Від 27.02.2024р. №_ 99
|
У зв’язку з наявною потребою у здійсненні закупівлі за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) (надалі – Закупівля), для матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету Коростенської міської ради, на підставі підпункту 6 пункту 13 та абзацу двадцять четвертого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі -Особливості), керуючись п. 1,2, 7, 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
3.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Володимир МОСКАЛЕНКО
Заступник міського голови
Наталія ЧИЖЕВСЬКА
Уповноважена особа з публічних закупівель
Павло ЯНДЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови від 27.02.2024р. № 99
Міський голова
_______Володимир МОСКАЛЕНКО
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обґрунтування підстави для здійснення:
Частиною З7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз..
На виконання зазначеної норми Закону Кабінет Міністрів України постановою від 12.10.2022 № 1178 затвердив Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13, а саме придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання .жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Відповідно до листа-клопотання ініціатора закупівлі для матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету Коростенської міської ради існує потреба у здійсненні закупівлі за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Виконавчим комітетом Коростенської міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UА-2024-02-12-000510-а, предмет закупівлі «Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
21.02.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо зазначеної закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UА-2024-02-12-000510-а додається.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення цієї закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями:
–Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-02-12-000510-а від 21.02.2024р.
Заступник міського голови Наталія ЧИЖЕВСЬКА
Уповноважена особа Павло ЯНДЮК