Звіт про роботу відділу з питань цивільного захисту за 2021 рік

18.01.2022 218

Звіт про роботу відділу з питань цивільного захисту за 2021 рік

 

ЗВІТ

про роботу відділу з питань цивільного захисту за 2021 рік

 

Робота відділу у 2021 році була спрямована на виконання вимог міського голови – керівника ланки Коростенської міської територіальної громади обласної територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту, на реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій, виконання  Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  наказу МВС України від 04.05.2017 року № 301 «Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України».

 

Заходи з планування та дій у надзвичайних ситуаціях:

 

Були спрямовані на планування та проведення заходів цивільного захисту  Коростенської міської територіальної відповідно до рішення виконкому міської ради від 20.02.2021р. № 5 ”Про основні завдання цивільного захисту Коростенської міської територіальної на 2021 рік”, аналіз   подій та пригод, які виникали у 2021 році і на профілактику недопущення надзвичайних ситуацій.

Так, у 2021 році на території  Коростенської міської територіальної громади виникло 444 подій (пригод), в яких загинуло 23 особи:

– пожежі, вибухи: 4 особи;

– на воді:   5 осіб;

–  ДТП: 10 осіб;

– переохолодження: 1 особа;

– при інших подіях: 3 особи.

За результатами метеоспостереження:

– максимальний рівень води в річці Уж 19 березня  – 230 см., мінімальний   17 листопада   – 122 см.;

– максимальна температура води в річці Уж зафіксована 14 липня +25,60С;

– максимальна товщина льодового покрову в районі рятувальної станції складала 9 грудня – 18,5 см;

– максимальна температура повітря зафіксована 14 липня +25,60С, мінімальна температура повітря 24 лютого  –19,90С.

За результатами радіаційного спостереження за рік, на підставі даних наданих метеорологічною станцією м. Коростень:

– в повітрі максимальний рівень:  21 мкР/г, мінімальний  15 мкР/г;

– на ґрунті максимальний рівень:  20 мкР/г, мінімальний  13 мкР/г;

– на траві максимальний рівень;    22 мкР/г, мінімальний  15 мкР/г.

В середньому рівні радіоактивного опромінення на території міста не перевищували природного фону.

На виконання «Плану основних заходів з підготовки цивільного захисту Коростенської міської територіальної громади на 2021 рік», затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.01.2021 року № 5                           у звітному періоді проведені наступні заходи:

  1. 18 листопада прийнято участь в комплексній перевірці комісією ДСНС України щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
  2. Здійснено комплектування слухачами Житомирських та Коростенських курсів ІІІ категорії навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирській області.
  3. Проведено:

–  26-27.05.2021р. спільне штабне тренування за темою «Дії органів управління та сил ланок територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області при переведенні у режим функціонування в умовах особливого періоду»;

– спеціальних об’єктових навчань – 14;

–  спеціальних об’єктових тренувань – 15;

– тренувань з персоналом потенційно-небезпечних об’єктів щодо локалізації та ліквідації аварій – 13;

– протипожежних тренувань – 74;

– перевірка готовності до дій за призначенням Коростенської міської комунальної рятувальної служби на воді;

– перевірку консультаційного пункт щодо дій у надзвичайних ситуаціях при КВЖРЕП № 1.

 

Стан  системи оповіщення.

 

На виконання завдань визначених рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради від 20.01.2021р. № 5 «Про основні завдання  цивільного захисту міста на 2021 рік»  та у відповідності до вимог Положення про організацію оповіщення і зв’язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.10.2017р. №733 і інших керівних документів  у звітному періоді відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради, підприємствами, установами та організаціями проведені заходи щодо підтримання системи оповіщення в готовності  до використання.

З метою забезпечення своєчасного прийому та доведення до органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту  розпоряджень та сигналів про переведення  у вищі ступені готовності, постійного зв’язку з пунктом управління облдержадміністрації, оповіщення населення про загрозу або виникнення  надзвичайних ситуацій в Коростенський міський територіальній громаді є та готові до використання:

  1.    Телевізійний та радіоцентр  КП КМР ТО «Коростеньмедіа».

2.Дільниця Мережі Доступу № 321/6 Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» (далі) (ДМД) №321/6  до складу якого входять:

10 АТС із монтованою  ємністю 12719 номерів у населення, 1240 номерів на підприємствах та установах.

  1. Штатні сили та засоби відділу з питань цивільного захисту, об’єктів господарської діяльності, Коростенського РУП поліції Головного управління Національної Поліції України в Житомирській області (РУП ГУНП в області), спеціалізованих служб цивільного захисту міста.
  2. Одна об’єктова спрощена система оповіщення на КП Коростенський  «Водоканал».
  3. 13 електросирен (12 автоматизованих, 1 автономна).

Стан готовності ТСЦО.

Готовність  до використання за призначенням системи оповіщення і зв’язку досягається за рахунок:

  • цілодобового чергування в міському відділі ГУНП в Житомирській області (ВП ГУНП),  на центральній АТС Дільниці Мережі Доступу № 321/6 Житомирської філії ПАТ «Укртелеком»  (ДМД) №321/6;
  • чергування  у приймальні міського голови – у робочий час, та у міській диспетчерській службі – цілодобово;
  • своєчасного та якісного обслуговування і поточного  ремонту обладнання: щоденного і місячного – працівниками (ДМД)  №321/6;
  • ведення оперативно-технічної документації, знанням та чітким виконанням інструкцій якими забезпечені черговий  Коростенського  РУП ГУНП в області, черговий радіовузлу та АТС, оператори  КМР ТО «Коростеньмедіа»;

Передача (прийом)  команд, сигналів, розпоряджень  здійснюється   по апаратурі  П-160  внутрішньо-обласної системи оповіщення ЦЗ  «Сигнал – ВО», що  розміщена в (ДМД) №321/6 . Кінцевий пристрій знаходиться  в кімнаті старшого чергового  РУП ГУНП в області,  через якого здійснюється передача змісту отриманої інформації керівному складу цивільного захисту міста.

Контрольна стійка знаходиться у відділі з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради.

Закуплено та встановлено в відділі з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради автоматичну систему оповіщення AIarm DTR.  За допомогою  системи оповіщення в тестовому режимі проводитися  передача по телефонному зв’язку та GSM каналу звукових та СМС повідомлень  для керівного складу цивільного захисту міста, зокрема міської комісії  з питань  техногенно-екологічної безпеки  і надзвичайних ситуацій.

Рішенням міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки                                            і надзвичайних ситуацій від 29 листопада 2019 року (Протокол №6) розпочато дослідну експлуатацію  в тестовому режимі системи оповіщення керівного складу цивільного захисту міста Коростеня.

За результатом прийняття участі у перевірках:

– регіональної системи централізованого оповіщення області:  (усього: 1, з них – 1 повна);

– міської системи оповіщення  (усього: 1, з них – 1 повна).

Щотижня проводились планові перевірки системи ALARM DTR

Робота комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

Підготовлено та проведено 15  засідань комісії, під час яких було винесено і розглянуто 45 питань та прийнято відповідно рішень профілактичного характеру  по запобіганню надзвичайним ситуаціям.

Розглянуті питання за напрямками:

– пожежна безпека – 6;

– техногенна безпека – 5;

– санітарно-епідеміологічна ситуація – 3;

– готовність до роботи в екстремальних умовах – 3;

– стан укриття населення в захисних спорудах  – 2;

– затвердження плануючих документів – 10;

– виконання попередніх рішень – 6;

– про недопущення розповсюдження захворювань  на гостру респіраторну хворобу COVID-19 – 10.

 

Оперативний штаб з режиму підвищеної готовності Коростенської міської територіальної громади щодо забезпечення безпеки громадян, захисту найважливіших об’єктів інфраструктури від терористичних посягань і виникнення інших надзвичайних ситуацій

  1. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 січня 2015р. №47-р «Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації», у зв’язку з внесенням змін в адміністративно-територіальний устрій України розпорядженням КМУ від 12 червня 2020 року №711-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області», з метою захисту населення, територій та майна Коростенської міської територіальної громади, прийнято Розпорядження Коростенського міського голови №669 від 1.12.2021р. «Про затвердження складу оперативного штабу з режиму підвищеної готовності Коростенської міської територіальної громади щодо забезпечення безпеки громадян, захисту найважливіших об’єктів інфраструктури від терористичних посягань і виникнення інших надзвичайних ситуацій».
  2. Відповідно до Закону України «Про боротьбу з тероризмом» та Концепції боротьби з тероризмом, затвердженої Указом Президента України №53/2019 від 05.03.2019, на виконання листа №57/21/1/2195 від 15.11.2021 Управління Служби безпеки України в Житомирській області, з метою своєчасного виявлення ознак підготовки та спроб вчинення терористичних актів, запобігання диверсійно-терористичним проявам, ефективної локалізації та ліквідації їх наслідків, виконавчим комітетом Коростенської міської територіальної громади було проведено наступні заходи:

1). 26 листопада 2021 на черговому засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки  і надзвичайних ситуацій (протокол №15) розглянуто питання: «Про заходи щодо попередження можливих негативних наслідків у разі загрози вчинення терористичного акту на території Коростенської міської територіальної громади (лист Управління Служби безпеки України в Житомирський області від 15.11.2021 року № 57/21/1/2195)».

2). Затверджено Схему взаємоінформування при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій на території Коростенської міської територіальної громади.

3). Керівникам підприємств, установ та організацій громади для розміщення і ознайомлення персоналу надіслано:

– Пам’ятку щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів;

– Алгоритм дій посадової особи при отриманні інформації про вчинення  (загрозу вчинення) діяння з ознаками терористичного акту.

4). Інформаційні матеріали, щодо вжиття заходів упереджувального характеру та порядку дій при виявленні терористичної загрози відповідно до розробленого алгоритму, було розміщено на офіційному сайті Коростенської міської ради, за посиланням https://korosten-rada.gov.ua/pamyatka-shhodo-algorytmu-dij-u-vypadku-terorystychnyh-aktiv/). У соціальній мережі Facebook  розміщено на сторінці Управління ЖКГ виконавчого комітету Коростенської міської ради (https://www.facebook.com/profile.php?id=100063580658324) та закріплено в розділі «вибрані» на сторінці відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради за посиланням https://www.facebook.com/groups/2297076913881839/permalink/3042192576036932).

  1. 16 грудня 2021 року проведено засідання оперативного штабу з режиму підвищеної готовності Коростенської міської територіальної громади щодо забезпечення безпеки громадян, захисту найважливіших об’єктів інфраструктури від терористичних посягань і виникнення інших надзвичайних ситуацій.

Розглянуті питання відповідно до протоколу №1 від 16 грудня 2021 року:

І. Про вжиття заходів по протидії можливим терористичним посяганням та недопущення можливих провокацій і вчинення терористичних актів на об’єктах масового скупчення людей та критичної інфраструктури на території Коростенської міської територіальної громади.

ІІ. Завдання територіальної оборони України та порядок їх виконання на території Коростенського району.

ІІІ. Завдання за призначенням батальйону ТРО Коростенського району.

ІV.Про порядок оповіщення населення у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій. Про укриття населення міста в захисних спорудах, найпростіших укриттях.

V.Про організацію охорони громадського порядку та дотримання правил пожежної безпеки під час Новорічних та Різдвяних свят.

  1. VI. Про затвердження переліку об’єктів можливих терористичних посягань розташованих на території громади.

VII. Про порядок роботи Оперативного штабу.

 

Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)

Рішенням виконавчого комітету від 24.03.2020 року №162 «Про виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19.03.2020р. № 195 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Житомирської області» та призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID – 19)»

призначено керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СOVID-19) заступника міського голови, голову надзвичайної протиепідемічної та протиепізоотичної комісії Дзиґу Олександра Олексійовича.

Рішенням виконавчого комітету від  16.12.2020р. № 619.

«Про внесення зміни до п.2 рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 24.03.2020 р.№162 «Про виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19.03.2020р. № 195 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Житомирської області» та призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID – 19)»  керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19) заступника міського голови, голову надзвичайної протиепідемічної та протиепізоотичної комісії призначено Синицького Олександра Петровича.

Видано 42 у 2020 році та 6  розпоряджень  керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID – 19)  у 2021 році.

 

Міський штаб  з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СОVID-19)

Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», від 16.03.2020р. № 320-р «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації в Житомирській та Чернівецькій областях» та статей 75, 76 Кодексу цивільного захисту України, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20.03.2020р. № 197 «Про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)», рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 03.04.2020 року № 182 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації в місті Коростень», розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації виконавчого комітету міської ради спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19) «Про призначення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)» від 24.03.2020 № 1 (зі змінами внесеними розпорядженням від 30.03.2020 № 2) для організації роботи керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації виконавчого комітету міської ради створено та діє «Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням короновірусної інфекції (СОVID-19)» (далі – Штаб).

Штаб керується наказом Міністерства внутрішніх справ Украйни від 26.12.2014 року № 1406 «Про затвердження Положення штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 січня 2015 року за № 47/26492.

В своїй діяльності Штабом утворюються документи розпорядчого характеру, які є обов’язковими для виконання всіма підприємствами, установами та організаціями не залежно від права власності і підпорядкування.

        Очолює штаб начальник відділу з питань  цивільного захисту виконавчого комітету міської ради Бошаков Олег Георгійович.

Міським штабом  з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації спричиненої розповсюдженням коронавірусної інфекції (СОVID-19) опрацьовано:

  1. Надійшло документів:

1) ОДА та по вищих органів                               – 360

2) Керівник робіт з ліквідації НС ОДА              –  6

 

  1. Відпрацьовано документів:
  2. ОДА та по вищих органів  – 52
  3. Керівнику робіт з ліквідації НС ОДА –  3
  4. До міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                                                  –  153

  1. Довідка штабу з ліквідації НС міста –  265

 

Заходи з захисту населення і територій :

 

Спрямовані на своєчасне планування та організацію інженерного, радіаційного, хімічного та медичного захисту населення, підготовку та проведення  евакозаходів в Коростенський міський територіальній громаді, створення матеріальних резервів на випадок надзвичайних ситуацій, інформаційно – роз’яснювальну та  попереджувальну роботу через засоби масової інформації по недопущенню в Коростенський міський територіальній громаді надзвичайних ситуацій.

 

Радіаційний та хімічний захист

Відпрацьоване Положення про режими радіаційного захисту та поведінки населення в Коростенський міський територіальній громаді при аваріях на Чорнобильській, Хмельницькій  Рівненській АЕС.

На території Коростенської  міської  територіальній громади організоване постійне радіаційне та хімічне спостереження  силами системи спостереження та лабораторного контролю, яка розгорнута на базі Коростенський міжрайонного відділу лабораторних досліджень Житомирського обласного лабораторного центру МОЗ України.

Для проведення санітарної обробки людей та спеціальної обробки одягу в разі забруднення внаслідок надзвичайних ситуацій, чи інших подій радіоактивними, отруйними та небезпечними хімічними речовинами на території міста виконавчим комітетом Коростенської міської ради укладені договори з підприємствами та організаціями на проведення даних робіт:

– ПП «ЗаЯнНа» – Договір № 89 від 01.10.21 на санітарну обробку одягу;

– КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» Договір № 63 від 16.05.17 на санітарну обробку одягу

– ТОВ «Автосвіт ЛТД» Договір № 64 від 16.05.17 на спеціальну обробку техніки.

 

Евакуаційні заходи

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 «Про затвердження Положення про порядок проведення евакуації у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» в Коростенський міський територіальній громаді відпрацьовані «Положення про  комісію з питань евакуації» та посадовий склад міської комісії з питань евакуації.

Розроблено  «План евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій на території Коростенської міської територіальної громади»

Відпрацьовані техніко-економічні розрахунки розміру фактичних (понесених) витрат суб’єктів господарювання та громадян під час здійснення ними заходів з евакуації населення.

Для транспортного забезпечення евакуаційних заходів, виконавчим комітетом Коростенської міської ради  із ТОВ «Автосвіт ЛТД», укладений Договір № 88 від 01.10.2021року  про автотранспортне  забезпечення евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.

У 2021 році  на штабних тренуваннях  з органами управління ланки Коростенської міської територіальної громади територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області відпрацьовувались дії евакуаційних органів міста  при проведенні евакуаційних заходів по увідних, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями, та було підготовлено:

– доповідь голови евакокомісії;

– розпорядження міського голови про виконання евакозаходів;

– рішення міської евакокомісії;

– розрахунки евакуації.

Інженерний захист

На обліку підприємств, установ та організацій міста заходяться  22 захисні споруди ЦЗ, які класифіковані як сховища, всі відносяться до III класу, з них:

– державної форми власності – 5;

– на державних підприємствах – 6;

– комунальної форми власності – 5;

– які увійшли до статутних фондів підприємств, організацій – 6.

 

На виконання графіку перевірки захисних споруд цивільного захисту міста Коростеня у 2021 році, який затверджено рішенням комісії ТЕБ і НС від 14 лютого 2021 року, Протокол №1 балансоутримувачам захисних споруд  направлено листи  в яких  роз’яснено порядок та термін проведення перевірки готовності до  використання за призначенням захисної споруди цивільного захисту.

За результатами щорічної оцінки стану готовності,  яка здійснена без залучення представників відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету, відповідно до пп.7, п.2, частини  VI  «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту» затверджених Наказом МВС від 09.07.2018 року № 579 балансоутримувачами надано до виконавчого комітету Коростенської міської ради копії актів  оцінки стану готовності захисних споруд цивільного захисту м. Коростеня,

Станом на 31 грудня 2021 року  стан захисних споруд цивільного захисту на підприємствах в установах та організаціях міста оцінюється:

готові до використання за призначенням – 5, що складає 23% від загальної кількості;

обмежено готові – 3, що складає 13%;

не готові – 14, що складає 64%.

Всі за­хи­с­ні спо­ру­ди побудовані про­тя­гом 70 – 80  ро­ків.

В 2021 році кошти на ремонт та технічне обслуговування захисних споруд балансоутримувачами не виділялись.

Основні недоліки, які впливають на готовність захисних споруд:

1) Незадовільний стан захисних конструкцій і пристроїв:

– підтоплення грунтовими водами;

– відсутність герметичності сховищ;

– неповне прилягання захисних герметичних дверей, ставень;

– не проводяться планово-попереджувальні профілактичні і ремонтні роботи;

– не дотримується рекомендований режим провітрювання;

2) Незадовільний стан інженерно-технічного обладнання:

– відсутність обладнання;

– прострочені терміни експлуатації фільтрів-поглиначів (понад 20 років);

– обладнання утримується з порушенням правил експлуатації або несправне;

– відсутність або несправність вимірювальних приладів.

3) Технічна документація відсутня або потребує заміни.

4) Незадовільний стан оснащення:

– відсутнє протипожежне майно;

– відсутні або в недостатній кількості нари, місця для сидіння осіб, що укриваються;

– відсутній або недоукомплектований робочий інструмент.

Для захисту населення міста здійснені заходи з планування укриття за територіальним принципом із зазначенням мешканців житлових будинків, працівників підприємств, установ та організацій для кожного підвального приміщення.

В багатоповерхових будинках, ОСББ обліковано 180 підвальних приміщень, які пристосовані для укриття населення, вмістимістю до 127 тис. чол.

В закладах освіти, охорони здоров’я, культури, торгівлі і харчування – 41 підвальне та інше приміщення, які можна використовувати для укриття населення,  місткістю до 11,1 тис. чол. Для організації інженерного захисту проводилась робота по покращенню стану захисних споруд цивільного захисту, утриманню в постійній готовності до прийому укриваємих, підвищенню ефективності      використання їх в інтересах виробництва та захисту населення.

Проведено обстеження та складені облікові картки підвальних та цокольних приміщень розташованих в будівлях підприємств, установ та організацій міста.

На випадок припинення централізованої подачі води для забезпечення населення в достатній кількості водою, визначені місця забору води з артезіанських свердловин, техніка для підвозу та складений графік підвезення питної води населенню міста у разі припинення роботи водогонів чи забруднення джерел водопостачання. Проведена паспортизація артезіанських свердловин.

Матеріальний резерв

Рішенням двадцятої сесії Коростенської міської ради від 22. 02. 2018 року № 981 «Про внесення змін до Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій міста Коростеня від надзвичайних ситуацій на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням 11 сесії Коростенської міської ради від 22.12.2017 року №503» передбачені кошти міського бюджету на створення та утримання місцевого матеріального резерву міста для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради № 709  від 22.09.2021р. «Про місцевий матеріальний резерв Коростенської міської територіальної громади для запобігання  і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій» затверджено Номенклатуру та обсяги місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Коростенський міський територіальній громаді.

В 2021  році придбано та закладено до місцевого матеріального резерву:

 

1 Комбінезон робочий шт 10
2 Каска страхувальна шт 10
3 Чоботи гумові шт 10
4 Рукавиці брезентові пар 10
5 Окуляри захисні шт 10
6 Мило кг 50
7 Палатка штабна ( павільйон розбірний) шт 1
8 Стіл розкладний шт 1
9 Стільці розкладні шт 6

 

На загальну суму – 25692 грн.

Що відповідає 85 %  річному  Плану накопичення місцевого матеріального резерву.

 

Навчання в навчально-методичному центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області.

З метою забезпечення принципу обов’язковості навчання усіх категорій населення  з питань цивільного захисту та пожежної безпеки прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 17.02.2021 року № 127 «Про затвердження «Плану комплектування Коростенської міської територіальної громади для навчання у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області на 2021 рік».

В 2021 році на Житомирських територіальних курсах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (ІІІ категорії) заплановано на навчання 6 осіб, пройшли навчання 14. На Коростенських територіальних курсах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (ІІІ категорії) планувалось підготувати 56 осіб, пройшли навчання  76.

Навчання населення громади здійснювалось по місцю проживання через роботу консультаційних пунктів. Основні зусилля були спрямовані на вивчення дій населення по сигналах оповіщення виконавчого комітету Коростенської міської ради, інформацію про діяльність органів ЦЗ, НС а також  як отримати від них допомогу в разі необхідності.

На даний час при КВЖРЕП № 1 і при офісах старост Коростенської міської територіальної громади створені консультаційні пункти.

Пропаганда ЦЗ була спрямована на виконання заходів і знань щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм, правил пожежної безпеки, поведінки на воді, тощо.

Основними формами і методами пропаганди ЦЗ були :

– розповсюдження пам’яток для населення про порядок дій у надзвичайних ситуаціях;

– виступи у місцевих засобах масової інформації керівників і спеціалістів відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради з висвітленням основних подій, висвітлення радіаційного фону на території міста, рівня води в річці Уж;

– інформування населення в місцях масового перебування шляхом розміщення наочних матеріалів (листівок, плакатів) на інформаційних стендах або куточках безпеки, використанням засобів гучномовного зв’язку.

 

Інформаційна політика:

Через засоби масової інформації газети, радіо, телебачення, інформаційний відділ виконкому, Інтернет постійно проводилась роз’яснювальна та попереджувальна робота на підприємствах Коростенської міської територіальної громади, серед населення по недопущенню  надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру. Всього розміщено – 2084 інформації.

Було надруковано в газетах  52 публікації (інформації).

Систематично готувались та надавались матеріали щодо безпеки життєдіяльності і роботи та повсякденного життя відділу з питань ЦЗ на сторінці міського Інтернет-сайту (всього – 649 інформацій).

В соціальній мережі Facebook в групі «Відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради», було розміщено 1383 публікації.

В місцевій газеті «Іскоростень» впроваджено постійно діюча рубрика «Абетка безпеки» де розміщуються інформації щодо безпеки життєдіяльності населення, а також з питань пожежної безпеки.

Затверджений План з пропаганди знань у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, проведення  масово-роз’яснювальної роботи серед населення з дотримання вимог правил безпеки життєдіяльності, попередження пожеж, інших надзвичайних подій та ситуацій, загибелі і травмування людей на них по Коростенській міській територіальний громаді на 2021 рік (14.12.2020р.).

На засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій проаналізовано питання безпеки життєдіяльності, причини виникнення надзвичайних подій, загибелі та травмування людей на них, а також про хід та ефективність масово-роз’яснювальної профілактичної роботи, що проводиться серед населення органами місцевого самоврядування, відомчими організаціями, зокрема при розгляді  наступних питань:

  1. «Про виконання попереднього рішення комісії «Про заходи пожежної безпеки та запобігання виникнення надзвичайних ситуацій в місцях з масовим перебуванням людей під час проведення Новорічних та Різдвяних свят (протокол №39 від 27.11.2020 року)», (протокол №2 від 24.02.21).
  2. «Про заходи щодо попередження виникнення надзвичайних ситуацій та небезпечних подій в зимово-весняний період на території Коростенської територіальної громади», (протокол №2 від 24.02.21).
  3. «Про виконання попереднього рішення комісії «Про недопущення загибелі людей під час несприятливих погодних умов зимового періоду, організацію пунктів обігріву та роботу соціальних патрулів (протокол №39 від 27.11.2020 року)», (протокол №4 від 02.04.21).
  4. «Про підготовку до весняно-літнього пожежонебезпечного періоду», (протокол №4 від 02.04.21).
  5. «Про виконання попереднього рішення комісії «Про протипожежний стан об’єктів з масовим перебуванням людей (доручення Прем’єр Міністра України від 27 січня 2021 року №2768/1/1-21) (протокол №4 від 02.04.2021 року)», (протокол №9 від 23.07.21).
  6. «Про підготовку до осінньо-зимового пожежонебезпечного періоду на території Коростенської міської територіальної громади», (протокол №9 від 23.07.21).
  7. «Про недопущення загибелі людей на водних об’єктах Коростенської міської територіальної громади та стан підготовки Коростенської міської комунальної рятувальної служби на воді до дій за призначенням в осінньо – зимовий період», (протокол №12 від 08.10.21).
  8. «Про стан пожежної безпеки на об’єктах відділу культури та туризму», (протокол №12 від 08.10.21).

Розміщені на стендах, в інформаційних куточках, наочні матеріали із соціальною рекламою з питань профілактики надзвичайних подій, загибелі і травмуванню людей на них на об’єктах з масовим перебуванням населення (КВЖРЕП №1, на  підприємства, у приміщеннях закладів освіти, медицини, культури, в  поштових відділеннях, на автобусних і залізничних станціях, на дошках оголошень житлових будинків, у місцях відпочинку населення).

Надана консультаційна допомога старостатам 12 старостинських округів щодо створення навчально-консультаційних пунктів щодо дій населення, за місцем проживання,  у надзвичайних ситуаціях  техногенного, природного та соціального характеру.

Відповідно до Плану основних заходів з підготовки цивільного захисту Коростенської міської територіальної громади на 2021 рік та з метою підвищення ефективності просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях серед населення, яке не зайняте у сферах виробництва та обслуговування, за місцем проживання, 17 вересня 2021 року проведено перевірку консультаційного пункту щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях, організацію навчального процесу при КВЖРЕП  №1 міста.

На об’єктах господарської діяльності проведені комплексно-об’єктові навчання, тренування з відпрацювання планів реагування на надзвичайні ситуації.

В зоні відповідальності Коростенської міської комунальної рятувальної служби на воді періодично, за допомогою  гучномовного обладнання, в разі присутності на льоду рибалок в зимовий період, та під час купання в літній період,  проводиться інформування населення щодо основних вимог правил безпеки на льоду, а з початком купального сезону про небезпеку перебування на воді.

Питання стану пожежної безпеки періодично заслуховується на нарадах керівників освітніх закладів, колегіях відділу освіти.

Посадові особи відділу освіти, відповідальні за пожежну безпеку, пройшли перевірку знань з зазначених питань.

В усіх закладах освіти видано накази, призначені відповідальні особи з питань пожежної безпеки. З усіма учасниками освітнього процесу періодично проводяться інструктажі з питань пожежної безпеки, з відповідними записами в журналах проходження інструктажів.

Проводяться тренувальні заняття з евакуації особового складу на випадок пожежі та виникнення надзвичайних ситуацій.

В кожному навчальному закладі обладнані куточки з пожежної безпеки, цивільного захисту.

На батьківських зборах порушуються питання щодо пожежної безпеки та запобігання пожежам від дитячих пустощів з вогнем.

Проведена в закладі загальної середньої освіти №1 акція «Запобігти. Врятувати. Допомогти».

Проаналізовано на засіданні медичної ради причини виникнення надзвичайних подій, загибелі та травмування людей на них, а також про хід та ефективність проведення масово-роз’яснювальної роботи.

Виготовлені та розміщені на стендах наочних  матеріалів із соціальною рекламою з питань профілактики надзвичайних подій, загибелі і травмування людей, у місцях відпочинку біля міської лікарні.

Постійно, проводиться з пацієнтами лікарні, медичним персоналом під час обслуговування населення, роз’яснювальної роботи щодо профілактики опікового травматизму та загиблої людей внаслідок пожеж.

Організовано та забезпечено тісну взаємодію з засобами масової інформації, достовірно та своєчасно проводиться інформування громадян про стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, а також про заходи, що вживаються для забезпечення їх безпеки та практичні рекомендації до дій в екстремальних умовах.

Оборонна та мобілізаційна робота:

У звітному періоді проводилась у відповідності до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Програми мобілізаційної підготовки  та оборонних заходів міста Коростеня, затвердженої розпорядженням міського голови від 09.11.2020 р. №М-41дск та інших нормативно-правових актів, що стосуються питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

Виконані заходи:

1).Заходи щодо мобілізаційної підготовки:

Розроблено План мобілізаційної підготовки виконавчого комітету Коростенської міської ради на 2021 рік.

Підготовлені розпорядження міського голови:

– від 15.03.2021р. №М-15 дск «Про міський запасний пункт управління «СКЕЛЯ»;

– від 06.01.2021р. №5 «Про проведення перевірок стану мобілізаційної підготовки на території міста на 2021 рік»;

– від 02.04.2021р. №М-26 дск «Про перевірку готовності міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ виконавчого комітету Коростенської міської ради до використання за призначенням»;

– від 06.04.2021р. №М-27 дск «Про утворення позаштатних пунктів видачі документів нормованого забезпечення населення та підготовку їх функціонування в особливий період на території Коростенської міської територіальної громади»;

– від 13.04.2021р. №166 «Про призначення відповідальних осіб щодо здійснення заходів мобілізаційної підготовки та мобілізації на території Коростенської міської територіальної громади».

– рішення виконавчого комітету міської ради від 17.02.2021 №162 «Про організацію мобілізаційної підготовки та забезпечення проведення мобілізації на території Коростенської міської територіальної громади».

– рішення виконавчого комітету міської ради від 07.04.2021 №246 «Про затвердження Положення про організацію мобілізаційної підготовки та мобілізації Коростенської міської територіальної громади».

2).Планування мобілізаційної підготовки:

Опрацьовано (внесені зміни) до Мобілізаційного плану міста Коростень на особливий період:

– План оповіщення та збору працівників виконавчого комітету міської ради від 15.01.2021р.;

– Табель термінових донесень за ступенями готовності для переведення господарства Коростенської міської територіальної громади на режим готовності в умовах особливого періоду від 26.01.2021р.;

– Відомість контролю за виконанням основних заходів за ступенями готовності на території Коростенської міської територіальної громади від 26.01.2021р.;

–  План групи контролю за виконанням основних заходів особливого періоду на території Коростенської міської територіальної громади від 26.01.2021р.;

–  План групи узагальнення даних, аналізу, підготовки проектів розпоряджень в особливий період Коростенської міської територіальної громади від 16.02.2021р.;

– Положення про міський запасний пункт управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 15.03.2021 р.;

– Список допуску посадових осіб до міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.03.2021р.;

– Персональний склад міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.03.2021р.;

– Легенда прикриття міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.03.2021р.;

Організація пропускного режиму міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 16.03.2021р.;

– Інструкція про порядок забезпечення охорони державної таємниці міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 1 8.03.2021 р.;

– План матеріально-технічного та медичного забезпечення посадових осіб виконавчого комітету Коростенської міської ради на МЗПУ від 06.04.2021р.;

– План приведення в готовність міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 14.04.2021р.;

– Функціональні обов’язки обслуговуючого персоналу міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 19.04.2021р.;

Внесені зміни до IV розділу Мобілізаційного плану міста Коростеня та Плану нормованого забезпечення населення міста продовольчими та непродовольчими товарами в особливий період:

– План забезпечення потреби населення м. Коростеня в основних непродовольчих товарах на особливий період;

– План забезпечення потреби населення м. Коростеня в основних продовольчих товарах в особливий період;

– Розрахунок забезпечення потреби населення м. Коростеня в лімітних книжках на особливий період;

– Зведенні дані щодо потреби та можливостей нормованого забезпечення населення м. Коростеня продовольчими та непродовольчими товарами в особливий період;

– Розрахунок чисельності населення м. Коростеня, яке підлягає нормованому забезпеченню в особливий період;

– Розрахунок потреби в картках на хліб та на продовольчі товари міста Коростеня на особливий період;

– Розрахунок потреби талонів на додаткові норми споживання продовольчих товарів за групами нормованого забезпечення населення м. Коростеня на особливий період;

– План розгортання карткових та дільничних бюро в особливий період виконавчого комітету Коростенської міської ради;

– План розгортання контрольно-облікових бюро в особливий період виконавчого комітету Коростенської міської ради;

– Розрахунок потреби в закладах торгівельної мережі усіх форм власності, які будуть задіяні в системі нормованого забезпечення населення в особливий період;

– Розрахунок використання підприємств торговельної мережі та ресторанного господарства м. Коростеня в особливий період;

– Розрахунок закріплення підприємств торговельної мережі та громадського харчування усіх форм власності за підприємствами та організаціями провідних галузей економіки на особливий період;

– Зведений розрахунок потреби підприємств торговельної мережі та громадського харчування усіх форм власності в особливий період;

Забезпечено розробку показників щодо чисельності груп населення міста Коростень, які підлягають нормованому забезпеченню продовольчими і непродовольчими товарами в особливий період в поточному році.

Проведено укладання договорів на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами, організаціями міста з виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг для забезпечення функціонування національної економіки та системи життєдіяльності населення міста в особливий період – 9 договорів.

3).Підготовка органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій до дій в особливий період:

– Опрацьовано План оповіщення та збору працівників виконавчого комітету міської ради від 15.01.2021р.;

– Папки направленців по оповіщенню №1-5;

– Порядок оповіщення працівників міського запасного пункту управління «СКЕЛЯ» виконавчого комітету Коростенської міської ради від 06.04.2021р.

З червня поточного року отримано та доведено пароль по мобілізаційному тренуванню, пакет «Тренувальний» (зі зеленою смугою).

Опрацьовано та поновлено:

– Дії посадових осіб при проведені тренування з оповіщення при введені ступенів готовності та доведення сигналу «Тренувальний» (зі зеленою смугою);

– Інструкція черговому приймальної міського голови щодо порядку прийому сигналів і подальших дій під час проведення мобілізаційних тренувань з оповіщення;

– Інструкція про порядок зберігання пакету «Тренувальний» (зі зеленою смугою) та дії виконавчого комітету Коростенської міської ради під час проведення мобілізаційних тренувань з оповіщення.

4).Організація контролю за станом мобілізаційної підготовки:

Проводиться моніторинг стану мобілізаційної підготовки, установ, організацій, підприємств виконавців мобілізаційних завдань, упродовж року  здійснено перевірку  2 обʼєктів.

Екологія:

  1. Підготовлено планів та програм, інше:

1).Комплексний план організаційних заходів з охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади.

2).Схема екологічної мережі Коростенської міської територіальної громади.

3).Графік проведення перевірок місць накопичення заборонених і непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин на території Коростенської міської територіальної громади у 2021 році.

4).Запит про виділення коштів для здійснення природоохоронних заходів за бюджетною програмою «Здійснення природоохоронних заходів» КПКВК 2401270 на 2022 рік.

5).Запит про виділення коштів з обласного бюджету для здійснення природоохоронних заходів за бюджетною програмою «Здійснення природоохоронних заходів» (утилізація отрутохімікатів) на 2022 рік.

6).Заявку про виділення коштів з державного бюджету для здійснення природоохоронних заходів (утилізація отрутохімікатів) на 2022 рік.

7).Програма охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.

8).Опрацьовано завдання до Стратегії розвитку Коростенської міської територіальної громади:

– Формування збалансованої системи раціонального еколого-економічного балансу територій та використання природних ресурсів;

– Формування та розвиток екологічної мережі та впровадження заходів збереження природно-заповідного фонду;

– Розробка та впровадження комплексну програму відтворення водності річки Уж.

9). Реєстр річок Коростенської міської територіальної громади та  Реєстр ставків Коростенської міської територіальної громади.

2.Підготовлено розпоряджень міського голови – 8 розпоряджень:

1).№79 від 24.02.21 «Про затвердження «Плану організаційно- технічних заходів по усуненню недоліків, вказаних у вимозі Державної екологічної інспекції Поліського округу від 10.02.2021 №1».

2).№205 від 11.05.21 «Про проведення інвентаризації місць накопичення заборонених і непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин на території Коростенської міської територіальної громади».

3).№306 від 23.06.21 «Про створення комісії щодо обстеження особистого підсобного господарства».

4).№365 від 27.07.21 «Про створення комісії щодо обстеження підприємства ТОВ «ДФУ Агро».

5).№400 від 16.08 «Про затвердження екологічної мережі Коростенської міської територіальної громади».

6).№448 від 09.09.21 «Про утворення робочої групи з формування реєстрів водних ресурсів комунальної власності, що знаходяться на території Коростенської міської територіальної громади»

7).№574 від 23.10.21 «Про створення комісії по обстеженню підприємства ТОВ «ДФУ Агро».

8).№656 від 25.11.21 «Про створення комісії по обстеженню пункту складування відходів дезактивації «Коростенський».

  1. Стратегічно економічна оцінка – 6 документів:

1).Розміщено на офіційному сайті міста Повідомлення про оцінку господарської діяльності підприємства АТ «Коростенський кар’єр», що впливає на довкілля.

2).Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади  на 2022-2026 роки.

3).Повідомлення про оприлюднення документа державного планування проєкту Програми охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади  на 2022-2026 роки та Звіту про стратегічну екологічну оцінку.

4).Звіт про стратегічну екологічну оцінку проєкту Програми охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки.

5).Довідку про консультації у процесі проведення Стратегічної екологічної оцінки Програми охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади  на 2022-2026 роки.

6).Заходи передбачені для здійснення Моніторингу наслідків виконання документа державного планування «Програми охорони навколишнього природного середовища Коростенської міської територіальної громади на 2022-2026 роки».

  1. Надійшло звернень та опрацьовано – 11 звернень:

1).26.03.21 від депутата міської ради Лазаренко В.В. мікрорайон Мирний (про діяльність СТО).

2).26.04.21 від Гарбарчука М.В про обстеження особистого господарства вул. Комісара Наровського, 68 (утримання кіз).

3).26.04.21 колективне звернення  мешканців вул. Комісара Наровського (утримання кіз).

4).10.03.21 від Горнович  С.  вул. Ольгинська, 1  (про роботу котельні).

5).01.06.21 від Волківської І.В., 1-й пров. Толстого, 3 (про діяльність СТО «Українська паливна група»).

6).13.05.21 від Ярошенко І.В. , вул. Коцюбинського, 67/2 (якість питної води у криниці).

7).17.05.21 від голови ГО «Коростенське товариство мисливців та рибалок» (вирубка дерев).

8).24.05.21 колективне звернення мешканців села Злобичі (про підтоплення територій внаслідок розливу води від ставка).

9).01.07.21 від Гарбарчук І.В. вул. Комісара Наровського, 70 (утримання кіз).

10).05.08.21 від Полянівської О.Л. жительки с. Ходаки (про забруднення довкілля внаслідок діяльності ДФУ «Агро»  (свиноферма) с. Грозине).

11).27.10.21  від Сингаївської Н.П. с. Грозине Ходаки (про забруднення довкілля внаслідок діяльності ДФУ «Агро»  (свиноферма) с. Грозине).

  1. Інші заходи, участь у перевірках, обстеженнях:

1).6 квітня 2021 року комісією у складі фахівців управління житлово-комунального господарства, відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради, інженера-гідротехніка Коростенського підрозділу Житомирської БУВР р. Прип’ять та МРВ УДНСУ у Житомирській області, проведено обстеження гідроспоруд та водних об’єктів Коростенської міської територіальної громади щодо стану готовності до пропуску весняної повені, паводків. Обстежено водні об’єкти: гідротехнічна споруда Бардівського водосховища (с. Барди), гідроспоруда на р. Синявка (с. Немирівка) гідроспоруда на р. Моства (с. Купеч), гідротехнічних споруд на р. Уж в межах міста Коростеня (водозливна гребля в районі підприємства електромереж, гребля міського водозабору, гребля водойми с. Поліське).

2).23.09.21 перевірка Державної екологічної інспекції Поліського округу по усуненню недоліків попередньої перевірки по Вимозі №1 від 10.02.2021.

3).22.04.21 спільно представниками Коростенського виконавчого комітету міської ради та фахівцями Коростенського управління Головного Управління Держпродспоживслужби у Житомирській області проведено обстеження неконтрольованого зливу брудної води на перетині вулиць 1-го та 2-го провулку Толстого.

4).20.04.21 комісійне обстеження особистого господарства по вул. Комісара Наровського, 68 (утримання кіз).

5).06.05.21 виїзд спільної групи з представників відділу та Коростенського МРВ ДУ «Житомирський лабораторний центр МОЗ України», Коростенського районного управління ГУ Держпродспоживслужби на обстеження колодязя з питною водою вул. Коцюбинського, 67/2.

6).20.05.21та 25.05.21 проведено комісійне обстеження місць зберігання непридатних отрутохімікатів населених пунктах громади: Каленське, Мединівка, Ходаки, Берестовець, Васьковичі, Стремигород та Хотинівка.

7).30.06.21 участь у комісійному обстеженні підсобного господарства за адресою місто Коростень, вулиця Комісара Наровського, 68.

8).05.08.2021 року взято участь у комісійному обстежені підприємства ТОВ «ДФУ Агро» с. Грозине.

9).27.10.21 прийнято участь у комісійному обстежені сміттєзвалища  та ТОВ «ДФУ Агро» с. Грозине.

  1. Інформаційно-роз’яснювальна робота з охорони довкілля94:

1).Участь у вебінарах, онлай-сенінарах – 10.

2).На сайті Коростенської міської ради,  в соціальній мережі Facebook, в загальнодоступній групі «Відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради»,розміщено – 84 публікації.

  1. Підготовлено та направлено інформацій з охорони навколишнього природного середовища: (всього) – 271:

1).Документи в ОДА і повищи органи – 43:

2).Документи на підприємства, установи та організації, старостам Коростенської МТГ  – 228.

Робота міської комунальної рятувальної служби на воді

У звітному періоді проводилась у відповідності  до наказу МВС України від 04.05.2017 року №301  «Про затвердження Правил охорони  життя людей на водних об’єктах України» та розпорядження  Президента  України  від 14.07.2001року № 190/2001року-рп  «Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах».

 

Статистична інформація:

– надано допомогу 45 особам;

– проводився постійний моніторинг кількості рибалок в зоні відповідальності (232 рибалок);

–  загинуло на водних об’єктах міста -5 осіб. В зоні відповідальності КМКРС жодна людина не загинула.

В місті Коростень створені організаційні та технічні умови безпеки перебування людей на водних об’єктах, проводяться заходи із попередження нещасних випадків і надзвичайних ситуацій.

Протягом року служба  постійно забезпечувала цілодобову готовність особового складу для рятування людей в зоні відповідальності,                               розробила «План заходів щодо запобігання загибелі на водних об’єктах   в осінньо-зимовий період» та проводила широку пропагандистську роботу по роз’ясненню населенню правил поведінки на воді та льоду, для цього розповсюджено близько двохсот попереджувальних листівок з правил поведінки.

Організована широка пропагандистська робота по роз’ясненню населенню правил поведінки на воді та льоду:

– оголошення по гучномовній апаратурі;

– виступи на радіо і міському телебаченні;

– в міський газеті «Іскоростень» в постійно діючій рубриці «Абетка безпеки» надруковано 2 статті з правилами поведінки на воді  та надання першої медичної допомоги при утопленні. Відповідна інформація розміщувалась на міському сайті;

– два виступи на телебаченні щодо початку купального сезону та безпеки перебування людей на водних об’єктах;

В квітні місяці поточного року було проведено атестацію працівників служби  міжвідомчою атестаційною комісією з атестації рятувальних служб та рятувальників м. Києва. Було атестовано  особовий склад. За результатами  заліків присвоєна кваліфікація – рятувальники. Служба атестована  100 відсотково.

– травні  місяці Служба була  перевірена комісією управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Житомирській області, за висновками  комісії  готова до дій за призначенням.

– в жовтні та листопаді Українським центром підводної діяльності в        м. Києві була проведена перевірка знань для присвоєння (підтвердження) знань кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів і на допуск фельдшера до медичного забезпечення водолазних спусків.

Щорічно проводиться очистка дна підводної частини  міського пляжу в зоні відповідальності служби та складаються відповідні акти робіт .До них входить:

-обстеження дна акваторії пляжу;

– проведення замірів глибин за поперечним профілем;

– проведення усунення перешкод з дна акваторії пляжу.

Водолазна група 10.07.2021 року   виїжджала в с. Українку Малинської територіальної громади Коростенського району на пошук зниклої людини. Було піднято тіло потопельника з річки Ірша.

– здійснено  виїзд водолазної групи 17.07.2021 року  для підйому тіла загиблого на воді в   одній із водойм Ірщанської селищної територіальної громади. Було піднято тіло потопельника який проживав в смт. Нова Борова.

– 05.12.2021 року о 12:30 до чергового рятувальника Коростенської міської комунальної рятувальної служби на воді звернулися жителі м. Коростень, з повідомленням про те, що на річці в районі греблі, поруч з Коростенським РЕМ,  гине лебідь. Їх здивувало те, що птах не рухається. Провівши оперативний збір особового складу, рятувальники відправились на порятунок птаха. Після непростої рятувальної операції, лебедя з льодового полону було звільнено.

На виконання «Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій міста Коростеня від надзвичайних ситуацій на 2017-2021 роки»:

– страхування фахівців служби -1376,00

– придбання спеціального водолазного спорядження -60 000,00

     – аналіз повітря, яким наповнюються водолазні балони -744,00

– здача технічного мінімуму -4270,00

Всього: 66 390,00 гривень.

Запасний пункт управління Коростенської міської ради «Скеля»

Згідно з Планом мобілізаційної підготовки та оборонної роботи виконавчого комітету Коростенської міської ради на 2021 рік, проведено заходи щодо забезпечення безперервності та стійкості управління.

Продовжувалась  робота по розбудові військово-історичного комплексу «СКЕЛЯ»:

На виконання «Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і території міста Коростень від надзвичайних ситуацій на 2017-2021 роки »

Всього по програмі  436,2 тисяч грн.

Проведено: 40 організованих екскурсій 1784 особи, в тому числі гостям міста з закордонних держав  Австралії, Англії, США, Німеччини, Казахстану.

А також для гостей міста з Києва, Житомира, Бердичіва, Ірпінь, Львову, Тернополя, проведено екскурсії для школярів навчальних закладів міст Коростеня, Ірпінь Києва, Львову, Житомира, Бердичіва. Також музей відвідали службовці ДБР з м. Києва та Житомира, підопічні геріатричного центру м. Коростень, військовослужбовці КВК-71, заступник генерального прокурора України.

Телеканали: Коростень ТБ, канал «НАШ» програма «Тут наша земля».

Проведені заходи:

–   пофарбовано стелю центрального коридору, панелі та стелю приймальні, кабінету командувача, артилерійського озброєння, підлогу в усіх коридорах об’єкту, 6 одиниць бронетехніки яка знаходиться на майданчику. Проведено перевірку вентиляційної системи та пофарбовано вентиляційні труби  протихімічного захисту.

– закуплено та встановлено електротени на котли обігріву;

– закуплено столи та стільці в кабінет коменданта;

– виготовлені стелажі в коморі для зберігання майна.

Бухгалтерія:

По відділу як головному розпоряднику коштів на 2021 рік виділено –  4 666 300 грн. в т.ч. по КМКРС на воді – 1 885 500 грн.

На утримання відділу по загальному фонду за 2021 рік передбачено видатків в сумі 2 780 800 грн., що відповідають кошторисним призначенням.

Аналіз документообігу відділу за 2021 рік

Всього за 2021 рік до відділу з питань цивільного захисту

  1. Надійшло документів:

– усього                                            – 530 (у 2020р. – 514)

у тому числі:

– з ОДА та по вищих органів          –176 (у 2020р. – 214)

у тому числі:

– переобувало на контролі              – 150 із них: (у 2020р. – 164);

– з міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                             – 311  (у 2020р. – 300)

у тому числі:

– рішень, розпоряджень                   – 53

– мобілізаційних                               – 4/з них  Літер М/4дск

  1. Відпрацьовано документів:

– усього                                            – 1938  (у 2020р. – 857)

у тому числі:

– з ОДА та по вищих органів          – 309 (у 2020р. – 201)

– до міського виконавчого комітету,

підприємств, установ та

організацій міста                             -1629 (у 2020р. – 656)

у тому числі:

– рішень, розпоряджень                   44

– мобілізаційних                               – 5/3 Літер «М» дск.

  1. Підготовлено проектів та прийнято рішень міської ради, виконавчого

комітету, розпоряджень міського голови, усього  – 44:

– рішення сесії -4;

– рішення виконавчого комітету – 19;

– розпорядження міського голови – 21.

Завдання на 2022 рік:

  1. Участь в контрольній перевірці відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державного нагляду (контролю) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб в листопаді місяці.
  2. Проведення заходів цивільного захисту згідно плану затвердженого рішенням виконкому міської ради.
  3. Удосконалення законодавчої бази місцевого рівня відповідно до Кодексу цивільного захисту України.
  4. Забезпечити готовність до прийому сигналів управління ЦЗ, проведення заходів по удосконаленню системи оповіщення та дотримання регламенту взаємодії при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій.
  5. Продовження розвитку військово-історичного комплексу «Скеля».
  6. Удосконалення мобілізаційної підготовки та проведення мобілізації, у тому числі здійснення контролю за станом готовності підприємств, установ та організацій усіх форм власності, які в установленому порядку залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень).
  7. Забезпечення утримання і стану готовності до використання за призначенням запасного пункту управління Коростенської міської ради «Скеля».
  8. Організація бронювання військовозобов’язаних працівників на період мобілізації і воєнний час в виконавчому комітеті міської ради, підприємствах, для яких встановлені мобілізаційні завдання (замовлення).
  9. Уточнення розрахунків потреб для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, функціонування національної економіки та системи життєзабезпечення населення Коростенської міської територіальної громади.
  10. Своєчасне уточнення  документів Мобілізаційного плану на особливий період.
  11. Проведення заходів, в межах компетенції, щодо охорони навколишнього природного середовища.
  12. Проведення оборонної роботи на території Коростенської міської територіальної громади.

        Варто зауважити: порівняльний аналіз практики попередження та реагування на надзвичайні ситуації не тільки в місті, а і в Україні свідчить, що недооцінка небезпечних факторів та невжиття своєчасних попереджувальних заходів часто стають причинами катастрофічних наслідків надзвичайних ситуацій, яких, у багатьох випадках, можна було б уникнути або значно мінімізувати.

 

Начальник відділу з питань

цивільного захисту                                                                  Олег БОШАКОВ

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія