Про комісію з питань евакуації

27.02.2024 42

Про комісію з питань евакуації

 

      У К Р А Ї Н А

       Коростенська міська рада Житомирської області

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

      Р І Ш Е Н Н Я

 

Від    07.02.2024р.  № 63

Про комісію з питань евакуації

 

 

Відповідно до ст. 33 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від ЗО жовтня 2013 року №841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» (зі змінами та доповненнями), з метою вдосконалення роботи з питань евакуації, керуючись пп.6 п. б, ст.ЗЗ, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коростенської міської ради

РІШАЄ:

1.Затвердити Положення про комісію з питань евакуації (додаток 1).

2.Затвердити посадовий склад комісії з питань евакуації та склад оперативної групи комісії з питань евакуації (додаток 2).

3.Вважати таким що втратило чинність рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 03.03.2021 №175 «Про затвердження Положення про комісію з питань евакуації».

 

 

Міський голова                                              Володимир МОСКАЛЕНКО

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

Начальник відділу з питань

 цивільного захисту

Олег БОШАКОВ

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

Додаток 1

до рішенням виконавчого комітету

Коростенської міської ради

від 07.02.2024 р. № 63

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань евакуації

1.Комісія з питань евакуації є органом управління цивільного захисту Коростенської міської територіальної громади, яка створюється з метою проведення заходів щодо організованого вивезення (виведення) та прийому евакуйованого населення і майна в громаді при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру в мирний час та в особливий період. Комісія підпорядковується керівнику субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (міському голові).

2.Комісія у своїй роботі керується статтею 33 Кодексу цивільного захисту України, нормативно-законодавчими актами з питань захисту населення у надзвичайних ситуаціях мирного та воєнного часу, Порядком проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 (зі змінами), розпорядженнями міського голови і цим Положенням,

3.Основними завданнями комісії є:

– розробка і корегування плану евакуаційних заходів;

-організація вивезення, виведення пішим порядком та прийому евакуйованого населення і майна із зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, екологічного та воєнного характеру, якщо виникає безпосередня загроза життю та заподіяння шкоди здоров’ю людей;

– координація дій об’єктових комісій з питань евакуації.

  1. Комісія у режимі повсякденної діяльності відповідно до покладених на неї завдань:

4.1. Спільно з відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради, управліннями та відділами виконавчого комітету міської ради розробляє і корегує план евакуаційних заходів в громаді.

4.2. Спільно з відділом з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради, управліннями та відділами виконавчого комітету міської ради розробляє і контролює здійснення заходів щодо всебічного забезпечення евакуйованого населення.

 

4.3.Контролює створення, комплектацію і організацію підготовки підпорядкованих органів з питань евакуації (об’єктових комісій з питань евакуації, збірних пунктів евакуації, приймальних пунктів евакуації, поміжних пунктів евакуації та пунктів посадки, висадки).

4.4.Бере участь у командно-штабних навчаннях та об’єктових тренуваннях на підприємствах з метою практичного відпрацювання членами комісії з питань евакуації своїх функціональних обов’язків.

4.5.Здійснює інші функції, що випливають з покладених на неї завдань.

5.Комісія з питань евакуації під час безпосередньої підготовки та проведення евакуаційних заходів:

5.1.Здійснює контроль за приведенням у готовність підпорядкованих комісій з питань евакуації при загрозі виникнення надзвичайних ситуацій.

5.2.Уточнює план евакуаційних заходів, прийому, розміщення та всебічного забезпечення евакуйованого населення.

5.3.Організує підготовку та розгортання збірних і приймальних пунктів евакуації, контролює їх розгортання.

5.4.Разом із транспортними підприємствами уточнює порядок використання транспортних засобів, які використовуються для евакуації.

5.5.Контролює організацію підготовки маршрутів пішої евакуації а також пунктів посадки, висадки.

5.6.Контролює підготовку наявних укриттів найпростішого типу в місцях посадки, висадки та розміщення евакуйованого населення.

5.7.Збирає і узагальнює дані про хід евакуації і у визначений термін доповідає про це міському голові.

5.8.При взаємодії з відповідними службами громади організує всебічне забезпечення і захист евакуйованого населення та майна.

6.Комісія має право:

6.1.Одержувати від управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ, організацій Коростенської міської територіальної громади дані, які необхідні для складання та уточнення плану евакуаційних заходів.

6.2.Самостійно здійснювати взаємодію з об’єктовими комісіями з питань евакуації, з безпечними місцями розташування евакуйованого населення.

6.3.Підтримувати зв’язок з автотранспортними підприємствами, які забезпечують евакуаційні заходи, з метою отримання даних про транспорт, що виділяється для евакуації.

6.4.Безпосередньо звертатись до управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради які беруть участь в розробці плану евакуаційних заходів з питань планування і своєчасного корегування своїх розділів.

6.5.Залучати до участі у своїй роботі підприємств, установ та організацій громади (за погодженням з їх керівниками), управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради.

7.До складу комісії входять:

– голова комісії (заступник міського голови);

-заступник голови комісії;

-секретар комісії (головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради);

-члени комісії (представники управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради);

робочі групи:

-обліку евакуйованого населення;

-обліку евакуйованого населення для розміщення в безпечній зоні;

-транспортного забезпечення;

-обліку евакуації матеріальних цінностей.

Посадовий склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.

Персональний склад комісії затверджується головою комісії на основі пропозицій управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій громади.

8.З отриманням розпорядження на проведення евакуації для надання допомоги комісії залучаються усі сили та засоби Коростенської міської територіальної громади, у тому числі органи управління і формування забезпечення заходів цивільного захисту, засоби зв’язку і транспорт.

За узгодженням з міським головою, голові комісії можуть бути підпорядковані:

-медичні бригади комунального невиробничого підприємства «Центральна міська лікарня»

-пост радіаційної і хімічної розвідки;

-ланка охорони громадського порядку.

Вказані підрозділи, з отриманням розпорядження на проведення евакуації, надаються комісії з питань евакуації для забезпечення планомірного і безпечного виведення та вивезення евакуйованого населення до пункту призначення.

9.Голова комісії керує особовим складом комісії з питань евакуації і відповідає за:

-планування, підготовку евакуаційних заходів;

-практичне проведення евакуаційних заходів;

-розміщення евакуйованого населення;

-всебічне забезпечення евакуйованого населення.

Голова комісії затверджує функціональні обов’язки членів комісії (за напрямком роботи у складі комісії).

10.Заступник голови комісії відповідає за:

-практичну роботу посадових осіб;

-своєчасність розроблення, узагальнення та уточнення планів евакуаційних заходів.

При   проведенні   евакуації   заступник   голови   комісії   координує діяльність груп, що входять до її складу.

У разі відсутності голови комісії він виконує його обов’язки.

11.Секретар   комісії   підпорядковується   голові   комісії   та   його заступнику. Він відповідає за:

-своєчасність отримання і збереження документів;

-внутрішній порядок;

-організацію чергування членів комісії;

-збір і узагальнення інформації, що надходить;

-своєчасне доведення до виконавців розпоряджень голови комісії;

-облік отриманих комісією та відданих її головою розпоряджень;

-підтримання   зв’язку   із   начальниками   груп   та   взаємодіючими органами;

-повноту та правильність розробки документів комісії, їх щорічне корегування.

12.Основними завданнями групи обліку евакуйованого населення та інформації є:

-облік евакуйованого населення та своєчасне надання інформації з цього питання;

-складання та корегування (один раз на рік) розрахунків на евакуацію;

-уточнення розрахунків при  об’явленні евакуації,  ведення обліку евакуйованих;

-збирання і узагальнення даних про хід евакуації, рух пішохідних колон та автомобільного транспорту з евакуйованими і майном;

-підготовка донесень про хід евакуації.

13.Основними завданнями групи обліку евакуйованого населення та розміщення в безпечній зоні є:

-узагальнення   і   узгодження   плану   розміщення   евакуйованих   в безпечних районах;

-організація зустрічі та обліку евакуйованих в пункті призначення;

-постійне інформування про прибуття і розміщення евакуйованих у безпечних місцях розташування.

  1. Основними завданнями групи транспортного забезпечення є:

-узагальнення    розрахунків    плану    транспортного    забезпечення евакуації;

-організація своєчасного прибуття транспортних засобів на пункти посадки (завантаження) та відправки в пункти призначення;

-ведення    обліку    евакуйованого   населення    і   майна,    постійне інформування про хід евакуації.

15.Основними   завданнями   групи   обліку   евакуації   матеріальних цінностей є:

-узагальнення даних щодо розрахунків майна, яке підлягає вивезенню, прийому на нове місце розташування при евакуації;

-розроблення і узгодження          плану матеріально-технічного забезпечення заходів евакуації;

-організація обліку завантаження і розвантаження на транспортні засоби майна, доставка його до місць призначання.

16.Робочим органом (секретаріатом) комісії, що здійснює інформаційне та методичне забезпечення є відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради.

17.Основною організаційною формою роботи комісії є засідання, які проводяться в разі необхідності та носять рекомендаційний характер.

18.Забезпечення особового складу комісії усіма видами оснащення, обладнання робочих місць всім необхідним для виконання ними своїх обов’язків покладається на виконавчий комітет міської ради.

 

Заступник міського голови                                 Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради

від 07.02.2024 р. №63

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

комісії з питань евакуації

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у сфері збалансованого економічного і соціального розвитку міста міської ради –голова комісії.

Начальник управління управління економіки виконавчого комітету міської ради – заступник голови комісії.

Головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету міської ради – секретар комісії.

Члени комісії:

Начальник відділу розвитку територій – відповідальний за оповіщення та зв’язок.

Начальник сектору моніторингу Коростенського РУП ГУНП в Житомирській області – відповідальний за охорону громадського порядку та безпеку руху.

Начальник відділу охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради –відповідальний за надання медичних послуг.

Начальник відділу регулювання торгівлі та побутового обслуговування управління економіки виконавчого комітету міської ради – відповідальний за торгівлю і харчування.

Заступник начальника управління – начальник відділу житлово-комунальних послуг та благоустрою управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради – відповідальний за комунально-технічні та інженерні послуги.

Начальник відділу місцевого економічного розвитку – транспортне забезпечення.

Відділ освіти виконавчого комітету міської ради – головний спеціаліст відділу освіти виконавчого комітету міської ради.

Група обліку евакуйованого населення та інформації

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету міської ради – начальник групи.

 

Група обліку евакуйованого населення для розміщення

в безпечній зоні

Начальник відділу призначення соціальних допомог та пільг УПСЗН виконавчого комітету міської ради – начальник групи.

Головний спеціаліст – юрисконсульт юридичного відділу виконавчого комітету міської ради – помічник начальника групи

Група транспортного забезпечення

Головний спеціаліст відділу місцевого економічного розвитку управління економіки виконавчого комітету міської ради – начальник групи

Головний спеціаліст відділу проектного та інвестиційного менеджменту управління економіки виконавчого комітету міської ради – помічник начальника групи

Група обліку евакуації матеріальних цінностей

Начальник відділу фінансово-господарської діяльності – головний бухгалтер міського фінансового управління виконавчого комітету міської ради – начальник групи.

Головний спеціаліст відділу відділу комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету міської ради – помічник начальника групи.

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

оперативної групи комісії з питань евакуації

 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у сфері збалансованого економічного і соціального розвитку міста міської ради –голова комісії – керівник групи.

Головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради – секретар комісії.

Начальник відділу місцевого економічного розвитку – транспортне забезпечення.

Начальник відділу розвитку територій – відповідальний за оповіщення та зв’язок.

 

 

Заступник міського голови                                            Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 41 Усі
Чат-бот Гаряча лінія