Звіт про роботу загального відділу виконавчого комітету Коростенської міської ради за 2021 рік

27.01.2023 158

Звіт про роботу загального відділу виконавчого комітету Коростенської міської ради за 2021 рік

 

Звіт

про роботу загального відділу виконавчого комітету

Коростенської міської ради за 2021 рік

На виконання Законів України „Про звернення громадян”,  “Про доступ до публічної інформації”, розпоряджень і доручень  голови облдержадміністрації, виконавчим комітетом міської ради вживаються заходи щодо підвищення відповідальності осіб за роботу із зверненнями громадян.

За 2021 рік проведено 3 заняття з працівниками виконавчого комітету міської ради  з  питань забезпечення виконання вимог Закону України  „Про  звернення громадян”, Указів  Президента  України.

Заслухано  12 звітів керівників галузевих служб.

Затверджені графіки особистого прийому громадян на 2021 рік, які  доведені  через  засоби масової інформації  до  територіальної  громади  міста. Проведені  звіти  керівників комунальних підприємств житлово-комунального господарства  перед  мешканцями  м. Коростеня.

В лютому 2021 року міський голова прозвітував перед територіальною громадою  міста.

В міськвиконкомі щомісячно проводиться аналіз і узагальнення звернень громадян, розгляду та вирішення у них питань, направляються звіти  в  облдержадміністрацію про реагування на звернення громадян  та  моніторинг роботи  із  зверненнями. Рівень роботи із зверненнями громадян враховується при стимулюванні праці працівників виконкому міської ради.

За 2021 рік до міськвиконкому надійшло 1618 звернень громадян, в тому числі 175 скарг. Порушено 1618 питань.

Надійшло 159 колективних звернень. З урахуванням колективних звернень звернулось всього 5329 чоловік.

За звітний період до виконавчого комітету міської ради звернулось: 36 інвалідів, учасника війни, бойових дій, вдів загиблих на фронті, 44 учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від  Чорнобильської катастрофи, 14 ветеранів праці, інших пенсіонерів.

На особистому прийомі у міського голови побувало 162 чоловіки, проведено 19 особистих прийомів.

Через вищестоящі органи влади надійшло 146 звернень (з них народні депутати – 1, Урядова гаряча лінія – 143, відділ звернень ОДА – 2).

Порушено 146  питань.

Серед основних питань, що порушують громадяни міста це питання :

 

 

 

2020р. 2021 р. ±до  мин.року
1. Транспорт і зв’язок 19 31 +12
2. Комунального  господарства, транспорту та зв’язку 422 459 +37
3. Аграрна  політика  і  земельні  відносини 128 605 +477
4. Житлова  політика 102 89 -13
5. Економічна, цінова, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво 160
4. Соціального захисту 31 73 +42
5. Сімейна та гендерна політика 76 92 +16

 

Забезпечується  виконання  вимог  ст.ст.14,15,16 Закону  України “Про  звернення  громадян”  щодо  розгляду  звернень  інвалідів  Великої Вітчизняної  війни  міським  головою, секретарем міської ради, керівниками  установ, організацій  і  підприємств  особисто.  

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.11. за №547/201 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» видано три розпорядження міського голови.

Розроблено і затверджено форму запитів на інформацію, визначено порядок подання запиту та отримання інформації у різних формах, здійснюється облік запитів на інформацію та документів, що містять публічну інформацію.

Забезпечено оприлюднення на офіційному веб-сайті інформації про наявні документи, що містять публічну інформацію, організовано інформування населення про права громадян, передбачених Законом України «Про доступ до публічної інформації, затверджено перелік відомостей, що становлять службову інформацію, інструкцію по обліку, зберіганню та використанню документів, які містять відомості, що становлять службову інформацію, забезпечено унеможливлення несанкціонованого доступу до наявності інформації про особу інших осіб.

Визначено загальний відділ виконкому відповідальним структурним підрозділом з питань реєстрації, опрацювання та організації розгляду запитів щодо надання публічної інформації.

До виконкому Коростенської міської ради надійшло 26 запитів щодо отримання публічної інформації.

 

За 2021 рік до відділу інформаційно-консультативного забезпечення звернулось  5201 чол.

– відвідувачів – 2117 ;

– за телефонним дзвінком – 3084 .

 

 

Кількісний аналіз звернень громадян

за (січень-грудень) 2021 р.

 

Квартал відвідувачі дзвінки всього
I 636 920 1556
II 403 549 952
III 432 653 1085
IV 646 962 1608
Всього 2117 3084 5201

 

 

Якісний аналіз звернень громадян

за (січень-грудень) 2021 р.

 

питання І

квартал

ІІ

квартал

ІІІ

квартал

IV

квартал

 

Всього
Чорнобильські питання 54 50 35 56 195
Земельні питання 60 60 45 52 217
Приватизація житла 70 39 45 58 212
Реєстрація та ліквідація ПП 36 50 30 50 166
Благоустрій 50 65 30 44 189
Про встановлення індивідуального автономного опалення 25 11 11 43 90
Отримання довідок щодо пічного опалення та про наявність присадибної ділянки 3 15 0 1 19

 

Допомога на поховання 15 13 5 6 39
Допомога сім’ям учасників АТО та переселенцям зі Сходу України 22 9 15 43 89
Загальні питання довідкового та інформаційного характеру 1221 640 859 1260 3980
Всього: 1556 952 1085 1608 5201

 

З метою забезпечення відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування за 2021 рік проведено:

– громадських слухань – 5

– круглих столів 16

– звітів керівників структурних підрозділів перед громадою міста 24

– консультації, виїзні прийоми заступників міського голови – 5

– прес-конференцій 1

– гарячих ліній 9

– прямих телеефірів 9

Проводиться моніторинг пропозицій, запитів, що надходять від громадян міста в процесі всіх вищеназваних форм роботи взаємодії з громадськістю.

У місцевих ЗМІ, міському веб-порталі www.korosten.in.ua висвітлюється узагальнена інформація про опрацювання запитів і пропозицій громадян міста.

База даних щодо роботи із зверненням громадян оновлюється й поповнюється систематично.

 

Напрацьована система роботи з даного питання.

Проблеми, які виникають в роботі із зверненнями громадян знаходяться під контролем міського голови, відповідальних працівників. З початку року видано 2 розпорядження міського голови з питань поліпшення роботи по виконанню Закону України „Про звернення громадян”.

 

Додаток :  на  аркушах.

 

 

 

 

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до

органів місцевого самоврядування області за 2021 рік у

 порівнянні з 2020 роком

 

№ з/п Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Кількість усіх звернень Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:
вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6

 

2020

 

2021  

2020

 

2021  

2020

 

2021  

2020

 

2021  

2020

 

2021  

2020

 

2021  

2020

 

2021
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1. Міські ради територіальних громад 1378 1780 1259 1618 119 162 621 546 75 25 611 1125 71 84

 

* указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року

 

 

 

 

з/п

Кількість звернень, з них:
повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

 

від інвалідів

І,ІІ,ІІІ групи

 

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

дітей війни

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

 

2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
1. 19 15 124 159 7 26 10 11 31 14 0 0 7 1 123 44
 

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
аграрної

політики і

земельних

відносин

 

транспорту

і зв’язку

фінансової,

податкової,

митної

політики

соціального захисту праці

і заробітної

плати, охорони праці, промисло-вої безпеки

охорони

здоров’я

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку,

запобігання дискримінації

 

2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
1. 1386 1780 128 605 19 31 208 4 31 73 14 1 12 13 422 459 102 89 1 2 0 3

 

 

 

№ з/п                                                                                                                                            у тому числі питання: Штатна чисельність структурного підрозділу роботи  зі зверненнями громадян
Сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин діяльності центральних органів виконавчої влади діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

державного будівництва, адміністративно-територіального устрою інші
2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021 2020 2021
55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
1. 76 92 6 11 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 367 395 Оверчук О.В. Оверчук О.В.

 

 

 

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія