Від 17.02.2025р. № 84
|
У зв`язку з наявною потребою у здійсненні закупівлі за предметом «Знаки поштової оплати» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:22410000-7 Марки) для матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету Коростенської міської ради, на підставі абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 та абзацу тридцять першого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі — Особливості), керуючись п. 1,2, 7, 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Затвердити обґрунтування підстави для здійснення закупівлі «Знаки поштової оплати» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 22410000-7 Марки) згідно з абзацом четвертим підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (додається);
2.Доручити уповноваженій особі з публічних закупівель виконавчого комітету Коростенської міської ради провести закупівлю «Знаки поштової оплати» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 22410000-7 Марки) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару на підставі абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей;
3.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Володимир МОСКАЛЕНКО
Керуючий справами виконкому
Олена РИЖОВА
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Уповноважена особа з публічних закупівель
Павло ЯНДЮК