Звіт
про роботу загального відділу виконавчого комітету
Коростенської міської ради за 2021 рік
На виконання Законів України „Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації”, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації, виконавчим комітетом міської ради вживаються заходи щодо підвищення відповідальності осіб за роботу із зверненнями громадян.
За 2021 рік проведено 3 заняття з працівниками виконавчого комітету міської ради з питань забезпечення виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указів Президента України.
Заслухано 12 звітів керівників галузевих служб.
Затверджені графіки особистого прийому громадян на 2021 рік, які доведені через засоби масової інформації до територіальної громади міста. Проведені звіти керівників комунальних підприємств житлово-комунального господарства перед мешканцями м. Коростеня.
В лютому 2021 року міський голова прозвітував перед територіальною громадою міста.
В міськвиконкомі щомісячно проводиться аналіз і узагальнення звернень громадян, розгляду та вирішення у них питань, направляються звіти в облдержадміністрацію про реагування на звернення громадян та моніторинг роботи із зверненнями. Рівень роботи із зверненнями громадян враховується при стимулюванні праці працівників виконкому міської ради.
За 2021 рік до міськвиконкому надійшло 1618 звернень громадян, в тому числі 175 скарг. Порушено 1618 питань.
Надійшло 159 колективних звернень. З урахуванням колективних звернень звернулось всього 5329 чоловік.
За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось: 36 інвалідів, учасника війни, бойових дій, вдів загиблих на фронті, 44 учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 14 ветеранів праці, інших пенсіонерів.
На особистому прийомі у міського голови побувало 162 чоловіки, проведено 19 особистих прийомів.
Через вищестоящі органи влади надійшло 146 звернень (з них народні депутати – 1, Урядова гаряча лінія – 143, відділ звернень ОДА – 2).
Порушено 146 питань.
Серед основних питань, що порушують громадяни міста це питання :
2020р. | 2021 р. | ±до мин.року | ||
1. | Транспорт і зв’язок | 19 | 31 | +12 |
2. | Комунального господарства, транспорту та зв’язку | 422 | 459 | +37 |
3. | Аграрна політика і земельні відносини | 128 | 605 | +477 |
4. | Житлова політика | 102 | 89 | -13 |
5. | Економічна, цінова, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво | 160 | ||
4. | Соціального захисту | 31 | 73 | +42 |
5. | Сімейна та гендерна політика | 76 | 92 | +16 |
Забезпечується виконання вимог ст.ст.14,15,16 Закону України “Про звернення громадян” щодо розгляду звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни міським головою, секретарем міської ради, керівниками установ, організацій і підприємств особисто.
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.11. за №547/201 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» видано три розпорядження міського голови.
Розроблено і затверджено форму запитів на інформацію, визначено порядок подання запиту та отримання інформації у різних формах, здійснюється облік запитів на інформацію та документів, що містять публічну інформацію.
Забезпечено оприлюднення на офіційному веб-сайті інформації про наявні документи, що містять публічну інформацію, організовано інформування населення про права громадян, передбачених Законом України «Про доступ до публічної інформації, затверджено перелік відомостей, що становлять службову інформацію, інструкцію по обліку, зберіганню та використанню документів, які містять відомості, що становлять службову інформацію, забезпечено унеможливлення несанкціонованого доступу до наявності інформації про особу інших осіб.
Визначено загальний відділ виконкому відповідальним структурним підрозділом з питань реєстрації, опрацювання та організації розгляду запитів щодо надання публічної інформації.
До виконкому Коростенської міської ради надійшло 26 запитів щодо отримання публічної інформації.
За 2021 рік до відділу інформаційно-консультативного забезпечення звернулось 5201 чол.
– відвідувачів – 2117 ;
– за телефонним дзвінком – 3084 .
Кількісний аналіз звернень громадян
за (січень-грудень) 2021 р.
Квартал | відвідувачі | дзвінки | всього |
I | 636 | 920 | 1556 |
II | 403 | 549 | 952 |
III | 432 | 653 | 1085 |
IV | 646 | 962 | 1608 |
Всього | 2117 | 3084 | 5201 |
Якісний аналіз звернень громадян
за (січень-грудень) 2021 р.
питання | І
квартал |
ІІ
квартал |
ІІІ
квартал |
IV
квартал
|
Всього |
Чорнобильські питання | 54 | 50 | 35 | 56 | 195 |
Земельні питання | 60 | 60 | 45 | 52 | 217 |
Приватизація житла | 70 | 39 | 45 | 58 | 212 |
Реєстрація та ліквідація ПП | 36 | 50 | 30 | 50 | 166 |
Благоустрій | 50 | 65 | 30 | 44 | 189 |
Про встановлення індивідуального автономного опалення | 25 | 11 | 11 | 43 | 90 |
Отримання довідок щодо пічного опалення та про наявність присадибної ділянки | 3 | 15 | 0 | 1 | 19
|
Допомога на поховання | 15 | 13 | 5 | 6 | 39 |
Допомога сім’ям учасників АТО та переселенцям зі Сходу України | 22 | 9 | 15 | 43 | 89 |
Загальні питання довідкового та інформаційного характеру | 1221 | 640 | 859 | 1260 | 3980 |
Всього: | 1556 | 952 | 1085 | 1608 | 5201 |
З метою забезпечення відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування за 2021 рік проведено:
– громадських слухань – 5
– круглих столів – 16
– звітів керівників структурних підрозділів перед громадою міста – 24
– консультації, виїзні прийоми заступників міського голови – 5
– прес-конференцій – 1
– гарячих ліній – 9
– прямих телеефірів – 9
Проводиться моніторинг пропозицій, запитів, що надходять від громадян міста в процесі всіх вищеназваних форм роботи взаємодії з громадськістю.
У місцевих ЗМІ, міському веб-порталі www.korosten.in.ua висвітлюється узагальнена інформація про опрацювання запитів і пропозицій громадян міста.
База даних щодо роботи із зверненням громадян оновлюється й поповнюється систематично.
Напрацьована система роботи з даного питання.
Проблеми, які виникають в роботі із зверненнями громадян знаходяться під контролем міського голови, відповідальних працівників. З початку року видано 2 розпорядження міського голови з питань поліпшення роботи по виконанню Закону України „Про звернення громадян”.
Додаток : на 2 аркушах.
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до
органів місцевого самоврядування області за 2021 рік у
порівнянні з 2020 роком
№ з/п | Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування | Кількість усіх звернень | Кількість звернень, що надійшли поштою
(п.1.1) * |
Кількість звернень на особистому прийомі
(п.1.2) |
Результати розгляду звернень: | ||||||||||
вирішено позитивно
п. 9.1 |
відмовлено
у задоволенні п. 9.2 |
дано роз’яснення
п. 9.3 |
інше
п. 9.4 – 9.6 |
||||||||||||
2020
|
2021 |
2020
|
2021 |
2020
|
2021 |
2020
|
2021 |
2020
|
2021 |
2020
|
2021 |
2020
|
2021 | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
1. | Міські ради територіальних громад | 1378 | 1780 | 1259 | 1618 | 119 | 162 | 621 | 546 | 75 | 25 | 611 | 1125 | 71 | 84 |
* указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року
№
з/п |
Кількість звернень, з них: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
повторних
(п.2.2) |
колективних
(п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни,
учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)
|
від інвалідів
І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів
праці (п.7.6) |
від
дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь
(п.7.11 ,7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС
та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | ||||||||||||||||||||||||||
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ||||||||||||||||||||||||||
1. | 19 | 15 | 124 | 159 | 7 | 26 | 10 | 11 | 31 | 14 | 0 | 0 | 7 | 1 | 123 | 44 | |||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян | у тому числі питання: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
аграрної
політики і земельних відносин
|
транспорту
і зв’язку |
фінансової,
податкової, митної політики |
соціального захисту | праці
і заробітної плати, охорони праці, промисло-вої безпеки |
охорони
здоров’я |
комунального
господарства |
житлової
політики |
екології та
природних ресурсів |
забезпечення
дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | ||||||||||||||||||||
33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ||||||||||||||||||||
1. | 1386 | 1780 | 128 | 605 | 19 | 31 | 208 | 4 | 31 | 73 | 14 | 1 | 12 | 13 | 422 | 459 | 102 | 89 | 1 | 2 | 0 | 3 | |||||||||||||||||||
№ з/п | у тому числі питання: | Штатна чисельність структурного підрозділу роботи зі зверненнями громадян | ||||||||||||||||||
Сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей | освіти, наукової, науково-технічної,
інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин | діяльності центральних органів виконавчої влади | діяльності місцевих
органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого
самоврядування |
державного будівництва, адміністративно-територіального устрою | інші | |||||||||||||
2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | 2020 | 2021 | |||
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | |||
1. | 76 | 92 | 6 | 11 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 367 | 395 | Оверчук О.В. | Оверчук О.В. | ||