Звіт про роботу відділу з питань цивільного захисту за 2020 рік

09.11.2021 210

Звіт про роботу відділу з питань цивільного захисту за 2020 рік

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу відділу з питань цивільного захисту за 2020 рік

 

Робота відділу у 2020 році була спрямована на виконання вимог міського голови – керівника Коростенської міської ланки обласної територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту, на реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій, виконання  Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  наказу МВС України від 04.05.2017 року № 301 «Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України».

 

Заходи з планування та дій у надзвичайних ситуаціях:

 

Були спрямовані на планування та проведення заходів цивільного захисту міста відповідно до рішення виконкому міської ради від 18.12.2019р. № 650 ”Про основні завдання цивільного захисту міста на 2020 рік”, аналіз   подій та пригод, які виникали у 2020 році і на профілактику недопущення надзвичайних ситуацій.

Так, у 2020 році на території міста  виникло 378 подій (пригод), в яких загинуло 12 осіб:

– пожежі, вибухи: 3 особи;

– на воді:   6 осіб;

–  ДТП: 3 осіб.

За результатами метеоспостереження:

– максимальний рівень води в річці Уж 10 червня  – 150 см., мінімальний   7 жовтня  – 121 см.;

– максимальна температура води в річці Уж зафіксована 1 липня +24,60С, мінімальна температура води 9 грудня –1,20С;

– максимальна товщина льодового покрову в районі рятувальної станції складала 9 грудня – 4 см;

– максимальна температура повітря зафіксована 29 липня +23,60С, мінімальна температура повітря 9 грудня –7,80С.

За результатами радіаційного спостереження за рік, на підставі даних наданих метеорологічною станцією м. Коростень:

– в повітрі максимальний рівень  20 мкР/г, мінімальний  16 мкР/г;

– на ґрунті максимальний рівень  20 мкР/г, мінімальний  15 мкР/г;

– на траві максимальний рівень    22 мкР/г, мінімальний  16 мкР/г.

В середньому рівні радіоактивного опромінення на території міста не перевищували природного фону.

На виконання «Плану основних заходів з підготовки цивільного захисту міста Коростень на 2020 рік» у звітному періоді проведені наступні заходи:

1.Здійснено комплектування слухачами Житомирських та Коростенських курсів ІІІ категорії навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності  Житомирській області.

  1. Проведено перевірки системи оповіщення: централізованого виклику – 6, справності електросирен – 5.
  2. Прийнято участь в комплексній перевірці системи оповіщення ЦЗ.
  3. Проведено:

– 19 лютого спільне штабне тренування за темою:  «Дії органів управління та сил Коростенської міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту області у разі загрози виникнення та при виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пропуском весняної повені та дощових паводків».

–  17-18.06.2020р. спільне штабне тренування за темою «Дії органів управління та сил ланок територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області при переведенні у режим функціонування в умовах особливого періоду»,

– спеціальних об’єктових навчань – 8;

– спеціальних об’єктових тренувань – 18;

–  протиаварійних тренувань персоналу ПНО – 13;

– протипожежних тренувань – 74;

– перевірка стану техногенної та пожежної безпеки на хімічно-небезпечних підприємствах;

– перевірка  стану техногенної та пожежної безпеки вибухонебезпечних об’єктів;

– перевірка готовності до дій за призначенням міської комунальної рятувальної служби на воді;

– перевірку консультаційного пункт щодо дій у надзвичайних ситуаціях при КВЖРЕП № 1;

– перевірка стану пожежної безпеки закладів, культури, освіти, медицини, спорту, ринків, гуртожитків та інших установ з масовим перебуванням людей.

 

 

Стан міської системи оповіщення.

На виконання завдань визначених рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради від 08.12.2019р. №650 «Про основні завдання  цивільного захисту міста на 2020 рік»  та у відповідності до вимог Положення про організацію оповіщення і зв’язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27. 10. 2017 р. №733 і інших керівних документів  у звітному періоді відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємствами, установами та організаціями міста проведені заходи щодо підтримання системи оповіщення в готовності  до використання.

З метою забезпечення своєчасного прийому та доведення до органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту  розпоряджень та сигналів про переведення  у вищі ступені готовності, постійного зв’язку з пунктом управління облдержадміністрації, оповіщення населення про загрозу або виникнення  надзвичайних ситуацій в місті є та готові до використання:

  1.    Телевізійний та радіоцентр  КП КМР ТО «Коростеньмедіа».
  2.    ПП «Телерадіокомпанія «САМ» (кабельне телебачення).

3.Дільниця Мережі Доступу № 321/6 Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» (далі) (ДМД) №321/6  до складу якого входять:

10 АТС із монтованою  ємністю 12719 номерів у населення, 1240 номерів на підприємствах та установах.

радіотрансляційний вузол з 8 розподільними фідерами.

(радіотрансляційні лінії в місті повітряні, телефонні-повітряні та підземні, загальна протяжність кабельних ліній електрозв’язку  – 832 км., кабельної каналізації – 61.1 км.)

  1. Штатні сили та засоби відділу з питань цивільного захисту, об’єктів господарської діяльності, Коростенського відділу поліції Головного управління Національної Поліції України в Житомирській області (ВП ГУНП в області), спеціалізованих служб цивільного захисту міста.
  2. Одна об’єктова спрощена система оповіщення на КП Коростенський «Водоканал».
  3. 13 електросирен (12 автоматизованих, 1 автономна).

Стан готовності ТСЦО.

Готовність  до використання за призначенням системи оповіщення і зв’язку досягається за рахунок:

  • цілодобового чергування в міському відділі ГУНП в Житомирській області (ВП ГУНП),  на центральній АТС Дільниці Мережі Доступу № 321/6 Житомирської філії ПАТ «Укртелеком»  (ДМД) №321/6 (на 2-х інших АТС, де встановлені СЦВ)  чергування здійснюється тільки в робочий час);
  • чергування  у приймальні міського голови – у робочий час, та у міській диспетчерській службі – цілодобово;
  • своєчасного та якісного обслуговування і поточного  ремонту обладнання: щоденного і місячного – працівниками (ДМД)  №321/6;
  • забезпечення чергових змін оперативно-технічною документацією:      списками абонентів підключених до СЦВ (поновлено 01.11.16р.) та         переліком електросирен;
  • пакетами  із варіантами   текстів  звернення  до  населення  про                  загрозу    або      виникнення   НС   на      паперових,    магнітних,      фонографічних    носіях    та   варіантами проведення оповіщення;
  • за паролями в кількості 9 шт.  на радіовузлу, 7 шт   на АТС;
  • ведення оперативно-технічної документації, знанням та чітким виконанням інструкцій якими забезпечені черговий  Коростенського  ВП ГУНП в області, черговий радіовузлу та АТС, оператори  КМР ТО «Коростеньмедіа» та ПП «ТРК «САМ»;
  • проведення спільною комісією із числа працівників електрозв’язку і  спеціалістів відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради щомісячних перевірок готовності до роботи електросирен (кожний третій четвер), СЦВ та радіовузла (кожний перший понеділок)  із складанням актів та записами результатів перевірок у журналах обслуговування апаратури.

Передача (прийом)  команд, сигналів, розпоряджень  здійснюється   по апаратурі  П-160  внутрішньо-обласної системи оповіщення ЦЗ  «Сигнал – ВО», що  розміщена в (ДМД) №321/6 . Кінцевий пристрій знаходиться  в кімнаті старшого чергового  ВП ГУНП в області,  через якого здійснюється передача змісту отриманої інформації керівному складу цивільного захисту міста.

Контрольна стійка знаходиться у відділі з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради.

Закуплено та встановлено в відділі з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради автоматичну систему оповіщення AIarm DTR.  За допомогою  системи оповіщення в тестовому режимі проводитися  передача по телефонному зв’язку та GSM каналу звукових та СМС повідомлень  для керівного складу цивільного захисту міста, зокрема міської комісії  з питань  техногенно-екологічної безпеки  і надзвичайних ситуацій.

Рішенням міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки                                            і надзвичайних ситуацій від 29 листопада 2019 року (Протокол №6) розпочато дослідну експлуатацію  в тестовому режимі системи оповіщення керівного складу цивільного захисту міста Коростеня.

За результатом прийняття участі у перевірках:

– регіональної системи централізованого оповіщення області:  (усього: 4, з них – 4 повна);

– міської системи оповіщення  (усього: 1, з них – 1 повна).

Щомісячно проводились планові перевірки ТСЦО міста, за результатами яких складались відповідні акти (усього -11):

– перевірка електросирен -5 ;

– перевірка СЦВ – 6

Протягом року  зафіксовано ряд недоліків в ході проведення часткових перевірок міської системи,  кількість відмов електросирен 12, з них 4- випадки знеструмлення електросирен , 3- каналів зв’язку, 5- керуючих пристроїв .

По кожному із зазначених випадків приймались необхідні міри реагування.

По причині застарілості та відпрацювання ресурсу ускладнюється ремонт  та технічне обслуговування обладнання, переважна більшість якого виготовлена    в 1968, 1969 роках.

 

 

Робота міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

Підготовлено та проведено 39  засідань комісії, під час яких було винесено та розглянуто 48 питань та прийнято відповідно рішень профілактичного характеру та по запобіганню надзвичайним ситуаціям.

Розглянуті питання за напрямками:

– пожежна безпека – 2;

– техногенна безпека – 2;

– готовність до роботи в екстремальних умовах – 1;

– стан укриття населення в захисних спорудах  – 1;

– затвердження плануючих документів – 2;

– виконання попередніх рішень – 2;

– про недопущення розповсюдження по місту захворювань  на гостру респіраторну хворобу COVID-19 – 38.

 

Оперативний штаб з режиму підвищеної готовності міста щодо забезпечення безпеки громадян, захисту найважливіших об’єктів інфраструктури від терористичних посягань і виникнення інших надзвичайних ситуацій

Видано розпорядженням міського голови від 13.02.2015 р. №39 «Про переведення Коростенської міської ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту тимчасово в режим підвищеної готовності».

Оперативний штаб створено розпорядженням міського голови від 28.11.2017 року №338.

На офіційному інтернет-сайті міста Коростень в рубриці «Новини» та соціальній мережі Facebook, на сторінці групи «Відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради упродовж року розміщені інформації:

– «Пам’ятка вимоги безпеки до утримання евакуаційних шляхів і виходів»;

– «Безпека в соціальних мережах»;

–  Пам’ятка «Евакуація та життєзабезпечення населення в НС»;

– «Пам’ятка щодо першочергових дій у разі виявлення ознак вибухового пристрою або схожих на нього предметів».

 

Оперативний штаб щодо запобіганню занесення і поширенню вірусу               COVID-19 на території міста Коростеня

Розпорядженням міського голови від 13.03.2020 року № 150,            відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу  COVID 19», розпорядження голови обласної державної адміністрації   від 13.03.2020

№ 190 « Про утворення оперативного штабу щодо запобігання поширенню випадків COVID 19» створено оперативний штаб щодо запобігання занесенню і поширенню вірусу COVID 19 на території міста Коростеня.

Штабом проведено одне засідання 20.03.2020 року протокол № 1, та розроблені відповідні заходи, які затверджені міським головою 25 та 27 березня 2020 року.

Головою штабу призначено міського голову та утворено Оперативний штаб в кількості 17 осіб.

 

 

 

 

 

 

Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)

Рішенням виконавчого комітету від 24.03.2020 року №162 «Про виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19.03.2020р. № 195 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Житомирської області» та призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID – 19)»

призначено керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СOVID-19) заступника міського голови, голову надзвичайної протиепідемічної та протиепізоотичної комісії Дзиґу Олександра Олексійовича.

Рішенням виконавчого комітету від  16.12.2020р. № 619.

«Про внесення зміни до п.2 рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 24.03.2020 р.№162 «Про виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19.03.2020р. № 195 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Житомирської області» та призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID – 19)»  керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19) заступника міського голови, голову надзвичайної протиепідемічної та протиепізоотичної комісії призначено Синицького Олександра Петровича.

 

Видано 43 розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID – 19)

 

Міський штаб  з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СОVID-19)

 

Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», від 16.03.2020р. № 320-р «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації в Житомирській та Чернівецькій областях» та статей 75, 76 Кодексу цивільного захисту України, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20.03.2020р. № 197 «Про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)», рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 03.04.2020 року № 182 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації в місті Коростень», розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації виконавчого комітету міської ради спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19) «Про призначення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)» від 24.03.2020 № 1 (зі змінами внесеними розпорядженням від 30.03.2020 № 2) в місті для організації роботи керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації виконавчого комітету міської ради створено та діє «Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)» (далі – Штаб).

Штаб керується наказом Міністерства внутрішніх справ Украйни від 26.12.2014 року № 1406 «Про затвердження Положення штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 січня 2015 року за № 47/26492.

В своїй діяльності Штабом утворюються документи розпорядчого характеру, які є обов’язковими для виконання всіма підприємствами, установами та організаціями не залежно від права власності і підпорядкування.

        Очолює штаб начальник відділу з питань  цивільного захисту виконавчого комітету міської ради Бошаков Олег Георгійович, заступник начальника штабу начальник відділу охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради Заєць Микола Анатолійович, склад штабу 16 осіб.

Міським штабом  з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СОVID-19) опрацьовано:

 

  1. Надійшло документів:

 

1) ОДА та по вищих органів                               –   98

2) Керівник робіт з ліквідації НС ОДА              –   36

3) Міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                                                –    840

у тому числі:

– рішень, розпоряджень                                      –    17

 

  1. Відпрацьовано документів:

 

  1. ОДА та по вищих органів –     96
  2. Керівнику робіт з ліквідації НС ОДА  –     52
  3. До міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                                                   –   412

  1. Довідка штабу з ліквідації НС міста –   162

 

 

 

 

 

 

 

Заходи з захисту населення і територій

 

Заходи з захисту населення і територій :

 

Спрямовані на своєчасне планування та організацію інженерного, радіаційного, хімічного та медичного захисту населення, підготовку та проведення  евакозаходів в місті, створення матеріальних резервів на випадок надзвичайних ситуацій, інформаційно – роз’яснювальну та  попереджувальну роботу через засоби масової інформації по недопущенню в місті надзвичайних ситуацій.

 

Радіаційний та хімічний захист

Відпрацьоване Положення про режими радіаційного захисту та поведінки населення в місті Коростені при аваріях на Чорнобильській, Хмельницькій  Рівненській АЕС.

На території міста організоване постійне радіаційне та хімічне спостереження  силами мережі спостереження та лабораторного контролю, яка розгорнута на базі Коростенський міжрайонного відділу лабораторних досліджень Житомирського обласного лабораторного центру МОЗ України.

Для проведення санітарної обробки людей та спеціальної обробки одягу в разі забруднення внаслідок надзвичайних ситуацій, чи інших подій радіоактивними, отруйними та небезпечними хімічними речовинами на території міста виконавчим комітетом Коростенської міської ради укладені договори з підприємствами та організаціями на проведення даних робіт:

– ПП «ЗаЯнНа» – Договір №93 від 27.08.15 на санітарну обробку одягу;

– ФОП Клименко – Договір № 101 від 18.09.15 на санітарну обробку людей;

– ФОП Калініна – Договір № 103 від 24.09.15 на санітарну обробку людей;

– ТОВ «Автосвіт ЛТД» Договір № 97 від 31.08.12 на спеціальну обробку техніки.

 

Евакуаційні заходи

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 «Про затвердження Положення про порядок проведення евакуації у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» в місті відпрацьовані «Положення про міську комісію з питань евакуації» та посадовий склад міської комісії з питань евакуації.

Уточнено  «План евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій на території міста Коростеня»

Відпрацьовані техніко-економічні розрахунки розміру фактичних (понесених) витрат суб’єктів господарювання та громадян під час здійснення ними заходів з евакуації населення.

Для транспортного забезпечення евакуаційних заходів, виконавчим комітетом Коростенської міської ради  із ТОВ «Автосвіт ЛТД», укладений Договір № 137 від 02.12.15 про автотранспортне  забезпечення евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.

У 2020 році  19.02.2020р. та 17-18.06 2020 р. на штабних тренуваннях  з органами управління Коростенської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області відпрацьовувались дії евакуаційних органів міста  при проведенні евакуаційних заходів по увідних, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями, та було підготовлено:

– доповідь голови евакокомісії;

– розпорядження міського голови про виконання евакозаходів;

– рішення міської евакокомісії;

– розрахунки евакуації.

 

Інженерний захист

На обліку підприємств, установ та організацій міста заходяться  22 захисні споруди ЦЗ, які класифіковані як сховища, всі відносяться до III класу, з них:

– державної форми власності – 5;

– на державних підприємствах – 6;

– комунальної форми власності – 5;

– які увійшли до статутних фондів підприємств, організацій – 6.

 

На виконання графіку перевірки захисних споруд цивільного захисту міста Коростеня у 2020 році, який затверджено рішенням комісії ТЕБ і НС від 14 лютого 2020 року, Протокол №1 балансоутримувачам захисних споруд  направлено листи  в яких  роз’яснено порядок та термін проведення перевірки готовності до  використання за призначенням захисної споруди цивільного захисту.

За результатами щорічної оцінки стану готовності,  яка здійснена без залучення представників відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету, відповідно до пп.7, п.2, частини  VI  «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту» затверджених Наказом МВС від 09.07.2018 року № 579 балансоутримувачами надано до виконавчого комітету Коростенської міської ради копії актів  оцінки стану готовності захисних споруд цивільного захисту м. Коростеня,

Станом на 31 грудня 2020 року  стан захисних споруд цивільного захисту на підприємствах в установах та організаціях міста оцінюється:

готові до використання за призначенням – 5, що складає 23% від загальної кількості;

обмежено готові – 3, що складає 13%;

не готові – 14, що складає 64%.

Всі за­хи­с­ні спо­ру­ди побудовані про­тя­гом 70 – 80  ро­ків.

В 2020 році кошти на ремонт та технічне обслуговування захисних споруд балансоутримувачами не виділялись.

Здійснено передачу захисної споруди цивільного захисту №20091 (місцезнаходження м. Коростень, вул. Миколи Амосова,8 ) з балансу відділу з питань цивільного захисту  на баланс комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради».

Основні недоліки, які впливають на готовність захисних споруд:

1) Незадовільний стан захисних конструкцій і пристроїв:

– підтоплення грунтовими водами;

– відсутність герметичності сховищ;

– неповне прилягання захисних герметичних дверей, ставень;

– не проводяться планово-попереджувальні профілактичні і ремонтні роботи;

– не дотримується рекомендований режим провітрювання;

2) Незадовільний стан інженерно-технічного обладнання:

– відсутність обладнання;

– прострочені терміни експлуатації фільтрів-поглиначів (понад 20 років);

– обладнання утримується з порушенням правил експлуатації або несправне;

– відсутність або несправність вимірювальних приладів.

3) Технічна документація відсутня або потребує заміни.

4) Незадовільний стан оснащення:

– відсутнє протипожежне майно;

– відсутні або в недостатній кількості нари, місця для сидіння осіб, що укриваються;

– відсутній або недоукомплектований робочий інструмент.

Для захисту населення міста здійснені заходи з планування укриття за територіальним принципом із зазначенням мешканців житлових будинків, працівників підприємств, установ та організацій для кожного підвального приміщення.

В багатоповерхових будинках комунальної власності, ОСББ обліковано 180 підвальних приміщень, які пристосовані для укриття населення, вмістимістю до 127 тис. чол. До використання за призначенням готові.

 

В закладах освіти, охорони здоров’я, культури, торгівлі і харчування – 36 підвальних та інших приміщень, які можна використовувати для укриття населення,  місткістю до 11,1 тис. чол. До використання за призначенням Для організації інженерного захисту проводилась робота по покращенню стану захисних споруд цивільного захисту (цивільної у
оборони), утриманню в постійній готовності до прийому укриваємих, підвищенню ефективності      використання їх в інтересах виробництва та захисту населення.

Проведено обстеження та складені облікові картки підвальних та цокольних приміщень розташованих в будівлях підприємств, установ та організацій міста.

На випадок припинення централізованої подачі води для забезпечення населення в достатній кількості водою, визначені місця забору води з артезіанських свердловин, техніка для підвозу та складений графік підвезення питної води населенню міста у разі припинення роботи водогонів чи забруднення джерел водопостачання. Проведена паспортизація артезіанських свердловин.

 

Матеріальний резерв

Рішенням двадцятої сесії Коростенської міської ради від 22. 02. 2018 року № 981 «Про внесення змін до Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій міста Коростеня від надзвичайних ситуацій на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням 11 сесії Коростенської міської ради від 22.12.2017 року №503» передбачені кошти міського бюджету на створення та утримання місцевого матеріального резерву міста для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

У зв’язку  з ліквідацією  наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СОVID-19), рішенням виконавчого комітету Коростенської  міської ради від 07.10.2020 року  № 468 «Про внесення змін  в додаток 2 до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 20.12.2017р. № 563 «Про місцевий матеріальний резерв міста для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій» внесено зміни до Номенклатури місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій міста Коростеня та уточнено Графік накопичення місцевого матеріального резерву міста Коростеня для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

    

В 2019  році придбано та закладено до місцевого матеріального резерву:

 

Бензиновий генератор – 5кВт шт 1
Кабель освітлювальний м 100
Кабель силовий (вогнестійкий) м 100
Електроди кг 50
Мішки шт 100
Бензопила шт 1
Перфоратори шт 1
Електрозварювальний апарат шт 1
Лебідки, талі ручні шт 1
Шнур (шпагат) поліпропіленовий м 1000
Стрічка обмежувальна м 100
Ліхтарі акумуляторні шт 2
Прожектор переносний шт 1
Освітлювальний комплекс (підставка з прожекторами) шт 1
Лопата штикова шт 25
Лопата совкова шт 25
Пилка поперечна шт 2
Сокира шт 5
Лом шт 5
Кувалда шт 2
Ножиці для різки дроту шт 1

 

На загальну суму – 44725 грн.

Що відповідає 100 %  річному  Плану накопичення місцевого матеріального резерву.

 

   У 2020  році придбано та закладено до місцевого матеріального резерву:

Цвяхи -100 кг

Плівка поліетиленова – 50 м/п

На загальну суму – 5600 грн.

Що відповідає 25 %  річному  Плану накопичення місцевого матеріального резерву.

 

ПЕРЕЛІК

укладених договорів на відпуск майна у випадку виникнення надзвичайних ситуацій

 

№ з.п. Об’єкти господарювання, з якими укладені договори Номер та дата укладення договору Найменування матеріальних цінностей На яку суму (тис.грн.)
1 ПАТ «Коростенський хлібозавод» № 46 10.06.14 Продовольство 42,0
2 ПП «Укрпалетсистем» № 43 28.03.14 Паливно-мастильні матеріали 126,5
3 ПП Піскова О.М. № 44 04.04.14 Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення 10,8

 

4 ПрАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал» № 47 28.03.14 Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення 3,9

 

 

5 ПП Піскова О.М. № 20 04.04.15 Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення 12,6

 

6 Коростенський лісгосп АПК ЖОКАП «Житомирагроліс» № 32 13.03.15 Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення 126,5

 

7 Коростенський лісгосп АПК ЖОКАП «Житомирагроліс» № 87 09.08.14 Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення 99,8

 

8 ДП «Коростенське лісомисливське господарство № 86 09.08.14 Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення 100,0

 

9 ТОВ ТК «Ділер» №30 14.02.08 Речове майно 413,0
Всього 935,1

 

Навчання в навчально-методичному центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області.

З метою забезпечення принципу обов’язковості навчання усіх категорій населення міста з питань цивільного захисту та пожежної безпеки прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 15.01.2020 року № 6 Про затвердження «Міського плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області на 2020 рік».

В поточному році на Житомирських територіальних курсах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (ІІІ категорії) заплановано на навчання                   30 осіб, пройшли навчання 13 – що складає 43% від запланованих (в зв’язку з пандемією коронавірусу). На Коростенських територіальних курсах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (ІІІ категорії) планувалось підготувати 37 осіб, пройшли навчання  33 що складає 89% від запланованих.

 

Інформаційна політика

Через засоби масової інформації газети, радіо, телебачення, інформаційний відділ виконкому, Інтернет постійно проводилась роз’яснювальна та попереджувальна робота на підприємствах міста, серед населення по недопущенню  надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру. Всього розміщено – 977 інформацій.

Було надруковано в газетах міста 53 публікації (інформації).

Систематично готувались та надавались матеріали щодо безпеки життєдіяльності і роботи та повсякденного життя відділу з питань ЦЗ на сторінці міського Інтернет-сайту (всього – 383 інформації).

В соціальній мережі Facebook 23.04.2019 року створено відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради загальнодоступну групу «Відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради», було розміщено 541 публікація.

В місцевій газеті «Іскоростень» впроваджено постійно діюча рубрика «Абетка безпеки» де розміщуються інформації щодо безпеки життєдіяльності населення, а також з питань пожежної безпеки.

 

 

Затверджений Комплексний міжвідомчий план щодо проведення  масово-роз’яснювальної роботи серед населення м. Коростень з дотримання вимог правил безпеки життєдіяльності, попередження пожеж, інших надзвичайних подій та ситуацій, загибелі і травмування людей на них на 2019 рік.

Виготовлені та розміщені на стендах, в інформаційних куточках, наочних матеріалів (листівок,  плакатів) із соціальною рекламою з питань профілактики надзвичайних подій, загибелі і травмуванню людей на них на об’єктах з масовим перебуванням  населення (у житлово-комунальних закладах, на  підприємства, у приміщеннях закладів освіти, медицини, культури, в  поштових відділеннях, на автобусних і залізничних станціях, на дошках оголошень житлових будинків, у місцях відпочинку населення біля водойм).

Прийнято участь у проведені на території міста заходів, громадської акції «Запобігти, Врятувати, Допомогти».

В зоні відповідальності  міської комунальної рятувальної служби на воді періодично, за допомогою  гучномовного обладнання, в разі присутності на льоду рибалок та інших мешканців проводиться інформування населення щодо основних вимог правил безпеки на льоду, а з початком купального сезону про небезпеку перебування на воді.

Організовано та забезпечено тісну взаємодію з засобами масової інформації, достовірно та своєчасно проводиться інформування громадян про стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, а також про заходи, що вживаються для забезпечення їх безпеки та практичні рекомендації до дій в екстремальних умовах.

З метою безкоштовного висвітлення матеріалів соціальної реклами, матеріалів упереджувального характеру щодо профілактики надзвичайних подій, загибелі і травмування людей на них, діють рубрики «Абетка безпеки», «Моніторинг» газети  «Іскоростень», «Новини», «Оголошення» офіційного інтернет-сайту міста.

 

Оборонна та мобілізаційна робота :

         У звітному періоді проводилась у відповідності до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Програми мобілізаційної підготовки  та оборонних заходів міста Коростеня, затвердженої розпорядженням міського голови від 10.12.2019 №М-194 та інших нормативно-правових актів, що стосуються питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

  1. Заходи щодо мобілізаційної підготовки:

1.1. Розроблено План мобілізаційної підготовки виконавчого комітету Коростенської  міської ради на 2020 рік.

Підготовлені розпорядження міського голови:

– від 10.12.2019р. №М-194 дск  «Про Програму мобілізаційної підготовки міста Коростеня на 2020 рік»;

– від 19.12.2019р. №502 «Про проведення перевірок стану мобілізаційної  підготовки на території міста на 2020 рік»;

– від 18.02.2020 р №М-6дск «Про визначення підприємств з виробництва продукції, надання послуг щодо виконання мобілізаційних завдань для забезпечення життєдіяльності населення міста в особливий період»;

– від 18.03.2020 р №М-13дск «Про утворення позаштатних пунктів видачі документів нормованого забезпечення населення та підготовку їх функціонування в особливий період»;

– від 09.11.2020р. №М-42 дск  «Про Програму мобілізаційної підготовки міста Коростеня на 2021рік».

Розроблено План мобілізаційної підготовки виконавчого комітету Коростенської  міської ради на 2021 рік.

  1. II. Планування мобілізаційної підготовки:

2.1. Опрацьовано (внесені зміни) до Мобілізаційного плану міста Коростень на особливий період:

  1. План оповіщення та збору працівників виконавчого комітету міської ради від 11.01.2020р.
  2. План прикріплення закладів торгівлі та ресторанного господарства, які будуть задіяні для забезпечення нормованого забезпечення населення від 27.03.2020р.
  3. План доставки документів нормованого забезпечення населення міста в особливий період від 31.03.2020р.
  4. План нормованого забезпечення населення міста Коростень в особливий період від 06.05.2020 р.
  5. Уточнено документи контрольно-облікового та карткового бюро на особливий період.
  6. Розроблено документи позаштатних пунктів видачі документів нормованого забезпечення населення.
  7. Форма 39-МП-сфд.

Внесені зміни до IV розділу Мобілізаційного плану міста Коростеня та Плану нормованого забезпечення населення міста продовольчими та непродовольчими товарами в особливий період:

  1. План забезпечення потреби населення м. Коростеня в основних непродовольчих товарах на особливий період.
  2. План забезпечення потреби населення м. Коростеня в основних продовольчих товарах в особливий період.
  3. Розрахунок забезпечення потреби населення м. Коростеня в лімітних книжках на особливий період.
  4. Зведенні дані щодо потреби та можливостей нормованого забезпечення населення м. Коростеня продовольчими та непродовольчими товарами в      особливий період.
  5. Розрахунок чисельності населення м. Коростеня, яке підлягає нормованому забезпеченню в особливий період.
  6. Розрахунок потреби в картках на хліб та на продовольчі товари міста Коростеня на особливий період.
  7. Розрахунок потреби талонів на додаткові норми споживання продовольчих товарів за групами нормованого забезпечення населення м. Коростеня на особливий період.
  8. План розгортання карткових та дільничних бюро в особливий період виконавчого комітету Коростенської міської ради.
  9. План розгортання контрольно – облікових бюро в особливий період виконавчого комітету Коростенської міської ради.
  10. Розрахунок потреби в закладах торгівельної мережі усіх форм власності, які будуть задіяні в системі нормованого забезпечення населення в особливий період.
  11. Розрахунок використання підприємств торговельної мережі та ресторанного господарства м. Коростеня в особливий період.
  12. Розрахунок закріплення підприємств торговельної мережі та громадського харчування усіх форм власності за підприємствами та організаціями провідних галузей економіки на особливий період.
  13. Зведений розрахунок потреби підприємств торговельної мережі та громадського харчування усіх форм власності в особливий період.
  14. Забезпечено розробку показників щодо чисельності груп населення міста Коростень, які підлягають нормованому забезпеченню продовольчими і непродовольчими  товарами в особливий період в поточному році.

2.2. Проведено укладання договорів на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами, організаціями міста з виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг для забезпечення  функціонування національної економіки та системи життєдіяльності населення міста в особливий (1 договір).

III. Підготовка органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій до дій в особливий період:

3.1. Опрацьовано План оповіщення та збору працівників виконавчого комітету міської ради від 11.01.2020 р.

Опрацьовано список посадових осіб виконавчого комітету міської ради, які оповіщаються при проведенні мобілізації та в особливий період по автоматизованій системі оповіщення Aiarm DTR виконавчого комітету міської ради.

Опрацьовано список (Перелік) підприємств, установ, організацій, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань на особливий період по  автоматизованій системі оповіщення Aiarm DTR виконавчого комітету міської ради.

Опрацьовано список (Перелік) структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради та підпорядкованих органів виконавчого влади, які повинні бути оповіщенні при проведенні мобілізації та в особливий період по автоматизованій системі оповіщення Aiarm DTR виконавчого комітету міської ради.

Опрацьовано та поновлено:

– Дії посадових осіб при проведені тренування з оповіщення при введені ступенів готовності та доведення сигналу «Тренувальний» (зі зеленою смугою);

– Інструкція  черговому приймальної міського голови щодо порядку прийому сигналів і подальших дій під час проведення мобілізаційних тренувань з оповіщення;

– Інструкція   про порядок зберігання пакету «Тренувальний» (зі зеленою смугою) та дії виконавчого комітету Коростенської міської ради  під час проведення мобілізаційних тренувань з оповіщення.

  1. IV. Організація управління, підтримання МЗПУ до використання за призначенням:

4.1. Забезпечено підтримання в готовності МЗПУ до роботи в особливий період.

4.2. Проводиться огляд основних конструктивних елементів та приміщення, виконання основних робіт з технічного обслуговування споруди і зовнішніх будівель.

4.3. Проведено у листопаді поточного року інвентаризацію матеріальних цінностей та засобів МЗПУ.

Проводиться моніторинг стану мобілізаційної підготовки, установ,  організацій, підприємств  виконавців мобілізаційних завдань.

Надано практичну допомогу установам, організаціям, підприємствам виконавцям мобілізаційних завдань в організації мобілізаційної підготовки та у відпрацюванні мобілізаційних планів на особливий період: КП «Водоканал»,  КП Теплозабезпечення.

Рішенням тридцять першої  сесії VII скликання міської ради від 23.05.2019 №1473 затверджено Програму матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил України, Коростенського об’єднаного міського комісаріату на 2019-2023 роки. Відповідно до зазначеної Програми шефство надається: військовій частині А1910 м. Житомир; Коростенському об’єднаному міському військовому комісаріату; військовій частині А7309 м. Коростень (батальйон територіальної оборони).

Спільно з командирами підшефних військових частин розроблені напрямки діяльності Програми щодо надання допомоги в підтримці  боєздатності та боєготовності військових частин та сприяння зміцнення  матеріально-технічної бази військових частин, вирішені питань із задоволення соціальних потреб військовослужбовців.

З міського бюджету кошти для фінансування заходів на виконання Програми у 2020 році не виділялись (не надходили звернення від підшефних військових частин на виділення коштів).

У 2020 році надійшло до виконання документів:  9 ДСК Літер «М»; відпрацьовано: 5 ДСК; 62 ДСК Літер «М».

 

Робота міської комунальної рятувальної служби на воді

У звітному періоді проводилась у відповідності  до наказу МВС України від 04.05.2017 року №301  «Про затвердження Правил охорони  життя людей на водних об’єктах України » та розпорядження  Президента  України  від 14.07.2001року № 190/2001року-рп  «Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах».

Статистична інформація:

– надано допомогу 38 особам

– проводився постійний моніторинг кількості рибалок в зоні відповідальності (41 рибалок);

–  загинуло на водних об’єктах міста 6 осіб.

В місті Коростень створені організаційні та технічні умови безпеки перебування людей на водних об’єктах, проводяться заходи із попередження нещасних випадків і надзвичайних ситуацій.

Так, протягом року служба  постійно забезпечувала цілодобову готовність особового складу для рятування людей в зоні відповідальності,                               – розробила «План заходів щодо запобігання загибелі на водних об’єктах   в осінньо-зимовий період» та проводила широку пропагандистську роботу по роз’ясненню населенню правил поведінки на воді та льоду, для цього розповсюджено близько двохсот попереджувальних листівок з правил поведінки.

Організована широка пропагандистська робота по роз’ясненню населенню правил поведінки на воді та льоду:

– оголошення по гучномовній апаратурі;

– виступи на радіо і міському телебаченні;

– в міський газеті «Іскоростень» в постійно діючій рубриці «Абетка безпеки» надруковано 2 статті з правилами поведінки на воді  та надання першої медичної допомоги при утопленні. Відповідна інформація розміщувалась на міському сайті;

– п’ять виступів на телебаченні щодо початку купального сезону та безпеки перебування людей на водних об’єктах;

– надано медичну допомогу фельдшером Коростенської міської комунальної рятувальної служби на воді  39 особам, які перебували в небезпечному для життя і здоров’ю стані;

– загинуло на водних об’єктах  міста 6 осіб,  але в зоні відповідальності служби жодного загиблого не було.

– врятовано -1 особа

–  водолазна група  разом з міським відділом поліції виїжджали в  Лугинський р-н , с. Дивлин  для підйому тіла зниклої людини.

– щорічно проводиться очистка дна підводної частини міського пляжу в зоні відповідальності служби.

Управлінням ЖКХ  міськвиконкому в липні 2020 року було безоплатно передано багатофункціональну установку TRUXOR  DM 5045.

Для роботи на установці TRUXOR 5054 було введено одну  штатну одиницю – моторист оператор (судновий).

З липня  місяця поточного року  було розпочато роботу по очистці  р. УЖ , а саме:

–  в  місцях масового відпочинку людей проводилась очистка річки від водоростей та водяного горіха починаючи з Чолівки (біля 13 школи) та до району Пашин, Шатрища  установкою TRUXOR  DM 5045, за сезон відпрацьовано 400 мото/годин.

Зроблено поточний ремонт приміщення (накриття) для зберігання установки TRUXOR DM 5045.

Водолази пройшли навчання в КМШ м. Київ.

В Луцькій філії ТОВ “Школа капітана”  працівники пройшли навчання по підготовці судноводіїв за програмою судноводій моторного судна до 6 метрів.

 

Запасний пункт управління Коростенської міської ради «Скеля»

 

Згідно з Планом мобілізаційної підготовки та оборонної роботи виконавчого комітету Коростенської міської ради на 2020 рік, проведено заходи щодо забезпечення безперервності та стійкості управління, підтримання у   готовності до роботи в особливий період МЗПУ:

  1. Щоденний огляд основних конструктивних елементів та приміщення, виконання основних робіт з технічного обслуговування споруди і зовнішніх будівель та технічне обслуговування технологічного обладнання в об’ємі ТО -1, ТО-2.
  2. Щомісяця проведення планово-попереджувальних ремонтів технічних засобів, технічне обслуговування №3 (ТО-3), поточний та капітальні ремонти.
  3. В березні місяці комендантом проведено перевірка герметичності споруди.

 

Продовжувалась  робота по розбудові військово-історичного комплексу «СКЕЛЯ»:

На виконання «Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій міста Коростеня від надзвичайних ситуацій на 2017-2021 роки»:

– поточний ремонт опалення наземного приміщення – 38 900,00 грн.;

–  поточний ремонт наземного приміщення – 75 100,00 грн.;

– закупка водяного насосу для фонтана – 10 850,00 грн.

Всього по програмі: 124 850,00грн.

 

Проведено 8 групових, організованих екскурсій 269 осіб, в тому числі гості міста з закордонних держав: Японії, Китаю, Південно-Африканської республіки.

 

Проведені екскурсії для:

–  гостів міста з міст Одеси, Хмельницького, Житомира, Рівного, Тернополя, Івано-Франківська, Малина;

– генерала-лейтенанта, заступника командувача сухопутними військами з логістики,

– працівників фіскальної служби і КМС-122.

 

Проведені заходи:

– пофарбовано:

вхідний, технічний, центральний та коридор запасного виходу;

приймальню та кабінет командувача, кімнати коменданта, чоловічого та жіночого туалетів, артилерійського озброєння;

9 гармат, які заходяться на майданчику військової техніки;

– регламентний ремонт запірних клапанів вентиляційної системи;

– відреставровано барельєф герою СРСР Д.Карбишеву;

– встановлено інформаційну дошку виготовлену на замовлення палацу культури імені Т.Г.Шевченка.

 

Виставлено для огляду:

німецьку 100 л. бочку для мастил.

 

Діяльність військово-історичного комплексу «Скеля»  висвітлювалась в  місцевих засобах масової інформації.

 

Бухгалтерія:

По відділу як головному розпоряднику коштів на 2020 рік виділено –  4 213 859 грн. в т.ч. по КМКРС на воді – 1 832 238 грн.

 

На утримання відділу по загальному фонду за 2020 рік передбачено видатків в сумі 2 381 621 грн., що відповідають кошторисним призначенням  в т. ч. :

 

КПКВК 3010160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об`єднаних територіальних громадах 1 859 241 грн.

КЕКВ назва сума
2111 заробітна плата працівникам відділу ( 6 шт.од.) 1313816
2120 нарахування на заробітну плату 22 % 291162
2210 придбання предметів, матеріалів, інвентарю 50731
2240 оплата за охорону, послуги пожежного спостереження 10920

 

2240 технічне обслуговування комп’ютерного обладнання 6000
2240 послуги зв`язку 3295
2240 послуги виміру опору ізоляції 2588
2240 поточний ремонт системи охоронної сигналізації 3040
2240 поточний ремонт стелі приміщення ВЦЗ 89940
2240 ремонт КМА, принтерів, заправка картриджів та інше 2782

 

2240 обслуговування програм МеДок та АІС 4235
2250 витрати на відрядження 211
2271 оплата теплопостачання 63510
2272 оплата водопостачання та водовідведення 1973
2273 оплата електроенергії 14600
2275 вивезення побутових відходів 438

 

КПКВК 3018120 Заходи з організації рятування на водах 30000  грн.

КЕКВ назва сума
2710 відшкодування пільгової пенсії 30000

 

КПКВК 3018110  Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (ЗПУ «Скеля») 487 150 грн.

КЕКВ назва сума
2111 заробітна плата працівникам ЗПУ «Скеля» ( 2 шт.од.) 193281
2120 нарахування на заробітну плату 22 % 42900
2210 придбання  госп.матеріалів, інвентарю 2090
2240 послуги зв`язку 897
2240 поточний ремонт наземного приміщення 75057
2240 поточний ремонт системи опалення наземного приміщення 38925
2273 оплата електроенергії 134000

 

КПКВК 3018110  Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (матеріальний резерв) 5 230 грн.

КЕКВ назва сума
2210 придбання матеріального резерву (будівельні матеріали) 5230

 

По спеціальному фонду (бюджет розвитку) по КПКВК 3018110  Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (ЗПУ «Скеля») надійшло 10850,00 грн., на які придбано водяний насос для фонтана.

По спеціальному фонду (інші джерела власних надходжень – благодійні внески) по КПКВК 3018110  Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (ЗПУ «Скеля») надійшло 4 397 грн,  витрачено 20 865 грн, в.ч.:

КЕКВ назва сума
2210 Придбано пилосос 5759
2210 Придбано фарбопульти та шланг 1228
2210 Придбано крани, батарею та апарат для пайки 2054
2210 Придбано антисептичні засоби 936
3110 Придбано компресор 10888

 

 

 Ревізії

Головними спеціалістами бюджетного відділу міського фінансового управління проведено 2 перевірки „Про результати перевірки дотримання Порядку складання, розгляду та затвердження кошторису на 2020 рік” та «Про результати перевірки виконання кошторису за 2019 рік».  Порушень не встановлено.

 

           Звіти

    Програма Кому подається Звіт К-ть
М.Е.Док ДПІ Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на  загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів ПФУ 12

 

Аналіз документообігу відділу за 2020 рік

 

Всього за 2020 рік до відділу з питань цивільного захисту

 

  1. Надійшло документів:

– усього                                            – 514 (у 2019р. – 321)

у тому числі:

– з ОДА та по вищих органів          – 214(у 2019р. – 101)

у тому числі:

– розпоряджень голови ОДА          – 11  (з них 3 дск);

– переобувало на контролі              – 97 із них: (у 2019 р. – 129);

– контроль попередніх років          –  45

– з міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                             – 300  (у 2019р. – 220)

у тому числі:

– рішень, розпоряджень                   – 73

– мобілізаційних                               – 9/з них  Літер М/4дск

  1. Відпрацьовано документів:

– усього                                            – 857  (у 2019р. – 841)

у тому числі:

– з ОДА та по вищих органів          – 201 (у 2019р. – 153)

– до міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                             -656 (у 2019р. – 688)

у тому числі:

– рішень, розпоряджень                   16

– мобілізаційних                               – 11/3 Літер «М» дск.

 

  1. Підготовлено проектів та прийнято рішень міської ради, виконавчого

комітету, розпоряджень міського голови, усього  – 20:

– рішення сесії -3;

– рішення виконавчого комітету – 5;

– розпорядження міського голови – 11.

 

Завдання на 2021 рік:

  1. Участь в перевірці відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державного нагляду (контролю) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб в листопаді місяці.
  2. Проведення заходів цивільного захисту згідно плану затвердженого рішенням виконкому міської ради.
  3. Удосконалення законодавчої бази місцевого рівня відповідно до Кодексу цивільного захисту України.
  4. Забезпечити готовність до прийому сигналів управління ЦЗ, проведення заходів по удосконаленню системи оповіщення та дотримання регламенту взаємодії при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій.
  5. Продовження розвитку військово-історичного комплексу «Скеля».
  6. Удосконалення мобілізаційної підготовки та проведення мобілізації, у тому числі здійснення контролю за станом готовності підприємств, установ та організацій усіх форм власності, які в установленому порядку залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень).
  7. Забезпечення утримання і стану готовності до використання за призначенням запасного пункту управління Коростенської міської ради «Скеля».
  8. Організація бронювання військовозобов’язаних працівників на період мобілізації і воєнний час в виконавчому комітеті міської ради, підприємствах, для яких встановлені мобілізаційні завдання (замовлення).
  9. Уточнення розрахунків потреб для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, функціонування національної економіки та системи життєзабезпечення населення Коростенської міської територіальної громади.
  10. Своєчасне уточнення  документів Мобілізаційного плану на особливий період.
  11. Проведення заходів, в межах компетенції, щодо охорони навколишнього природного середовища.
  12. Проведення оборонної роботи на території Коростенської міської територіальної громади.

 

 

       Підбиваючи підсумок, варто зауважити: порівняльний аналіз практики попередження та реагування на надзвичайні ситуації не тільки в місті, а і в Україні свідчить, що недооцінка небезпечних факторів та невжиття своєчасних попереджувальних заходів часто стають причинами катастрофічних наслідків надзвичайних ситуацій, яких, у багатьох випадках, можна було б уникнути або значно мінімізувати.

 

Начальник відділу з питань

цивільного захисту                                                                  Олег БОШАКОВ

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія