Звіт
про роботу відділу
інформаційно-консультативного забезпечення
за 2016 рік
Робота відділу у 2016 році була спрямована на виконання Законів України «Про місцеве самоврядування» в Україні, «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про друковані засоби масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення».
1. Інформаційна робота
Інформаційна робота відділу у 2016 році спрямована на покращення
інформованості громадян про діяльність міської влади та створення
позитивного іміджу міста. Протягом 2016 року було зареєстровано 574 608 звернень до міського
інформаційного сайту. Всього за період існування сайту звернулось 3 623 123 користувачів. У 2016 році дописувачами сайту стали прокуратура, Коростенський відділ поліції, Територіальний центр соціального обслуговування населення, управління Пенсійного фонду, Центр зайнятості, ГО «Жіноча рада», Центр соціально-психологічної реабілітації населення, Коростенський міськвідділ Управління СБУ, Центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Розвиток інформаційного простору в 2016 році характеризується тенденціями переходу від індустріального до інформаційного суспільства, впровадженням новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в усі сфери суспільного життя. У 2016 році продовжено роботу по удосконаленню висвітлення
життєдіяльності міста засобами масової інформації різних видів та форм
власності. Протягом року інформація про події в місті Коростені висвітлювалась телеканалами «1+1», «Інтер», «СТБ», «5 канал», «Радіо Свобода», «ICTV», «Першим Національним», «NEWSONE», «Житомир.today», Житомирською телерадіокомпанією, радіо «Житомирська хвиля», «Рекорд», «Русское радио», газетами «Житомирщина», «Субота», «2000», «Радіус Києва», «Факти», «Експрес», «Голос України» тощо. Співпраця із журналом Верховної Ради «ВІЧЕ» та з журналістами
японського телебачення «АСАХІ», «NHK». Підготовлено інформаційні матеріали для участі в програмі «Віра. Надія. Любов» на Першому Національному, «Віч-на-віч» на обласному телебаченні.
Надано допомогу у зйомках документального фільму «Діти Чорнобиля
та їх рятівники». Відділ значну увагу приділяє популяризації міста Коростеня у соціальних мережах. Так, в мережі Інтернет відділ постійно займається
наповненням інформацією та адмініструванням спеціальних сторінок
«Коростень офіційний» у facebook, однокласниках та вконтакте. Ведеться постійний моніторинг публікацій, які з’являються в соціальних мережах,
друкованих ЗМІ та телеканалах. Створено сторінку міського голови в соціальній мережі Вконтакте та Facebook, де висвітлюються офіційні новини міста та ведеться діалог із користувачами.
Створено банери на міському інформаційному сайті:
– он-лайн трансляції сесій міської ради;
– «Створення ОСББ»;
– до сімейного фестивалю «РОДИНА Fest»;
– опитування щодо перейменування вулиць;
– генеральний план міста Коростеня;
– до VIII Міжнародного Фестивалю Дерунів;
– з нагоди Європейського дня боротьби із торгівлею людьми;
– план новорічних та різдвяних свят.
Створено розділ на офіційному сайті міста «Відділ реєстрацій місцевого
населення». Створено спеціальну поштову скриньку myderunchik@ukr.net.
Працювали над виготовленням та отриманням електронних ключів.
2. Співпраця з місцевими ЗМІ
З метою збільшення аудиторії газети «Іскоростень» постійно
змінюється її зміст і форма. Протягом 2016 року газета «Іскоростень»
вийшла 52 рази, з яких 3 номери – повноколірні, 2 номери обсягом 12
сторінок. Газета у 2016 році стала переможцем обласного творчого конкурсу
журналістської майстерності у номінації «Кращий друкований засіб масової
інформації». «Коростеньмедіа» забезпечило технічну можливість виходити в ефір каналу Коростенського ТБ у різних форматах: цифрове, кабельне, он-лайн трансляція ефірного мовлення, а також працівниками «Коростеньмедіа»
розроблено мобільний додаток для Android і переглядати Коростенське
телебачення тепер можна прямо з мобільного телефону. Для покращеннятрансляції в кабельних мережах у 2016 році були проведені інженерні роботи силами підприємства. Крім інформаційних щоденних випусків, Коростень ТБ виготовляє власні програмні продукти: «Наголос», «Герої нашого часу», «Без коментарів» ,«Точка зору», «Докладніше», «Об’єктив », «Погляд у минуле», «Запрошення в душу», у 2016 році вийшла нова програма «Коростень невідомий» та 2 сезон «Райдуги дитячих талантів», а виготовлений підприємством музичний кліп про Фестиваль дерунів набрав 27 тисяч переглядів. Інформаційний телевізійний продукт максимально інтегрований в мережу Інтернет та соціальні мережі, де зафіксовано близько 11 тисяч підписчиків.У 2015 році на каналі YouTube зафіксовано 253 тисячі переглядів програм Коростенського телебачення, у 2016 – вже 282. Кількість переглядів з 2012 року лише на YouTube становить 841 тисячу. Найбільша аудиторія в соціальних мережах є в однокласниках, де за 2016 рік зафіксовано більше 400 тисяч переглядів. В 2016 році колектив був відзначений Національною радою з питань радіо та телебачення грамотою за високий професіоналізм. Найбільшу глядацьку аудиторію становлять глядачі у віці від 18 до 44 років, переважно чоловіки, радіо слухають переважно люди похилого віку, газету переважно читають коростенці віком 35+. Отже, «Коростеньмедіа» завдяки правильно спланованій роботі, охоплює різні вікові категорії коростенців.
У 2016 році в ефірі Коростенського телебачення продовжено
проведення систематичних інтерв’ю міського голови Володимира Москаленка з актуальних питань сьогодення «Точка зору».
Кількісний склад представлених в інформаційному просторі міста
засобів масової інформації протягом 2016 року збільшився незалежним
інформаційним агентством «ПравдаТУТ».
3. Поінформованість населення
Питання інформування населення про роботу органів місцевого
самоврядування знаходиться на постійному контролі виконавчого комітету.
Відділ бере активну участь у підготовці та проведенні прямих телеефірів з
міським головою та телефонного зв’язку «гаряча лінія».
З метою забезпечення відкритості в діяльності органів місцевого
самоврядування за (січень-грудень) 2016 року проведено:
– громадських слухань – 1
– круглих столів – 16
– звітів керівників структурних підрозділів перед громадою міста – 14
– консультації, виїзні прийоми заступників міського голови – 2
– прес-конференцій – 1
– гарячих ліній – 7
– прямих телеефірів – 7.
Проводиться моніторинг пропозицій, запитів, що надходять від громадян міста в процесі всіх вищеназваних форм роботи взаємодії з громадськістю.
4. Друкована продукція
До всіх загальноміських заходів систематично готуються відповідні прес-анонси, прес-релізи, вітання, інформаційні матеріали для виступів, друкована продукція (буклети, брошури, вітальні адреси, листівки, флаєра тощо), соціальна реклама, сіті-лайти.
Підготовлено:
– оновлено буклет «Місто, овіяне легендами»;
– забезпечено виготовлення друкованої продукції до сімейного фестивалю «Родина FEST»;
– вітальна листівка до Дня Перемоги, Нового року та Різдва Христового;
– розроблено макет флаєру – вітання міського голови учням загальноосвітніх закладів міста;
– розроблено ескіз значка для рейтингу «Гордість міста-2015», Дня міста.
– розроблено макет значків, буклету та флаєрів до Міжнародного Фестивалю дерунів.
Соціальна реклама:
– до Міжнародного жіночого дня 8 березня
– до Великодня;
– до Дня міста Коростеня;
– до Фестивалю авторської православної пісні «Утренняя заря»;
– до Дня Перемоги;
– до Дня Незалежності України;
– до Фестивалю дерунів;
– до Покрови Пресвятої Богородиці та Дня Захисника України
– новорічне та різдвяне привітання міського голови.
5. Робота по розширенню зв’язків щодо участі у міжнародних проектах та всеукраїнських конкурсах:
Взято участь у «Академії політичного лідерства 2016». Спільно з ГО «Добротвор» заповнено та надіслано заявку для участі в грантовій програмі підтримки переселенців. Підготовлено матеріали для участі у Всеукраїнській акції «7 чудес України: історичні міста та містечка». Взято участь в урочистих заходах з нагоди святкування Дня міста Овруча. Співпраця з японськими науковцями. Візит до Калуша, Мелітополя, Бурштина з метою налагодження дружніх відносин та обміну досвідом.Підготовлено та розповсюджено інформаційні матеріали до IV міжнародної археологічної конференції «Ранньофеодальне місто Південної Русі в системі міжцивілізаційних контактів». Розроблено цілі до Стратегічного плану розвитку міста. Продовжувалась співпраця з видавництвом «Пошана».
6. Прийом громадян
Працівниками відділу надається щоденна консультативна інформація
населенню щодо роботи відділів виконавчого комітету Коростенської
міської ради, установ та організацій міста. На виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2016 рік до відділу інформаційно-консультативного забезпечення звернулося 4264 чол.
– відвідувачів – 1658;
– за телефонним дзвінком – 2606.
На 2017 р. відділ інформаційно-консультативного забезпечення продовжить:
– розроблення бренду міста та брендбуку.
– англомовна версія офіційного сайту (пошук організації або компанії,
яка має відповідну ліцензію на впровадження перекладацької діяльності).
– практику організації і проведення прямих телеефірів з міським головою
та телефонного зв’язку «гаряча лінія»;
– випуск друкованої продукції (брошури, буклети, листівки);
– підготовку матеріалів для випуску сіті-лайтів соціального характеру;
– роботу зі структурними підрозділами виконавчого комітету Коростенської міської ради (узгодження проведення прямих телефонних «гарячих» ліній, прес-конференцій, підготовка інформаційних матеріалів тощо);
– прийом і аналіз звернень громадян;
– інформування населення за допомогою соціальних мереж.
Пріоритетні завдання на 2017 рік місцевих ЗМІ:
На часі організація місцевого FM-радіомовлення та відмова від проводового мовлення. Національною радою з питань телебачення та радіомовлення запроваджується ініційований Проект малопотужного ефірного мовлення для радіокомпаній комунальної форми власності. Під цей Проект Верховною радою України розробляється Закон України «Про особливості здійсненнямовлення територіальних громад з метою розвитку і захисту інформаційного простору держави». Це дасть нам можливість отримати FM частоту для роботи нашого радіо в ефірі. В ході реалізації цих планів ми також плануємо інтеграцію радіомовлення в сітку мовлення телеканалу «КоростеньТБ» та мережу інтернет. Відповідно рішення Кабінету Міністрів України, в червні 2017 року відбудеться відключення аналогового телебачення в країні. В зв’язку з чим планується перевести мовлення каналу «КоростеньТБ» із застарілого вже формату співвідношення сторін 4/3 в 16/9 високої чіткості.
Начальник відділу О.Гречко