УКРАЇНА
Коростенська міська рада Житомирської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 15.05.2024 р. № 250
Про затвердження Положень про відділи
Управління житлово-комунального господарства
виконавчого комітету Коростенської міської ради
З метою приведення до вимог чинного законодавства України Положень про структурні підрозділи Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради, на виконання п. 4.2 Положення про Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради, затвердженого рішенням 32 сесії Коростенської міської ради VІІІ скликання від 11.04.2024 р. № 1679, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Коростенської міської ради
РІШАЄ:
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Перший заступник міського голови
Володимир ВИГІВСЬКИЙ
Начальник управління ЖКГ
Валерій МАРТИНЮК
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 15.05.2024 р. № 250
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ житлово-комунальних послуг, благоустрою та енергоменеджменту Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
4.1. Забезпечення реалізації державної політики в галузі житлово-комунального господарства, здійснення контролю за дотриманням комунальними підприємствами вимог законодавства в процесі надання споживачам житлово-комунальних послуг на території Коростенської міської територіальної громади.
4.2. Забезпечення реалізації державної політики в сфері енергоефективності та впровадження системи енергетичного менеджменту в установах, організаціях і комунальних підприємствах, які фінансуються з місцевого бюджету.
5.1. Здійснює, в межах повноважень, контроль за роботою комунальних підприємств, що відносяться до сфери діяльності Управління ЖКГ.
5.2. Бере участь в розробці та реалізації річних і місячних планів роботи Управління ЖКГ.
5.3. Узагальнює виробничу та статистичну інформацію комунальних підприємств, що відносяться до сфери діяльності Управління ЖКГ.
5.4. Бере участь в розробці планів та здійснює контроль за виконанням заходів з благоустрою на території населених пунктів територіальної громади.
5.5. Готує та подає пропозиції щодо розробки документів стратегічного значення для забезпечення сталого розвитку територіальної громади, впровадження енергоефективних заходів та реалізації проєктів.
5.6. Готує та подає пропозиції щодо розвитку житлово-комунального господарства територіальної громади, поліпшення роботи підприємств ЖКГ.
5.7. Готує проєкти цільових програм з питань, що входять до компетенції відділу, організовує їх виконання; подає звіти про хід і результати виконання цих програм.
5.8. Готує пропозиції до проєкту бюджету громади щодо фінансування передбачених цільовими програмами заходів.
5.9. Проводить моніторинг підготовки обʼєктів комунальної власності територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період, здійснює контроль за реалізацією заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об’єктів житлово-комунального господарства територіальної громади під час осінньо-зимового періоду, а також в умовах виникнення надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків.
5.10. Сприяє створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків в територіальній громаді, забезпечує інформаційно-консультаційну підтримку їх діяльності.
5.11. Забезпечує зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирних будинків (з питань визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміни умов договору з управителем; обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням) та розміщення інформації про рішення, прийняті такими зборами, на офіційному веб-сайті міста.
5.12. Здійснює розгляд, у межах своєї компетенції та в порядку, передбаченому чинним законодавством України, звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатських звернень та запитів. В процесі розгляду звернень здійснює контроль за дотриманням комунальними підприємствами вимог чинного законодавства України в частині порушених у зверненнях питань.
5.13. Готує проєкти рішень Коростенської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, наказів начальника Управління ЖКГ та інших нормативно-правових актів місцевого значення з питань, що належать до компетенції відділу.
5.14. Забезпечує формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів та інформації, які відносяться до компетенції відділу, на офіційному веб-сайті Коростенської міської ради та на інших передбачених чинним законодавством України інтернет-ресурсах.
5.15. Забезпечує, у межах компетенції, виконання рішень Коростенської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, додержання вимог нормативно-правових актів з питань, що відносяться до компетенції Управління ЖКГ.
5.16. Забезпечує здійснення особистого прийому громадян відповідно до затвердженого графіка, надання консультацій з питань, що належать до компетенції відділу.
5.17. Виконує інші функції, пов’язані з реалізацією покладених на Управління ЖКГ завдань.
6.1. Для виконання завдань та розгляду питань, що належать до компетенції відділу, залучати, за потреби, інші структурні підрозділи виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян (за погодженням з їх керівниками), а також науково-дослідні, технологічні, проєктно-дослідні, проєктно-конструкторські та інші організації.
6.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органів державної влади та місцевого самоврядування інформацію, документи, інші матеріали, які необхідні для виконання покладених на відділ завдань та функцій.
6.3. Здійснювати контроль за належним утриманням та ефективною експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства територіальної громади.
6.4. Брати участь в роботі сесій Коростенської міської ради, засідань виконавчого комітету Коростенської міської ради, засіданнях постійних комісій Коростенської міської ради, нарадах, зустрічах, семінарах, виставках тощо з питань, що відносяться до компетенції Управління ЖКГ.
10.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе відповідальність перед начальником Управління ЖКГ за виконання покладених на відділ завдань.
10.2. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу, проводить оцінювання виконання працівниками відділу обов’язків, передбачених їх посадовими інструкціями.
10.3. Забезпечує своєчасний розгляд заяв, скарг і звернень громадян, юридичних осіб та об’єднань громадян; вживає заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.
10.4. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
10.5. Забезпечує та контролює дотримання працівниками відділу внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, вимог «Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», Кодексу етики посадових осіб місцевого самоврядування, Правил охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ
\
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 15.05.2024 р. № 250_
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансово – бухгалтерський відділ
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
4.1. Ведення бухгалтерського обліку та контролю за раціональним використанням бюджетних коштів Управління.
4.2. Здійснення контролю за фінансовою діяльністю підвідомчих підприємств, що відносяться до сфери діяльності Управління.
4.3. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
4.4. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
5.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
5.2. Складає та подає у встановлені строки на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність по Управлінню, як головного розпорядника бюджетних коштів, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством України.
5.3. Здійснює поточний контроль за:
– дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних
зобов’язань, їх реєстрації в Коростенському УДКСУ у Житомирській області та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;
– правильністю зарахування та використання власних надходжень в
Управлінні;
– дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності у підвідомчих підприємствах в межах своєї компетенції.
5.4. Складає кошториси, плани асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), штатні розписи Управління.
5.5. Складає паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання.
5.6. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори
(обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.
5.7. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
– використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та
інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
– інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.
5.8. Надає методологічну допомогу з економічних питань підвідомчим підприємствам, що відносяться до сфери діяльності Управління.
5.9. Розглядає заяви, пропозиції, скарги громадян, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до його компетенції.
5.10. Здійснює контроль за додержанням встановлених цін і тарифів у сфері житлово-комунальних послуг, перевіряє калькуляції, надає допомогу підприємствам по їх затвердженню.
5.11. Приймає участь у складанні перспективних і поточних планів розвитку підприємств житлово-комунального господарства.
5.12. Приймає участь у підготовці пропозицій до проєктів міського бюджету щодо фінансування заходів з утримання об’єктів благоустрою, будівництва, капітального ремонту та реконструкції об’єктів житло-комунального господарства та інших об’єктів комунальної власності міської територіальної громади.
5.13.Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та
звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства України.
5.14. Узагальнює фінансову та статистичну інформацію по підвідомчим підприємствам, що відносяться до сфери діяльності Управління.
5.15. Розробляє проєкти нормативно-правових актів місцевого значення в сфері житлово-комунального господарства.
5.16. Приймає участь в проведенні закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання завдань Управління.
5.17. Проводить економічний аналіз фінансово-економічної діяльності підприємств житлово-комунального господарства, готує пропозиції з питань оплати праці на даних підприємствах.
5.18. Готує пропозиції щодо помісячного преміювання керівників підприємств, що відносяться до сфери діяльності Управління.
5.19. Забезпечує підготовку проєктів рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інформаційно-аналітичних матеріалів, з питань що належать до компетенції Відділу.
6.1. Представляти Управління в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції відділу, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.
6.2. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу структурними підрозділами Управління первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.
6.3. Для розгляду питань, що належать до компетенції відділу та для розробки комплексних проектів і планів залучати в установленому порядку старост, спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками), а також науково-дослідні, технологічні, проєктно-дослідні, проектно-конструкторські та інші організації.
6.4. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органів державної влади та місцевого самоврядування інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань та функцій.
6.5. Вносити начальнику Управління ЖКГ пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.
10.1. Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ.
10.2. Здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між його працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку.
10.3. Підписує звітність та документи, які є підставою для:
– перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);
– проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;
– приймання і видачі грошових коштів;
– оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;
– проведення інших господарських операцій;
10.4. Відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує начальника Управління про встановлені факти порушення бюджетного законодавства.
10.5. Здійснює контроль за:
– відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться Управлінням;
– складенням звітності;
– цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;
– дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна Управління;
– правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
– відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;
– станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості Управління;
– додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
– оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
– розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу;
– усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
10.6. Погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам.
10.7. Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 15.05.2024 р. № 250
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ управління житловим фондом
Управління житлово-комунального господарства
виконавчого комітету Коростенської міської ради
6.1. Забезпечує реалізацію державної та місцевої політики з питань приватизації державного житлового фонду.
6.2. Контролює дотримання вимог чинного законодавства України щодо приватизації державного житлового фонду фізичними та юридичними особами.
6.3. Виконує функції органу приватизації державного житлового фонду, готує та реєструє рішення органу приватизації про передачу у власність квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках.
6.4. Видає свідоцтво про право власності на житло.
6.5. За дорученням міського голови укладає угоди з організаціями, підприємствами, установами, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких знаходиться державний житловий фонд, з питань приватизації житлового фонду.
6.6. Готує відповідну документацію з питань приватизації відомчого житлового фонду на договірних умовах з підприємствами, організаціями, установами.
6.7. Проводить перевірку та оформлення пакету документів бронювання та зняття з броні жилих приміщень згідно поданих заяв.
6.8. Бере участь у роботі комісії по прийому об’єктів відомчого житлового фонду, житлових приміщень у власність Коростенської міської територіальної громади.
6.9. Складає акти, готує відповідні документи по прийняттю об’єктів житлового фонду у власність Коростенської міської територіальної громади.
6.10. Здійснює контроль за своєчасним звільненням громадянами жилих приміщень у зв’язку з переселенням в чисту місцевість.
6.11. Здійснює контроль за використанням житлового фонду.
6.12. Здійснює контроль за своєчасним звільненням громадянами жилих приміщень, що приймаються у власність Коростенської міської територіальної громади.
6.13. Вносить пропозиції щодо формування житлового фонду соціального призначення для тимчасового проживання та орендованого житла, контролює його використання, веде облік та реєстрацію орендованого житла.
6.14. Здійснює розгляд, у межах своєї компетенції, звернень та запитів громадян, підприємств, установ, організацій у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
6.15. Бере участь в розробці та реалізації річних і місячних планів роботи Управління ЖКГ.
6.16. Готує проєкти рішень Коростенської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що входять до компетенції відділу, розробляє проєкти нормативно-правових актів місцевого значення в сфері житлової політики.
6.17. Забезпечує формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів та інформації, які відносяться до компетенції відділу, на офіційному веб-сайті Коростенської міської ради та на інших передбачених чинним законодавством України інтернет-ресурсах.
6.18. Забезпечує, у межах компетенції, виконання рішень Коростенської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, наказів Управління ЖКГ, додержання вимог нормативно-правових актів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
7.1. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органів державної влади та місцевого самоврядування інформацію, документи, інші матеріали, які необхідні для виконання покладених на відділ завдань та функцій.
7.2. Для розгляду питань, що належать до компетенції відділу, залучати в установленому порядку старост, спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, установ і організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками).
7.3. Здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами вимог чинного законодавства України з питань приватизації житлового фонду.
7.4. Брати участь в роботі сесій Коростенської міської ради, засідань виконавчого комітету Коростенської міської ради, засіданнях постійних комісій Коростенської міської ради, нарадах, зустрічах, семінарах, тощо з питань, що відносяться до сфери діяльності відділу.
11.1. Здійснює керівництво відділом, несе відповідальність перед начальником Управління ЖКГ за виконання покладених на відділ завдань.
11.2. Забезпечує своєчасний розгляд заяв, скарг і звернень громадян, юридичних осіб та об’єднань громадян; вживає заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.
11.3. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
11.4. Забезпечує та контролює дотримання працівниками відділу внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, вимог «Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», Кодексу етики посадових осіб місцевого самоврядування, Правил охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ
Додаток 4
до рішення виконавчого комітету
Коростенської міської ради
від 15.05.2024 р. № 250
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ контролю за утриманням та будівництвом
об’єктів житлово-комунального господарства
Управління житлово-комунального господарства
виконавчого комітету Коростенської міської ради
4.1. Забезпечення контролю за виконанням робіт, наданням послуг та поставкою товарів відповідно до укладених між Управлінням та суб’єктами господарювання договорів.
4.2. Проведення перевірки документів, поданих для оплати відповідно до укладених між Управлінням та суб’єктами господарювання договорів.
4.3. Підготовка та подання пропозицій до проекту бюджету громади щодо фінансування заходів з будівництва, капітального ремонту та реконструкції об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою комунальної власності міської територіальної громади.
4.4. Забезпечення виконання Управлінням ЖКГ функцій замовника при проведенні робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою комунальної власності територіальної громади, укладанні відповідних договорів.
4.5. Підготовка та подання, а також отримання від відповідних органів державного архітектурно-будівельного контролю документів, що надають право на виконання будівельних робіт та документів, які підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
4.6. Забезпечення передачі в установленому порядку завершених та введених в експлуатацію об’єктів будівництва підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють експлуатацію таких об’єктів, або на яких покладено обов’язок щодо такої експлуатації.
4.7. Забезпечення формування, публікації та підтримки в актуальному стані матеріалів та інформації, які відносяться до компетенції відділу, на офіційному веб-сайті Коростенської міської ради та на інших передбачених чинним законодавством України інтернет-ресурсах.
4.8. Виконання інших функцій, пов’язаних з реалізацією покладених на Управління ЖКГ завдань у галузі житлово-комунального господарства, благоустрою та енергоефективності.
5.1. Здійснює, в межах повноважень, контроль за роботою комунальних підприємств, що відносяться до сфери діяльності Управління ЖКГ.
5.2. Бере участь в розробці та реалізації річних і місячних планів роботи Управління ЖКГ.
5.3. Узагальнює виробничу та статистичну інформацію комунальних підприємств, що відносяться до сфери діяльності Управління ЖКГ.
5.4. Бере участь в розробці планів та здійснює контроль за виконанням заходів з благоустрою на території населених пунктів територіальної громади.
5.5. Здійснює розгляд, у межах своєї компетенції, звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатських звернень та запитів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
5.6. Готує проекти рішень Коростенської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що входять до компетенції відділу.
5.7. Забезпечує, у межах компетенції, виконання рішень Коростенської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, наказів Управління ЖКГ, додержання вимог нормативно-правових актів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.8. Здійснює організацію особистого прийому громадян, надає консультації з питань, що відносяться до компетенції відділу.
5.9. Здійснює контроль за виконанням робіт з поточного ремонту обʼєктів благоустрою Коростенської міської територіальної громади.
6.1. Для розгляду питань, що належать до компетенції відділу та для розробки комплексних проектів і планів залучати в установленому порядку старост, спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками), а також науково-дослідні, технологічні, проєктно-дослідні, проектно-конструкторські та інші організації.
6.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органів державної влади та місцевого самоврядування інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань та функцій.
6.3. Здійснювати контроль за належним утриманням та ефективною експлуатацією об’єктів комунальної власності Коростенської міської територіальної громади.
9.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе відповідальність перед начальником Управління ЖКГ за виконання покладених на відділ завдань.
9.2. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу, проводить оцінювання виконання працівниками відділу обов’язків, передбачених їх посадовими інструкціями.
9.3. Забезпечує своєчасний розгляд заяв, скарг і звернень громадян, юридичних осіб та об’єднань громадян; вживає заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.
9.4. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
9.5. Забезпечує та контролює дотримання працівниками відділу внутрішньо трудового розпорядку, трудової дисципліни, вимог «Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», Кодексу етики посадових осіб місцевого самоврядування, Правил охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.
Заступник міського голови Олександр СИНИЦЬКИЙ