Про затвердження  звіту про виконання фінансового плану Комунального підприємства теплозабезпечення за 2023 рік

09.04.2024 49

Про затвердження  звіту про виконання  фінансового плану Комунального  підприємства теплозабезпечення за 2023 рік

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від 20.03.2024р.  №  150

Про затвердження  звіту про виконання

фінансового плану Комунального

підприємства теплозабезпечення за 2023 рік

 

 

 

 

Відповідно до статей 24, 78 Господарського кодексу України, керуючись ст. 27, 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

 

 

РІШАЄ:

 

 

 

Затвердити звіт про виконання фінансового плану Комунального  підприємства теплозабезпечення за 2023 рік (додається).

 

 

 

 

Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО

 

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

В.о. начальника управління ЖКГ

Сергій СТУЖУК

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

     

 

Додаток                                                                                                        до рішення виконавчого комітету                                                                 Коростенської міської ради                                                                                                від 20.03.2024р. № 150

    КОДИ
        Рік 2023
Підприємство – Комунальне підприємство теплозабезпечення       за ЄДРПОУ 31871157
Орган управління       за СПОДУ  
Галузь       за ЗКГНГ  
Вид економічної діяльності       за КВЕД 35.30
Місцезнаходження – м. Коростень, вул. Шевченка, 8-а    
Телефон – 9-63-84    
Прізвище та ініціали керівника – Баранівська Т.М.                        
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
за 2023 рік

(квартал, рік)
Основні фінансові показники
Одиниці виміру: тис. гривень
Показники Код рядка Факт наростаючим підсумком з початку року Звітний період (рік)
минулий
рік
поточний
рік
План Факт Відхилення   (+,-) Виконання    ( %)
1 2 3 4 5 6 7 8
І. Формування прибутку підприємства
Доходи              
Дохід (виручка) від реалізації продукції
(товарів, робіт, послуг)
010 186 004 190 762 266 500 190 762 -75 738 72
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 011            
Податок на додану вартість 020 31 001 31 794 44 417 31 794 -12 623 72
Інші вирахування з доходу 030            
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 040 155 003 158 968 222 083 158 968 -63 115 72
Інші операційні доходи 050 12 998 20 113 10 913 20 113 9 200 184
у тому числі:              
дохід від операційної оренди активів 051            
одержані гранти та субсидії 052            
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу 053            
Дохід від участі в капіталі 060            
Інші фінансові доходи 070   1   1 1  
Інші доходи 080 2 231 2 485 2 200 2 485 285 113
у тому числі:              
дохід від реалізації фінансових інвестицій 081            
дохід від безоплатно одержаних активів 082 2 231 2 485 2 200 2 485 285 113
Усього доходів 090 170 232 181 567 235 196 181 567 -53 629 77
Витрати              
Собівартість реалізованої продукції
(товарів, робіт і послуг)
100 184 763 192 050 213 392 192 050 -21 342 90
Адміністративні витрати 110 6 454 6 592 6 708 6 592 -116 -6 708
Витрати на збут 120            
Інші операційні витрати 130 3 636 2 505 1 970 2 505 535 127
Фінансові витрати 140            
Витрати від участі в капіталі 150            
Інші витрати 160 173 164   164 164  
Усього витрати 170 195 026 201 311 222 070 201 311 -20 759 91
Фінансові результати діяльності:              
Валовий прибуток (збиток): 180 29 760 33 082 8 691 33 080 24 389 381
прибуток 181     8 691   -8 691  
збиток 182 29 760 33 082   33 082 33 082  
Фінансові результати від операційної діяльності 190 26 852 22 066 10 926 22 066 11 140 202
прибуток 191     10 926   -10 926  
збиток 192 26 852 22 066   22 066 22 066  
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: 200 24 794 19 744 13 126 19 744 6 618 150
прибуток 201     13 126   -13 126  
збиток 202 24 794 19 744   19 744 19 744  
Податок на прибуток від звичайної діяльності 210         0  
Чистий прибуток (збиток), у тому числі: 220         0  
прибуток 221     13 126   -13 126  
збиток 222 24 794 19 744   19 744 19 744  
Відрахування частини прибутку до бюджету 230         0  
II. Елементи операційних витрат (разом)
Матеріальні затрати 240 149 458 157 211 172 280 157 211 -15 069 91
Витрати на оплату праці 250 29 506 27 753 34 982 27 753 -7 229 79
Відрахування на соціальні заходи 260 5 966 5 724 7 696 5 724 -1 972 74
Амортизація 270 4 449 5 700 4 000 5 700 1 700 143
Інші операційні витрати 280 5 474 4 759 3 112 4 759 1 647 153
Разом (сума рядків з 240 по 280) 290 194 853 201 147 222 070 201 147 -20 923 91
ІІІ. Обов’язкові платежі підприємства до бюджету та державних цільових фондів
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до державного бюджету, у тому числі: 300 8 122 13 652 14 316 13 652 -664 95
податок на прибуток 301 0 0 2 363 0 -2 363  
ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету за
підсумками звітного періоду
302 4 289 12 351 10 100 12 351 2 251 122
ПДВ, що підлягає відшкодуванню з
бюджету за підсумками звітного періоду
303            
Інші податки, у тому числі (розшифрувати): 304 3 833 1 301 1 853 1 301 -552 70
відрахування частини чистого прибутку комунальними підприємствами 304/1 2 546 0 553 0 -553  
інші (екологічний податок) 304/2 829 1 301 1 200 1 301 101 108
авансовий внесок при виплаті дивадендів 304/3 458 0 100 0 -100  
Погашення податкової заборгованості, у тому числі: 310 0 0 0 0 0  
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті у поточному році до бюджету 311            
до державних цільових фондів 312            
неустойки (штрафи, пені) 313 0 0 0 0 0  
Внески до державних цільових фондів, у тому числі: 320 6 479 6 104 8 229 6 104 -2 125 74
внески до фондів соціального страхування – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 321 6 006 5 687 7 696 5 687 -2 009 74
інші (військовий збір) 322 473 417 533 417 -116 78
Інші обов’язкові платежі, у тому числі: 330 5 662 5 056 6 420 5 056 -1 364 79
місцеві податки та збори ПДФО 331 5 654 4 934 6 300 4 934 -1 366 78
інші платежі (податок на землю) 332 8 122 120 122 2 102
IV. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво 340            
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 341            
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, 350 4 886 11 405 14 683 11 405 -3 278 78
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 351 4 729 10 055 13 332 10 054 -3 278 75
Придбання (створення) нематеріальних активів, 360     0      
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 361     0      
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик, 370            
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 371            
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів, 380 3 351 7 663 7 437 7 663 226 103
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів 381 0 4 540 4 988 4 540 -448  
Разом (сума рядків з 340, 350, 360, 370, 380) 390 8 237 19 068 22 120 19 068 -3 052 86
в т. ч. за рахунок бюджетних коштів
(сума рядків 341, 351, 361, 371, 381)
391 4 729 14 595 18 320 14 594 -3 726 80
V. Додаткова інформація
Чисельність працівників 400 172 155   155    
Первісна вартість основних засобів 410 89 817 114 174   114 174    
Податкова заборгованість 420 1 647 0 0 0    
Заборгованість перед працівниками із виплати заробітної плати
430
2 035 1 610 0 1 610    
                 
Директор         Баранівська Т.М.
      (підпис)     (П.І.Б)
                 
Заступник міського голови                                                Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2047 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія