Виконавчий комітет Рішення №2

20.01.2021 433

Виконавчий комітет Рішення №2

У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 


Р І Ш Е Н Н Я

Від 20.01.2021р.  №  2    

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.12.2020 р. № 642 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської  ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів  міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради»

У зв’язку із змінами у чинному законодавстві України, зважаючи на вимоги Закону України «Про оборону України», з метою забезпечення організації діяльності виконавчих органів міської ради, координації дій управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради, співпраці з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, керуючись ст.11, ст.17, ст.18, п.1,2,7 ч.4 ст.42, ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»», виконавчий комітет  Коростенської міської ради

РІШАЄ:

  1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.12.2020 р. № 642 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради,першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів    міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради», а саме:

1.1. Затвердити п.1.1. розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради в такій редакції:

«1.1. Міський голова – Москаленко Володимир Васильович                                                             

Організовує та очолює роботу міської ради, її виконавчого комітету по виконанню та дотриманню на території міста вимог Конституції України, законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної держадміністрації по забезпеченню захисту прав і законних інтересів громадян та держави, комплексного соціально-економічного розвитку територіальної громади.

Спрямовує діяльність секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету, керівників структурних підрозділів виконавчих органів міської ради.

 Спрямовує співпрацю з місцевими органами юстиції, державної казначейської служби, державної податкової інспекції, державної фіскальної служби, пенсійного фонду, державної служби з надзвичайних ситуацій, Коростенським об’єднаним міським територіальним центром підтримки комплектування та соціальної підтримки Житомирської області, 

Коростенським відділом поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області з питань здійснення делегованих повноважень державної виконавчої  влади.

          Взаємодіє із  судовими органами  та  органами  прокуратури.

          Організовує  та  координує  роботу  із  органами  Служби безпеки України, підрозділами військового командування Збройними Силами України, Національної гвардії України на території Коростенської міської територіальної громади.

          Здійснює загальне керівництво у проведенні заходів, пов’язаних з оборонною роботою, мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом, підготовкою та виконанням завдань територіальної оборони на території Коростенської міської територіальної громади.

Очолює координацію дій по боротьбі з корупцією, організованою та іншою злочинністю і правопорушеннями, координує проведення інформаційної політики виконавчих органів міської ради, співпрацю з місцевими засобами масової інформації, діяльність комунального підприємства «Творче об’єднання «КоростеньМедіа».

Є головним розпорядником коштів міської ради, її виконавчого комітету. 
          Приймає та звільняє з роботи посадових осіб міської ради, працівників апарату управління виконавчих органів міської ради. 

Укладає договори від імені міської ради з підприємствами, установами, організаціями, громадськими об’єднаннями, міжнародними та іноземними представництвами.

Сприяє формуванню відповідно до законодавства, цільових і валютних фондів та звітує про використання коштів цих фондів перед міською радою.

Очолює комісії виконавчого комітету з найважливіших питань життєдіяльності територіальної громади: 

-комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій; 

-комісію з питань захисту прав дитини; 

– комісію по прийому на службу в органи місцевого самоврядування.

Укладає контракти з керівниками підприємств, установ, організацій   комунальної власності, засновником яких є міська рада. Погоджує контракти керівників державних установ, підприємств державної та обласної комунальної власності відповідно законодавства». 

 

1.2. Затвердити п.1.2. розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради в такій редакції:

«1.2.Секретар міської ради Олексійчук Олександр Степанович 

Виконує всі обов’язки міського голови з питань організації діяльності міської ради, роботи постійних депутатських комісій.

Секретар міської ради забезпечує організацію роботи ради, координує діяльність її постійних комісій, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій. Забезпечує співпрацю з обласною радою, іншими органами місцевого самоврядування.

Здійснює в установленому законом порядку організаційне та матеріально-технічне забезпечення виборів і референдумів, забезпечує організацію і проведення громадських слухань з найбільш важливих питань життєдіяльності територіальної громади. 

Організовує висвітлення у засобах масової інформації, різних рівнів та форм власності діяльності міської ради та її виконавчих органів. 
Забезпечує співпрацю з правлінням та регіональним відділенням Асоціації міст України. 

Контролює та спрямовує діяльність відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради.

Забезпечує реалізацію державної політики в сферах оборони, дотримання законності та охорони правопорядку, сприяє роботі правоохоронних органів та служб, координує та контролює діяльність комунальної установи «Служба охорони громадського порядку міста Коростеня «Яструб».

Забезпечує організацію співпраці із Коростенським відділом поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області, органами прокуратури, СБУ, органами виконавчої служби, організацію та реалізацію шефських зв’язків із військовими частинами Збройних сил України та Національної гвардії України.                                                         

Забезпечує виконання міської комплексної Програми профілактики злочинності на 2021 – 2024 рр.

Забезпечує співпрацю з органами самоорганізації населення на території громади, координує діяльність Спілки голів окружних будинкових комітетів, організовує створення та сприяє діяльності органів самоорганізації населення на території населених пунктів (сіл, селищ), що увійшли до Коростенської територіальної громади.

 

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підприємств, установ,  організацій комунальної форми власності, заохочення депутатів міської ради, керівників та працівників підприємств, установ, організацій територіальної громади. 

Очолює адміністративну комісію при виконавчому комітеті міської ради. 

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші дорадчі та допоміжні органи при виконавчому комітеті міської ради». 

 

1.3. Затвердити п.1.3. розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради в такій редакції:

«1.3. Перший заступник міського голови Вигівський Володимир Васильович:

Виконує всі обов’язки міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради у разі його відсутності або неможливості виконання своїх обов’язків з інших причин. 

Відає питаннями державного, господарського, кооперативного, індивідуального, промислового шляхового та цивільного будівництва. 
Координує будівельні та ремонтно-будівельні роботи на території громади. 

Забезпечує співпрацю з підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють на території громади будівництво, капітальний ремонт будівель та споруд, шляхове будівництво та ремонт шляхів.

Координує дяльність міського комунального підприємства «КоростеньБуд».

Організовує роботу житлово-комунального господарства, залучаючи до участі у його розвитку на договірних засадах підприємства, установи, організації, приватних підприємців. Контролює та спрямовує роботу управління житлово-комунального господарства. Координує діяльність комунальних підприємств житлово – комунального господарства, погоджує їх штатні розписи.

Відповідає за хід приватизації житла, реалізацію житлової політики в місті, контролює та спрямовує діяльність юридичного відділу в частині ведення обліку та розподілу житла.

Контролює організацію роботи відділу державних соціальних допомог УПСЗН в частині надання житлових субсидій.

Контролює діяльність диспетчерської служби при виконавчому комітеті міської ради.

Забезпечує та координує процес створення  та діяльності ОСББ.

Організовує та координує співпрацю з іншими підприємствами, які здійснюють на території громади послуги водопостачання та водовідведення, теплопостачання, послуги по обслуговуванню об’єктів незалежно від їх підпорядкованості та форми власності.

Забезпечує співпрацю з Коростенським відділенням АТ  «Житомиргаз».

Контролює та спрямовує діяльність відділу з питань цивільного захисту. 

Координує діяльність та відповідає за співпрацю із Коростенським міськрайонним управлінням ДСНС  України в Житомирській області. 

 Відповідає за стан навколишнього природнього  середовища на території громади. Організовує роботу щодо формування  та  здійснення екологічної  політики, забезпечує співпрацю з представництвом державного управління охорони навколишнього природного середовища.

Сприяє роботі та надає допомогу міській метеорологічній станції.

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівниками підприємств житлово-комунального господарства, комунального підприємства «КоростеньБуд», комунальної установи «Коростенська міська комунальна рятувальна служба на воді», підготовку внесення до них змін та доповнень.

Організовує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств, надання щомісячно інформації по фінансових показниках їх діяльності до управління економіки.

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності.

Очолює:

– координаційну раду з реалізації стратегічного плану розвитку міста; 

-спотережну раду фонду енергозбереження комунальних підприємств, бюджетних установ, організацій.

Очолює комісії при виконавчому комітеті міської ради:

  -комісію з питань проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир) інвалідів війни, осіб які мають особливі заслуги перед батьківщиною, членів сімей загиблих військовослужбовців та прирівняних до них осіб;

 -громадську комісію  з житлових питань;

-комісію по розгляду скарг та заяв з питань житлових субсидій;

-комісію по визначення вартості майна громадян, які бажають стати на соціальний квартирний облік перебувають на такому обліку та коритсуються соціальним житлом;

 -комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення (теплопостачання);

-комісію з безпеки дорожнього руху;

-комісію з питань подальшого використання захисних споруд цивільного захисту. 

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконкомі міської ради».

 

1.4. Затвердити п.1.6. розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради в такій редакції:

«1.6. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих 
органів ради по реалізації державної політики у галузях освіти, охорони здоров’я, молодіжної політики, культури і спорту, сприяння діяльності політичних і громадських організацій Синицький Олександр Петрович:

Забезпечує реалізацію державної політики в галузях освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури і спорту, молодіжної політики. 

Організовує контроль за епідеміологічним станом, дотриманням правил санітарної охорони на території територіальної громади, наданням медичної допомоги населенню та його оздоровленням, харчуванням дітей та підлітків у освітніх та дошкільних закладах громади. 

Сприяє діяльності творчих спілок і колективів, молодіжних, дитячих та інших громадських організацій. Забезпечує у межах повноважень виконавчих органів міської ради виконання законодавства щодо національних меншин, про свободу совісті та релігійні організації, щодо всебічного розвитку та функціонування української мови, як державної. 

Координує співпрацю з товариствами з охорони пам’ятників історії і культури, любителів книги, міською редколегією «Реабілітовані історією»,  міським краєзнавчим музеєм, Товариств Червоного Хреста та Сприяння обороні України, інших громадських організацій. 

Організовує співпрацю із місцевими, регіональними, загально-українськими релігійними та громадськими організаціями, об’єднаннями громадян. 

 

Відповідає за роботу:

відділу освіти;

відділу культури і туризму;

відділу охорони здоров’я;

відділу у справах молоді та спорту;

служби у справах дітей;

міського Центру соціальних служб. 

Координує  та спрямовує роботу по здійсненню державної політики в галузі охорони здоров’я на території громади, в т.ч. лікарень, поліклінік, міжрайонного відділу лабораторних досліджень, інших медичних закладів, установ та закладів ветеринарної медицини. 

Координує співпрацю з обласним міжрайонним діагностичним центром. 

Контролює і координує діяльність комунальної установи «Коростенський міський центр соціальної підтримки дітей і сімей «Віри, Надії, Любові», комунальної установи «Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Джерело надії». Забезпечує контроль і координацію діяльності на території громади спортивних, підліткових та дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання. 

Забезпечує співпрацю з «Центром соціально-психологічної реабілітації постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та його інформування», співпрацю з Коростенським об’єднаним  міським територіальним центром підтримки комплектування та соціальної підтримки Житомирської області.

Забезпечує і координує організацію заходів з оборонної роботи та територіальної оборони у відповідності із законодавством України, координує організацію і реалізацію шефських зв’язків із військовими частинами Збройних Сил України, Національної гвардії України.

Забезпечує виконання міських комплексних соціальних, освітніх, медичних, культурних програм,  а також Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил України, Коростенського об’єднаного міського територіального центру підтримки комплектування та соціальної підтримки Житомирської області. 

Координує та спрямовує діяльність комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради», комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради, комунального підприємства  «Стадіон «Спартак», комунальної організації «Коростенський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», комунальної установи «Міський туристично-інформаційний центр», комунального закладу «Центр позашкільної освіти м. Коростеня Житомирської області», комунальної установи «Коростенський інклюзивно-ресурсний центр» Коростенської міської ради Житомирської області.

Забезпечує підготовку до укладення контрактів з керівниками підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, закладів освіти та культури, фізичної культури і спорту, підготовку внесення змін та доповнень до них.

Забезпечує проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, закладів освіти та культури, надання щомісячно інформації по фінансових показниках їх діяльності до управління економіки. 

Надає пропозиції щодо преміювання працівників підпорядкованих структурних підрозділів виконкому, керівників підпорядкованих підприємств, установ, організацій комунальної форми власності. 

Відповідає за здійснення заходів по мобілізації, є представником виконавчого комітету при Коростенському об’єднаному міському територіальному центрі підтримки комплектування та соціальної підтримки Житомирської області.

Очолює: 

– наглядову раду у сфері розподілу соціального житла;

-координаційну раду по боротьбі з наркоманією; 

-опікунську раду; 

-координаційну раду у справах дітей;

– координаційну раду з питань молодіжної політики, фізичної культури           

 та спорту;

-координаційну раду протидії туберкульозу та ВІЛ/СНІДу. 

Очолює комісії при виконавчому комітеті міської ради:

-призовні  комісії; 

-надзвичайну протиепідемічну комісію; 

-надзвичайну протиепізоотичну комісію; 

 -комісію по роботі служби медицини катастроф; 

-комісію по присудженню премій та стипендій міського голови; 

– комісію з питань евакуації; 

– комісію для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла ти приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;

-конкурсну комісію з розгляду конкурсних пропозицій, розроблених міськими громадськими організаціями соціальної спрямованості;

-комісію по присудженню премії ім. Алли Зарицької.

 Очолює:

– оргкомітет по присудженню премії ім. С.І.Іванова,

– комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури територіальної громади;

– мультидисциплінарну команду протидії насильству в сім’ї. 

За рішеннями міської ради, її виконавчого комітету очолює інші допоміжні та дорадчі органи при виконавчому комітеті міської ради».

1.5. Затвердити п.1.7. розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради в такій редакції:

«1.7. Керуючий справами виконкому Охрімчук Андрій Валерійович:

Організовує роботу апарату виконавчого комітету, здійснює правове, організаційне, матеріально-технічне забезпечення його діяльності. Здійснює у встановленому порядку заходи по організації та матеріально-технічному забезпеченню проведення виборів і референдумів.

Відповідає за своєчасне проходження та доведення до виконавців документів вищестоящих законодавчих і виконавчих органів міської ради, її виконавчого комітету, відповідає за стан діловодства, організовує контроль за виконанням рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

Організовує та контролює забезпечення своєчасного розгляду заяв і звернень підприємств, установ, організацій та громадян у виконавчому комітеті міської ради, організовує контроль за розглядом у виконавчих органах міської ради, структурних підрозділах виконавчого комітету, на підприємствах, в установах та організаціях територіальної громади.  

Відповідає за підготовку та виконання регламенту роботи виконавчого комітету, дотримання режиму роботи виконавчих органів міської ради, забезпечення трудової та виконавської дисципліни. Організовує планування роботи виконавчого комітету, здійснює контроль за виконанням планів, контролює виконання делегованих повноважень виконавчими органами міської ради.

Організовує впровадження та здійснення електронного обігу документів у виконавчих органах міської ради.

Відає питаннями організації роботи кадрової служби.

Подає пропозиції щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради, чисельності працівників у виконавчих органах, пропозиції щодо фонду оплати працівників і витрат на утримання виконавчих органів міської ради.

Відповідає за організацію режимно-секретної та мобілізаційної роботи у виконавчому комітеті.

Забезпечує посвідчення довідкових документів виконавчого комітету міської ради.

Забезпечує роботу диспетчерської служби при виконавчому комітеті, контролює виконання заяв  і звернень громадян до диспетчерської служби.

Організовує та спрямовує впровадження інформаційних технологій в діяльність виконавчих органів міської ради.

Координує здійснення системної комп’ютеризації підприємств, установ організацій, засновником яких є міська рада.

Координує співпрацю з питань діджиталізації виконавчих органів міської ради з підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, громадськими організаціями та об’єднаннями, забезпечує співпрацю з  підприємством «Міський інформаційний центр».

Координує співпрацю з обласною комунальною установою «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці, роботу комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

Відповідає за роботу:

управління праці та соціального захисту населення;

відділу організації надання адміністративних послуг;

загального відділу;

юридичного відділу;

відділу внутрішньої політики, оргроботи та контролю;

відділу ведення Державного реєстру виборців;

архівного відділу;

режимно-секретної та кадрової служби;

відділу бухгалтерського обліку виконкому; 

відділу реєстрації місця проживання;

відділу інформаційно-консультаційного забезпечення;

відділу цифрових технологій;

господарського сектору.

Координує співпрацю з  Коростенським районним сектором управління державної  міграційної служби України в Житомирській області, місцевими органами та установами міністерства юстиції України.

Очолює:

– міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення;

– комісію по наданню матеріальної допомоги мало захищеним верствам територіальної громади;

– спостережну комісію;

– експертну комісію архівного відділу;

– комісію з питань поновлення прав реабілітованих громадян;

– комісію з визначення стоматологічної установи або лікувально-профілактичного закладу, який буде забезпечувати послугами зубопротезування постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– комісію з визначення аптечного закладу, який буде забезпечувати ліками постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

 

  1. Начальнику режимно-секретної та кадрової служби довести зміни до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.12.2020 р. № 642 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради,першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради» до відома та керівництва в діяльності причетних посадових осіб.

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Охрімчука А.В.

Міський голова                                       Володимир МОСКАЛЕНКО

 

                                                                                                                                                     Секретар міської ради                         

                                                                                                                                             Олександр .ОЛЕКСІЙЧУК                    

                                                                                                                              Перший заступник міського голови

                                                                                                                                             Володимир.ВИГІВСЬКИЙ

                                                                                                                                            Заступник міського голови

                                                                                                                                              Олександр СИНИЦЬКИЙ                                                                                                                                  

 Керуючий справами виконкому               

                                                                                                                                                             Андрій  ОХРІМЧУК

                                                                                                                                 Начальник юридичного відділу

                                                                                                                                                      Тетяна КАМІНСЬКА

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 2047 Усі
Регуляторна політикаДокументів: 42 Усі
Чат-бот Гаряча лінія