50,0 50,0 120,0
Витрати на оплату праці 250 1566,8 1358,0 1560,0 380,0 390,0 390,0 400,0
Відрахування на соціальні заходи 260 304,6 278,5 300,0 70,0 75,0 75,0 80,0
Амортизація 270 73,8 72,1 40,0 20,0 20,0 20,0 20,0
Інші операційні витрати 280 0,00 15,4
Разом (сума рядків з 240 по 280): 290 2301,2 2044,1 2240,0 521,4 495,3 495,3 532,1
   ІІІ. Обов’язкові платежі підприємства до бюджету та державних цільових фондів
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до державного бюджету, у тому числі: 300 162,4  139,7 125,8 25,0 30,0 30,0 40,8
податок на прибуток 301  3,7 2,7 2,7
ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету за підсумками звітного періоду 302 95,9  131,0 120,0 25,0 30,0 30,0 35,0
ПДВ, що підлягає відшкодуванню з бюджету за підсумками звітного періоду 303     –   –
Інші податки, у тому числі

(розшифрувати):

304   –   –
відрахування частини чистого прибутку комунальними підприємствами 304/1 66,5 5,0 3,1 3,1
інші 304/2   –    –   –    –   –    –    –
Погашення податкової заборгованості, у тому числі: 310    –     –   –   –     –     –     –
погашення реструктуризованих та

відстрочених сум, що підлягають сплаті у поточному році до бюджету

311     –     –   –   –   –    –    –
до державних цільових фондів 312     –     –   –    –    –    –    –
неустойки (штрафи, пені) 313     –      –   –        
Внески до державних цільових фондів, у тому числі: 320 304,6 278,5 300,0 70,0 75,0 75,0 80,0
внески до фондів соціального страхування – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 321 304,6 278,5 300,0 70,0 75,0 75,0 80,0
інші 322   –    –   –   –    –   –   –
Інші обов’язкові платежі, у тому числі: 330   –    –   –    –    –    –    –
місцеві податки та збори 331    –    –   –   –     –   –   –
інші платежі (розшифрувати) 332    –     –   –   –    –    –    –
IV. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво 340
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 341
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, 350
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 351
Придбання (створення) нематеріальних активів, 360
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 361   –    –   –   –    –   –   –
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик 370   –     –   –   –    –   –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 371   –    –   –   –    –    –   –
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів, 380   –    –   –    –    –    –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 381   –     –   –  –   –   –   –
Разом (сума рядків  340, 350, 360, 370, 380) 390  –    –   –   –   –   –   –
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів (сума рядків 341, 351, 361, 371, 381) 391   –    –    –    –    –    –   –
                                                               V. Додаткова інформація
Чисельність працівників 400   10   12 10 10 10 10 10
Первісна вартість основних засобів 410 1386,4 1386,4 1499,6 1499,6 1499,6 1499,6 1499,6
Податкова заборгованість 420   –   –   –   –   –    –
Заборгованість перед працівниками із виплати заробітної плати 430   –    –   –   –    –    –    –

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                               Олена РИЖОВА

 

 

 

 

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 1936 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія