Звіт про роботу відділу інформаційно-консультативного забезпечення за 2015 рік

17.11.2021 77

Звіт про роботу відділу інформаційно-консультативного забезпечення за 2015 рік

Звіт

про роботу відділу інформаційно-консультативного забезпечення

за 2015 рік

 

Робота відділу у 2015 році була спрямована на виконання Законів України «Про місцеве самоврядування» в Україні, «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про друковані засоби масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення».

  1. Інформаційна робота

Інформаційна робота відділу у 2015 році спрямована на покращення інформованості громадян про діяльність міської влади та створення позитивного іміджу міста.

Протягом 2015 року було зареєстровано 531 765 звернень до міського інформаційного сайту. Всього за період існування сайту звернулось 3 048 515 користувачів.

У 2015 році дописувачами сайту стали управління юстиції, прокуратура, поліція, Територіальний центр соціального обслуговування населення, Пенсійний фонд України, Центр зайнятості, ГО «Жіноча рада».

У 2015 році продовжено роботу по удосконаленню висвітлення життєдіяльності міста засобами масової інформації різних видів та форм власності.

Протягом року інформація про події в м. Коростені висвітлювалась телеканалами «Інтер», Житомирською телерадіокомпанією, радіо «Житомирська хвиля», «Рекорд», «Русское радио», газетами «Житомирщина», «2000», «Радіус Києва», «Факти», «Експрес», «Голос України» тощо.

Надано інформаційну підтримку та допомогу у зйомках програми «Сніданок з 1+1».

Посилено інформаційну присутність в соціальних мережах, зокрема створені сторінки, які висвітлюють найбільш значущі новини міста, продовжується моніторинг публікацій, які з’являються в соціальних мережах.

Відділ значну увагу приділяє популяризації міста Коростеня у соціальних мережах. Так, в мережі Інтернет на офіційному каналі Facebook відділ постійно займається наповненням інформацією та адмініструванням спеціальної сторінки «Коростень офіційний».

Створено сторінку міського голови в соціальній мережі Вконтакте та Facebook, де висвітлюються офіційні новини міста та ведеться діалог із користувачами.

Створено банер на міському інформаційному сайті – он-лайн трансляції засідань міської ради.

  1. Співпраця з місцевими ЗМІ

КП КМР ТО «Коростеньмедіа» протягом 2015 року в повному обсязі виконувало завдання, зазначені у статуті підприємства через друковані та електронні засоби.

Газета «Іскоростень» вийшла протягом року 52 рази, 3 (три) з яких кольорові, в обсязі 8 сторінок серед широкого різноманіття друкованих видань міста.

За даними опитувань, газета вважається найбільш об’єктивною, оскільки в ній друкуються матеріали різнобічної тематики та спрямування. Газета протягом минулого року стала справжнім майданчиком громадського діалогу, оскільки на її сторінках друкуються листи дописувачів, думки яких часто є діаметрально протилежними .

Газета у 2015 році стала переможцем обласного творчого конкурсу журналістської майстерності у номінації «Кращий журналістський матеріал».

Інформаційні випуски Коростенського радіо у минулому році поповнилися циклом передач, присвячених історичним дослідженням Коростеня. До пам’ятних дат прозвучали архівні записи «Ветерани згадують».

Коростенське телебачення підготувало та випустило в ефір близько 700 програмних та інформаційних продуктів, які змогли переглянути не тільки телеглядачі, а й користувачі інтернету. Більше 250 тисяч переглядів програм Коростенського телебачення зафіксовано на каналі YouTube, що вдвічі більше ніж за весь період існування каналу в інтернеті. Кількість переглядів за цей час становить більше півмільйона.

Це стало можливим, в тому числі, завдяки тому, що працівниками «Коростеньмедіа» розроблено мобільний додаток для Android і переглядати Коростенське телебачення можна прямо з мобільного телефону.

Найбільше новинами із Коростеня цікавились у Росії, США, Ізраїлі, Білорусії, Німеччині, досить часто їх переглядають користувачі з Великобританії, Норвегії та Японії.

За 2015 рік повністю проведено оновлення та змінено дизайн студії, придбана нова сучасна система студійного освітлення, що дало можливість створити 2 робочих знімальних майданчики.

Протягом року на каналі з`явилася нова рубрика «Погляд у минуле». Коростенське телебачення взяло участь у реалізації українсько-норвезького проекту, в рамках якого вийшло цикл інформаційних сюжетів «Твоє ТБ».

КП КМР ТО «Коростеньмедіа» стало дипломантом обласного конкурсу в номінації «Краща телепередача» за випуск програми «Герої нашого часу».

У 2015 році в ефірі Коростенського телебачення продовжено проведення систематичних інтерв’ю міського голови Володимира Москаленка з актуальних питань сьогодення «Точка зору».

Кількісний склад представлених в інформаційному просторі міста ЗМІ протягом 2015 року розширився газетою «Древлянська столиця».

  1. Поінформованість населення

Питання інформування населення про роботу органів місцевого самоврядування знаходиться на постійному контролі виконавчого комітету. Відділ бере активну участь у підготовці та проведенні прямих телеефірів з міським головою та телефонного зв’язку «гаряча лінія».

З метою забезпечення відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування за (січень-грудень) 2015 року проведено:

– громадських слухань – 2

– круглих столів – 9

– звітів керівників структурних підрозділів перед громадою міста – 20

– брифінгів – 7

– консультацій, виїзних прийомів заступників міського голови – 2

– прес-конференцій – 9

– гарячих ліній – 7

– прямих телеефірів – 7

Проводиться моніторинг пропозицій, запитів, що надходять від громадян міста в процесі всіх вищеназваних форм роботи взаємодії з громадськістю.

  1. Друкована продукція

Підготовлено:

– Оновлено буклет «Місто, овіяне легендами»;

– Макет новорічної листівки;

– Забезпечено виготовлення друкованої продукції до сімейного фестивалю «Родина FEST»;

– Підготовка інформаційних матеріалів з нагоди презентації виставки “Стародавній Іскоростень. Витоки слов’янської державності”;

– подарункові сертифікати для переможців конкурсу «Прикраса для новорічної ялинки»;

– розроблено макет флаєру – вітання міського голови учням загальноосвітніх закладів міста;

Соціальна реклама:

–         до Дня міста Коростеня;

–         до Фестивалю авторської православної пісні «Утренняя заря»;

–         до Дня Перемоги;

–         до Дня Незалежності України;

–         до Фестивалю дерунів;

–         новорічне та різдвяне привітання міського голови.

  1. Робота по розширенню зв’язків щодо участі у міжнародних проектах та всеукраїнських конкурсах:

У 2015 р. значно покращилась робота по розширенню зв’язків, партнерських відносин з містом Краснік, взято участь в урочистих заходах до Днів міста Красніка (Польща);

Взято участь у проекті «Школа демократичних правил та процедур для органів місцевого самоврядування України» у Львові, який реалізовується Фондом демократії ООН.

Взято участь в організації візиту німецького експерту з питань децентралізації влади, експерту Офісу реформ.

Взято участь в урочистих заходах з нагоди святкування Дня міста Володимира-Волинського та Слов’янська.

Взято участь у І Всеукраїнській практичній конференції «Комфортний енергоефективний будинок – вимога сьогодення» в Одесі.

Співпраця з японськими науковцями.

Візит до Коломиї з метою налагодження дружніх відносин та обміну досвідом.

Забезпечено підготовку та проведення зустрічі місцевих журналістів із тренером DVV International UA.

Взято участь в підготовці та презентації виставки “Стародавній Іскоростень. Витоки слов’янської державності”.

Розроблено цілі до Стратегічного плану розвитку міста.

Взято участь в підготовці та проведенні місцевих виборів.

Продовжувалась співпраця з видавництвом «Пошана».

  1. Прийом громадян

На виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2015 рік до відділу інформаційно-консультативного забезпечення звернулося 3898 чол.

– відвідувачів -2076;

– за телефонним дзвінком – 1822;

На 2015 р. відділ інформаційно-консультативного забезпечення продовжить:

–   практику організації і проведення прямих телеефірів з міським головою та телефонного зв’язку «гаряча лінія»;

–   випуск друкованої продукції (брошури, буклети, листівки);

–   підготовку матеріалів для випуску сіті-лайтів соціального характеру;

–   роботу зі структурними підрозділами виконавчого комітету Коростенської міської ради (узгодження проведення прямих телефонних «гарячих» ліній, прес-конференцій, підготовка інформаційних матеріалів тощо);

–   прийом і аналіз звернень громадян;

–   інформування населення за допомогою соціальних мереж.

Проблемні питання ЗМІ:

Відсутність вежі для цифрових трансляцій;

Зменшення кількості радіоточок;

Заповнення інформаційного простору безкоштовними виданнями, що значно-впливає на процес передплати.

 Пріоритетні завдання на 2016 рік місцевих ЗМІ: 

Завершити обладнання студії, створити третій знімальний майданчик;

Співпраця з Національною радою з питань радіо та телебачення щодо можливості запровадження FM – радіо;

Збільшити кількість передплатників газети «Іскоростень».

 

Начальник відділу                                                           О.Гречко

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія