Звіт про роботу Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради за 2021 рік

18.01.2022 90

Звіт про роботу Управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради за 2021 рік

 

 

 

Інформація

про роботу Управління земельних відносин та комунальної власності

виконавчого комітету Коростенської міської ради

за 2021 рік

 

До формування Коростенської міської територіальної громади  земельними  питаннями  займався відділ комунальної власності Управління економіки виконавчого комітету у складі 7 чоловік, 4 з яких займались земельними питаннями та 2 спеціаліста займались комунальним нерухомим майном. З приєднанням територій 18 сільських рад  на яких розташовано 43 села,  з 01 березня 2021 року створено Управління земельних відносин та комунальної власності  виконавчого комітету Коростенської міської ради із штатом 12 одиниць станом на 31 грудня 2021 року. До структури Управління входить  відділ земельних відносин  у складі із 7 чоловік на чолі із начальником відділу, який є заступником начальника  Управління та відділ комунальної власності  в складі 3 чоловік, який очолює начальник відділу. Також до складу Управління входить начальник Управління та головний бухгалтер.

В результаті адміністративно-територіальної реформи кількість об’єктів нерухомого майна комунальної власності Коростенської міської територіальної громади збільшилась майже вдвічі та складає 359 об’єктів, які у своєму складі мають 729 окремих будівель та споруд. В 2021 році значна увага була приділена інвентаризації майна, що розташоване на приєднаних територіях.

Із загальної кількості об’єктів нерухомості 80% (286 об’єктів) мають технічні паспорти, на 43% з них (154 об’єкти) оформлено право власності за Коростенською міською територіальною громадою.

Протягом 2021 року Управлінням земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради проведена наступна робота:

  1. Опрацьовано 2800 звернень, які надійшли від громадян та СПД- юридичних осіб із земельних питань та комунального майна та за результатом розгляду яких підготовлено 495 проєктів рішень на чергову сесію міської ради та 282 рішення на виконавчий комітет міської ради. Підготовлено 2448 відповідей за зверненнями громадян.

Кількість звернень від громадян збільшилась в  порівнянні з  2019 році на  1952 звернення  та в порівнянні  з  2020 роком  на  1635 звернень.

Підготовлено  вдвічі більше проектів рішень  виконавчого комітету та міської ради.

  1. Підготовлено та укладено 430 договорів оренди за користування земельними ділянками, що розташовані на території Коростенської міської території громади та 27 договорів по особистому сервітутному користуванню земельними ділянками.

З початку року, станом на 23 грудня 2021 року,  до міського бюджету надійшло 66,3 млн. грн. плати за землю, в тому числі  орендної плати  19,8 млн. грн., що становить 29.8% до загальних надходжень плати за землю (питома вага орендної плати за землю в 2019 та 2020 року по місту в загальних надходженнях плати за землю складала 18-19%) .

Від продажу землі до міського бюджету надійшло з початку року (станом на 23 грудня 2021 року)  6,8 млн.грн.

Від продажу комунального майна надійшло 1,2 млн. грн. Забезпечувального депозиту від оформлення орендних відносин – 430,0 тис.грн.

За договорами сервітутного землекористування до міського бюджету сплачено 113,0 тис. грн.. грн.

  1. Проведено жеребкування для розподілу 71 із 108 земельної ділянки в житловому масиві садибної забудови між вулицями Григорія Сковороди (Котовського) та Василя Стуса (Сакко і Ванцетті) в місті Коростені. Зроблено аналіз обліку учасників АТО згідно черги. Із загальної кількості поданих заяв на постановку на чергу ( 579 чоловік) станом на 31 грудня 2021 року в черзі залишилось 237 осіб.
  2. Проведено постановку 28 учасників бойових дій (АТО) на чергу.
  3. Протягом року відбулося 14 засідання комісії по розподілу не витребуваних та нерозподілених земельних часток (паїв), на яких розглянуто 111 заяв громадян, щодо розподілу земельних часток (паїв). Складено протоколи розподілу земельних часток по яким прийняті рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради з послідуючим винесенням на сесію міської ради питання щодо передачі паїв у власність за поданими заявами від громадян  через ЦНАП.
  4. Відбулося 6 засідань комісії по вирішенню земельних спорів з приводу суміжного землекористування, які надійшли від громадян.
  5. Розроблені та затверджені сесією міської ради міські цільові Програми на 2022-2026 роки , а саме:

– Програма розвитку земельних відносин Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки;

– Програма управління комунальним майном Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.

  1. В відділі земельних відносин в тестовому режимі запущено програмний модуль «Земельний кадастр Коростенської міської територіальної громади».
  2. Розпочато роботу щодо підготовки до проведення земельних торгів для продажу земельних ділянок та набуття прав користування ними (оренди, суперфіцію, емфітевзису) через електронну торгову систему Prozorro Продажі, а саме здійснена підготовка лотів для продажу на земельних торгах. Укладено договір з оператором електронного майданчику.
  3. Передано для реєстрації права комунальної власності та іншого речового права у відділі реєстрації речових прав відповідні документи по 5 об’єктам.
  4. З метою отримання права власності на об’єкти комунальної власності до регіонального відділення ФДМУ направлені 24 відповідних звернень.
  5. До міського бюджету від приватизації об’єктів комунальної власності за даними міського фінансового управління за 2021 рік надійшло 1 207 379,36  грн.
  6. Проведено сім електронних аукціонів в системі «Прозоро.Продажі» з продажу об’єктів комунальної власності Коростенської міської територіальної громади:

– нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 85,0 кв.м по        вул. Грушевського, 25, приміщення 87, ціна продажу складає 401050,00 грн. з ПДВ, покупець- фізична особа;

– нежитлового підвального приміщення загальною площею 108,0 кв.м по        вул. Князя Володимира, 68, приміщення 1, ціна продажу складає 251661,00 грн. з ПДВ, покупець- фізична особа;

– нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 114,4 кв.м             по вул. Білокоровицьке шосе,6, приміщення 141, ціна продажу складає    241300,00 грн. з ПДВ, покупець- фізична особа;

– нежитлової будівлі загальною площею 103,5 кв.м по вул. Героїв Небесної Сотні (вул.Табукашвілі),5-Б, ціна продажу складає 490001,00 грн. з ПДВ, покупець- фізична особа;

– нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 58,6 кв.м по        вул. Героїв Небесної Сотні (вул. Табукашвілі), 3-А, приміщення 1, ціна продажу складає 700 001,00 грн. з ПДВ, покупець- фізична особа;

– нежитлового підвального приміщення загальною площею 285,0 кв.м по        вул. Героїв Небесної Сотні (вул. Табукашвілі), 26-А, приміщення 1, ціна продажу складає 136320,00   грн. з ПДВ, покупець- фізична особа;

– нежитлового підвального приміщення загальною площею 175,4 кв.м по        вул. Героїв Небесної Сотні (вул. Табукашвілі), 26-А, приміщення 2, ціна продажу складає 101900,00 грн. з ПДВ, покупець- фізична особа.

  1. 14. По підсумках проведених перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу протягом року згідно з рішенням Коростенської міської ради № 244 від 15.04.2021 року зняті з контролю дев’ять договорів купівлі-продажу.
  2. 15. За 2021 рік до міського бюджету від оренди комунального майна за даними фінансового управління надійшло 475 573,25 грн.

Відділом комунальної власності проведено аналіз нарахувань та оплати за орендоване майно, що є власністю територіальної громади міста Коростеня станом на 01.12.2021 р.

Згідно інформації представленої балансоутримувачами станом на 01.12.2021 р. в оренду юридичним та фізичним особам здається 190 об’єктів  міської комунальної власності загальною площею 30191,98 кв.м, нарахування за оренду майна за грудень місяць склали 270 508,57 грн., заборгованість складає  176 962,33грн. (0,7 міс.).

  1. В 2021 році в електронній системі «Прозоро.Продажі» проведено 49 аукціонів  по передачі майна в оренду.  Всього переукладено та продовжено 66 договорів оренди комунального майна, укладено 20 додаткових договорів.
  2. На протязі року постійно проводився аналіз умов виконання договорів оренди, термінів дії укладених договорів оренди та договорів страхування
  3. В 2021 році були підготовлені матеріали для розгляду постійною комісією міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності щодо списання комунального майна.
  4. Проводилася перевірка наданих матеріалів щодо підтвердження факту здійснення невід’ємних поліпшень об’єкта комунальної власності по
    вул. І.Франка,7 в м. Коростені.
  5. Проводилася робота по наповненню в електронній торговій системі «Прозорро.Продажі» реєстру приміщень комунальної власності, переданих в оренду, з розміщенням договорів, рішень, тощо. Внесено 236 об’єктів комунальної власності.
  6. В 2021 році проведена інвентаризація нерухомого майна, переданого на баланси структурних підрозділів виконавчого комітету та комунальних підприємств на приєднаних територіях, в частині наявності технічної документації та правовстановлюючих документів. 23.12.2021 року на сесії Коростенської міської ради затверджено переліки житлового і нежитлового нерухомого майна комунальної власності.
  7. Своєчасно надавалися відповіді на письмові запити, заяви громадян, проводилася підготовка інформацій  у вищестоящі органи.

 

 

Начальник Управління                                                           Світлана ЛЮБОЧКО

                                                                                                   

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія