Від 05.04.2023р. №_131_
Про затвердження Положення про формування цивільного захисту
Коростенської міської територіальної громади
Відповідно до пункту 1, частини 2, статті 19 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2013 № 787 «Про затвердження Порядку утворення, завдання та функції формувань цивільного захисту» (зі змінами), з метою підвищення рівня готовності до проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, у тому числі тих, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій чи терористичних актів на території міста, керуючись ст.36¹ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради
РІШАЄ:
1. Затвердити:
1.1 Положення про формування цивільного захисту Коростенської міської територіальної громади (додаток 1).
1.2 Перелік суб’єктів господарювання Коростенської міської територіальної громади та формувань цивільного захисту, що створюються на їхній базі (додаток 2).
2.фРекомендувати керівникам суб’єктів господарювання на базі яких створюються територіальні та об’єктові формування до 01 травня 2023 року створити та привести в готовність до дій за призначенням територіальні та об’єктові формування цивільного захисту.
3. Вважати такими що втратили чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 16.03.2016 року № 119 «Про затвердження положення про формування цивільного захисту міста Коростеня» та від 17.10.2018 року №482 «Про внесення змін до додатку 2 рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.03.2016 року № 119 «Про затвердження положення про формування цивільного захисту міста Коростеня».
Перший заступник міського голови
Володимир ВИГІВСЬКИЙ
Начальник відділу з питань
цивільного захисту
Олег БОШАКОВ
Начальник юридичного відділу
Тетяна КАМІНСЬКА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради
від 05.04.2023р. №131
ПОЛОЖЕННЯ
про формування цивільного захисту
Коростенської міської територіальної громади
І. Загальні положення
– проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації НС або дій пов’язаних з терористичними актами;
– проведення відновлювальних робіт, що потребують залучення великої кількості людей і техніки у мирний час та в особливий період;
– здійснення заходів щодо життєзабезпечення населення, яке постраждало від НС, воєнних (бойових) дій або терористичних актів;
– виконання робіт з локалізації зони впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час аварійних ситуацій і аварій на об’єктах підвищеної небезпеки;
– гасіння великих пожеж;
– проведення спеціальної обробки техніки, будівель, майна, територій та санітарної обробки людей;
– інженерне, транспортне, матеріально-технічне забезпечення заходів цивільного захисту;
– забезпечення функціонування системи зв’язку цивільного захисту;
– обслуговування захисних споруд цивільного захисту.
– проведення загальної та спеціальної розвідки у зоні НС;
– пошук, рятування та надання домедичної допомоги постраждалим;
– здійснення заходів щодо локалізації НС, у тому числі, тих, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій або терористичних актів;
– здійснення заходів щодо відновлення роботи пошкоджених об’єктів життєзабезпечення населення;
– проведення ремонтно-відновлювальних робіт на водо-канлізаційно-теплових мережах;
– рятування матеріальних та культурних цінностей;
– санітарне очищення та знезараження території.
– отримання інформації про НС та заходи необхідної безпеки;
– безперешкодний доступ на територію суб’єктів господарювання, що постраждали внаслідок НС;
– вимогу від усіх осіб, які перебувають у зоні НС, дотримання встановлених норм безпеки.
III. Керівництво формуваннями цивільного захисту
– здійснювати керівництво формуванням;
– визначати першочергові завдання та напрями діяльності формування;
– забезпечувати рівень готовності формування до дій за призначенням;
-співпрацювати за дорученням керівника органу місцевого самоврядування або суб’єкта господарювання, що утворив таке формування, з іншими формуваннями;
– аналізувати та узагальнювати результати діяльності формування;
– звітувати керівництву про проведену роботу;
– організовувати та проводити підготовку працівників формування до дій у НС;
– здійснювати інші повноваження відповідно до чинного законодавства та завдань, покладених на формування.
– брати участь у розробленні документів, пов’язаних з діяльністю формування;
– надавати пропозиції керівництву щодо вдосконалення роботи формування, покращення умов праці, матеріального стану та соціального захисту його працівників;
– надавати пропозиції щодо заохочення та накладення дисциплінарних стягнень на працівників.
Рішення про залучення об’єктових формувань цивільного захисту до дій за призначенням приймають керівники суб’єктів господарювання, які утворили ці формування.
Рішення про залучення територіальних формувань цивільного захисту до дій за призначенням приймає місцева комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій .
Керуючий справами виконкому Андрій ОХРІМЧУК
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради
від 05.04.2023р. № 131
ПЕРЕЛІК
суб’єктів господарювання Коростенської міської територіальної громади
та формувань цивільного захисту, що створюються на їхній базі
№ з.п. | Найменування формувань цивільного захисту
|
Перелік суб’єктів господарювання | |||||||||||||||
Відділ з питань цивільного захисту виконав вико комітету Коростенської міської ради | Коростенське КП «Водоканал» | Коростенське КП «Теплозабезпечення» | Коростенське КВГП | Коростенський район електричних мереж АТ «Житомиробленерго» | Коростенське відділення АТ «Житомиргаз» | Коростенський міжрайонний відділ ДУ «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» | Коростенська центральна міська лікарня | Виробничий підрозділ Коростенська дирекція залізничних перевезень Регіональної філії «південно-Західна залізниця» АТ «»Укрзалвзниця» | ТОВ «Твій хліб» | ПрАТ «Коростенський завод «Янтар» | ПрАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал»
|
ПрАТ «Коростенський завод МДФ» | АТ «Коростенський кар’єр» | Метеостанція Коростень Житомирського обласного центру гідрометеорології | ТОВ «ДФУ Агро» | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Територіальні формування цивільного захисту | |||||||||||||||||
1 | Розрахунково-аналітична група | 1 | 2 | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Об’єктові формування цивільного захисту | |||||||||||||||||
1 | Рятувальна ланка | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
2 | Ланка водопровідних мереж | 1 | |||||||||||||||
3 | Ланка каналізаційних мереж | 1 | |||||||||||||||
4 | Аварійно-технічна ланка теплових мереж | 1 | |||||||||||||||
5 | Ланка механізації робіт на теплових мережах | 1 | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
6 | Аварійно-технічна команда по усуненню пошкоджень на КЛ-04-10кВ | 1 | |||||||||||||||
7 | Аварійно-технічна команда по усуненню пошкоджень на ПЛ-04-10кВ | 1 | |||||||||||||||
8 | Аварійно-технічна команда по усуненню пошкоджень на ТП, РП, КТП | 1 | |||||||||||||||
9 | Аварійно-технічна команда по усуненню пошкоджень на газових мережах | 1 | |||||||||||||||
10 | Група з ремонту та відновленню доріг | 1 | |||||||||||||||
11 | Пости радіаційного та хімічного спостереження | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
12 | Ланка з обслуговування захисних споруд | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | |||||||||||
13 | Відділення пожежогасіння | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
14 | Санітарна ланка | 1 | 1 | ||||||||||||||
15 | Ланка зв’язку | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
16 | Аварійно-технічна ланка | 1 | |||||||||||||||
17 | Ланка зв’язку та розвідки | ||||||||||||||||
18 | Ланка охорони громадського порядку | 1 | |||||||||||||||
19 | Ланка пожежогасіння | 1 | 1 | ||||||||||||||
20 | Ланка обеззараження території | ||||||||||||||||
21 | Ланка підвезення питної та технічної води. | 1 |
Керуючий справами виконкому Андрій ОХРІМЧУК