від 16.02.2024 року № 79
Про затвердження плану заходів щодо
забезпечення надходжень до бюджету
Коростенської міської територіальної
громади на 2024 рік та плану заходів
щодо ефективного використання
бюджетних коштів на 2024 рік
Відповідно до Бюджетного кодексу України та на виконання розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації від 13.02.2024 року № 48 «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення надходжень до місцевих бюджетів на 2024 рік та плану заходів щодо ефективного використання бюджетних коштів на 2024 рік», з метою забезпечення належного виконання бюджету Коростенської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів, керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
Володимир МОСКАЛЕНКО
Заступник міського голови
Олександр КОРНИЙЧУК
Заступник міського голови
Олександр СИНИЦЬКИЙ
Начальник фінансового управління
Людмила БАРДОВСЬКА
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток
до розпорядження міського голови
від 16.02.24 № 79
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо забезпечення надходжень до бюджету
Коростенської міської територіальної громади на 2024 рік
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати | |
1. | Забезпечити надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету Коростенської міської територіальної громади у 2024 році, зокрема:
– виконання планових показників на 2024 рік; – недопущення безпідставного зменшення темпів надходжень відносно попереднього року за рахунок мобілізації додаткових доходів (у тому числі за рахунок детінізації економіки), активізації роботи з погашення податкового боргу; – проведення постійного моніторингу виконання планових показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету громади |
Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради,
Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою)
|
Протягом року | Рівень виконання
планових показників доходів загального фонду бюджету Коростенської міської територіальної громади не менше 100 відсотків |
|
2. | Уживати заходів щодо виявлення і упередження порушень законодавства про оплату праці, зокрема, в частині виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановлені законодавством мінімальні гарантії | Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирсь-кій області (за згодою) | Протягом року | Рівень виконання
планових показників доходів загального фонду бюджету Коростенської міської територіальної громади не менше 100 відсотків
|
|
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати | |
3. | Забезпечити ефективну роботу комісій з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та робочих груп з питань детінізації доходів та легалізації трудових відносин | Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради,
Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради, Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою) |
Протягом року | Рівень виконання планових показників
доходів загального фонду бюджету громади не менше 100 відсотків |
|
4. | Проводити роботу, спрямовану на виявлення відокремлених підрозділів підприємств та організацій, які не сплачують податки до бюджету громади, здійснюючи господарську діяльність на її території. Вжити заходів щодо залучення їх до сплати податків до бюджету Коростенської міської територіальної громади | Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради,
Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради, Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою) |
Протягом року | Додаткові надходження
до бюджету громади
|
|
5. | Проводити роботу з виявлення та усунення фактів безоплатного використання земель або використання з оплатою, яка є нижчою економічно обґрунтованих розмірів | Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року |
|
|
6. | Посилити контроль за передачею в оренду земельних ділянок за економічно обґрунтованими ставками орендної плати | Управління
земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Протягом року | Рівень виконання планових показників плати за землю не менше 100 відсотків | |
№ з/п | Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати | |
7. | Забезпечити ефективне використання майна, що перебуває у комунальній власності, передачу його в оренду на конкурсних засадах і за ринковими ставками, а також посилення контролю за повнотою і своєчасністю перерахування орендної плати до бюджету. Провести інвентаризацію об’єктів, що не функціонують та не передаються в оренду з метою визначення доцільності їх подальшого перебування у комунальній власності | Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Рівень виконання планового показника з орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності не менше 100 відсотків | |
8. | Розглядати можливості розміщення тимчасово вільних коштів бюджету громади шляхом придбання державних цінних паперів та на вкладних (депозитних) рахунках банківських установ | Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Додаткові надходження до бюджету громади |
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ
Додаток
до розпорядження міського голови
від 16.02.24 № 79
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо ефективного використання бюджетних коштів на 2024 рік
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
1. | Забезпечити у повному обсязі обґрунтовану потребу в обов’язкових складових оплати праці працівників бюджетних установ (відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати) і на проведення розрахунків за електричну, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Забезпечення стабільної роботи установ, відсутність простроченої кредиторської заборгованості |
2. | Здійснювати планування видатків, які пов’язані із необов’язковими стимулюючими виплатами для працівників бюджетних установ, за умови забезпечення у повному обсязі потреби в обов’язкових виплатах, потреби у видатках на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії.
Забезпечити утримання чисельності працівників, здійснення фактичних видатків на заробітну плату лише в межах затвердженого фонду заробітної плати бюджетних установ |
Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Забезпечення стабільної роботи установ, відсутність простроченої кредиторської заборгованості |
3. | Проводити щомісячний аналіз виконання бюджету громади та у разі необхідності забезпечити внесення відповідних змін до них шляхом: спрямування вільних залишків бюджетних коштів загального фонду та залишків коштів спеціального фонду, понадпланових надходжень загального та спеціального фондів; | Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Забезпечення у повно-му обсязі потреби у видатках на оплату праці працівників бюджетних установ, |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
зменшення бюджетних призначень на непершочергові видатки та їх спрямування на оплату праці, проведення розрахунків за енергоносії, інші першочергові видатки тощо | проведення розрахун-ків за комунальні послуги і енергоносії та інші першочергові видатки, відсутність простроченої креди-торської заборгованос-ті з вищезазначених видатків | |||
4. | Проводити щомісячний аналіз виконання кошторисів (планів використання коштів) та у разі необхідності забезпечити в межах компетенції внесення відповідних змін до них шляхом перерозподілу затверджених непершочергових видатків та їх спрямування на оплату праці, проведення розрахунків за енергоносії, інші першочергові видатки тощо | Головні
розпорядники коштів бюджету громади, Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Протягом року | Забезпечення у повно-му обсязі потреби у видатках на оплату праці працівників бюджетних установ, проведення розрахун-ків за комунальні послуги і енергоносії та інші першочергові видатки, відсутність простроченої креди-торської заборгованос-ті з вищезазначених видатків |
5. | Продовжити роботу з оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти шляхом об’єднання малокомплектних шкіл, зміни їх типу тощо | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради | До 1 червня
|
Підвищення рівня якості освітніх послуг та наповнюваності класів, ефективності витрачання бюджетних коштів та поліпшення матеріально-технічно-го забезпечення |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
закладів | ||||
6. | Подати до фінансового управління виконавчого комітету Коростенської міської ради планову мережу закладів освіти Коростенської міської територіальної громади на 2024-2025 навчальний рік для детального вивчення | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради | До 1 червня
|
Підвищення рівня якості освітніх послуг, ефективності витрачання бюджетних коштів |
7. | Забезпечити подальшу роботу з оснащення, оптимізації і перепрофілювання закладів охорони здоров’я, визначення перспективних закладів охорони здоров’я з метою приведення їх функціональних потужностей (кадрового потенціалу, технічного оснащення) до рівня, який забезпечуватиме потреби населення у відповідних послугах | Відділ охорони здоров’я виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Належна робота закладів охорони здоров’я за рахунок оплати медичних послуг через НСЗУ.
Підвищення якості надання медичних послуг |
8. | Продовжити роботу щодо створення та функціонування закладів, які надають базові соціальні послуги (центр соціальної реабілітації дітей із інвалідністю, гуртожитків для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, центр соціально-психологічної допомоги, територіального центру зі стаціонарними відділеннями тощо) і виконання соціальних програм | Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, Служба у справах дітей виконавчого комітету Коростенської міської ради | Протягом року | Реалізація норм Закону України «Про соціальні послуги», підвищення якості надання соціальних послуг, наближення їх до споживачів із урахуванням місцевих особливостей, ефективне використання бюджетних коштів |
9. | Проводити подальше реформування системи забезпечення населення культурними і фізкультурно-спортивними послугами та мережі відповідних закладів, розширення джерел їх фінансування шляхом залучення позабюджетного фінансування | Відділ культури і туризму виконавчо-го комітету Коростенської | Протягом року | Підвищення рівня якості надання культурних і фізкультурно- |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
міської ради, відділ молоді та спорту виконавчого комітету | спортивних послуг та наближення їх до споживачів | |||
10. | Забезпечити відповідно до законодавства та графіків щорічне використання належних відпусток працівниками з метою уникнення накопичення боргів за відпускними виплатами | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Економне та ефективне використання бюджетних коштів |
11. | Забезпечити вжиття заходів щодо обмеження непершочергових (непріоритетних) видатків, інших заходів із економного і раціонального використання бюджетних коштів, енергоносіїв, удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Ефективне використання бюджетних коштів |
12. | Здійснювати постійний контроль із метою забезпечення своєчасного, цільового, ефективного та у повному обсязі використання коштів субвенцій (з урахуванням залишків коштів минулих років) з державного та місцевих бюджетів | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Забезпечення належного використання коштів субвенцій |
13. | Забезпечити при зверненні до виконавчого комітету Коростенської міської ради з питань, пов’язаних із видатками бюджету Коростенської міської територіальної громади, наявність обґрунтувань, розрахунків та нормативно-правових підстав | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Ефективне використання бюджетних коштів, мінімізація порушень та втрат бюджету |
14. | Проводити роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та встановити контроль за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів, забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, забезпечити дієвий внутрішній контроль за повнотою надходжень, узяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Мінімізація порушень та втрат бюджету |
№
з/п |
Зміст заходу | Виконавці | Терміни виконання | Очікувані результати |
бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів | ||||
15. | Забезпечити поліпшення співпраці між усіма учасниками бюджетного процесу на всіх його стадіях, ужиття заходів щодо належного використання можливостей програмно-цільового методу та ґендерно-орієнтованого бюджетування | Усі учасники бюджетного процесу
|
Протягом року | Ефективний, прозорий та справедливий розподіл та використання бюджетних коштів |
16. | Забезпечити наявність та належне використання і наповнення відповідних програмних комплексів, зокрема – ІПК «Місцеві бюджети» та комп’ютерної програми Міністерства фінансів України «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA» | Головні розпорядники коштів бюджету
громади |
Протягом року | Підвищення ефективності управління бюджетними коштами через впровадження та використання новітніх інформаційних технологій |
17. | Забезпечити взаємодію та налагодження обміну необхідною інформацією (у тому числі електронною) з органами державної казначейської служби, податкової служби, учасниками бюджетного процесу | Коростенське управління ДКСУ Житомирської області (за згодою),
Коростенська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (за згодою), головні розпорядники коштів бюджету громади |
Протягом року | Ефективна взаємодія для підвищення якості прийняття відповідних управлінських рішень |
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ