Звіт про роботу
відділу інформаційно-консультативного забезпечення
за 2017 рік
Робота відділу у 2017 році була спрямована на виконання Законів України «Про місцеве самоврядування» в Україні, «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про друковані засоби масової інформації», «Про
доступ до публічної інформації», «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення».
1. Інформаційна робота
Інформаційна робота відділу у 2017 році спрямована на покращення інформованості громадян про діяльність міської влади та створення
позитивного іміджу міста. Протягом 2017 року було зареєстровано 560 473 звернень до міського інформаційного сайту. Всього за період існування до сайту звернулось 4 183 596 користувачів.
У 2017 році дописувачами сайту стали прокуратура, Коростенський відділ поліції, Територіальний центр соціального обслуговування населення,
управління Пенсійного фонду, Центр зайнятості, ГО «Жіноча рада», Центр
соціально-психологічної реабілітації населення, Коростенський міськвідділ
Управління СБУ, Центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги,
Державна прикордонна служба.
У 2017 році продовжено роботу по удосконаленню висвітлення життєдіяльності міста засобами масової інформації різних видів та форм
власності. Протягом звітного періоду інформацію про події в м. Коростені
висвітлювали телеканали «1+1», «Інтер», «СТБ», «5канал»,«СК1»,«24канал», «112 канал», «ZIK», «Радіо Свобода», «ICTV», «ПершийНаціональний», «NEWSONE», «Житомир.today», Житомирська телерадіокомпанія, УНІАН, УНН, ONLine.ua, «Журнал Житомира», Житомир он-лайн, Новини Житомира, радіо «Житомирська хвиля», «Рекорд», «Русское радио», Хіт-FM, газети «Житомирщина», «Субота», «Факти», «Голос України», Малинські, Вінницькі, Івано-Франківські, Волинські інтернет-видання тощо.
Надано інформаційну підтримку та допомогу у зйомках програми «Віч-
на-Віч», «Ключ до успіху», «Мамина доля» на обласному телебаченні.
Підготовлено інформаційні матеріали для участі міського голови у Муніципальному Форумі Асоціації міст України в Одесі.
До важливих подій, які відбувалися в місті на офіційному сайті http://www.korosten.in.ua було створено та розміщено банери:
– Гордість міста;
– Родина-Фест;
– Звіт міського голови;
– Обираємо енергетичний логотип Коростеня;
– День міста;
– ІХ Міжнародний Фестиваль дерунів;
– Героїчне минуле-величне майбутнє;
– День Захисника України, Покрова Пресвятої Богородиці;
– З Новим роком та Різдвом Христовим.
Створено поштову скриньку myderunchik@ukr.net (для роботи з листами до Фестивалю дерунів) та ikz_kor@ukr.net, ikz-kor@rada-kor.gov.ua. Підготовлено презентацію звіту міського голови перед територіальною
громадою міста.У 2017 році на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 р. No 851 «Про деякі питання використання доменних імен державними органами в українському сегменті Інтернету», окремих доручень заступника голови облдержадміністрації від 02.03.2017 р., 03.02.2017 р. No 0510/42/2-17, No 0892/43/2-17 «Про електронні поштові скриньки» та згідно з п.1, п. 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» працівниками відділу розроблено та встановлено нові електронні поштові скриньки в домені GOV.UA для забезпечення зв’язку, листування та обліку електронних документів в усіх управліннях та відділах виконавчого комітету Коростенської міської ради.
Працювали над виготовленням та отриманням електронних ключів.
Відділ значну увагу приділяє популяризації міста Коростеня у
соціальних мережах. Так, в мережі Інтернет відділ постійно займається
наповненням інформацією та адмініструванням спеціальних сторінок
«Коростень офіційний інформаційний» у facebook. Ведеться постійний
моніторинг публікацій, які з’являються в соціальних мережах, друкованих
ЗМІ та телеканалах.
2. Співпраця з місцевими ЗМІ
Інформаційний простір у нашому місті досить насичений і
представлений наступними ЗМІ:
– КП КМР «ТО «Коростеньмедіа» (Коростень ТБ, газета
«Іскоростень», Коростенське радіо);
– Газета «Древлянський край»;
– Газета «Древлянська столиця»;
– Газета «Древлянська громада»;
– Газета «Наш Коростень»;
– Газета «Вечірній Коростень»;
– Газета «Голос громади»;
– Газета «Приватна газета».
КП КМР ТО «Коростеньмедіа» протягом 2017 року в повному обсязі
виконувало завдання, зазначені у статуті підприємства через друковані та
електронні засоби. ЇЇ продукти охоплюють 70,1% аудиторії, з яких 17,8 %
надають перевагу виключно «Коростеньмедіа», – 52,3% користується
наданою «Коростеньмедіа» інформацією на ряду з іншими джерелами.
«Коростеньмедіа» забезпечило технічну можливість виходити в ефір
каналу Коростенського ТБ у різних форматах: цифрове, кабельне, он-лайн
трансляція ефірного мовлення, а також працівниками «Коростеньмедіа»
розроблено мобільний додаток для Android і переглядати Коростенське
телебачення тепер можна з мобільного телефону. З метою збільшення
аудиторії газети «Іскоростень» постійно змінюється її зміст і форма.
Протягом 2017 року газета «Іскоростень» вийшла 52 рази.
Крім інформаційних щоденних випусків, Коростень ТБ виготовляє
власні програмні продукти: «Наголос», «Герої нашого часу», «Без
коментарів», «Точка зору», «Докладніше», «Об’єктив», «Погляд у минуле»,
«Запрошення в душу», «Коростень невідомий», «Райдуга дитячих талантів»,
«Країна Віршоляндія».
Рейтинг популярності джерел інформації сьогодні виглядає таким
чином:
1. «Коростеньмедіа».
2. Соціальні мережі.
3. Газети, що працюють по передплаті.
Порівняно з попередніми роками тенденції в місті змінились, соціальні
мережі стали випереджати друковані видання, телевізійний продукт також
краще сприймається користувачами через мережу Інтернет. Найбільшу
глядацьку аудиторію становлять глядачі у віці від 18 до 44 років, переважно
чоловіки, радіо слухають переважно люди похилого віку, газету переважно
читають коростенці віком 35+. Отже, «Коростеньмедіа» завдяки правильно
спланованій роботі, охоплює різні вікові категорії коростенців.
У 2017 році редактор газети «Іскоростень» Світлана Барановська
отримала обласну відзнаку кращий журналіст та стала лауреатом премії у
сфері журналістики ім. Василя Земляка. «Коростень ТВ» здобуло перемогу в
обласному конкурсі телепрограм у 2017 році.
У 2017 році в ефірі Коростенського телебачення продовжено проведення
систематичних прямих телеефірів та інтерв’ю міського голови
Володимира Москаленка з актуальних питань сьогодення «Точка зору». З
2017 року запроваджено практику прямих телеефірів з начальниками
управлінь та відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради та
керівників підприємств, організацій, які надають послуги населенню нашого
міста.
3. Поінформованість населення
Питання інформування населення про роботу органів місцевого самоврядування знаходиться на постійному контролі виконавчого комітету.
Відділ бере активну участь у підготовці та проведенні прямих телеефірів з
міським головою, начальниками управлінь, керівниками підприємств, організацій міста Коростеня та телефонного зв’язку «гаряча лінія».
З метою забезпечення відкритості в діяльності органів місцевого
самоврядування у 2017 році проведено:
– громадських слухань – 1,
– круглих столів – 19,
– звітів керівників структурних підрозділів перед громадою міста – 30,
– консультації, виїзні прийоми заступників міського голови – 2,
– прес-конференцій – 1,
– гарячих ліній – 11,
– прямих телеефірів – 11.
Проводиться моніторинг пропозицій, запитів, що надходять від громадян міста в процесі всіх вищеназваних форм роботи взаємодії з громадськістю.
4. Друкована продукція
До всіх загальноміських заходів систематично готуються відповідні
прес-анонси, прес-релізи, вітання, інформаційні матеріали для виступів,
друкована продукція (буклети, брошури, вітальні адреси, листівки, флаєра
тощо), соціальна реклама, сіті-лайти.
Підготовлено:
– Оновлено буклет «Місто, овіяне легендами» та «Коростень-моє місто»;
– Розроблено та виготовлено сіті-лайт з детальним планом парку культури та відпочинку «Древлянський»;
– Забезпечено виготовлення друкованої продукції до фестивалю «Родина FEST», ІХ Міжнародного Фестивалю дерунів;
– Презентацію для концерту «Різдвяні зустрічі», звіту міського голови
перед територіальною громадою міста, рейтингу «Гордість міста-2016», Раді
ветеранів для ветеранського з’їзду;
– Розроблено картки проектів завдань для реалізації Стратегічного плану розвитку міста;
– Виготовлено макет на магніти та значки до Дня міста Коростеня;
– Подяки міського голови та Грамоти виконкому з нагоди Дня журналіста;
– Інформацію про місто Коростень для випуску Укркалендаря на
2018 рік;
– Статтю про місто Коростень для книги «Міста і села
Житомирщини». Надано фото до книги;
– Підготовлено вступне слово для книги, присвяченої
Козубовському та археологічним розкопкам. Надано інформаційні матеріали
та фото для книги.
Соціальна реклама:
– до Великодня;
– до 8 Березня;
– до Дня міста Коростеня;
– до Дня Перемоги;
– до Зелених Свят;
– до Дня Конституції України.
– до ІХ Міжнародного Фестивалю дерунів;
– до Дня Захисника України;
– до свята Покрови Пресвятої Богородиці,
– до Нового року та Різдва Христового.
5. Робота по розширенню зв’язків щодо участі у міжнародних
проектах та всеукраїнських конкурсах:
У 2017 р. продовжено роботу з налагодження зв’язків, партнерських відносин з містом Краснік, взято участь в урочистих заходах до Днів міста Красніка (Польща), Дня Незалежності Польщі.
Взято участь у підготовці до візиту норвезько-швецької місії. Надано
інформаційну підтримку місії зі США.
Взято участь у початковій конференції Асоціації міст України «Місцева демократія та взаємодія з громадськістю» в місті Києві.
Взято участь у проекті «Успішні локальні громади» в місті Житомирі.
Взято участь у проекті Асоціації міст України «Відкритість та взаємодія з громадськістю» у Вінниці.
Взято участь в урочистостях з нагоди святкування Дня міста Овруча та
ІІ Фестивалі «Пані Картопелька».
З метою налагодження дружніх відносин та обміну досвідом відвідали
міста Овруч, Мукачево, Чернігів, Білгород-Дністровський.Налагоджено співпрацю з ТОВ «Пошана», «Золотий фонд нації»,
«Земляцтвом житомирян».
На 2018 р. відділ інформаційно-консультативного забезпечення продовжить:
– практику організації і проведення прямих телеефірів з міським головою, посадовими особами місцевого самоврядування та телефонного
зв’язку «гаряча лінія»;
– випуск друкованої продукції (брошури, буклети, листівки, довідники);
– підготовку матеріалів для випуску сіті-лайтів соціального характеру;
– роботу зі структурними підрозділами виконавчого комітету Коростенської міської ради (узгодження проведення прямих телефонних «гарячих» ліній, прес-конференцій, підготовка інформаційних матеріалів, виготовлення бейджиків та посвідчень тощо);
– розроблення бренду міста та брендбуку;
– англомовна версія офіційного сайту (пошук організації або компанії,
яка має відповідну ліцензію на впровадження перекладацької діяльності);
– ведення скайп-прийомів міського голови;
– прийом і аналіз звернень громадян;
– інформування населення за допомогою соціальних мереж.
Проблемні питання ЗМІ:
1. Відсутність вежі для цифрових трансляцій.
2. Зменшення кількості радіоточок.
3. Заповнення інформаційного простору безкоштовними виданнями, що значно впливає на процес передплати.
Пріоритетні завдання на 2018 рік місцевих ЗМІ:
1. Організація місцевого FM-радіомовлення та відмова від проводового мовлення.
2. Планується інтеграція радіомовлення в сітку мовлення телеканалу «КоростеньТБ» та мережу Інтернет.
3. Збільшення кількості передплатників газети «Іскоростень».
Начальник відділу
інформаційно-консультативного
забезпечення Ольга ГРЕЧКО