Посадова інструкція головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління праці та соціального захисту населення

06.12.2021 988

Посадова інструкція головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління праці та соціального захисту населення

ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський  голова

_________В.В.Москаленко

________________20__ р.

 

 

 

Посадова інструкція

головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку

управління праці та соціального захисту населення

 

Загальні положення

Головний спеціаліст – бухгалтер відділу бухгалтерського обліку забезпечує роботу по веденню бухгалтерського обліку та звітності за встановленими формами.

Підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.

Призначається на посаду та звільняється з посади згідно з чинним законодавством.

При виконанні посадових обов’язків керується   Конституцією України, Законами України: «Про місцеве самоврядування в України», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення»,  постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами і постановами Кабінету Міністрів України, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, наказами начальника управління які стосуються відділу бухгалтерського обліку, Положенням про управління праці та соціального захисту населення, Положенням про відділ.

Повинен мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи в системі не менше 3-х років.

Повинен знати законодавство з питань охорони праці, гігієни праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки.

На час відпустки, хвороби та з інших причин, заміщується головним  спеціалістом – бухгалтером відділу.

Завдання та обов’язки

Веде облік бюджетних коштів, які надходять для виплати державних соціальних допомог.

Веде облік бланків суворої звітності.

Дотримується правил зберігання бухгалтерських документів, надає бухгалтерську та статистичну звітність з питань діяльності управління, веде облік касових документів.

Забезпечує цільове використання бюджетних коштів .

Проводить звірку з поштовими відділеннями по виплаті державних соціальних допомог.

Може виконувати окремі доручення та завдання, які не визначені посадовою інструкцією, при умові якщо вони не перешкоджають виконанню основних обов’язків та не протирічать чинному законодавству.

Права

Має право одержувати від посадових осіб необхідні документи і пояснення з питань бухгалтерського обліку і звітності.

Вносити пропозиції з формування бюджету та зміни нормативів.

Взаємодіяти з фінансовими органами та підприємствами з питань, пов’язаних з роботою управління .

Відповідальність

Несе відповідальність за:

  • неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов’язків;
  • бездіяльність;
  • порушення норм етики, пов’язаних з проходженням служби в органах місцевого самоврядування;
  • за збереження комп’ютерної техніки.

Взаємовідносини(звязки) за посадою

Отримує від начальника відділу документи на виконання, погоджує з ним проект відпрацьованого документа.

Отримує від органів державної влади, органів місцевого самоврядування підприємств, організацій,  установ незалежно від їх підпорядкування та форми власності, об’єднань громадян, окремих осіб матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов’язків.

 

Перевірено Заступник міського голови   О.О.Дзига
  Начальник управління   І.В.Єсін
  Начальник відділу   Н.Г.Савчук
  Начальник режимно-секретної та   кадрової  служби    

Р.А.Іванова

  Начальник юридичного відділу   Н.П.Кутишенко

 

З  інструкцією ознайомлений :

“_____”  __________ 20__ р.                                    І. І. Вигівська

 

Інструкцію  отримав :                                                       І. І. Вигівська

“_____”  __________ 20__ р.

 

Оригінал: Кадрова служба  
Копії:
Головний спеціаліст – бухгалтер  відділу  

 

Документи за типом
Виконавчий комітетДокументів: 1803
26 Липня 2024
Коростенська міська рада Житомирської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І Ш Е Н Н Я Від 10.07.2024р. № 425 Розглянувши звернення начальника Комунального виробничо-господарського підприємства від 03.07.2024р. №648, для забезпечення належного утримання, повноти та достовірності відображення в даних бухгалтерського обліку, контролю за матеріальними цінностями та комунальним майном, керуючись пп.1 п.«а» ст.29, ч.5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради РІШАЄ: 1.Надати дозвіл на безоплатну передачу малоцінних необоротних матеріальних активів з балансу виконавчого комітету Коростенської міської ради на баланс Комунального виробничо-господарського підприємства, згідно додатку (додається). 2.3дійснити прийняття-передачу відповідно до вимог чинного законодавства України. 3.Бухгалтеріям виконавчого комітету Коростенської міської ради, Комунального виробничо-господарського підприємства внести відповідні зміни в бухгалтерський облік. Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО Керуючий справами виконкому Олена РИЖОВА Начальник юридичного відділу Тетяна КАМІНСЬКА Додаток до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 10.07.2024р. № 425 Перелік малоцінних необоротних матеріальних активів, які передаються з балансу виконавчого комітету Коростенської міської ради на баланс Комунального виробничо-господарського підприємства №/п Назва Кількість Ціна за одиницю Сума Інвентарний номер 1 Стілець 1 шт. 16,00 16,00 1113000876 2 Стілець 1 шт. 16,00 16,00 1113000877 3 Крісло м’яке 2 шт. 250,00 500,00 1113001551 Керуючий справами виконкому Олена РИЖОВА
Усі
Регуляторна політикаДокументів: 43 Усі
Чат-бот Гаряча лінія